מחזור ראשון בליגה הלאומית- רעננה מנצחת בבאר שבע

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏17/8/07.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    אז הנה, זה סוף סוף קורה והליגה הלאומית יוצאת לדרך מחר בתקווה וציפייה לעונה טובה, עונה מרתקת ומותחת כמו שרק הליגה הלאומית יודעת לספק.

    ההצגה המרכזית של מחזור הפתיחה תתקיים מחר ב-15:00 בבאר שבע, באר שבע המחודשת תארח את הכבשה השחורה שלה- הפועל רעננה. אז כזכור באר שבע סוף סוף נפטרה מאלי ז'ינו הישוע לשמצה ובמקומו תפסה את כס הניהול הגברת ואשת העסקים אלונה ברקת, בבאר שבע התחילו להתכונן לעונה מאוחר מכל הקבוצות וסגל הקבוצה עדיין רחוק מלהיות מושלם. אבל למרות הסגל הלא כל כך מוכן בבאר שבע מחכים למשחק במיוחד האוהדים, אחרי עונה שחורה ביציעי ווסרמיל העונה צפוי להיות סיפור שונה לחלוטין, האוהדים ציפו לעזיבת ז'ינו ושזה קרה הם יחזרו ליציע, 5,000 צופים לפחות צפויים להיות בווסרמיל בציפייה לדחוף את הקבוצה לעבר מקומה הטבעי. מול רעננה שתמיד יודעת לבוא ולהרוס תוכניות זה ממש לא יהיה פשוט.
    הפועל פ"ת עברה שינוי רציני הקיץ (כצפוי כמובן) וחניכיו של אורי מלמיליאן מסומנים כאחת הקבוצות החזקות בליגה אם לא החזקה מכולם. שחקנים כדוגמת אבי פרץ, פפי קימוטו, שוקי נגר ופטי נימבה הצטרפו לקבוצה מה שיצר קבוצה מנוסה ומספיק טובה כדי להתמודד בצמרת של הליגה הלאומית, הפועל פ"ת תפתח את העונה אצל רמת השרון.
    בראשון לציון יתקיים משחק מעניין בין 2 העולות מהארצית, עירוני ראשון לציון עברה שינוי מהפכני בקיץ כאשר 14 שחקנים מהעונה שעברה שוחררו ובמקומם הגיעו שחקנים מנוסים יותר כמו אבי איבגי, מור גולן ואסי בוזגלו. בראשון לציון (אבי פיטוסי הוא המאמן) לא רוצים לדבר יותר מדי גבוה אבל בלי ספק המטרה היא להיות בצמרת ולנסות להיאבק על העלייה. הפועל ר"ג סיימה כאלופת הליגה הארצית בעונה שעברה, הקבוצה של יובל נעים הצליחה לשמור על הסגל הקיים שלדעתם טובה מספיק עם שחקנים כמו קובי חסן וקרלוס צ'קאנה והתחזקה במקומות החשובים כמו למשל ג'ורג' דאטורו שחורר רשתות בעונה שעברה במדי הפועל באר שבע.
    הפועל עכו גם רוצה השנה לדבר חזק למעלה והיא תסתמך על עומר סאני שהצטרף בקיץ ומצפים ממנו לשחזר את יכולתו מהעונה החולפת בסכנין, עכו תפתח נגד נצרת עילית.
    הפועל חיפה שינתה את צורתה לפחות בחוד שלה כאשר יובל אבידור וסרג' איילי עזבו ובמקומם הגיעו ערן לוי, עדן בן בסט ויוסי ג'נאח שיעשו הכל על מנת לדחוף את חיפה קדימה, חיפה תפתח נגד אחי נצרת בחוץ.
    הכח ר"ג שינתה את פניה כמעט לחלוטין בקיץ כאשר בין הבודדים שנותרו בקבוצה הם ליאור ראובן ודודי ליברמן כאשר בין השמות שהצטרפו אפשר למצוא את אסי דומב, ברק בדש, תומר אליהו, חיים פנטרומלי ו-2 זרים צעירים בני 18 ו-19. הכח מצהירה שהמטרה הברורה היא לחזור לליגת העל ומעניין יהיה לראות את הקבוצה המחודשת של הכח. הכח תפתח את העונה בבית נגד בני לוד.

    שתהיה לנו עונה טובה ומלאת דרמות.


