קיץ של שינויים- מאמנים בליגת העל- קיץ 2007

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏22/5/07.

  1. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    ימים משונים מאוד עוברים על הכדורגל הישראלי. בכדורגל הישראלי, במיוחד בשנים האחרונות, מעמד המאמן הוא רק ביטוי, כי המעמד כבר חדל מלהתקיים. ובכל זאת, נראה שהשנה המציאות גוברת על פני כל תרחיש דמיוני כזה או אמר שיכולנו להעלות במוחינו הבררניים.

    ניר לוין הגיע להפועל תל אביב, לאחר שההנהלה פיטרה את יצחק שום. הקבוצה עוד רצה בגביע אופ"א ומאבק האליפות עדיין היה פתוח לגמרי. פתאום, אירופה נגמרה עבור האדומים וגם הכתר התרחק לאחר סדרת משחקים רעה מאוד. למרות הכל, ניר לוין הצליח לאסוף את השחקנים במשחקי הגביע ודאג לכך שגם העונה ישכב גביע טרי בארון התארים של הפועל תל אביב.
    להנהלת הקבוצה זה לא הספיק והם התחילו לנהל מגעים עם מאמנים אחרים. מועמדים: גיא לוזון.

    תמוה? חכו לסיפור הבא.

    יוסי מזרחי הגיע לבית"ר ירושלים במחזור ה-6. היה שם דרק בואטנג אחד, היה גם מיכאל זנדברג, אבל בעיקר היה שם גדוד של מגנים שמאליים. ובכל זאת, יוסי מזרחי הצליח להביא את הקבוצה הזאת למקום שבו היא רצתה להגיע בתחילת העונה - מקום 1, משמע אליפות.
    לארקדי גיידאמאק זה לא הספיק וכבר ביום ההכתרה הוא הודיע ליוסי מזרחי שהוא מחפש לבית"ר ירושלים מאמן בכיר יותר. מועמדים: כל אזרח ישראלי המחזיק בתעודת מאמן, לואיס פרננדז, לותר מתיאוס ואם זה תלוי בארקדי גיידאמאק, גם אלכס פרגוסון.

    אבל לא רק אצל הגדולות יש שישו ושמחו, נראה שגם הקבוצות הקטנות רוצות לקחת חלק בחגיגה.

    ניצן שירזי, אחרי 4 עונות בבני יהודה, החליט שהוא מיצה את עצמו. מקום 4, גמר גביע, השתתפות הסטורית באירופה, זה כנראה המקסימום שמאמן יכול להשיג במועדון הכתום. הנהלת בני יהודה לא עמדה בדרכו והיא בדרך למצוא מחליף. מועמדים: משה סיני.

    אלון חזן עוד לא יודע אם הוא בכלל רוצה להמשיך ולאמן במועדון ספורט אשדוד. הוא כל הזמן מצהיר שהוא נהנה בתפקיד, אבל הוא בוחן אפשרויות אחרות הקשורות בתחום הכדורגל. מועמדים: יוסי מזרחי.

    מה אני אגיד לכם? תוהו ובוהו. מזל שיש את החממה של הלוזונים, שם לכולם ברור שגיא לוזון הוא בעל הבית. בעצם, גם זה כנראה ישתנה בעונה הבאה. הרי יתכן וגיא לוזון ילך לאמן את מחזיקת הגביע. מועמדים: ניצן שירזי, יוסי מזרחי.

    בינתיים, דניאל יאמר ואריאל שיימן הצהירו שהם רוצים שהמאמנים שלהם ימשיכו בעונה הבאה. רק מה? את אותה הצהרה שמענו גם בסיום העונה שעברה וכולנו זוכרים איך זה נגמר.


    חושבים שמאמן מסוים מתאים לקבוצה מסויימת? בואו ותגידו למה.
    חושבים שלמאמן מסוים פשוט אסור להגיע לקבוצה מסויימת? פרטו והסבירו.
    מי מהבעלים עושה טעות שהוא משחרר את המאמן שלו ומי עושה בשכל?
    מי מהבעלים שוגה שהוא מתעקש שמאמנו ישאר בקבוצתו ומי פועל לנכון?
     
  2. Gaudi Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/07
    הודעות:
    750
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם שום, גם לוין וגם יוסי מזרחי הם חרא של מאמנים, אז אני לא מתלונן בקטע הזה.

    אם גיא לוזון ואלון חזן רוצים לעזוב את הקבוצות שלהם, אז זה תקין לגמרי ואני לא מבין איך זה קשור לעניין.
     
