מחזור 23 בליגת העל: בית"ר סוחטת תיקו באשדוד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י David De Gea, ‏2/3/07.

  1. David De Gea Rade Prica היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏18/9/03
    הודעות:
    7,794
    לייקים שהתקבלו:
    191
    מין:
    זכר
    זהו, סגרנו את הסיבוב השני, ומחר מתחילים את השלישי.
    שימו לב לפרט מעניין: שני משחקים ב-17:05, ושניים ב-19:00.

    במשחק שייפתח את המחזור יפגשו מכבי ת"א והפועל פ"ת בבלומפילד. כזכור, המפגש הקודם בין הצהובים למלאבסים היה במחזור הקודם, שם ידה של מכבי ת"א הייתה על העליונה והיא ניצחה 1-0.
    באותה השעה, ייפתח משחק נוסף, כשמכבי חיפה תארח את הכח עמידר ר"ג בקרית אליעזר. אחרי שנראה שהירוקים עוברים התאוששות מסויימת בליגה, בא המשחק האחרון מול הפועל כפ"ס והרס הכל. תיקו 1-1 שלא הזכיר בכלל את מכבי חיפה שניצחה כמה ימים קודם לכן את צסק"א. בצד הסגול אין הרבה סיבות לאופטימיות, הקבוצה מגיעה אחרי שני הפסדים לא מחמיאים.
    שעתיים לאחר מכן, ייפתחו שני משחקים נוספים: הפועל כפ"ס תארח את בני יהודה ומכבי הרצליה תצא לאורווה בפ"ת. בשני המשחקים הללו, המארחות נמצאות במרחק בטוח מן התחתית, אך האורחות לא ממש: בהרצליה חייבים לנצח כדי לברוח עוד קצת מהכח ר"ג, ואותו דבר בבני יהודה (אמנם רחוקה מהרצליה ב-7 נק', אך הפסד שלה + ניצחון של הרצליה = הסתבכות מיותרת).
    והגענו ל-19:20, כאן מכבי נתניה המצויינת של עטר מארחת את הפועל ת"א הקצת פחות טובה של ניר לוין.
    המפגש הקודם בין בתי הקבוצות הסתיים ב-1:1, במשחק הבכורה של לוין כמאמן האדומים. מאז קרו הרבה דברים: הפועל ניצחה את ריינג'רס בבית והובסה בסקוטלנד, בין לבין בליגה היא ניצחה שני משחקים. כך גם אצל נתניה, שני המשחקים האחרונים הסתיימו בניצחונות.

    נקפוץ שנייה ליום ראשון, למשחק שבו אשדוד תארח את בית"ר י-ם. לפי ערוץ 10 זהו המשחק המרכזי, אך כמעט כולנו נסכים שלא כך, לאור איך שבית"ר נראית מול קבוצות שאותן הייתה צריכה לדרוס לא משנה היכן. בית"ר לא נראית משהו מיוחד במשחקים האחרונים שלה, והיא פוגשת את אשדוד שגם עליה עוברת תקופה לא טובה כל כך. בכל מקרה, חובת ההוכחה היא על חניכיו של יוסי מזרחי.

    לוח המשחקים:
    מכבי ת"א - הפועל פ"ת (שבת, 17:05) בלומפילד.
    מכבי חיפה - הכח עמידר ר"ג (שבת, 17:05) קרית אליעזר.
    הפועל כפ"ס - בני יהודה (שבת, 19:00) לויטה.
    מכבי פ"ת - מכבי הרצליה (שבת, 19:00) האורווה.
    מכבי נתניה - הפועל ת"א (שבת, 19:20) שר-טוב.
    מ.ס. אשדוד - בית"ר ירושלים (ראשון, 20:50) י"א.

    שיהיה לנו מחזור פורה ומהנה, וככה גם כל הסיבוב. :aaa031:
    פריוויואים יעלו בהמשך.
     
  2. Gustavo Boccoli Member

    הצטרף ב:
    ‏19/12/06
    הודעות:
    1,042
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכבי ת"א - הפועל פ"ת
    שיחזור של המחזור הקודם, מכבי ת''א מארחת את הפועל פ''ת. מחזור קודם נגמר 1-0 למכבי, אבל במזל, במזל של הפועל פ''ת. אם מכבי ת''א היו מנצלים את ההזדמנויות, זה היה יכול להיגמר הרבה יותר. אני לא חושב שיהיה משחק שונה, מכבי יתקפו יותר ויזמו, ולדעתי הפעם הם ינצחו בתוצאה גבוהה יותר. בהפועל פ''ת סרור מורחק ולא יכול לשחק, ובמכבי יש כמה שחקנים שלא יכולים לשחק: שפונגין, ז'אן, פרץ וייני הפצועים, ומארטינוביץ' המוצהב. ההגנה של מכבי תצטרך לעבוד יותר קשה בלי הבלם המוביל שלה. מארטינוביץ' נבחר באתר ספורט5 לאחד ממצטייני הסיבוב ה2, וכנראה שזה מוצדק. בלם יציב שמשרה הרבה שקט על ההגנה היציבה של מכבי. אני לא חושב שיהיה משחק יותר מדיי מעניין, אבל בכל זאת מכבי יצליחו לנצח פה. אולי 2-0.