    משחקי המחזור:

    הפועל באר שבע- הפועל רעננה- שישי, 15:00
    מכבי אחי נצרת- הפועל חיפה- שישי, 17:00
    הכח עמידר ר"ג- בני לוד- שישי, 17:00
    הפועל עכו- הפועל נצרת עילית- שבת, 17:00
    עירוני רמת השרון- הפועל פ"ת- שבת, 17:00
    עירוני ראשל"צ- הפועל ר"ג- שני, 18:30
     
  2. A_Conte Member

    הצטרף ב:
    ‏9/3/07
    הודעות:
    97
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שתי קבוצות מעניינות מאוד ראשון ופ"ת.
    לגבי ראשון,הרכש שהם עשו יכול לסיים בכל מקום,החל מהראשון עד ל12.

    הרבה קבוצות(קריית גת,צפרירים,הפועל ירושלים בזמנו,אחי נצרת וכד')ירדו כבר בעונה הראשונה שלהם עוד ליגה.הליגה הזאת מורכבת,צריך להכיר את העסק מבפנים.אבל אם הם יעלו זה יהיה עם סטייל.

    הימורים שלי למחזור הקרוב:

    הפועל באר שבע- הפועל רעננה- שישי, 15:00 לא בגלל שיש להם סגל טוב מדי,אלא בגלל ההתלהבות והקהל שיציף את ווסרמיל אני מסמן פה 1.
    מכבי אחי נצרת- הפועל חיפה- שישי, 17:00 שתי קבוצות שניצחו את ראשון בגביע הטוטו.הפועל חיפה טובה יותר אבל הביתיות תוכל לספק נקודה לנצרת.
    הכח עמידר ר"ג- בני לוד- שישי, 17:00 1 באנקר!
    הפועל עכו- הפועל נצרת עילית- שבת, 17:00 משחק מאוד שכול,לדעתי יהיו הרבה שערים,3-2 לאחד הצדדים או 3-3.בכל אופן,משולש.
    עירוני רמת השרון- הפועל פ"ת- שבת, 17:00 הפועל פתח תקווה תפתח עם אש בעיניים לדעתי זה יהיה ניצחון חלק,2-0 או 3-0.
    עירוני ראשל"צ- הפועל ר"ג- שני, 18:30 שתי הקבוצות לא בכושר טוב מדי,לדעתי נראה תיקו משעמם של 0-0.
     
  3. Ofek7 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/3/07
    הודעות:
    1,060
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הליגה המרתקת ביותר בארץ חוזרת, משחקי יום שישי חוזרים לדשא (אם כי עוד לא הסתיימו בחול, מחר זה ייגמר וחבל, אבל זה כבר אוף טופיק). אם לומר את האמת, מאז העונה שהרצליה סיימה כאלופת הליגה הלאומית ועלתה יחד עם הכח, הליגה הלאומית נסגרת הרבה לפני סיום העונה... בפעם האחרונה שזה נגמר בשנייה האחרונה עלו נצרת עילית והפועל חיפה בעונת 2003/4 הזכורה בעיקר במשחק של קריית שמונה עם רעננה, ה-2:2 שמנע מקריית שמונה עלייה היסטורית, שהגיעה באיחור של שנתיים... בעונה שעברה היה ברור לכולם מי יהיו העולות ולראייה הפער מהמקום השני לשלישי-13 נקודות... מה שבטוח, המאבקים בתחתית תמיד מעניינים וכל עונה יש מאבק על הישארות של 4-5 קבוצות...

    השנה הרבה מאוד קבוצות מעניינות בליגה הלאומית:
    הפועל באר שבע המתחדשת יחד עם אלונה ברקת. הרבה שחקנים טובים יש בבירת הנגב: אופיר חיים שחזר הביתה, אורן נסים, אלעד בונפלד הנהדר (איך הוא נעלם שם אצל העגלאקטיקוס), זוהר חוגג, אביתר אילוז, אסי משיח. בקבוצה מדברים על 8,000-9,000 אוהדים שיגיעו מחר לוסרמיל למשחק פתיחת העונה. הקהל לא בא בעונות הקודמות בעיקר בגלל ז'ינו, הם אהבו לעשות לו דווקא אם לומר את האמת, והכניסה של אלונה ברקת לבאר שבע תביא לדעתי את הקהל שלא הגיע הרבה זמן לאיצטדיון הביתי. לדעתי באר שבע תעלה השנה לליגה, כמובן הרבה תלוי באוהדים שצריכים לתת את הדחיפה...

