המלצות ליום רביעי !

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י המפציץ בווינר, ‏22/8/07.

  1. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בלגיה - סרביה 2.

    בלגיה חוזרת למשחק במסגרת מוקדמות יורו 2008 בו תארח את הנבחרת הסרבית כאשר הנבחרת המקומית איננה כבר תעפיל ליורו 2008 לאחר הכישלון הצורב בו הנבחרת איננה צלחה במשחקי הקמפיין הנוכחי תוך כדי הצגת משחק ויכולת חלשה מה שגרם לביצוע מהפך שלם בנבחרת כאשר בהתאדות הבלגית ושיחרור מספר שחקנים ותיקים וצירפו מספר שחקני הנבחרת הצעירה במטרה להתחיל לבנות את השלד שיוביל את הנבחרת לקראת קמפיין מונדיאל 2010 הערב הנבחרת תגיע למשחק מול הנבחרת הסרבית לאחר שבמשחק האחרון הנבחרת שיחקה מול פילנד בו נחלה הנבחרת הפסד 2-0 מה שחיסל למעשה את סיכוי הנבחרת להעפיל מהמקום השני המוביל למשחקי הצלבה בלגיה תגיע למשחק כאשר כלשו סיכויה לתפוס את הכרטיס ליורו 2008 אך מודעים לחשיבות המשחק כאשר מולה תיתייצב הנבחרת הסרבית שלאחרונה מגלה יכולה אף היא חלשה הערב הנבחרת תצא לבלגיה לאחר שבמשחק האחרון הקבוצה מנצחת את פילנד בנשחק החוץ בתוצאה 0-2 ניצחון חשוב בקרב על אחד מהמקומות הראשונים כאשר הקבוצה מסיימת לפני המשחק מול פילנד בתיקו 1-1 מול פורטוגל בסרביה מייחסים חשיבות רבה למשחק הערב ורק ניצחון ישאיר את הנבחרת חזק בתמונה על הכרטיס ליורו 2008 הנבחרת שניאבקת יחד עם פורטוגל ונוברגיה,פולין על הכרטיסים ליורו 2008 יודעת שכל תוצאה עלולה להזיק בדרך ליורו 2008 סרביה ניראה טוב וחוזרת לאט לאט לנבחרת החזקה והטובה מול בלגיה האומללה שאינננה וכשלה בקמפיין הנוכחי יורו 2008 תבוא לשחק על הלאום של המדינה ולנסות להפתיע מה שלדעתי לא יצליח.

    סקוטלנד-דרום אפריקה-1

    סקוטלנד הנבחרת הסקוטית שנעלמה לנו בשנים האחרונות ואיינה הצליחה בקמפיינים פתחה את קמפיין יורו 2008 כאשר הנבחרת מגלה יכולת מצויינת תוך כדי כדור רגל מצוין יחד עם תוצאות טובות בניהם: הניצחון על צרפת 0-1 במגרש הביתי אך לצד המשחקים הטובים באו הנפילות כמו המשחק מול אוקרינה הערב הנבחרת תגיע למשחק הידידות מול דרום אפריקה כהכנה לקראת המשחק הבא בקמפיין המשחק האחרון ששיחקה הנבחרת היה מול איי פארו במשחק החוץ בו ניצחה הנבחרת 2-0 הערב הסקוטים מייחסים חשיבות למשחק כאשר לרשות המאמן הסקוטי סגל מלא ללא פציעות,דרום אפריקה יוצאת למשחק החוץ מול סקוטלנד לאחר שהנבחרת מאז אותה טורניר איננה מצליחה לשחזר את היכולת ששינתה את הנבחרת הערב מגיעה למשחק לאחר שבמשחקה האחרון הנבחרת מפסידה לזמביה 0-1 במסגרת אליפות אפריקה בבית ג בו משחקת הנבחרת האפריקים יגיעו למשחק הידידות מול סקוטלנד לקראת המשחק הבא במסגרת האליפות מול טוניסיה כאשר הנבחרת עדיין תיאורטית ניאבקת על הכרטיסים מהמקומות הראשונים שבבית אפריקה נבחרת חלשה ובינונית שאיננה מצליחה לשחזר את היכולת של השנים האחרונות מול סקוטלנד החזקה שמראה נבחרת מצויינת ובמגרשה הביתי יהיה קשה לחלץ נקודות לדרום אפריקה.