    מכבי חיפה - הכח עמידר ר"ג
    טוב, אחרי שלא הצלחנו לנצח את הכח רמת גן בשני הסיבובים הקודמים, הפעם צריך לעשות את זה. השחקנים קצת נחו אחרי כל המשחקים האחרונים, קטן צפוי לחזור ואני מקווה שגם נראה את סואן בהרכב. עכשיו, עם תחילת הסיבוב השלישי, מתחיל מסע אסיפת הנקודות. כרגע מקום 6, ניצחון היום ואפשר לטפס למקום 5 (אם אשדוד לא אוספת נקודות). ארבייטמן יפתח במקום רפאלוב שבזמן האחרון ירד ביכולת, ואני מקווה שארבייטמן יהיה טוב. בד''כ שהוא פותח, הוא מוכיח את עצמו ונלחם ונותן משחקים טובים. בהכח אני לא ממש יודע מה קורה, שמעתי שבעקבות המשחקים של מלמיליאן בוותיקי בית''ר, האימון קצת פחות רציניים. זה הכל. בכל מקרה, חיפה פייבוריטית (כרגיל), אבל בגדול זה לא יפתיע מישהו אם היא שוב לא תנצח. נקווה למשחק טוב. לא מהמר על תוצאה.

    הפועל כפ"ס - בני יהודה
    עד לפני כמה מחזורים, קרב תחתית מעניין, היום, משחק דיי חסר חשיבות. שתי הקבוצות כבר ברחו מהתחתית, ומקום באירופה הם לא ישיגו. בכל מקרה שירזי ואוחנה זה שני מאמנים שבאים לשחק כדורגל, אני לא חושב שיהיה פה איזה בונקר או משחק הגנתי מאיזשהי קבוצה, והמשחק יהיה פתוח. אני לא יודע מה קורה עם יבואה, אם הוא כבר חזר לארץ ויכול לשחק, אבל אם הוא ישחק (לא נראה לי שחזר), יהיה בעיה להגנת בני יהודה לעצור אותו. מהצד השני, אסולין בכושר דיי טוב בזמן האחרון, יכול להפתיע. הימור שלי, 2-1 כפ''ס.

    מכבי פ"ת - מכבי הרצליה
    גיא לוזון דיבר אתמול על זה שמקום 7 לא ממש מחמיא לקבוצה שלו, וזה משחק חשוב בישבילם. חוץ מזה, הם בבית, הם פייבוריטים, ולדעתי הם יעלו כדי לנצח ולשחק כדורגל טוב והתקפי מול הרצליה. ההגנה של הרצליה לא משהו, בנתיים ההגנה הכי גרועה בליגת העל, וההתקפה של פ''ת (שגם לא משהו), תצטרך לנצל את זה ולתקוף. הרצליה אי אפשר לדעת, יש להם סגל יחסית טוב, עם הרבה שחקנים טובים, אבל זה לא ממש מסתדר שם. מאז הניצחון על חיפה הם לא נתנו עוד איזה הצגות. אני חושב שמכבי פ''ת יכולים וצריכים לנצח. 2-0 פ''ת ההימור שלי.

    מכבי נתניה - הפועל ת"א
    משחק גדול- קטן בקופסא. אחרי הדהירה של עטר ונתניה לצמרת, עכשיו מגיע מבחן משמעותי עבורם. ניצחון פה, והם בהחלט יוכלו לדבר גם על בית''ר ואליפות. אבל קודם כל, הם צריכים לנצח. נתניה לדעתי דיי פייבוריטים, הם משחקים כדורגל טוב, והם בבית שלהם. אנסומבו חוזר להרכב אחרי ההשעיה שלו, והוא יחזור להחזיק את כל מרכז השדה של הקבוצה. בהפועל אבוקסיס חזור להרכב ודה-ברונו צפוי לפתוח. לדעתי יהיה משחק טוב, הפועל קצת יקשו על החלק ההתקפי של נתניה וינסו להבקיע בעצמם. לדעתי, או תיקו או ניצחון של נתניה, אבל בכל זאת ההימור הוא 1-1, כמו בסיבוב הקודם.

