מילאן וקרלו אנצ'לוטי? הגיע הזמן להיפרד?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Nesta, ‏24/3/07.

  1. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    זה התחיל בגימגום נמשך יפה עד שהגיע לנקודת שבר לפני כשנתיים ומאז זה ממשיך לגמגם והשאלה שנשאלת היום היא האם מר סילביו ברלוסקוני צריך לשים לזה סוף? האם קרלו אנצ'לוטי צריך להיפרד ממילאן בסיום העונה?

    למרות איך שזה נראה זה מעולם לא היה רומן אמיתי בין אוהדי מילאן לאנצ'לוטי, לאוהדים תמיד הייתה וישנה ביקורת על צורת המשחק הפחדנית של אנצ'לוטי וזה הגיע לשיא כאשר מילאן יצאה זחוחה לריאזור עם יתרון מבטיח של 4-1 והושפלה לעיני כל אירופה, שנה אח"כ יירשם לדורות הפרק המביך והמשפיל ביותר עבור כל אוהד מילאנזי באותו לילה ארור משחור באיסטנבול. לאחר אותו הלילה יצאו מתנגדי אנצ'לוטי שוב נגדו וטענו שהגיע הזמן לשים לזה סוף, הגיע הזמן לשחרר להודות על כל מה שעשה ולהיפרד כידידים אבל סילביו וגליאני חשבו אחרת והחליטו להמשיך.

    מילאן לא שינתה את פניה, חיזוק אמיתי לא הגיע והמצב החמיר כאשר השחקן מספר אחד של הקבוצה שוחרר מבלי להביא חיזוק מתאים, תוסף להליך ההזדקנות של הקבוצה שהותיר יותר מידי שחקנים לא נחוצים שמכבידים על הסגל.

    אלה שתומכים במאמן טוענים שהרי מעולם לא הייתה לו את המילה האחרונה בנאמר על הרכש שזה יותר התחום של גליאני ובריידה, שלא היה לו קשר אמיתי בהבאות שחקנים ושהוא נאלץ להסתפק באוליברה ובאחרים.

    השנה מילאן נראית רע, לא נראתה מילאן כזאת פאטתית ומשעממת מאז ימי סוף קדנציית זקארוני ותחילת ימי פתיח טרים (נו טוב... אפשר לסכם את זה בפחות מחצי שנה http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/rolleyes.Xxx )ונראה שלאנצ'לוטי אין את הפתרונות אחרי השפלה נוספת למילאן בדרבי, אחרי ניצחון מעורר רחמים על אטאלנטה ובעיקר התחושה שאין למילאן על מה לשחק העונה לא בליגה ולא באירופה. האם באמת נראה לכם שאנצ'לוטי יכול בשנה הבאה להוציא את מילאן מהמשבר? האם הוא מיצה את עצמו בתפקיד? האם כדאי לו לעזוב ולחכות לאימון האזורי? והאם הוא בכלל נחשב לדעתכם כאנדרייטד מובהק בשל יחסי ציבור גרועים לעומת קאפלו, ליפי, פרגוסון ואחרים?
     
