שלמה שרף: "הייתי שם את אוגבונה בכלוב"

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י גרגמל, ‏6/3/07.

  1. גרגמל Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/04
    הודעות:
    68
    לייקים שהתקבלו:
    1
    לצפיה בוידאו כנסו:
    http://telesport.co.il/article.asp?id=3362

    שלמה שרף וחברו הטוב, יצחק שום נראו נינוחים מאוד בביתו של שרף בגן חיים, אבל כמו תמיד, כל מילה שיוצאת מהשניים, במיוחד משרף, מעוררת עניין רב.

    פגשנו אותם ביום שני בבוקר לשיחה משותפת על כדורגל. לא נגלה לכם הכל, אבל אם תלחצו PLAY מתחת לתמונה תגלו מה באמת חושב היום שרף על אברהם גרנט. (סולחה? ממש לא) ולמשל על הטענות כי החברות מנעה ביקורת מצד שרף על שום.

    שרף ושום מספרים על חברות רבת שנים (שרף: "כשהגיע לארץ, סיפרו לשום שקרית שמונה זה חצי שעה מתל אביב") על היחס של הפועל תל אביב לשום ("אין דבר כזה שיפטרו אותו על כלום"),

    שום מספר על העתיד (יכולתי לאמן ביוון, קיבלתי שתי הצעות לפני שבועיים. אני רוצה לאמן בחו"ל. עשיתי טעות כשחזרתי לארץ. שלמה והבת שלי שיגעו אותי לחזור").

    השניים מספרים על המשפחה, החברים, ליגת העל, הקולגות וכן, על זיטו אוגבונה שסימן לעברו של שרף תנועה מגונה: "הייתי שם את אוגבונה בכלוב ושולח אותו חזרה לניגריה".
     
  2. Riki Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/05
    הודעות:
    5,747
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ראיתי כבר אתמול את היציאה הזאת שלו, לדעתי מה שאוגבונה עשה היה לא במקום, אבל זה לחוד והיציאה של שרף מגעילה ומביישת מכל הסיפור דוקא את שרף.
    כל פעם רואים שביציע העיתונות או באחד מהפרשנויות שלו במשחקים, שהוא מתכסח עם כל מי שמעז לצאת נגדו כביכול, הגיע הזמן להפסיק את זה, אותי בתור צופה במשחק, זה דוחה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/3/07
  3. יוגב אסולין Guest

    שלמה שרף הוא מסוג האנשים העלובים שחושבים שבזה שהם צועקים לכל מקום ובזה שהם מדברים בכל בטוח וסמכותי הם קוניםאת אמון הציבור. זאת דרך של אנשים טיפשים שאין להם יכולת התבטאות בכלל. עצוב מאוד ששלמה שרף אלו שמייצגים אותנו ואת הספורט שלנו. עצוב מאוד שיש דור של ילדים שבמקום לגדול על דור של פרשנים שיודעים מה הם אומרים יודעים גם להתבטא.. הם מקבלים את הצעקן הזה שעושה רעש לכל מקום.
     
  4. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,260
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    ואחר כך ערוץ 5, שהפך את שרף מסתם פרשן לדמות על לענייני כדורגל, יעשה דיונים על היעדר התרבות בכדורגל הישראלי...
     
  5. יוגב אסולין Guest

    והנה קופמן מנצל את הבמה כדי להגן על שרף ולהגיד שזה לא גזענות וככה שלמה וצריך לקבל את זה.. גם כן עוד פרשן. עושים צחוק מהחלטורה.
     
  6. Riki Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/05
    הודעות:
    5,747
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וכן, שהוא יצא בכל הזדמנות על יניב קטן זה היה בסדר, שהוא מקדם אינטרסים אישיים וסוגר חשבונות בבמה שנותנים לו בטלויזיה זה גם בסדר. וכן, זה שלמה, זה מה יש, גם כן תשובה.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אוגבונה בחור טוב אני כבר פגשתי אותו כמה פעמים, אני לא מאמין שהוא באמת התכוון, אני מקווה שהוא באמת רצה לעשות מין פוזה שלא קשורה לאיום. שלמה שרף פרשן שמבין בכדורגל, אבל בכל הקשור לאוגבונה(שמונה גולים), הוא טועה, הוא עשה ממנו שחקן שלא יודע לתת פס, אז לכל שחקן וגם לגדולים מכולם יש חלק בעייתי, אצל אוגבונה זה הסיומת, כי בטכניקה הוא השתפר. ולא חייבים להיות שחקן ברמה של רונאלדו בשביל להיות חלוץ טוב בליגה שלנו. בביקורת שלו על אוגבונה הוא הגזים, ושרף היה צריך לבדוק את העניין ולא לצאת בהצהרה מטופשת, גזענית ומכוערת כזאת, כל ההערכה שהייתה לי לשרף נעלמה, הוא פשוט טיפש וצריך להעניש אותו. אפשר לחשוב ששרף איזה דוגמן.
     