    עוד סימונים מומלצים:

    אוסטריה-צכיה -2.

    בולגריה-ווילס-1.

    בהצלחה לכולם שיהיה מקווה שעזרתי לכם אחים שלי!!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/8/07
  2. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק מספר 47: הונגריה - איטליה (ידידות)

    היו היתה מעצמת כדורגל בשם הונגריה, ואינה עוד. ההונגרים ינסו להפתיע את אלופת העולם איטליה ולהרגיש לפחות ליום אחד שוב אימפריה. הונגריה הפסידה בשני משחקיה האחרונים במוקדמות אליפות אירופה ואפילו לא כבשה שער (0:4 לנורבגיה בחוץ ו-0:2 ליוון בחוץ). גם בבית היא מאוד איכזבה. בשלושת משחקי הבית שלה במוקדמות היא ניצחה רק פעם אחת את מולדובה הנמושה (0:2) והפסידה פעמיים, לנורבגיה ולטורקיה.

    אלופת העולם, איטליה, בכושר טוב. את הקמפיין שלה היא התחילה אמנם בצורה מקרטעת עם תיקו ביתי מפתיע מול ליטא והפסד 3:1 בצרפת, אך מאז היא עם חמישה ניצחונות רצופים. בתווך היא סיימה בתיקו אחת משחק ידידות מול טורקיה.

    איטליה תארח בעוד קצת יותר משבועיים את צרפת לקרב המרתק על ראשות בית ב' של המוקדמות. היא נבחרת טובה בהרבה מהונגריה והיא ללא ספק תרצה לנצח במשחק ההכנה האחרון שלה לפני צרפת. ההימור: 2, היחס: 1.40.

    משחק מספר 48: אנגליה - גרמניה (ידידות )

    לא סתם שמנו את סימן השאלה ליד המילה "ידידות". במשחקים בין אנגליה לגרמניה - ולא משנה באיזו מסגרת - אין בדרך כלל הרבה ידידות. אילו תמיד משחקים מהירים וקשוחים והיריבות בהם גדולה יותר מאשר בהרבה משחקים בינלאומיים רשמיים.

    אנגליה של מקלארן רחוקה מלהרשים בקמפיין הארופאי שלה עד עתה וזאת בלשון המעטה. היא לא השכילה לנצח את ישראל בר"ג ואפילו לא את מקדוניה בבית. בשני משחקיה האחרונים במוקדמות היא ניצחה פעמיים בחוץ 0:3, אך רק את אנדורה ואסטוניה החלשות. בתווך היא סיימה משחק ידידות מול ברזיל בתיקו אחת.

    גרמניה לעומת זאת, מוליכה את בית ד' של המוקדמות בביטחה והיא עדיין ללא הפסד שם. היא הפסידה רק פעם אחת בתשעת משחקיה האחרונים וגם זה היה במשחק ידידות מול דנמרק, שהוא באמת נחשב ידידותי לעומת המשחק מול אנגליה.

    גרמניה תחסר במשחק את מירוסלאב קלוסה שנפצע בשבת בניצחון קבוצתון על ברמן ואילו אנגליה תחסר את ג'רארד, דארן בנט, סול קמפבל ואואן הארגריבס הפצועים.

    אנגליה תהנה מהתמיכה הגדולה של הקהל שלה בוומבלי, מה שייתן לה יתרון אמנם, אך לדעתינו גרמניה תעשה הכל בכדי לפחות לא להפסיד ותצליח בכך. ההימור: X, היחס: 2.70.
     
  3. SABI FOREVER Member

    הצטרף ב:
    ‏11/8/07
    הודעות:
    75
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחלה המלצות, קניתי http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/eusa_clap.Xxx
     
  4. J.Tinsky Member

    הצטרף ב:
    ‏21/8/07
    הודעות:
    184
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכים איתך בהכול חוץ מהמשחק של סקוטלנד-דרום אפריקה לדעתי X
     
  5. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כחול לנצח תודה אבה לדעתי גרמניה משחק מסוכן עדיף להיתרחק.

    וכל הכבוד לאט לאט אנחנו מעירים את הפורום שקם לתחייה עם המלצות מידי יום דבר איתי בפרטי אשמח לעלות המלצות ביחד איתך !