  2. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    אני את דעתי כבר אמרתי מספיק,מי שרוצה ליראות יכול להיכנס לדיון החדשות.
    מה שרציתי להוסיף זה שעם הסגל הנוכחי אני לא חושב שמאמן אחר כן יכול להוציא יותר ממה שאנצ'ולטי מוציא.
    אני בטוח שאם אנצ'לוטי היה אחראי על בניית הסגל,מילאן היתה ניראת אחרת לגמרי,אבל ביגלל שגליאני וברלוסקוני מנהלים את מדיניות הרכש,ככה מילאן ניראת..
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לטעמי הגיע הזמן לסיים את התקשורת בין אנצ'לוטי למילאן, זה היה צריך להיעשות כבר בקיץ שעבר, אבל, איך אומרים, עדיך מאוחר מאשר אף פעם. אנצ'לוטי לא מסוגל לבנות את מילאן מחדש ולעשות את חילופי הדורות המתבקשים. אנצ'לוטי הוא לא מאמן גרוע, כי מאמן שהוליך קבוצה לזכייה בליגת האלופות(עזבו שזה היה בכדורגל דוחה ובונקריסטי), וזכה באליפות איטליה(זה היה בצורה מרשימה יותר שמילאן מחקה את הליגה ב04\2003) וזכה גם בגביע האיטלקי, הוא לא מאמן גרוע. אני חושב שאנצ'לוטי הוא לא מוערך יותר מדיי ולא פחות מדיי. הוא מאמן דיי הגנתי, והוא היה צריך להתעקש יותר על רכש. אני חושב שלאנצ'לוטי יש חלק מכריע בהדחה המשפילה של מילאן מליגת האלופות באותו משחק בריאזור, אבל בנוגע לגמר נגד ליברפול אין לי כל-כך במה להאשים אותו, אף קבוצה לא היייתה רומסת ונלחמת ככה גם אחרי שהיא מובילה 3-0, אין קבוצה שמשחקת 90 דקות בלחץ אדיר ומחפשת להבקיע, מילאן הורידה הילוך במחצית השנייה וזה לגיטימי ודבר כזה היה קורה עם כל מאמן לטעמי, אולי אנצ'לוטי היה צריך לרענן יותר את השורות, אבל אנצ'לוטי לא אשם לדוגמא שהשחקנים שלו החמיצו פנדלים ברשלנות או ששבשנקו החטיא בדקה ה-118 מצב שבעיניים עצומות הוא מבקיע שער.
    בת'אכלס, לאנצ'לוטי יש חלק מסויים באליפות שמילאן זכתה בה וגם בשאר התארים, הוא מאמן לא גדול, לא כל-כך מעריך אותו, לטעמי מקומו בקבוצות קטנות יותר, הוא לא יכול להוליך קבוצה מחדש לאליפות, הוא הוליך את מילאן לאליפות אחרי שאותם שחקנים, שיחקו כבר כמה שנים בייחד וההרכב התגבש, וקאקא השתלב נהדר.
    אבל, אנצ'לוטי לא אשם בנוסף שההנהלה קצת קמצנית. אנצ'לוטי לא יודע לבנות קבוצה ומילאן חייבת להיפרד ממנו ולהגיד תודה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/3/07
  4. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,911
    אז ראינו מה קאפלו עשה עם מדריד נוצצת וראינו איך כשרייקרד מנצח משחק אחד הוא טקיטיקן אדיר ושוא מפסיד אז הוא מנצח רק בזכות הסגל המוכשר וראינו איך גם פרגוסון היה צריך ללכת שנה שעברה וכו' וכו'.
    אנצ'לוטי מאמן מצוין.וכן אין לו כמעט והחלטות בקשר למי יבוא.וזו פשוט טעות אני בספק עם אנצ'לוטי בחר את אוליבירה.ההנהלה של מילאן היא זו שגורמת לה להיראות ככה יותר מאנצ'לוטי.
    כולם אומנם זוכרים את ההפסד בסופו של דבר אבל המחצית הראשונה של מילאן הייתה אולי אחת מרגעי הכדורגל הטובים והאיכותיים שראיתי.מילאן הייתה מושלמת.הבעיה היא שוב ההנהלה,שאין מחליף או שיטה מחליפה לפירלו שאין הצערה של הסגל ושאר בעיות פתיחת הכיס של אדון סילביו.
    אנצ'לוטי צריך להישאר כי באמת שאני לא רואה מישהו שיעשה למילאן יותר טוב.
     
  5. Chievo Member

    הצטרף ב:
    ‏26/8/06
    הודעות:
    2,891
    לייקים שהתקבלו:
    6
    גם אני מאלה שחושבים שהבעיה היא ההנהלה עצמה, כזכור לי לפני כשלושה שנים מילאן היתה ללא ספק מועדון הכדורגל הכי טוב בעולם עם הסגל הכי טוב שהיה כולל השחקנים הכי איכותיים גם שחקני הרכב וגם המחליפים, אנצ'לוטי אמר שזאת הקבוצה שהוא רוצה להשאיר לנצח.
    אבל הבעיה שהזמן עובר, שנים חולפות, מאלדיני, אינזאגי, קאפו ואחרים הפכו לזקנים, מילאן גם איבדה אחד החלוצים הכי טובים בעולם, אז כשנתנו לאנצ'לוטי סגל מצויין הוא הצליח שנתנו לו סגל שחקנים פחות יותר טוב לא הצליח, ואז כולם אומרים שהוא אשם בזה, נכון שלמאמן חלק בבניית הסגל והכנת הקבוצה לעונה הבאה, אבל סילביו ברלוסקוני לא טרם למען המועדון העונה, וזה השפיע על סוג הרכש של מילאן העונה.
    בשנת 2005 מילאן הייתה הקבוצה הכי טובה בליגת האלופות, גם בגמר הטורנייר היא זאת ששלטה ברוב המשחק, והיא זאת שמגיע לה התואר באותה שנה, שחקני מילאן חשבו שזה הסתים במחצית הראשונה וכבר התחילו לתכנן איך לחגוג הפעם, ואז היריבה הפתיעה וכבשה שלושה שערים מקרים, במה אשם אנצ'לוטי ?!
    אנצ'לוטי מאמן מתאים למילאן, אבל אולי כשהדברים מתחלים לזדיין הם נשארים כך עד הסוף, אני מאמין שחילוף מאמנים יעזור לקבוצה אם יבחרו באיש הנכון שימלא את מקומו של אנצ'לוטי, אבל להזכירכם אנצ'לוטי לא אשם במצב בו נמצאת הקבוצה כיום.
     