    מ.ס. אשדוד - בית"ר ירושלים
    "המשחק המרכזי" של המחזור. אשדוד, שבאה אחרי שהביסה את הכח רמת גן, נגד בית''ר שדיי מקרטעת בזמן האחרון. אלון חזן התראיין ואמר שפחות חשובה לו התוצאה, רק שהשחקנים שלו ילחמו. בסיבוב הקודם, כשחזן היה מורחק וראה את המשחק מהיציע, הוא דיבר על זה שהשחקנים שלו לא שיחקו טוב ולא נילמחו על המגרש. אז בית''ר באה קצת לחוצה, אחרי שהקבוצות אחריה קצת התקרבו, ואם היא לא תצליח לנצח גם במשחק הזה, המתח בצמרת רק יגבר. באשדוד בטח לא ישחקו ממש הגנתי, יש להם את התקפת המשולש של שריקי-עזרן-הולצמן, שתנסה להטריד את ההגנה של בית''ר. אשדוד יכולה להפתיע פה, היא בבית שלה ויש לה סגל לא רע בכלל. בית''ר מהצד השני כמובן הקבוצה היותר טובה שלה, ואולי הפעם, שהקבוצה היריבה לא תבוא להסתגר נגדה (נראה לי), היא תוכל באמת להוכיח מה היא שווה. אין לי ממש הימור לפה, אבל אם בכל זאת, אז 1-1.
     
  3. ReL Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/04
    הודעות:
    3,759
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק מבחן אמיתי , לאן פנינו מועדות , מצפה לנו מחר . ניצחון ואנחנו בשלישייה הראשונה , תיקו משאיר אותנו להיאבק על המקום ה4 , ואילו הפסד יכול לגרום למשבר.

    מול הרצליה כפי שחשבתי הייתה ירידת מתח רצינית ולא שיחקנו טוב , אבל ניצחנו וזה הוכיח לי שאנחנו קבוצת צמרת אמיתית. אנסומבו חוזר וכנראה תמיר כהן יהיה בהרכב על חשבון בונדאה שנפצע . מה שאומר שאנחנו חוזרים למערך של 3 הקשרים האחוריים , שכטר מאחורי החלוצים ואוקוצ'ה וסאנוגו בחוד .

     
  4. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    למעשה, רק נצחון בהפרש של 3 שערים ומעלה.
    אני נורא מרוצה מכך שתמיר כהן יחזור לקישור האחורי יחד עם אמיר טגה ומזואה אנסומבו. השלישייה הזאת הסתדרה יפה מאוד כשהיא שיחקה יחד מול הפועל תל אביב זה אפילו יכול לעבוד טוב יותר, כיוון שיוסי אבוקסיס לא ישחק. אנחנו עדיפים מול הפועל תל אביב, במיוחד כשהמשחק ב'הקופסא', אבל זה לא אומר שצריך להוריד את הרגל מהגז. נצחון במשחק הזה ומכבי נתניה עושה קפיצת מדרגה ענקית. אגב, המשחק הזה ישפיע המון על המשחק הבא מול מכבי תל אביב, ככה שהקבוצה חייבת לנצח אותו.
     
  5. ReL Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/04
    הודעות:
    3,759
    לייקים שהתקבלו:
    0
    השלישייה הזאת לא שיחקה אז נגד הפועל ת"א , תמיר כהן היה מורחק ומאז שסאנוגו הגיע עטר שינה את המערך המוצלח של 3 הקשרים האחוריים . עכשיו הוא מחזיר את המערך שאיתו ניצחנו את כפר סבא ואשדוד ונראינו מצויין .
     
  6. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    התפקששה לי ו' אחת קטנה. המשפט היה אמור להראות ככה:
    אגב, למרות שזה לא יהיה טוב לנו, אני רוצה שמכבי תל אביב לא תפסיד (וגם לא תנצח) כדי שאנחנו נהיה אלה שננצח אותם. http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/mad.Xxx
     
  7. The Diamonds Member

    הצטרף ב:
    ‏2/3/07
    הודעות:
    2
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אנחנו בתקופה מצויינת מאז שראובן עטר הגיע. זה טוב שתמיר כהן (שאגב, חוגג מחרתיים יום הולדת 23) פותח בהרכב, הוא שחקן יעיל מאד ויחד עם מזואה אנסומבו ואמיר טגה בקישור האחורי, יהיה קשה להפועל לצאת למתפרצות. עם זאת, אסור לשכוח שלהפועל יש את ההתקפה הטובה ביותר בליגה (35 שערים), ככה שגם שלושת הקשרים הדפנסיביים שלנו לא הולכים לישון בעמידה. החלק החלש ביותר של הפועל הוא ללא ספק ההגנה. אנחנו צריכים לתקוף בלי הפסקה, עד שנבטיח את הניצחון. אני מקווה שרצף המשחקים ללא הפסד, שעומד כרגע על 10, יימשך. בהצלחה לנתניה!
     