  8. Shavit Elimelech Member

    הצטרף ב:
    ‏5/3/07
    הודעות:
    4
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שלמה שרף הוא חתיכת גזען! זיטו הוא אחד החלוצים הטובים בליגה, ועם הייתה לו סיומת טובה הוא היה עכשיו עם לפחות 14 שערים, ואני לא מגזים. הוא השתפר בהרבה תחומים, אבל חסרה לו הסיומת. לא מבין איך שרף משדר את המשחק המרכזי, פשוט פרשן אידיוט ושמן שלא מבין כלום בכדורגל!
     
  9. Gady Member

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    648
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עצוב שמקדישים לנושא העלוב הזה דיון שלם, אפשר לאחד אותו עם דיון התקשורת שבמילא דנים שם על זה.

    בכל מקרה, הדיעה שלי בנושא הזה פשוטה מאוד. נתחיל מהתחלה, שרף קטל וביקר בצורה לא הגונה את אוגבונה מאז שזיטו הגיע לארץ בכלל. בכל היזדמנות שלו, ב"יציע העיתונות" בשידור ה"משחק המרכזי" הוא ניצל את זה בשביל לבקר את אוגבונה. נכון, אפשר לבקר שחקן זה ואחר, אבל יש דרך לבקר אותם. לקרוא לשחקן "שק תפוחי אדמה", זה לא דרך התבטאות נאותה לבנאדם במעמדו. בתור מאמן, אני מאוד מעריך את שרף. אבל כאשר הוא בצד השני, מתפקד בתור פרשן, הוא פועל לפי אינטרסים אישים, ואני נגעל מצורת ההתנהגות שלו ומהאימרות שלו. תראו אותו מפרשן משחקים של בית"ר (אני לא אוהד בית"ר) רואים בברירות שהוא לא אובייקטיבי, ואומר הכול נגד בית"ר ועד כמה היא גרועה וכו'. עכשיו בצד של אוגבונה, עד כמה שהביקורת תיהיה לא נאותה, לא צריך לעשות את הסימן התינוקי והמטופש הזה. מה שגם שאני בכלל לא בטוח שאכן הוא עשה את זה כנגד שרף, האפשרות שזאת סתם המצאה מטופשת של התקשורת הגיונית מאוד מבחינתי. התקשורת סתם מחפשת אקשן, אני פותח את הגליון ספורט בעיתון מעריב, ועל כל השער יש תמונה של שרף, ומקדישים כמה עמודים על העימות המטופש הזה. הם לא מבינים שאוהדי ספורט אמיתים מעדיפים לקרוא על ספורט נטו? ולא על משחקי אגו מעצבנים בין פרשן לשחקן.

    עצוב שככה נראה הכדורגל שלנו, אם באמת שרף גזען כפי שזה נשמע מדבריו, אז אני באמת מיואש לגמרי מהכדורגל הישראלי, עוד אחד שהחזקתי ממנו הרבה בתור בנאדם, מסתבך לי בעימותים טיפשים.

    עכשיו, אני צריך לסבול לקרוא טורים אישים מטומטים של רון קופמן, שמהלל את שלמה שרף ועל העובדה שהוא לא גזען, במקום לקרוא יותר על ליגת האלופות. http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/mad.Xxx
     
  10. Royrubi Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/06
    הודעות:
    154
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אמירתו האחרונה של שלמה שרף לגבי חלוץ הפועל ת"א זיטו אוגבונה הייתה במילה אחת - אומללה. אין לי מושג אם היא באמת נאמרה בקלות הדעת של שלמה כפי שרון קופמאן ניסה להסביר או שיש בה סממנים גזעניים. הבעיה היא שאותה אמירה היוותה מבחינתי את נקודת האל חזור של שלמה בתקשורת, נקודה אליה חתר המאמן הלאומי לשעבר בחודשים האחרונים.

