שמועות, העברות וחדשות - הכל כאן :: פריימר ליג עונת 2003/2004

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Julian Joachim, ‏25/5/03.

  1. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז כן, סיימנו עונה ארוכה ומפרכת, ואיתה גם ננעל הדיון המפרך והמרגיז.

    אז פה נדבר על כל השמועות שכבר העלנו ועוד נעלה לקראת העונה הבאה...
     
  2. ofer16 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/11/02
    הודעות:
    2,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ואני אפתח את הדיון החדש עם חדשות מכיוונה של צ'לסי.
    מסתמן מעבר של זולה מצ'לסי לקאליארי מהליגה האיטלקית השנייה. כמובן שמיד פורסמה שמועה שבאטיסטוטה עושה את דרכו לגשר. מעניין.
    בלמה של סאנדרלנד ששיחק בעבר בולנסיה, חואקים ביורקלנד, שוחרר ללא תמורה מהמועדון.
     
  3. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למען האמת אני חושבת שיש סיכוי ריאלי שבאטיסטוטה יגיע לסטמפורד ברידג'
    משום מה נראה לי שזה יצא לפועל,לא יודעת למה.

    בקשר לזולה- יש לי רק שאלה אחת והיא: למה?!?!?!?!
     
  4. Fernando Cavenaghi Member

    הצטרף ב:
    ‏6/10/02
    הודעות:
    1,924
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דבר ראשון מזל טוב לדיון החדש, התחיל להימאס לא לדעת על מה אתה מגיב.

    ודבר שני, זולה למרות ניצוצות של גדולה מדי פעם העונה די גמר את הסוס, ללכת להנות בליגה השנייה באיטליה (בתנאי שהכסף טוב) נראה לי דבר נחמד, אני לא רואה מועדון גדול מחתים אותו.
     
  5. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אין יותר מכובד מלפתוח דיון רציני כזה בדיבורים על צ'לסי - כל הכבוד!!! http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx

    למה קאליארי, שתי סיבות מאוד פשוטות. הראשונה, הוא התחיל שם את הקריירה. ונהוג שכוכבים בסדר הגודל שלו חוזרים לעונת פרישה במועדון האם. זה חלום ישן שלו שצץ כל חצי שנה... הסיבה השניה וככל הנראה היותר משמעותית היא הרצון ש"לא לבייש את הפורמה" ג'נפראנקו זולה אפילו אחרי העונה הענקית שהייתה לו הוא בסך הכל החלוץ השלישי של הקבוצה כרגע, עם הכניסה של קארלטון קול לרוטציה הוא אפילו צריך עכשיו להיאבק על המקום הזה. למרות העליה לצ'מפיונס (זולה דיבר הרבה בשנתיים האחרונות על הרצון לחזור ולשחק שם) נראה לי שזולה פשוט מעדיף ללכת ולסגור את הקריירה בצורה מכובדת ולא תוך כדי ישיבה ממושכת מאוד על הספסל. אני בתור אחד שמת על זולה מאוד הייתי רוצה לראות אותו הולך, פשוט כדי שלא יכתים בעונה הבאה את ההישגים ויכולת שהראה בשש השנים שלו בלונדון.

    לגבי באטיגול. סוגייה מסובכת. אין לי ספק שיש לו ברליים עדיין כדורגל ושהוא יכול להיות שחקן מאוד משמעותי עבור המועדון. העובדה שהוא מגיע בחינם גם עובדת לזכותו. אבל עם כל זה יש רק אופציה אחת שבה הייתי רוצה לראות אותו נוחת בגשר. והאופציה הזו היא במקום ג'ימי פלוייד האסלביינק. אין שום סיבה שבעולם להחזיק את שני השחקנים הללו בסגל ולדחוק את גודיונסן לספסל. אני בטוח במאה אחוז שגם בגילו המתקדם באטיגול ישפיע לטובה בצורה הרבה יותר גדולה על צ'לסי מאשר ג'ימי-בוי... הגיע הזמן להחזיר חלק מסכום ההעברה העצום ששילמו על ההולנדי כי זה מתחיל להיות מאוחר לגביו, עוד עונה כזאת ואף אחד לא ישלם עליו אפילו פני מסכן אחד, ואם אפשר באותו זמן להחליף אותו בשחקן לא פחות טוב שמגיע בחינם אין טוב מזה.

    עוד שמועה מענינת מאוד שמסתובבת לאחרונה היא זו שקושרת את כריסטוף באום לפנרבחצ'ה. תשאלו מה הקשר לפרמיירליג? או, אז ככה הגרמני הודיע לראשי פנר שיש לו כמה תנאים לקבלת תפקיד המנג'ר בבירה הטורקית - הוא רוצה כתנאי להגעתו את מארק אוברמארס ו... בודווין זנדן. זנדן מוערך בסביבות ה-5 מליון פאונד. לא מאמין שיש קבוצה בעולם שתיתן עליו כזה סכום אבל גם אם הטורקים ישימו 3.5 - 4 מליון אני חושב שצריך לשחרר את בולו. הוא שחקן מצויין והיה יכול לתרום הרבה לצ'לסי. אבל בסיטואציה שנוצרה הוא סתם מטרד. הוא גם לא משחק בכלל וגם מקבל משכורת גבוהה מאוד. אם ראניירי לא מתכוון לתת לו דקות עדיף למכור אותו ולקבל בעדו תמורה כלשהי לפני תום החוזה שלו בעונה הבאה...
    ואפרופו אוברמארס, אם אני בייטס/ראניירי אני קונה מחר כרטיס טיסה לברצלונה והולך להתחנן בפני מארק שיבוא לגשר. איתו ועם גרונקס באגפים צ'לסי תעלה לפחות מדרגה אחת.
     