  8. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,185
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    טוב אני אתן את הדעה שלי לגבי המשחקים:

    מכבי ת"א - הפועל פ"ת:
    מכבי תל אביב אומנם לא מציגה כדורגל טוב, אך יודעת מתי לקחת את הנקודות ולא בכדי היא נמצאת במקום השני בליגה. על מנת להשאר צמודה לבית"ר היא חייבת לנצח את המשחק הזה, ולא נראה שהיא תתקשה מול האחרונה בטבלה. למכבי יחסרו הרבה שחקנים, אך למרות הכל אני מאמין שהיא זאת שתקח את כל 3 הנקודות. פתח תקווה עושה רושם שבדרך אל הליגה השנייה, ורק ניצחון מפתיע מאוד יחזיר לשחקניו של לחמן את הביטחון. יש לי תחושה ששוב נראה את מכבי מנצחת 1:0 קטן שיעניק לה עוד שבוע במקום השני.

    מכבי חיפה - הכח עמידר ר"ג:
    מכבי חיפה משחקת גרוע מאוד בליגה. היא לא מצליחה לנצח יריבות נחותות ממנה, ודוגמא לכך ראינו גם במחזור האחרון מול הפועל כפר סבא. גם הפעם לא מצפים חיים קלים לירוקים כאשר קטן יחסר להם. יהיה מעניין לראות האם מסודי שמאז פציעתו של קטן רק משתפר ממשחק למשחק שוב יציג יכולת גבוהה, ואולי יבסס את מקומו בקבוצה בעונה הבאה.
    מנגד, כוח נמצאת עמוק עמוק בתחתית, אך כאשר הקבוצה של אורי מלמיליאן פוגשת את הירוקים תמיד הם יוצאים מרוצים. הסגולים לא הפסידו לחיפה בכל ארבעת המפגשים שלהם העונה, וגם למפגש הזה הם באים במטרה לקחת את הנקודות מקרית אליעזר.

    הפועל כפ"ס - בני יהודה :
    שתי קבוצות שעשו למעשה את הדרך ההפוכה. כפר סבא החלה את העונה בצורה פנטסטית וככל שהליגה התקדמה היא רק נחלשה, ולעומתה בני יהודה התחילה את הליגה בצורה נוראית, ומאז הניצחון על חיפה היא במגמת השתפרות. לשתי הקבוצות המשחק הזה חסר חשיבות משום ששתי הקבוצות לא ירדו ליגה, וכמובן שלא ירוצו לאליפות. לדעתי עם ייתרון הביתיות כפר סבא שיצאה מעודדת מהמפגש מול הירוקים היא זו שתנצח את המשחק.

    מכבי פ"ת - מכבי הרצליה:
    מכבי פתח תקווה בתקופה נוראית. היא השיגה רק ניצחון אחד משבעת משחקי הליגה האחרונים, ושחרורם של ג'ובניני וקלדייה בטוח שלא יוסיף לעניין. לקראת המשחק יחסרו לגיא לוזון מספר לא קטן של שחקנים, דבר אשר יגרום לו לבעיה בחלק האחורי של הקבוצה.
    מנגד, הרצליה שמגיעה אחרי שלושה הפסדים רצופים, תנסה להתעושש על חשבון פתח תקווה, עוד קבוצה שבמהלך כל הסיבוב השני פשוט לא מתפדת. אני צופה כאן בעיקר בגלל שפתח תקווה היא המארחת תיקו משעמם, בלי שערים.

    מכבי נתניה - הפועל ת"א :
    איזה משחק! נתניה בתקופה מצויינת מאז הגעתו של עטר מנסה להתברג בחלק העליון של הטבלה, מולה הפועל תל אביב שממוקמת רק מקום אחד מעליה. בקבוצה של עטר ישנם מספר שחקנים אשר יחסרו לקבוצה, אך למרות זאת נתניה, בקופסא, היא הפייבוריטית שלי למשחק הזה. לאחר ששמעתי כי עטר מתכנן לעלות עם מערך התקפי, ניתן רק לצפות למשחק טוב רב שערים.