  6. צ'וצ'ו קמביאסו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/05
    הודעות:
    278
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כולם מדברים על זה שמאצ'יני לוקח אליפות עם סגל של כוכבים אבל מה עם אנצ'לוטי ב-2004 עם שחקנים אפילו יותר טובים ממה שהיה באינטר העונה הוא זכה באליפות ורמס את הליגה, אבל זה לא כזאת חכמה גם עם הסגל שהיה למילאן אז שהיה ללא ספק הטוב באירופה, ואני עדיין אומר שהם קבוצה טובה, אבל עם שבצנקו, קאקא, פירלו, קאפו, נסטה, סידורף בכושר שיא, היה אפשר לקחת אליפות עם סגל כזה וזה לא כזה קשה, הזכיה בליגת האלופות שנה לפני היתה בדי מזל, מאז מילאן לא פוגעת כל כך מבחינת תארים, ואני לא בטוח שאנצלוטי כזה גדול גם, על מאנצ'יני כולם נטפלים בגלל הכשלונות באירופה ובצדק, אנצ'לוטי אולי יותר טוב ממאנצ'יני אבל הוא גם לא כזה מאמן, עם שחקנים כמו שהיו למילאן גם אני הייתי מביא להם איזה אליפות בתור מאמן ואולי כל אחד אחר, רייקארד בברצלונה לקח יותר תארים אפילו מאנצ'לוטי והוא פחות זמן בתפקיד, וגם לו יש שגיאות, מאמן טוב זה מאמן שמצליח בהרבה קבוצות, ובזה רק מוריניו הצליח וגם פרגסון וונגר ומרצ'לו ליפי שהצליח בגדול עם יובה וזכה בגביע העולמי, וגם קצת רפא בניטז שהצליח בהרבה קבוצות.

    בלי קשר אני חושב שאמברוסיני שחקן לא רע כמו ששאומרים וההחלטה הטובה של אנצ'לוטי היא לתת לו לשחק, יש לו משחק ראש טוב והוא כובש למילאן הרבה שערי ניצחון גם פירלו יכול לנוח קצת, שאנצ'לוטי התיש אותו עונה שלמה מילאן נחלשה בצורה מסוימת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/3/07
  7. מיכל3 Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/06
    הודעות:
    2,427
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אנצ'לוטי אומנם לא האשם העיקרי במצבה של מילאן היום, אבל גם לו יש חלק בזה. ההנהלה מכתיבה את כל מה שהולך במועדון ואנצ'לוטי ממש כמו בובה עונה לדרישותיהם. בעניין הרכש ההחלטות צריכות להיות אך ורק של המאמן ולא של אף אחד אחר, אבל משום מה רק במילאן ההנהלה היא זו שמחליטה איזה רכש יגיע ואנצ'לוטי לא עשה עם זה שום דבר בנידון. מאמנים כמו ליפי או קאפלו, ממזמן היו עוזבים אם לא היו עונים לדרישותיהם. זו אחת מהסיבות שאני חושבת שתם זמנו של אנצ'לוטי בקבוצה והגיע הזמן שיפנה את מקומו, הפעם למאמן שיודע לעמוד על שלו ולא להוות כבובה להנהלה. הסיבה השנייה שאני חושבת שהוא צריך לעזוב זה השיטות והטקטיקות שלו. השנה אבדנו את גביע הליגה אך ורק בגללו (אני יודעת שזה לא תואר נחשב באיטליה, אבל לפחות אם לא נזכה בסקודטו ובצ'מפיונס, אפשר להתנחם בגביע האיטלקי), בגלל המערך ההגנתי והזלזול שהוא הביע במפעיל הזה. יניב גם ציין את הבושות שהיו מול לה קורוניה ברבע הגמר הצ'מפיונס ב03\04 וכמובן הגמר לפני שנתיים שהפסדנו גם בגלל השינויים הטקטיים שלו במחצית השנייה. ציינתי גם את דעתי באשכול הנעוץ ואמרתי שם שלמרות הסגל הדל שיש לנו השנה לעומת שנים קודמות, הוא יכל להוציא ממנו יותר ממה שעשינו עד כה אם הוא היה משנה את המערכים ההגנתיים שלו, אין לי ספק בכלל.