  3. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    שום ולוין לא חרא של מאמנים, וגם מזרחי מאמן טוב לקבוצות מסוג מסויים.
    לוין הגיע עם מכבי והפועל פ"ת להישגים ושום עם פאו ומכבי חיפה, ועם הפועל ת"א עד שפוטר, ככה שאי אפשר להגיד שהוא חרא של מאמן.
    כל אחד מהם נפל לקבוצה שלא מתאימה לו. מזרחי לא בנוי ללחץ של טדי ולדוגמא ההתנשפויות והחוסר אונים על הספסל.
    שום לא בנוי להנהלה רודפת כבוד כמו של הפועל ת"א, ולוין פשוט לא מסוג המאמנים שמגיעים לחצי עונה.
     
  4. King Kenny Member

    הצטרף ב:
    ‏21/4/06
    הודעות:
    5,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ניר לוין הוא מאמן די גרוע, ולא פיטרו אותו, הוא התפטר קודם.

    אבל באמת שזאת בעיה המגמה פה בארץ לפטר מאמנים. זה אחד הדברים שגורמים לכדורגל שלנו להיראות כמו שהוא נראה, שמאמנים פוחדים שיפטרו אותם אז הם משחקים בשביל לא להפסיד לא בשביל לנצח.
    אבל איך שזה נראה לדעתי המגמה רק תחמיר אלא אם כן מישהו ידחוף לראש של ההנהלות שלא צריך לפטר מאמן אחרי כמה משחקים לא טובים.

    וגאידמק עושה טעות כל כך גדולה שהוא מפטר את מזרחי, מזרחי הגיע במצב שכבר יש סגל והוא לא יכול לבנות משהו חדש והוא לקח אליפות עם מה שהיה לו, למרות שזה דבר די טוב מה שהיה לו. הוא הציג כדורגל יותר טוב מכל הליגה ולא רואים שמכבי נתניה מפטרת את ראובן עטר, לא רואים שמכבי ת"א מפטרת אלי כהן, לא רואים שמכבי חיפה מפטרת את רוני לוי, ואני יכול להמשיך אבל הבנתם את הפואנטה.
     
  5. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ההתנשפויות של מזרחי היו גם באשדוד וגם בכל קבוצה אחרת שהוא אימן.

    בכל מקרה אין איזה משהו יוצא דופן השנה בכדורגל הישראלי,פשוט יש שני הנהלות מפגרות לגמרי שעושות
    שטויות עקב חוסר הבנה בכדורגל הישראלי ובכדורגל בכלל.
    לגאידמק יש הרבה כסף אבל הבנה בכדורגל [במיוחד הישראלי] יש לו פחות מלילד בן 6.
    וההנהלה של הפועל זה ביזיון אחד גדול.

    במקרה של שירזי ולוזון,אני מסכים עם Gaudi המאמנים רוצים לעזוב את הקבוצה אחרי שהם מרגישים
    שהם עשו בא את המקסימום בבני יהודה עם התקציב שלה ניצן עשה באמת כמעט הכל.
    כנ"ל לוזון שרוצה להתקדם להפועל-זה מובן מאוד.
     
  6. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נתחיל עם ניר לוין. אחד הדברים היחידים הטובים שהנהלת הפועל ת"א עשתה היתה פיטוריו של ניר לוין. מאמן בינוני. לא מעט פעמים הוא מעלה הרכבים תמוהים, החילופים שלו רעים, הוא לא שולט בקבוצה והוא לא מתאים להפועל ת"א. עדיף ללוין לחזור לעמדת הפרשן כי בתור מאמן חוץ משני גביעים עם מכבי ת"א הוא לא עשה שום דבר בקריירה.

    לגבי מזרחי לדעתי גיידמאק עשה טעות שפיטר אותו. מזרחי קודם כל עשה את שלו, הביא אליפות. צריך לזכור שהוא לא בנה את הקבוצה הזאת, אלא הגאון הארגנטיני ארדילס. אם יתנו למזרחי לבנות קבוצה אני בטוח שנראה כדורגל יותר איכותי וטוב. גיידמאק צריך להבין, בקבוצת כדורגל צריך יציבות. אי אפשר לפטר 3 מאמנים בכל עונה. צריך לתת למזרחי לסיים את החוזה שלו, עד סוף השנה הבאה לפחות. לתת לו את הקרדיט על האליפות.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אבירם, אני חושב שזה בכלל לא מסובך להבין את הסיבות לפיטורים של השניים הללו, שאני מתכוון בעיקר ליוסי מזרחי וניר לווין.

