המלצות לשבת - ליגה צרפתית ראשונה

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י תומר22, ‏17/8/07.

  1. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סושו - מונאקו(משחק מס' 55 בתוכנייה). סושו עדיין ללא ניצחון, אבל לפחות הראתה שיפור במחצית השנייה של המשחק מול ליל באמצע השבוע. מונאקו ניצחה ביום רביעי, אבל מול מץ זו לא חוכמה כזו גדולה. הקבוצה מהנסיכות תצטרך להסתדר ללא השוער הפצוע פלאביו רומא והקשר ברנארדי. ההימור: X יחס: 2.65.

    אוקזר - קון(משחק 65). אוקזר עדיין ללא נקודה ואפילו ללא שער זכות. קון עם ניצחון והפסד בשני משחקים בלבד. אוקזר חייבת לנצח, אחרת יתחילו זעזועים בקבוצה. ההימור: 1 יחס: 1.65.

    לה מאן - ליל(משחק 66). לה מאן נהדרת עד עכשיו עם מאזן מושלם אחרי 3 משחקים ועם התקפה קטלנית. ליל עדיין ללא הפסד, אבל היא די בינונית ואת ניצחונה היחיד השיגה ממש בקושי ועוד מול מץ. ההימור: 1 יחס: 2.10.

    לוריין - ליון(משחק 68). משחק ממש לא קל לאלופה. לוריין מפתיעה עד עכשיו ומגיעה עם שני ניצחונות רצופים, כולל קאמבק מרשים בפריס באמצע השבוע. ליון, ללא קופה וכריס הפצועים, ועם הרבה בעיות אחרות, לא מוכנה בצורה האופטימלית למשחק. זו ההזדמנות לתפוס את ליון עם המכנסיים למטה. נקווה להפתעה של המחזור. ההימור: 1 יחס: 4.00.

    מץ - פ.ס.ז'(משחק 69). אם הפריזאים לא מנצחים את המשחק הזה, אז באמת אפשר לסגור את הבאסטה. מץ כרגע ממש לא מתאימה לליגה הזו. ההימור: 2 יחס: 2.10.

    סט. אטיין - בורדו(משחק 71). סט. אטיין בבית זו קבוצה שונה לגמרי ממשחקי החוץ. הקהל והאווירה הביתית דוחפים את הקבוצה הזו קדימה ברמות שגם בורדו החזקה לא תצליח להתמודד. בורדו תצטרך להסתדר ללא השוער המורחק ראמה. ההימור: 1 יחס: 2.20.

    טולוז - שטרסבורג(משחק 72). טולוז לא שיחקה בליגה באמצע השבוע, אלא סבלה בחום המעיק מול ליברפול במוקדמות הצ'מפיונס. שטרסבורג דרסה בבית את אוקזר והשיגה ניצחון בכורה מאז החזרה לליגה הראשונה. עדיין, כל תוצאה פרט לניצחון ביתי תהיה בגדר הפתעה. ההימור: 1 יחס: 1.55.

     
  2. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
    המלצות נחמדות מאוד..כל הכבוד.
    הלכת קצת רחוק עם לוריין, אבל אם תתפוס..יצאת גדול !
     
  3. orenko999 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/8/07
    הודעות:
    18
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לדעתי המשחק הזה הכי מטעה השבת. אין מצב שלה מאן משיגה היום עוד ניצחון. ליל קבוצה יחסית טובה ותצליח להוציא תיקו. תשמעו לי.
     
  4. itzik zohar #20 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/6/07
    הודעות:
    1,078
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לה מאן קבוצה עם ההתקפה הטובה בליגה הצרפתית חוץ מליון, קבוצת פשוט אדירה אבל ההגנה קצת חלשה...משחק טיפה קשה. סט אטיין אני מסכים איתך, קבוצה חייתית בבית. תמיד שהם בבית אני שולח עליהם אבל לא מול בורדו...בורדו קבוצה חזקה