    בקיצור ולעניין, אנצ'לוטי הביא את מילאן להישגים יפים בחלק מהקנדציה שלו בקבוצה ובתור אוהדת הקבוצה אני מודה לו על זה, אבל אי אפשר להשאר עם מאמן שנותן להנהלה להכתיב גם חלק מהעניינים שהוא אמור להחליט ולעסוק בהם, זה לא עובד ככה בכדורגל, בטח שלא במועדון כמו מילאן. הגיע הזמן לשינוי ורענון במערכת בעמדת המאמן ואני בטוחה שהשינוי הזה יעשה רק טוב לקבוצה.
     
  8. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    אני חושב שאנצ'לוטי ראוי ליותר כבוד ממה שאתם נותנים לו. לא שאין מקום לשאלה הזו, אלא שהסיבה אמורה להיות מעט יותר מחמיאה. אנצ'לוטי אומנם לא טקטיקן כמו קאפלו, לא מנצל את התקשורת כמו מוריניו ולא הרפתקן כמו ראייקרד, אבל אנצ'לוטי הוא מאמן טוב ויותר מזה מאמן שמתאים למילאן. בעלי הזכרון הקצר שבינינו אולי שכחו שאנצ'לוטי בנה במילאן את הקבוצה הטובה ביותר שראתה אירופה בשלוש שנים רצופות בין 2002 ל-2005. אנצ'לוטי הביא תואר אליפות ואת ליגת האלופות, משהו שמאז ליפי ב-96 אף מאמן איטלקי אחר לא עשה. אנצ'לוטי מכיר כל סדק במערכת של מילאן, אל נא לשכוח שאת העונה הזו התחילה מילאן עם מינוס 8 נקודות ליגה, אבל הרבה מעבר לכך עם פיגעה מנטלית קשה שהתווסף למצב של חוסר ודאות שגרם להכנה לא ראויה. במילאן משחקים לא מעט איטלקים שהמונדיאל האחרון עדיין משפיע עליהם. מצב שאני סבור ששום מאמן אחר לא היה מתמודד איתו טוב יותר. בקיץ לקראת העונה הבאה, גם לאנצ'לוטי תיהיה אפשרות לאסוף את עצמו ולבנות כמו שצריך קבוצה רעננה יותר.

    השאלה הזו כן במקום, כי למעט כמה מקרים בודדים, 6 שנים במועדון למאמן יכולים להיות די ויותר. לפעמים שינוי יכול לעשות טוב לשני הצדדים. ועם זאת, דעה אישית שלי, אני חושב שיש לתת לאנצ'לוטי עוד עונה בא יהיה לו הזדמנות הוגנת לתחזק ולשפץ את המכונה שהוא עצמו הרכיב.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏24/3/07
  9. ASROMA Member