    אתחיל בלווין שאני הייתי יותר קרוב למעמד שלו בגלל היותי אוהד של הקבוצה. המאמן הביא לנו גביע, נכון, אבל התקשנו מאוד לנצח את הפועל אשקלון, לא הצלחנו בליגה לנצח שבעה מחזורים שזה הרצף הרע ביותר שלנו בשנות האלפיים שאפילו בעונה שכמעט שאמרנו שלום לליגת העל, לא היינו כאלה, נראה שהשחקנים לא מאמינים ולא נלחמים. התחלנו מעולה בתקופה שלו אבל גם אז הכדורגל לא היה מדהים פרט למשחק נגד מכבי נתניה. הכל הלך לנו קשה מדיי. להפסיד גם להכח, גם להרצליה במשחקים מבזים זה יותר מדיי. אני אתן השוואה למכבי ת"א. החלק ההגנתי שלה טוב יותר משלנו, זה ברור, אך גם בחלק הקדמי הדברים הלכו לה לא רע בכלל ועובדה שהם עברו אותנו בטבלה.
    לווין הביא גביע, אבל ציפו ממנו ליותר בליגה, הרמנו ידיים על האליפות יותר מדיי מוקדם והוא לא ניצל מספיק טוב את הסגל שהיה לו, שפוט ככה.

    בעניין יוסי מזרחי, לטעמי היו צריכים לתת לו צ'אנס לבנות את הקבוצה בקיץ, אין הרבה מאמנים שהיו עושים תוצאות טובות יותר ממנו העונה. מזרחי מאמן שלא מתמודד עם הלחץ, באשדוד הוא ממש לא היה ככה. בכל אופן, בבית"ר רוצים תוצאות מהירות, האליפות לא הייתה הכי מרשימה וארקדי התאכזב מהדרך של מזרחי, אחרי שהשקיע המון כספים ובואו נגיד את האמת: מזרחי קיבל סגל נהדר, הכי טוב בארץ, כל החוליות וכל המערכים היו עשר מה שנקרא.
    אבלף אציין עוד משהו, ארקדי נראה איש שמעולם לא מרוצה, הוא תמיד שואף ליותר, זה טוב מצד אחד, אבל מבחינה אחרת זה שלילי, הוא לא מבין שבכדורגל זה לא הוקוס פוקוס ובית"ר תתן רביעיות וחמישיות.
    התקשורת והפרשנים היו קוטלים את בית"ר בכל מצב. אם בית"ר הייתה מנחת כל משחק עם שלישייה היו באים בטענות למה אין חמישיות.
    אני חושב שמזרחי נכשל עם הזרים.

    אני חושב שניצן שירזי באמת מיצא את עצמו בבני יהודה. הקבוצה לא יכולה להתקדם יותר מדיי ועושה רושם שהכוכבים רוצים לברוח משם אחרי עונה פחת טובה. אני חושב שבני יהודה בעונה הבאה תידרדר אם לא יהיה שם רכש רציני בהגנה ויביאו מאמן טוב, סיני לא בטוח שהוא הפיתרון המתאים לבנות את הקבוצה מחדש. בני יהודה חייבת הרבה לשירזי שרוצה להתקדם, אני בטוח שהוא לא ילך למכבי פ"ת לדוגמא או הפועל כפר סבא, הוא רוצה לאמן קבוצת צמרת לכל דבר.

    גיא לוזון מתאים להפועל ת"א. הוא מאמן שמדרבן את השחקנים, במשחקים של מכבי פ"ת כולם נלחמים וכולם יורדים לגליצ'ים. זו בעייה אחת של הפועל ת"א. דבר שני, אני מאמין שהוא יצליח לחזק לנו את ההגנה, הוא גם דוגל בכדורגל דיי הגנתי, מה שעשינו בהצלחה בשנות האלפיים פחות או יותר. אני מאוד מאמין בלוזון שיידע לבנות לנו את הקבוצה, אני רק מפחד שהוא ייפשל בזרים שהוא יביא במידה ויהיו כאלה. לא צריך ממכיב פ"ת אף שחקן.
     
  8. השחקן ה-12 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/3/07
    הודעות:
    55
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם הפועל ת"א רוצה להגיע קצת יותר רחוק היא לא יכולה להשאיר מאמן כמו ניר לוין. היא חייבת קאליבר, כזה שהשחקנים שמים עליו ולא מאמן לפלפ כמו לוין. לוין מתאים לקבוצות כמו הפועל פ"ת, כפ" וכו.

    בקשר ליוסי מזרחי,
    זה האין כבוד לסמלים אצלנו. זרק את אוחנה עכשיו את מזרחי. חבל.
     