  6. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוברמארס?
    זה חתיכת הימור. הבנאדם לא נתן משחק טוב כבר שנתיים. מצד שני, אם לה סו משחק אצלכם, אז למה שהוא לא יוכל...

    ואם מדברים על ג'ימי בוי, ואם מדברים על שחקנים שגמרו את הסוס, הוא בהחלט אחד כזה. אולי תשלחו אותו במסווה של ג'נפרנקו לאיטליה?
    :wink:
     
  7. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בקשר לבאטי-גם אני חושב שהוא בסוף יגיע לצלסי..ובאמת קירק צודק..לא צריך כל כך הרבה חלוצים בסגל אז אם באטי מגיע ג'ימי פלויד ייצטרך ללכת[ולא חסרות קבוצות שייקחו אותו]

    זולה-היו שמועות שגם זולה הולך להרוויח כמה ג'ובות בקטאר..אז יש כנראה עוד אופציות חוץ מקליארי..
     
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    וואו... אם אוברמארס בא זה יהיה ענק. אוברמארס תמיד נותן הופעות יפות ולא יהיה דבר שישמח אותי יותר לראות את אוברמארס אצלנו. הלוואי.
     
  9. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    הלווו??? כמה זמן לא ראית משחק של בארסה? מאז שהעיפו את ואן חאל מקאמפ נואו אוברמארס פרח. ולא רק שהוא פרח הוא עשה את זה בצד ימין. אומנם אני טיפל'ה לא אובייקטיבי בעניין הזה (כי אוברמארס זה השחקן שאני הכי אוהב בעולם בערך), אבל אין ספק שכשבארסה התאוששה מנגיף ואן חאל אוברמארס היה שם ובגדול. הוא נתן הצגה במשחק הראשון נגד יובה ואפילו עשה חיים קשים לרוברטו קארלוס הגדול במפגש הליגה האחרון מול ריאל. ואני אומר, מה שמספיק טוב לטוראם ורוברטו קארלוס אמור להספיק גם לאיאן הארט :wink: .
    צ'לסי חייבת למצוא שחקן לאגף, לא משנה איזה, כי גרונקס תמיד יכול לשחק בצד שני. העניין הוא שעכשיו שגם אוברמארס הוכיח יכולת טובה בימין אפשר להריץ אותם ביחד ולתת להם להחליף מקומות מה שיוסיף בילבול להגנות ממול...
     
  10. Fernando Cavenaghi Member

    הצטרף ב:
    ‏6/10/02
    הודעות:
    1,924
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה לא נכון שואברמארס נתן שתי עונות לא טובות, עונה שעברה הוא היה די טוב, והשיא שלה היה שלבי הסיום של ליגת האלופות, שם הוא היה מעולה.
     
  11. אריאל Member

    הצטרף ב:
    ‏24/5/03
    הודעות:
    154
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אולי זולה די זקן אבל גמר את הסוס אני לא חושב שאפשר להגיד את זה בכלל סמל כמו זולה לא מוכרים לכל מועדון אני הייתי מסדר עבודה בצלסי גם לא יזיק עם הוא ימכור עוד כמה חולצות בקיצור יש לו עוד שנה לתת את הקסם שלו ואחרכך להפוך עוזר מאמן
     
  12. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לזולה לא היתה עונה רעה ממש מצד שני להשאיר אותו עוד שנה במועדון זה קצת בזבזנות של כסף וחיזוק שצ'לסי צריכים.
     
  13. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוברמארס היה בסדר מאז אנטיץ' הגיע, אבל אני חושב שצ'לסי יכולים ללכת יותר בגדול. מלבד זה, ההולנדי כבר בן 30, מזדקן, ואפשר להביא צעיר באותו מחיר, ובטח פחות או יותר באותה יכולת.

    אבל עזבו, אני שונא אותו אני מודה, אני לא אובייקטיבי.
     
  14. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני בתור מישהי אובייקטיבית מהצד שצ'לסי מעניינת אותה בערך כמו איפסוויץ' יכולה להגיד שלדעתי הוא לא מתאים יותר לצ'לסי אבל עדיין ללכת לשחק בקבוצה איטלקית מהליגה השניה זה לסיים את הקריירה ברגל שמאל. לא חבל?
     
  15. Rossoneri Member

    הצטרף ב:
    ‏13/10/02
    הודעות:
    1,243
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תגידו, לזולה מסתיים החוזה? או שקאלירי מתכוונת לשלם קצת מזומנים, ועם כן, על כמה מדובר? ד"א גם מדברים על המגן השמאלי של פורטסמוט', פסטה, גם הוא בדרך לקליארי.