Giornata 30

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Bianconeri, ‏30/3/07.

  1. Chievo Member

    הצטרף ב:
    ‏26/8/06
    הודעות:
    2,891
    לייקים שהתקבלו:
    6
    כולם שימו לב ללאציו שמובילה 4:1 בחוץ נגד אודינזה, זה הניצחון השישי ברציפות 11 משחקים בלי הפסד, לאציו נראת בקצב מצויין, לקבוצה יש עוד משהו שתוכל לקחת, אוהדי רומא שמו לב שלאציו במרחק של שבע נקודות (4 בלי העונש שקבלה עקב פרשת השחיתות) מה שמאפשר דרבי רומאי חם ויותר מעניין מתמיד, יכול להיות משחק המאבק על המקום השני.
    כל הכבוד באמת..
     
  2. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נצחון קליל לאינטר על פארמה. לא ראיתי את המחצית הראשונה אבל לפי התגובות פה אז אני מבין שאינטר שיחקה רע במחצית הראשונה. במחצית השנייה אינטרש שיחקה נהדר, מסירות מרגל לרגל, גולים מרהיבים והשחקנים פשוט נהנו מכדורגל ושיחקו ללא שום לחץ. הגול של מאקסוול באמת נדיר אבל כמו שאמרו כבר פה הגנת פארמה היתה חייבת לעצור את הדריבל הזה של הברזילאי. בשער השני פירגון יפה מאוד של אדריאנו לקרספו שכבש שער קליל מול שער ריק. בכלל נראה שאדריאנו חוזר לעצמו וביחד עם קרספו וזלאטן שתמיד נותנים את התפוקה הרגילה שלהם תהיה מלחמה גדולה על המקום בחוד בשנה הבאה.
    באמת חבל לי על פארמה, קבוצה מאוד סימפטית שיצרה לכדורגל האיטלקי הרבה מאוד שחקנים צעירים ומוכשרים ועשתה טעות גדולה שמכרה אותם ועכשיו כנראה היא משלמת על הטעויות שלה. כרגע פארמה במרחק 3 נקודות מהמקום שבו נשארים ליגה ויהיה לה קשה מאוד להשאר שם.

    איזה קרב אדיר יש על המקומות ה-3 וה-4. לאציו, פאלרמו, פיורנטינה, מילאן ואמפולי נאבקות על המקום הזה. כרגע נראה שלאציו היא הפייבוריטית לסיים במקום ה-3 אחרי הנצחון שלה על אודינזה ובכלל היכולת הנהדרת שלה בתקופה האחרונה. על המקום האחרון יאבקו כל-כך הרבה קבוצות גדולות. אני חושב שלהרבה מאוד אנשים יהיה מוזר לראות את מילאן לא בליגת האלופות, כרגע מילאן במרחק 4 נקודות מהמקום ה-4 ומחכה לנו לישורת האחרונה של הליגה האיטלקית קרב מעניין מאוד על המקומות שמובילים לאירופה.
    פיורנטינה יצאה הלוזרית הגדולה של המחזור הזה אחרי שכבר הובילה פעמים על אטלנטה החלשה ולמרות זאת יצא רק בתיקו שפוגע קשות בסיכוייה לתפוס מקום שיוביל אותה למוקדמות ליגת האלופות.
     
  3. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שלושה נצחנות וסיימנו. את רג'ינה בחוץ במחזור הבא צריך לנצח. ואז מגיעים שני משחקים ביתיים מול פאלרמו ורומא. אין כמו לחגוג אליפות במשחקים כאלה, בואו נקווה שהחברה לא יהרסו את התוכניות.

    יחד עם זאת, אם הפסד לפאלרמו זה מה שישאיר את מילאן מחוץ לרביעייה אני מוכן לשקול את זה מחדש http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/rolleyes.Xxx הרי גם רק ניצחונות על רג'ינה ורומא יספיקו לסקודטו.

    למי שלא מבין על מי אני, זה שם, למעלה למעלה למעלה.
     
  4. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,911
    לאציו היא הקבוצה הכי חמה באיטליה.7 נצחונות רצופים נותנים ללאציו כנראה צ'מפיונס בעונה הבאה שלפי איך שאני רואה את זה תכלול שתי רומאיות ושתי מילאניזיות.רק חבל על פיורנטינה שהייתי רוצה לראות אותה שמה.