  9. King Kenny Member

    הצטרף ב:
    ‏21/4/06
    הודעות:
    5,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עכשיו הוא יביא תא מלמיליאן בשביל לזרוק אותו.
     
  10. Maksim88 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/4/07
    הודעות:
    27
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפועל ת"א לא היתה צריכה להעיף את יצחק שום !!!

    והיא עדיין צריכה אחד כמהו !!!
     
  11. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    נתחיל מניר לוין. הנהלת הפועל עשתה בשכל ששלחה אותו הביתה. ניר לוין הגיע הלפועל ת"א במחזור ה-20, כאשר הקבוצה הייתה ממוקמת במקום השני וחזק בתמונת האליפות. מרגע שליון הגיע, הוא השיג ארבעה ניצחונות רצופים, כאשר באחרון העלה את הקבוצה למקום הראשון אחרי זמן רב. לאחר מכן, הגיעו שבעה משחקים ללא נצחון, מתוכם ארבעה הפסדים שככלו תבוסות למכבי חיפה ולמכבי הרצליה, ולכן אין סיבה יותר מוצדקת לפטר אותו. נכון, אמנם לוין זכה בגביע, אבל עם כל הכבוד, לא חוכמה לעבור קבוצות חלשות כמו מרמורק, הפועל ירושלים ולנצח בפוקס בגמר את הפועל אשקלון. אני בטוח שעוד שניה אתם קופצים עלי ואמורים שעוד כמה שנים לא יזכרו שהפועל ניצחה במזל והעיקר שהיא זכתה, אבל עדיין. לזכות בגביע ולסיים מקום רביעי בליגה עם סיבוב כ"כ חלש, לא מתאים לקבוצה צמרת כמו הפועל ת"א.

    בקשר ליוסי מזרחי, ההחלטה של ארקדי לפטר אותו נכונה אבל לא בזמן נכון. לפני משחק אליפות הוא מכריז זאת, לא צעד נכון, עדיין מזרחי הביא אליפות לבית"ר אחרי 9 שנים עקרות. עכשיו, ההחלטה של ארקדי נכונה. אמנם בית"ר זכתה באליפות אבל לא הציגה כדורגל מרשים במיוחד, שיחק יותר מדי הגנתי ולארקדי זה לא הספיק. הוא רוצה לראות את הקבוצה שלו מציגה כדורגל יפה שמתאים לאלופה וכמובן להצליח באירופה בעונה הבאה.

    ניצן שירזי מיצה את עצמו מספיק בבני יהודה. ברוב מהפעמים הוביל אותה להישגים יחסית לקבוצה והגיע הזמן שלו לנסות אתגר חדש.
    כנ"ל על גיא לוזון, מאמן מצוין שהוביל את מכבי פ"ת להישגים יפים והגיע הזמן שלו לעלות דרגה אצל קבוצת צמרת.
     
  12. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    לקחתם את זה למקומות לא כל כך רצויים. עונת המלפפונים התחילה, גם אצל המאמנים וזה בדיוק הדיון כאן. הכתב המודגש נועד כדי לכוון אתכם לגבי איפה שאני רוצה שהדיון הזה ילך, לא סתם ליופי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/5/07
  13. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    חושבים שמאמן מסוים מתאים לקבוצה מסויימת? בואו ותגידו למה.

    יוסי מזרחי חייב להישאר בבית''ר,עם כל הביקורות שהוא מקבל הוא בכל זאת הצליח להביא אליפות למועדון הכי
    קשה בארץ עם המון ציפיות ולחץ אטומי אני חושב שהוא חייב לקבל את הצ'אנס שמגיע לו עוד עונה ולהראות
    מה הוא שווה כי שנה הבאה יש אירופה ובשבילו וגם לקבוצה זוהי קפיצת מדרגה.

    חושבים שלמאמן מסוים פשוט אסור להגיע לקבוצה מסויימת? פרטו והסבירו.

    אלי אוחנה לבית''ר,עם כל הכבוד וההערכה של אוהדי בית''ר כלפיו הוא היה סמל וישאר סמל אבל זה לא נכון
    להביא מאמן שלא הצליח בעבר עם בית''ר ולא הצליח עם הפועל כפר סבא העונה שזוהי קבוצה מאוד בינונית.
    שנה הבאה בית''ר תתחרה באירופה והיא צריכה מאמן שיכול לקדם את השחקנים ולהביא אותם רחוק אולי זה
    נוגד קצת את מה שכתבתי על מזרחי אבל בכל זאת אוחנה לא מתאים לשיטה של בית''ר.