    הצטרף ב:
    ‏28/4/04
    הודעות:
    1,454
    לייקים שהתקבלו:
    144
    לומר את האמת אני לא בקיא כל כך בכל מה שקשור להנהלה במילאן אבל עם המצב לגבי מדיניות הרכש הוא כזה שגליאני ושאר האנשים מההנהלה הם בעצם אלה שמחליטים מי מגיע ומי לא אז לדעתי המצב גרוע.
    אנצ'לוטי הוא מאמן טוב מאוד , נכון הוא לא הרפתקן ובטוח שכל אוהדי מילאן היו רוצים לראות כדורגל פתוח יותר מהקבוצה שלהם אבל עם קבלות קשה להתווכח מילאן עד לעונה האחרונה הציגה כדורגל משובח בשנים האחרונות.
    הבעיה של מילאן היא הקמצנות ברכש בשנים האחרונות , כאשר כל הקבוצות באירופה מתחזקות בצורה מאסיבית כל קיץ מילאן עשתה רק שינוים קטנים בסגל כאשר יש המון שחקנים מבוגרים שמצאים הרבה הרבה מעבר לשיא , בנוסף שחקנים שתלו בהם הרבה תקוות כמו ג'ילארדינו ואוליברה לא מספקים את הסחורה אז קשה לבוא בטענות.
    אני אומר 2 דברים , 1 אם אנצ'לוטי נשאר תנו לו להרכיב קבוצה חדשה שתיבנה סביב קאקא , 2 אנצ'לוטי הולך ולהביא מאמן חדש שיביא רוח חדשה לקבוצה כאשר מרקו ואן באסטן לדעתי הוא המועמד המושלם לתפקיד.
    בכל מקרה חייב לשים קיץ למדיניות רכש שבה ההנהלה מחליטה על הכל , ברומא בכל מקרה זה עובד אחרת.
     
  10. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    ברומא יש סיניורה,אז ברור שזה עובד אחרת... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/cool.Xxx

    שתמיד שואלים אותי על הקשר האחורי האמיליאני שאת הקריירה שלו כשחקן ברמות הכי גבוהות במילאן,אני תמיד מגיב אחרת.שתמיד שואלים אותי על המאמן הזה שהוא בונקריסט,לוקח גביע אירופה עם כדורגל מזוויע
    {ושאוהדי ריאל לא יבכו על פורטיו,נתנו לכם 3-1 במתנה}, אני תמיד מגיב אחרת.
    התדמית קלרטו {קרליטו זה בגלל ספרדי} גרועה כמאמן.שלא נדבר על זה שכשחקן וכקשר הוא היה שחקן מנצח שזכה בהרבה תארים: 3 סקודטו,4 פעמים מחזיק קופה איטליה,2 גביעי אירופה,2 גביעי בינ-יבשתים.הוא פרש רק בגיל 33 ובגלל פציעות רבות פספס הזדמנות לחלוק גביע עולם ב1982 ובעוד הופעות ושערים בחולצה הכחולה.הוא היה מפורסם בשילוב שלו בין משחק פיזי וחזק במרכז המגרש ולטכניקה ביחד,נחשב לאחד הקשרים הכי טובים בשנות ה80 ובתחילת שנות ה90. אישית,אני לא הייתי אפילו בתיכנון שכל זה היה,אבל אי אפשר להימנע מלהגיד מנצח.
    אולי אני כאוהד מילאן,אתמלא מפנסים בעינים ותחבושות מאוהד יובנטוס שדווקא אמור לזכור לרעה קריירת האימון שלו.אבל אסור לשכוח שהוא מבין החמישה היחידים בעולם שזכו בגביע אירופה כשחקן וכמאמן.אסור לשכוח שאף אחד לא ציפה ממנו ב2001 לניסים ונפלאות ,ובכל זאת עם הזמן הוא בנה קבוצה שלא כולם אהבו ולא כולם ציפו שתחזור לגדולה,אך זה קרה.
    אסור גם לשכוח שמאמנים כמו ליפי,כמו קאפלו,כמו טראפטוני הרבה יותר מבוגרים ויותר מנוסים.ולכל אחד יש את החסרונות שלו.תנו כבוד.

    מצד אני מבין גם את המחאות של האחרים פה,כי לדעתי חוזה עד 2010 או 2012 הוא מוגזם.אך לאיזה קבוצה יש כבר יתרון לשמור על הצלחות יחסיות ולשמור על מאמן אחד כבר 6-7 שנים?
     