    מ.ס. אשדוד - בית"ר ירושלים :
    קבוצתו של חזן מול קבוצתו של מאמנה לשעבר של אשדוד, יוסי מזרחי. בית"ר בתקופה האחרונה לא נראת טוב. הקבוצה בשבועות האחרונים לא מצליחה לפרוץ את ההגנות של יריבותיה, וגם הפעם באיצדיון הי"א קל לא יהיה לירושלמים. חזן צפוי לעלות למשחק הזה עם 3 בלמים, דבר אשר צפוי להקשות עוד יותר על בית"ר לפרוץ את ההגנה. חזן לאחר שהפסיד בסיבוב הקודם למזרחי ירצה להראות שהוא גם יכול לנצח את מאמנו לשעבר, מה שיבטיח לנו משחק טעון במיוחד.
     
  9. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    מכבי תל אביב- הפועל פתח תקווה
    http://www.liga.co.il/leaguespic/1042575124mta.Xxx- http://www.liga.co.il/leaguespic/1042574317hpt.Xxx

    שבת, 17:05
    שופט: אלון יפת


    מפגש קצוות בבלומפילד, שבוע אחרי שסיימו את הסיבוב השני חוזרות מכבי ת"א והפועל פ"ת לבלומפילד כדי לפתוח את הסיבוב השלישי והאחרון של העונה, מכבי ת"א מוצאת את עצמה במקום מצויין וכמובן שום דבר פרט לניצחון על נועלת הטבלה לא בא בחשבון, אצל החבורה של לחמן שעון החול כבר לאט לאט אוזל ואין זמן לעוד איבודי נקודות.
    פתיחת הסיבוב השלישי, אין יותר מדי זמן לתיקונים.

    http://www.nrg.co.il/images/archive/408x322/696/000.Xxx
    שבחון ורוסו, רוצים להמשיך לחייך

    מכבי ת"א, המנצחת הגדולה של לוח המשחקים לסיבוב השלישי, מוצאת את עצמה חזק בתמונה גם ברגעים האלו של העונה, דברים שלו ציפו מתחילת העונה ועכשיו צריך להמשיך באותו הקצב ולכו תדעו... במחזורים האחרונים מכבי תשחק נגד היריבות הגדולות שלה ואם לשם מכבי תגיע במצב צמוד אז השמיים הם הגבול. בינתיים מכבי ת"א רוצה להגיע ל-18 משחקים ללא הפסד.. ללא ספק הישג מצויין ובלי שום קשר ליכולת. מכבי ת"א אולי לא יצירתית, לא אפקטיבית, לא מפחידה כל כך, אבל מה שכן אפשר להגיד עליה שהיא סופר קשה להכנעה. אלי כהן לא מזלזל לרגע בהפועל פ"ת, הצהובים יודעים שפ"ת למרות העונה הגרועה משחקת לרוב לא כל כך רע ומגיעה למצבים שלה כמעט בכל משחק, מכבי ת"א צריכה להיות דרוכה מאוד ועירנית ויחד עם זאת חדה ומרוכזת בהתקפה על מנת לנצח את המשחק, תיקו לא יתן שום דבר למכבי (חוץ מעוד משחק ללא הפסד). מבחינת הסגל אלי כהן ימשיך בלי יובל שפונגין, ליאור ז'אן, שירן ייני ועומר פרץ הפצועים. אליהם יש להוסיף את מרטינוביץ' המושעה, מה שאומר שמישאלוף צפוי לרדת לעמדת הבלם ויוסי שבחון שלא פתח שבוע שעבר יפתח בקישור לצידם של איליץ', נימני ורוסו.

    http://images.one.co.il/images/d/gg123175.Xxx
    שחקני הפועל פ"ת, אין עוד הרבה זמן לשיפורים