    יש לומר את האמת, זקנתו של האיש מביישת את נעוריו וכן אני מאלו שעדיין חושבים שהמאמן והקיסם היו בין המאמנים הגדולים ביותר שצמחו כאן. אך נדמה כי שלמה חצה את הקווים [אלו המפרידים בין פרשנות טהורה לזו המונעת מאינטרסים] יותר מידי פעמים העונה.

    בשנה האחרונה אני שומע יותר ויותר אנשים שהספורט יקר להם אומרים כי שרף חוצה גבולות ברורים, כי מבחינת חלק גדול מחובבי הספורט בארץ, המילה ספורט לא מתחילה ונגמרת במגרש הכדורגל. בחודשים האחרונים שרף רמס והשפיל מילולית כמעט כל ענף ספורט אפשרי במדינה, הכדוריד מבחינתו היא פיקציה של ראשון לציון, ענף הג'ודו שהביא מדליות וגאווה הוא משחק בין חלוקים וכמובן ששאר ענפי הספורט קיבלו את מנת חלקם.

    לעניות דעתי הצעקה האחרונה סביב שרף הייתה צריכה להיעשות דווקא על ידי ערוץ הספורט בו הוא עובד עוד לפני מספר חודשים כשבמהלך אחת מהתכניות ישב מול צביקה שרף [מאמן נבחרת ישראל בכדורסל להזכירכם] ורטן במהלך דיון על ליגת העל בכדורסל "נו את מי זה מעניין הספורט הזה בכלל"? עכשיו תעצרו רגע ותחשבו אתם רואים את בקנבאוור למשל שמפרשן בערוץ הגרמני יורד על ענף ספורט מסוים כשמאמן הנבחרת נמצא באולפן?

    אך נראה כי הבעיה הגדולה ביותר של שלמה היא לא הביקורת המטובלת באינטרסים אשר כולנו כבר רטנו עליה בעבר ואותה הוא שזר בכל פעם שפתח את פיו. אלא העובדה היא שהיא מגיעה אלינו מכל עבר. מי שלא שמע את דעותיו בנושא אחד בכדורגל הישראלי ב "משחק המרכזי" יקרא אותם בבוקר בעיתון, מי שפיספס את שניהם יחכה ל"יציע העיתונות" ביום שני וכן הלאה...

    הגיע הזמן לומר לשלמה, די נמאס, קח פסק זמן מאיתנו, אתה יודע כמו שעשה אז פיני גרשון.

     
  11. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    מחזק את AXE, שלמה שרף כבר מזמן איבד חוש ההיגיון ומדבר פשוט מהבטן כמו בן אדם זקן, סניל ובוטה.
    תעודת עניות לתיקשורת הישראלית שבן אדם כזה עדיין נמנה בתוכה.

    היה מאמן גדול, בן אדם גדול, הכל בלשון עבר
     
  12. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,187
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    סלח לי לירן אבל בן אדם גדול הוא אף פעם לא היה. לא פעם הוא הוריד את הביטחון לשחקנים אותם אימן, הדיח את רפי כהן בשידור חי מהנבחרת ועוד מספר מקרים שכרגע לא עולים לי לראש.
    לגבי היכולות אימון שלו, אני לא מטיל בהן ספק אך כל אופן הדיבור שלו, האופן בו הוא מתבטא לא תואם פרשן טלויזיה, ועל כן הוא צריך להתרחק משם כמה שיותר.
     
  13. -=Messi=- Member

    הצטרף ב:
    ‏3/11/06
    הודעות:
    1,134
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צריך לשים את שרף בכלוב. בן אדם בלי שכל ובלי הבנה בגרוש, לא יודע איך נותנים לו במה בכלל.
     
  14. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    שלמה שרף גזען אך ורק בעיניי מי שרוצה שהוא יהיה כזה. מי שעוקב אחריו יודע טוב מאוד שעל 95% מהזרים שמגיעים לארץ הוא אומר אותו דבר. הוא התבטא לא פעם ולא פעמיים בסגנון של "לשים בכלוב ולהעיף אותו למקום שממנו הוא בא", אבל בפעמים הקודמות זה היה על שחקנים ברזילאים/קרואטים/ארגנטינאים/בוסנים. האמירות האלה בוטות, עם זה אני מסכים - אבל זה לא הופך אותו לגזען.
     
  15. Nevermore Member

    הצטרף ב:
    ‏17/11/06
    הודעות:
    1,841
    לייקים שהתקבלו:
    41
    זה לא אותו דבר.
    עם כל הזרים האחרים הוא אומר להעיף במטוס והביתה, לשים בכלוב זה משהו שונה שנוטה מאוד לכיוון גזעני.