  11. AC Milan lover Member

    הצטרף ב:
    ‏24/12/06
    הודעות:
    120
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הנהלה של טפשים אני לא יודע מה אשם אנצלוטי במצב של מילאן .
    סילביו ברלסקוני לא קנה השנה שחקנים כי השחקנים הטובים לא רצו עם קבוצה שהיא לא בליגה אלופות וכאשר מילאן הייתה בליגה אלופות לא היו שחקנים למכירה ואחד השחקנים שמילאן הייתה יכולה להביא אותו הוא זמברוטה בטח קראתם את הקתבה בone אני חושב שמילאן כל מה שהיא רוצה אותו הוא שחקנים צעירים שיצאו קאפו , סירגינהו , אינזאגי , מאלדיני , קוסתהקורתה מהסגל ושיביאו שחקנים צעירים כמו בונירה וגורקוף ותראו מה אנצלוטי יעשה עם סגל כל כך חזק אבל אני לפי דעתי אם אנצלוטי רוצה לעזוב יעזוב ויהיה במקום דונאדוני בנבחרת ושליפי או ואן באסתן יהיה אחד מהם המחלים לו .
    אני לא יודע על כוונת ההנהלה להביא את רונאלדיניו למילאן הוא עכשיו בן 27-28 ובארסא רוצה עליו 100 מליון יורו הכסף הזה מביא קבוצה שלמה מדרום אמריקא אני לא אומר שהוא לא שחקן טוב אבל יש את קאקא ופירלו שעושים מגיהנום גן עדן . בדרום אמירקא יש שחקנים טובים כמו שחקן אינטר הברזילית שמו פאתו(pato)
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏24/3/07
  12. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    נו, מה תגידו עכשיו איטלקים יקרים...? גמגום, שמגמגום, הכל קשקוש.
    אנצ'לוטי פשוט עושה עבודה מדהימה במילאן, היום שוב ניצחון ענק שלו ושל הקבוצה שלו באליאנס ארנה המאיים. איזה מאמן ענק! וכל זה בחרא של תנאים, כשההנהלה מכתיבה לו מה לעשות ואילו שחקנים להביא. אף מאמן מהדרג העולמי לא היה מסכים לבוא לבית המשוגעים הזה, ולדעתי גם אף אחד גם לא יעשה עבודה יותר טובה מאשר אנצ'לוטי, שהפך את מילאן לקבוצה הכי מצליחה בליגת האלופות מאז תחילת העשור. כ"כ גדול, כ"כ לא מוערך שזה מדהים.
    לדעתי בכלל צריך לנעול או אפילו למחוק את הדיון הזה שפשוט עושה עוול לאנצ'לוטי, ולפתוח אחד חדש, רק במקום אנצ'לוטי לכתוב את צמד המילים "גליאני&ברלוסקוני".
     
  13. Chievo Member

    הצטרף ב:
    ‏26/8/06
    הודעות:
    2,891
    לייקים שהתקבלו:
    6
    אתה ממש מגזים, אני מבין אלה שחושבים שאנצ'לוטי מאמן טוב וצריך להמשיך במילאן, אבל אתה מגזים, אנצ'לוטי כן עשה עבודה טובה אתמול אבל מילאן עלתה לחצי הגמר בגלל שהשחקנים חזרו לעצמם פתאום, נסטה חזר לשחק מלדיני הגדול נצל את הניסיון הרב שלו, וגם האחרים כמו גטוסו וסידורף שפתאום חזרו לחיים, ודידה לא זכור לי משחק מצוין כזה, קודם מגיע מחמאות לשחקנים.
    ועל ברלסקוני וגליאני לדבריך אין שום בסיס, דברים לא הגיונים אבל ממש לא הגיונים, אם אתה מדבר על זה שאנ'צלוטי עשה מהקבוצה אחת מהכי מוצלחות באירופה בעשור, אז איך ברלסקוני שרכש את המועדון כבר בשנת 1986, וזכה איתם שלושה גביעי ליגת אלופות, איך אפשר להרחיק את האיש שמשקיע המון כסף בשל המועדון ?!
     
  14. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    אם למישהו היה ספק ביכלל מי המאמן הטוב באיטליה,קיבל אתמול את התשובה הסופית,אנצ'לוטי פשוט תותח !!!
     
  15. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,911
    נתחיל בזה שהמאמן האיטלקי הכי טוב יושב היום בבית עם סיגר והשער הלבן,תן כבוד למרצ'לו ליפי.
    דבר שני,קייבו-מוריניו הוא זה שמחליט מי יבוא לצ'לסי ועל זה לפי מה שאני יודע היו הריבים שלו עם אברמוביץ' שהוא לא מוכן להביא את השחקנים שמוריניו רוצה,עם זה על פערי כסף או לא,זה לא משנה.
    וונגר,פרגוסון,קאפלו,רייקארד כולם מחליטים על הרכש ביחד עם הצוות המקצועי או לבד אבל הם בעלי החלטה.קרלו לא.עליו מנחיתים את הדברים מלמעלה,עליו מנחיתים טקטיקה מלמעלה(ברלסוקוני מחייב אותו לשחק עם שני חלוצים).וכו'.אנצ'לוטי מאמן גדול.