    הפועל פתח תקווה שחוזרת ללאומית אחרי 23 שנה עשתה רכש טוב מאוד השנה: פפי קימוטו (הכח עמידר ר"ג), אבי פרץ (הפועל אשקלון), רגב וולק (מכבי הרצליה), איציק כהן (הכח עמידר ר"ג), איבוס יובלדיו (הפועל חיפה), ישראל זביטי (מכבי נתניה) ופטי נימבה (עירוני קריית שמונה) הגיעו לקבוצה, לא פחות ולא יותר והרבה קרדיט מגיע לרונן אלעד. אורי מלמיליאן שעלה וירד יחד עם הכח בשנתיים האחרונות הגיע להפועל פתח תקווה כשהמטרה היא עלייה ולא לצורך ירידה. אני חושב שבפ"ת צריכים לבנות על פטי נימבה שהיה גורם מאוד משמעותי בעלייה של קריית שמונה (מישהו יכול להסביר לי קיבינימט למה הבחור הזה תמיד נשאר בלאומית ולא רוצה להתקדם הלאה?). מועמדת לגיטימית לעלייה.

    הכח עמידר ר"ג היא הבאה בתור אחרי הירידה בעונה שעברה. הקבוצה מראה ניצוצות אחרי ניצחונות בגביע הטוטו על נצרת עילית (1:3) וניצחון גדול בדרבי על מחזיקת הגביע של 2003, הפועל רמת גן (0:3; שתכף אגיע גם אליה), אבל יהיה מעניין כשהיא תגיע למשחקים מול הפועל פתח תקווה, הפועל חיפה והפועל באר שבע (לפחות נקודות מהקטנות בינתיים היא לוקחת, מעניין אם היא תיישם זאת גם בליגה). השנה הגיעו אליה שחקנים כמו אסי דומב שאמור לייצב את ההגנה, יהב יולזרי המצויין שהגיע משכונת התקווה כמו גם ברק בדש, אופיר עזו שלא הצליח להשאיר את הפועל ירושלים בעונה שעברה בליגה. מעניין מאוד גם איך דודו דהאן יתפקד כמנג'ר יחד עם אמיר בן שמחון כמאמן, האם פוזמנטיר יהנה מהצמד הזה? התשובה במאי 2008.

    קבוצה מעניינת נוספת היא הפועל עכו שבכל שנה מתיימרת להיות קבוצה שרוצה לעלות ליגה (אולי בגלל שחסר כסף אני לא יודע) וזה לא נראה ככה. אולי השנה באמת יש סיכוי לעלייה כשאייל לחמן הגיע, עומר סאני, חמודי בריק ונידאל חוג'יראת הגיעו מסכנין (גם סאני, כמו נימבה, למה הוא לא מתקדם GOD DAMN IT?!) וליאור לינדר שהגיע מהפועל רעננה (שחקן נהדר, אני זוכר אותו עוד מהימים שלו בנערים של הפועל חיפה כשהוא שיחק נגד אחי במכבי חיפה ויחד איתו בנבחרות הנערים). מה גם שביציאה הדרומית מהעיר נבנה בימים אלה איצטדיון חדש לקבוצה שכבר שנים משחקת בגבעת נפוליאון, המגרש מהמערכון של הגששים והמגרש שבו שנים זוהיר בהלול שידר ממנו בציפייה שאולי הפועל עכו תעלה לליגה השנייה (ואם ניתן להוסיף, מגרש שניצחתי בו את הפועל עכו לפני 3 שנים במדי נהריה, זה היה תענוג חחח). 3 שנים בלאומית הספיקו לדעתי לעכואים שרוצים לעלות.

    הפועל חיפה לא מצליחה לעלות בשנתיים האחרונות לליגת העל והשנה אני לא ממש צופה לה נסים ונפלאות. השחקנים שהגיעו הם: סביטי ליפנייה מהכח, אייל טרטצקי מהרצליה שחוזר לביתו, ערן לוי מעכו ועדן בן בסט ממכבי הרצליה. הקישור נשאר כמו שהוא ואפשר לומר שוב שיואב כץ התקמצן בהוצאה על רכש. לא יודע, אני ממש לא בטוח לגבי עלייה של הפועל חיפה לליגת העל. אם לומר את האמת, ראיתי משחקים של הפועל חיפה ב-5+GOLD והמסקנה היחידה היא שרובי שפירא עדיין חסר (גם כשהקבוצה כן הצליחה לעלות ליגה ב-2004, היא לא הצליחה לתקוע יתד בליגת העל וירדה עונה לאחר מכן).