    בהפועל פ"ת, למרות המצב הקשה, עדיין יש את האמונה שלחמן, יחד עם השחקנים כמובן, יצליח איכשהו להציל את הספינה הטובעת. ראינו הרבה מקרים של קבוצות שבמשך כל העונה מצבם היה די אבוד כמו זה של הפועל פ"ת העונה ובדרך כותם הקבוצות מראות חולשה ומשחקות על הפנים, אבל הפועל פ"ת הראתה במשך הרבה שלבים של העונה שיש לה כדורגל, שבהחלט ניתן להצביע על חוסר מזל בקבוצה הזאת, כמובן שזה לא רק חוסר מזל כי יש גבול לכמה שאפשר להאשים את המזל כי לקבוצה יש בעיית החמצות גדולה, וכך בלתי אפשרי להישאר בליגה. 11 מחזורים לסיום, להפועל פ"ת לא נותר עוד הרבה זמן לתקן ובמחזורים הקרובים נידע אם אפשר להספיד כבר סופית את פ"ת או שהיא ממשיכה לנשום עד הסוף. לחמן כמובן הולך אך ורק על ניצחון, לחמן מודע לכך שמכבי ת"א לא עדיפה באופן חד צדדי, ומודע לבעיה שיש גם למכבי בהגנה לכן בהחלט בהפועל פ"ת מאמינים שיש מצב להוציא יותר מנקודה מבלומפילד. בקבוצה עסקו השבוע בהרחקה שספג סרור ל-4 משחקים, בקבוצה יש הרגשה של קיפוח מצד השופטים וגם מצד ההתאחדות. לחמן, בנוסף לסרור, יחסר גם את מעוז סמיה המורחק ואת ברק ויסוקר, אחמד קסום וסעיד מקאסי פצועים. החלוץ הוותיק, מוטי קקון, צפוי לפתוח בהרכב כאשר לידו מאור בוזגלו ינסה לשלוט במשחק קבוצתו בתקווה לנצח על התזמורת.


    הרכבים משוערים:
    מכבי ת"א: טברטקו קאלה, קובי מוסא, אבי יחיאל, מושיקו מישאלוף, אורי שטרית, דיאן איליץ', יוסי שבחון, אבי נמני, ג'ובאני רוסו, מיליאן מרדיקוביץ' ומשה ביטון.
    הפועל פ"ת: רפי כהן, מהראן אבו-ריא, זאביק חיימוביץ', הרצל לוי, עמרי קנדה, יניב לוזון, רמי עאמר, מיקאל מגרסיליה, צ'ק גדיאגה, מאור בוזגלו ומוטי קקון.
     
  10. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,185
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    http://sport5.tapuz.co.il/tapuzforum/cat/images/322.Xxxמכבי חיפה - הכח עמידר רמת גן http://img466.imageshack.us/img466/7836/1042900960hakoahta2.Xxx

    יום ותאריך: שבת, ה-03/03/2007
    שעה: 17:05 , אחר הצהריים.
    שופט: מנשה משיח.
    אצטדיון: קרית אליעזר.

    מכבי חיפה מארחת את הכוח. הירוקים מהצד האחד ירצו לפתוח את הסיבוב השלישי ברגל ימין, ומנגד קבוצתו של מלמיליאן תנסה שוב לא להפסיד לירוקים, ולהתרחק כמה שניתן מהקו האדום.
    במפגש הקודם בקריית אליעזר זה נגמר ב 3:3 כאשר דן רומן כבש את שער השיוויון הדרמתי. את אותה הכוח חיפה עוד לא הצליחה לנצח, כאשר בכל ארבעת המפגשים שהתקיימו העונה בין שתי הקבוצות הכוח לא נפלה מהירוקים.

    מכבי חיפה מדורגת במקום ה- שישי כאשר במאזנה 32 נקודות. היא מגיעה לאחר 1:1 מול כפר סבא, משחק אשר היה משעמם לכל הדעות. לאחר אותו משחק אמר מאמנה של חיפה, רוני לוי, שבליגה הקבוצה שלו בינונית מאוד.לוי לא חסך ביקורת על שחקניו גם באימון הקבוצה ואמר :"מיקומנו בטבלה מרגיז. רק על ידי עבודה קשה, ולחימה יהיה ניתן לנצח את הכוח".

    עבור לא מעט שחקנים המשחק הזה עלול לקבוע את עתידם במועדון. אולרה ואנדרסון יחכו להזדמנות שלהם על הספסל, כמו גם רביז גזל וליאור רפאלוב. מאור מליקסון ייעדר בגלל פציעה בכף הרגל בשבועיים הקרובים, והבשורה הטובה מבחינת חיפה היא שהחלוץ יניב קטן יחזור לסגל ויוכל ליטול חלק במשחק מול הכח. שלומי ארבייטמן, שבישל את שער השיוויון מול כפר סבא צפוי לפתוח בחוד האלופה לצידו של קולאוטי.

    http://macabil.com/image/leviph.Xxx
    רוני לוי. יחייך בסיום המשחק?

    הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אייל משומר, אלון חרזי, דקל קינן, חיים מגרשווילי, שאבייר אנדרסון (עבאס סואן), גוסטבו בוקולי, שאבייר דירסאו, אלן מסודי, שלומי ארבייטמן ורוברטו קולאוטי.