    מי מהבעלים עושה טעות שהוא משחרר את המאמן שלו ומי עושה בשכל?

    ארקדי גיידמאק עושה טעות שהוא משחרר את יוסי מזרחי,קודם כל אני חושב שהוא לא מספיק מבין בכדורגל
    בכדי להגיד מי מאמן ממוצע ומי מאמן טוב כי אוחנה הוא לא מאמן טוב וגם לא גיא עזורי,מגיע ליוסי מזרחי את
    הצ'אנס שלו.עושים בשכל בהנהלה של בני יהודה שנותנים לרומן הארוך שלהם עם שירזי להיגמר זה מאמן
    שנתן באמת את כל כולו אבל לא הצליח להביא קבוצה למיקום גבוה יותר אך גם הבאת סיני זוהי טעות.לגבי
    מכבי פ''ת אני עדיין לא סגור על עצמי אך אני חושב שזה טוב לרענן את השורות למרות היכולת הלא רעה של
    גיא לוזון.עושים בשכל בהנהלת מכבי חיפה שנותנתים לרוני לוי את הצ'אנס לאחר עונה מאוד פושרת למרות
    גביע אופ''א שראינו את חיפה פורחת אך בליגה שוקעת מגיע לו הוא לקח 3 אליפויות ברצף.

    מי מהבעלים שוגה שהוא מתעקש שמאמנו ישאר בקבוצתו ומי פועל לנכון?

    במקרה הזה אני רק יכול להגיד מי מתעקש כי על השגיאות אני לא סגור עדיין.דניאל יאמר שנותן לראובן עטר
    את הבמה המרכזית של נתניה לשחק בגביע אופ''א אחרי עונה נפלאה של הקבוצה בליגה מגיע לו וטוב שיאמר
    רוצה את עטר בעונה הבאה אצלו.אריאל שיימן שנותן לפרדי דוד את הצ'אנס להישאר אחרי שהציל את הקבוצה
    בליגת העל ולקח את גביע הטוטו.
     
  14. השחקן ה-12 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/3/07
    הודעות:
    55
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שניצן שירזי ראוי לקבל את אחת מקבוצות הצמרת. היות ואלי כהן נשאר במכבי (הייתי רוצה לראות את ניצן שם) אז הייתי שולח את שירזי לביתר ירושלים. שירזי הוכיח בבני יהודה שיש לו את היכולת. הוא גם קידם המון צעירים ובביתר יש הרבה כאלו שזקוקים למאמן כמו שירזי.

    לאורי מלמליאן ואלי אוחנה אסור להגיע בשום אופן לביתר ירושלים. הקהל שם כבר הוכיח שכבוד לסמלים אין לו וארקאדי הוכיח גם כן. יכולת קצת לא טובה ואוחנה ישלח הביתה כמו בפעם הקודמת. כנ"ל מלמליאן.

    אם גיא לוזון אכן ילך לאמן בהפועל ת"א אז מכבי פ"ת עושה טעות כי אף מאמן לא יצעיד אותה להשגים כמו גיא לוזון. קשה לאמן בעולם הלוזוניה ואם אתה מהמשפחה אתה תסתדר שם יופי.

    יעקב שחר צריך לשחרר את רוני לוי כי שני הצדדים מיצו את עצמם. 4 (או חמש?) שנים זה די והותר לאמן במועדון כזה. מכבי חיפה לא יכולים להגיע בעידן רוני לוי ליותר ממה שהגיעו.
     
  15. Fabio Junior Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/06
    הודעות:
    1,892
    לייקים שהתקבלו:
    76
    השנה לטעמי שוק המאמנים דל מאוד ואין הרבה מאמנים ישראלים ברמה.
    הפועל ת"א כבר סיכמה עם גיא לוזון, אך אני הייתי מעדיף על פניו את יוסי מזרחי/אלי אוחנה/ שלמה שרף שכנראה לא יבוא בגלל ריבים עם ההנהלה ואוגבונה.
    גם מאמן זר היא אופציה אבל כמו שציינתי הכול כבר לא אוקטואלי.
    לבית"ר, תחת גיורא שפיגל, הייתי ממליץ להביא את לואיס פרננדז כי הוא פשוט מאמן מצוין שיכול להביא זרים ברמה גבוהה מאוד [דוגמאת לוראה] ובמידה והוא לא יסכים אז אלי אוחנה ולהרחיב את הסמכויות של שפיגל, אוחנה הוא מאמן התקפי מצוין שאי אפשר לקחת ממנו את התואר הסמל של בית"ר וסגנון האימון שלו מתאים לרצונות של אוהדי בית"ר, התקפי.