    הקבוצה האחרונה שאני רוצה לדבר עליה היא הפועל רמת גן. ב-2003 לקחה גביע ונשארה ליגה (אחח איזה גמר, חוויה, הגביע הגיע אליי הביתה בסופו של דבר), ב-2004 שחקני המפתח עזבו והיא ירדה לארצית. ב-2005 סיימה שמינית בארצית וההתדרדרות המשיכה כשהופחתו לה 9 נקודות עונה לאחר מכן אך היא הצליחה להישאר והמומנטום מההישארות בליגה המשיך כשיובל נעים הוביל את הקבוצה בעונה שעברה לזכייה בגביע הטוטו, עלייה ללאומית והגעה לחצי גמר גביע המדינה אחרי שהיא מדיחה את מכבי חיפה.
    לקרלוס צ'קאנה וקובי חסן צורפו בהתקפה אופיר חלוואני (אחד מפליטי הזכייה בגביע) שחוזר הביתה וג'ורג' דאטורו שכיכב בעונה שעברה בהפועל באר שבע. יהיה מעניין במכתש העונה, אני לא בטוח שרון קופמן, אריה מליניאק ונתן דטנר יכולים לפזול לעבר מקום ראשון או שני, אך אם הפועל רמת גן תתייחס לכל משחק כמו למשחק בעונה שעברה נגד מכבי חיפה, זה יכול להיות טוב. תמיד תהיה לי ולמשפחה שלי פינה חמה בלב להפועל רמת גן (גם כשהיא ניצחה את מכבי חיפה) והלוואי והיא תצליח לעלות, זה יהיה קשה מאוד.
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------
    מחזור ראשון מעניין בליגה הלאומית כאמור:
    הפועל באר שבע תארח מחר (שוב, לטענת הבאר שבעים, לעיני 8,000-9,000 צופים) את הכבשה השחורה של כל הליגה הלאומית, הפועל רעננה שהאכילה את באר שבע קש בעונה שעברה; מפגש בין שתי העולות החדשות מהארצית באיצטדיון העירוני הנפלא של ראשל"צ; הפועל פתח תקווה פותחת במסע החזרה לליגת העל ברמת השרון וכמוה גם הכח שתארח בוינטר את בני לוד. הולך להיות חם!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/8/07
  4. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    לא יודע מי דיבר על 8,000 צופים, לא נראה לי שתגיע כמות כזאת. יגיעו בסביבות 5,000.
     
  5. Cristian Alvarez Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/07
    הודעות:
    5
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין ממש מה להגיד, נקווה לעונה מוצלחת יותר מהקודמת שהוכרעה למעשה כבר במחזורים הראשונים. אני מנבא ניצחונות קלילים להפועל פ"ת והכח עמידר ר"ג, שתי היורדות הטריות מליגת העל. גם הפועל עכו לא תתקשה לטעמי ואנחנו נראה 3 תוצאות תיקו במחזור הפתיחה, במשחק בין הפועל ב"ש להפועל רעננה, במשחק בין מכבי אחי נצרת להפועל חיפה ובמפגש המעניין בין שתי העולות מהארצית, עירוני ראשל"צ והפועל ר"ג.

    שתהיה לנו עונה פורייה!
     
  6. Ofek7 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/3/07
    הודעות:
    1,060
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שמעתי איפשהו או ברדיו או בספורט 5, זה בינתיים דיבורים ונבואות מצד אנשים בבאר שבע, אבל בכל זאת הציפיות גבוהות, באר שבע רוצה ליגת על, מחר זה פתיחת עונה ועדיין, וסרמיל איצטדיון לא קטן יש בו 13,000 מקומות...

     
  7. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    נכון, והקהל צריך זריקת עידוד מהקבוצה. למחזור הראשון לא יגיעו יותר מ-6,000 (הערכה אישית שלי) ואחר כך לפי התוצאות יכולים גם להגיע גם עשרת אלפים. תלוי בקבוצה.
     
  8. itzik zohar #20 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/6/07
    הודעות:
    1,078
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יגיעו גם יגיעו. ואני הולך למשחק מחר....הולכים להיות מעל 7000 צופים, כי אם בגביע הטוטו באר שבע הביאו 5000 אין סיבה שמחר יהיה אותו דבר.
     