    גם בקבוצתו של מלמיליאן לא שקט. הקבוצה מגיעה לאחר הפסד 3:0 לאשדוד, עם ניצחון אחד מחמשת משחקי הליגה האחרונים. ניתן לראות את הלחץ גם במצב החברתי בקבוצה, שגורם בתקופה האחרונה לאי שקט בין השחקנים ומקשה עליהם במאבקי ההישרדות בליגה.
    במהלך השבוע התבטא אחד משחקני הקבוצה: "האימונים פה הם ברמה של חוג לכדורגל, זה לא ייאמן. אני שיחקתי כבר בכמה קבוצות אבל כזה דבר עוד לא ראיתי. הכי כואב לי שיש אווירה רעה באימונים, אין אווירה של קבוצה, כל האימונים צוחקים פה מי לא יתלבש בשבת".

    במפגש הקודם בין שתי הקבוצות בקריית אליעזר כבש דן רומן שער שיוויון דרמתי, שער שמנע מקבוצתו הפסד. לקראת המפגש הקרוב התייחס רומן לכך שהקבוצה עוד לא הפסידה לחניכיו של רוני לוי: "נכון שהמאזן של חיפה העונה בבית הוא לא טוב ושלא הפסדנו בכל המפגשים נגדה העונה, בליגה ובגביע הטוטו, אבל אני לא חושב שיש לסטטיסטיקה הזאת שום השפעה על המשחק בשבת".

    לקראת המפגש מול הירוקים קיימת מכת פציעות בקבוצה. החלוץ, פפי קימוטו ומור גולן יעדרו מהמשחק ואילו הקשר מנור חסן, שהחלים משפעת וקיים אימון מלא יכלל בסגל למשחק.
    המגן שוקי נגר מוצהב וייעדר מהמשחק. את מקומו בעמדת המגן השמאלי יתפוס המגן הימני, ליאור ראובן, כאשר הזר סביטי ליפנייה יוסב לעמדת המגן ימני. הקשר דניאל היידמן, שהיה נקודת האור היחידה במשחק מול אשדוד, צפוי לקבל קרדיט גם השבת בחוליית הקישור. בתמונת ההרכב נמצאים גם הקפטן אדריאן גמאן והבלם סביטי ליפנייה, שהודחו מההרכב במחזור הקודם.

    http://www.ynet.co.il/PicServer2/20122005/903916/IMG_8757-(Small)_wa.Xxx
    מלמיליאן. ינצח את הירוקים פעם נוספת?

    הרכב משוער: ישראל פילוסוף (מרשל אודה), ליאור ראובן, איציק כהן, סביטי ליפנייה (יוסי ביטון), מאור מרציאנו (אדריאן גמאן), דניאל היידמן, דודי ליברמן, יוסי רוזן, דן רומן, אבי תקוה, שלומי אדרי (אושרי גיטה).

     
  11. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    הפועל כפר סבא- בני יהודה
    http://www.liga.co.il/leaguespic/1042574191hks.Xxx- http://www.liga.co.il/leaguespic/1042573750bnei.Xxx

    שבת, 19:00
    שופט: איתן תבריזי

    2 הקבוצות שעושות עונה לא משהו מבחינתן, לפחות יצאו מהאיזור המסוכן וההבטיחו באופן כמעט סופי את מקומם בליגת העל, אין ספק שהם ציפו ליותר מזה העונה, אבל עדיין לא מאוחר. הסיבוב השלישי בפתח וגם בני יהודה וגם כפר סבא רוצות לעשות סיבוב מוצלח שישכיח את רוב העונה הלא טובה, זה בהחלט אפשרי.

    http://www.nrg.co.il/images/archive/408x322/696/076.Xxx
    הירוקים של כפר סבא, רוצים לחייך בסיבוב השלישי

    הפועל כפר סבא מגיעה למשחק הזה אחרי ניצחון על הרצליה ותוצאת תיקו נגד האלופה (הכנראה יוצאת), בכפ"ס רוצים כמובן להשאיר טעם מתוק לעונה הזאת אבל בשביל לעשות כך הם חייבים לנצח, ולנצח אין כמו בבית, אבל הבעיה שכפ"ס לא ניצחה כבר כמעט חודשיים בבית וככה יהיה קשה לקבוצה להתרומם. אלי אוחנה כמובן לא מתכוון לצאת מוקדם יותר לחופי הים בארץ והשאיפה של אוחנה היא כמובן לנסות ואיכשהו להתברג בחלק העליון, הטבלה צפופה וכל רצף של ניצחנות ואתה יכול למצוא עצמך במקום טוב למעלה. בן לוז שהיה פצוע במשך השבוע חזר להתאמן באופן מלא והוא צפוי לשחק מחר. סמואל יבואה שנמצא מחוץ לארץ יחזור רק בשבת בבוקר ואוחנה עדיין לא החליט אם לפתוח איתו בהרכב או לעלות אם אבי כנפו.