  9. הפועל_23 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/6/07
    הודעות:
    1,125
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוטו מזדיינים..מה זה משחק פתיחת עונה ביום שני?
    לפחות זה בערב ולא בצהריים כמו בב"ש
     
  10. royi_t32 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/6/07
    הודעות:
    128
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לדעתי באר שבע תתן הצגה גדולה. אני מאמין שווסרמיל יהיה מלא.
    הכח ר''ג ופתח תיקווה יתנו ניצחון מוחץ כדי להראות שהם רוצות לחזור.
     
  11. roeiuzan Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    2,108
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היום המיוחל הגיע סוף סוף, פתיחת הליגה הלאומית.
    כאחד שאוהד את הקבוצה הכי משוגעת בליגה הכי משוגעת(רואים שכל המהמרים למיניהם נזהרים בלתת תוצאה לעכו) אני צופה ליגה חזקה מאד השנה, בניגוד לשנה שעברה. בעונת העלייה של הרצליה והכח היו 6 מועמדות לעלייה כשלאחר מכן הצטרפה גם הפועל ירושלים, זה מה שאני צופה גם השנה פחות או יותר. לדעתי ירוצו עד הסוף: עכו, הכח, פ"ת, חיפה וב"ש. חמשת הקבוצות עם הסגלים הכי חזקים שבהחלט יכולות וצריכות ללכת על עלייה, דבר שהם כבר הצהירו עליו. הימורים נשאיר למחזורים הבאים, מעבר למחזור מספר 1 היום זהו יום חג לכל אוהד כדורגל ישראלי שמחפש ריתוק, מתח והמון עצבים, אך משום מה את הדבר הזה הוא לא ימצא בליגה הראשונה אלא רק כאן אצלינו, בחממת הליגה הלאומית.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/8/07
  12. spurs Member

    הצטרף ב:
    ‏19/12/04
    הודעות:
    4,215
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יניב ציציאן גקארטה וגראזיץ(קשר ברמה מאוד גבוהה) עברו בבקרה אתמול וישחקו היום מול אחי

    מסע הניסיון לעלייה מתחיל
    חיפה עכו באר שבע ופתח תקווה הם המתמודדות שלי על עלייה
     
  13. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    יאללה הדקות לא עוברות....

    שנה שעברה, אחרי הניצחון 6-0 על בני לוד התקיים משחק השלמה באמצע השבוע מול הפועל רעננה בבית, כולם היו באקסטזה, שיא המומנטום, קרוב ל- 6,000 אוהדים הגיעו, דבר חד פעמי באותה עונה, ורעננה באה כמו גדולה וניצחה שוב את באר שבע והוציאה לכולם פה את האוויר.
    סיטואציה די דומה יש היום, תסריט דומה הוא מאוד הגיוני, אסור לפתח יותר מדי ציפיות. באר שבע תשחק ללא אופיר חיים והזר הזמבי החדש (חלוץ) ובאופן טבעי הקבוצה עדיין לא מוכנה כי ההכנות התחילו מאוחר מהרגיל. אורן ניסים הוא שחקן שלעולם לא החזקתי ממנו ויש לי ספקות לגביו אבל במשחקי טרום העונה הוא לא מפסיק לכבוש וכל עוד הוא יעשה את שלו ויכבוש שערים לא יהיו לי אליו טענות כמובן.. מצדי שיציג יכולת חלשה, העיקר שיבקיע שערים.
    היום זה רק הסיפתח, המשחק הזה לא יקבע שום דבר אבל הוא גורם חשוב בהתלהבות. יכולת גבוהה לא בטוח שנזכה לראות אבל הכי חשוב שתהיה לחימה. אם תהיה לחימה ונפסיד אני עדיין יהיה מרוצה.

    קדימה הפועל
     
  14. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,417
    לייקים שהתקבלו:
    2,297
    כבשה שחורה נשארת כבשה שחורה, רעננה מנצחת 1-0.
     
  15. Fabio Junior Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/06
    הודעות:
    1,892
    לייקים שהתקבלו:
    76
    סיום בווסרמיל: הפועל ב"ש - הפועל רעננה 1:0
    משחק גרוע בווסרמיל הסתיים בשער ניצחון בדקה ה-88 של דודו אברהם. הקהל האדום הגיע בהמוניו לווסרמיל אך בעיקר השתעמם. המנחסים הקבועים של הלאומית הצליחו להרוס גם לברקת
    http://www.sport5.co.il/Articles/Article.127.24168.html