    http://www.nrg.co.il/images/archive/408x153/622/458.Xxx
    ליאור אסולין, להמשיך בתקופה הטובה, גם האישית וגם הקבוצתית

    בבני יהודה המצב די דומה לזה של כפ"ס, עונה עם ציפיות, מהלך עונה די מאכזב עד עכשיו, והתאוששות בשבועות האחרונים. למעשה בני יהודה לא הפסידה כבר הרבה זמן אבל הקבוצה מסיימת יותר מדי פעמים בתיקו ולכן היא לא מצליחה להתרומם יותר מדי בטבלה. בני יהודה עדיין מסתכלים למטה אבל משוכנעים שהגרוע מכל לא יקרה כבר העונה. ניצן שירזי רוצה בדיוק כמו אלי אוחנה לסיים את העונה עם טעם טוב בפה ולעשות סיבוב אחרון מוצלח. בני יהודה באה אחרי התיקו המעודד בטדי, בני יהודה הגיעה לטדי, לא הפסידה, ואפילו הייתה קרובה לנצח אבל ליאור אסולין לא היה מרוכז מספיק כדי לנצל את המצבים שלו. בני יהודה השיגה העונה ניצחון חוץ אחד, והוא היה בכפר סבא. במהלך השבוע ראובן עובד, מטה בטורינה ואסי דומב לא נטלו חלק בכל האימונים אבל מצבם השתפר וכל השלושה צפויים לשחק, בהגנה יאשה ודריאן חוזר מעונש השעייה ויפתח לצידו של דומב, יאיר אזולאי יחזור לעמדת המגן הימני והיחיד שיחסר הוא למעשה אימורו לוקמן המושעה.


    הרכבים משוערים:
    הפועל כפ"ס: אוהד לויטה, עמנואל פאפו, לירון זרקו, דאגלס דה סילבה, אלירן דנין, אביחי ידין, אבובקרי יעוזה, גיז'רמו ישראלביץ', בן לוז, זוז'ה דוארטה, סמואל יבואה (אבי כנפו).
    בני יהודה: וינסנט אניימה, יאיר אזולאי (איציק עזוז), יאשה ודריאן, אסי דומב, סאלם אבו-סיאם, הרוויה קובצ'ביץ', קובי דג'אני, אסי בלדוט, ראובן עובד, מטה בטורינה, ליאור אסולין.
     
  12. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    בית"ר ירושלים בטדי זה טענה מספיק טובה כדי להיות המשחק המרכזי ולהשחק בראשון?!. נו באמת. נתניה- הפועל משחק הרבה יותר מרכזי מהשעממון הקבוע בטדי.

    אניוואי, שיהיה לנו בהצלחה.
     
  13. Milevskiy Member

    הצטרף ב:
    ‏27/6/06
    הודעות:
    923
    לייקים שהתקבלו:
    492
    אם נתניה מנצחים מחר..
    הם מסיימים מקום שני או אליפות.
     
  14. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אש בבלומפילד מחר. לדעתי כל הסטקייה שלנו תגיע ויהיו יותר מ-4,000 אוהדים לעומת המשחק מלפני
    שבוע. עכשיו הקהל יתחיל להבין שזה סיבוב שלישי וחשוב. וסוף סוף יש ציוד בבית http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx

    משחק מוקש, לא פשוט לנצח את אותה הקבוצה בתוך שבוע, למרות שהפועל פ"ת היתה חלשה ברמות
    לפני שבוע. אין התקפה, אין קישור, וגם לא כל כך הגנה. שחקנים שמתעייפים בדקה 60. אני מקווה
    שלא יהיו פאשלות כי צריכים ללכת רק על ניצחון ולדרוס אותם.

    כבר הזכירו את המשחק של מכבי - נתניה בשבוע הבא, זה בהחלט יכול להיות משחק קובע לשני הצדדים,
    אבל קודם שנתניה יעברו את הבועל. אני כמובן מקווה לתיקו ביניהם מחר.

     
  15. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,160
    לייקים שהתקבלו:
    907
    זה לא בטדי, זה באשדוד.

    ותאמין לי גם אני רוצה לשחק ביוםש בת, נמאס לי מיום ראשון, להיות בלחץ בגלל שאלו שרודפות אחרייך מנצחות ואז המשחק הופך קשה יותר גם מבחינת הקהל, עדיף לשחק ביום שבת בלי שאתה יודע מה היריבה עשתה, ראש שקט.