רוני לוי - הביתה?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏26/8/07.

  1. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    נו מה חשבתם, שלאלי כהן יהיה דיון ולרוני לוי לא?

    לעניות דעתי לרוני לוי מגיע דיון בדיוק כמוהו. לי אין בכלל ספק שהוא צריך ללכת הביתה, הוא האחראי הבלעדי לפיאסקו שהולך במועדון בשבועיים-שלושה האחרונים ולהפיכתה של קבוצה טובה, מועמדת לגיטימית לאליפות לפני שחרורם של דירסאו וקולאוטי, לקבוצה שעוד בסוף תילחם נגד הירידה. אבל בכל זאת רציתי לשמוע מה דעת החברים האחרים פה.

    רובן עטר עד הקבר! :aaa8:
     
  2. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכים איתך לא ב100% בכל משפט, אלא ב200%, חוץ מהקטע שבו נספחת לגבי מלחמה נגד הירידה.
    לא צריך להגזים, אבל מכבי חיפה נראית רע, רע מאוד.
    עיתוי המכירה של קולאוטי היה כל כך מטופש, גם ככה החוד של חיפה היה דל, לא מספיק עמוק וטוב, אז עכשיו הם שחררו את החלוץ היחיד שמסוגל לתת שם שער(סליחה, יש את שלומי"כובש שאין על מה לשחק בלבד" ארבייטמן).
    רוני לוי חייב ללכת הביתה, הניהול שלו גרוע, גם בבחירת הזרים, גם טקטית.
    וכן, ראובן עטר חייב להיות האיש.כל כך מגיע לו, העבודה שהוא עושה בנתניה היא נהדרת, יאמר יקשה, אבל עטר יחזור הביתה, כי זה פשוט חייב לקרות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/8/07
  3. A. Arshavin Member

    הצטרף ב:
    ‏26/4/07
    הודעות:
    4,938
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עשה שטות נוראית ששיחרר את דירסאו, אבל ההחלטה על קולאוטי לא הייתה בידיו, זה לא ריאלי לקתוע חלום למישהו, בעיקר שמשלמים לך 1.5 מיליון יורו.
     
  4. TariboWest Member

    הצטרף ב:
    ‏10/6/04
    הודעות:
    3,008
    לייקים שהתקבלו:
    8
    על השיחרור של דירסאו צריך לקחת לו את התעודת מאמן.
     
  5. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,187
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    האמת היא שאת דעתי על רוני לוי אמרתי כל כך הרבה פעמים. לא התרשמתי ממנו גם כאשר חיפה זכתה באליפות וכולם אמרו לי כי "הוא זכה באליפות, הוא מאמן טוב". הוא היה מאמן ביינוני ונשאר כזה, זוהי דעתי בכל אופן.
    רוני לוי מיצא את עצמו בקבוצה, 5 שנים זה יותר מידי עבור המאמן, במיוחד כאשר בשנתיים האחרונות לא ראינו אותו מגיב בהתאם להתחזקותה של בית"ר. בחירת הזרים הכושלת, ניהול המשחק העלוב, צורת המשחק (אה בעצם אין צורת משחק).
    למרות אלו אשר טוענים כי רוני לוי צריך ללכת הביתה כאן ועכשיו, אני מתקשה להאמין שכך ייקרה. בשונה ממאנה שרק חיפש את הסיבה לפטר את כהן, בחיפה המצב שונה לגמרי. שחר מחבב את רוני לוי, מאמין בו, ולטעמי כל מאמן אחר כבר מזמן היה עוזב את המועדון. בעונה החולפת לוי אפילו הציע להתפטר מיוזמתו אך שחר דחה את הפיטורים.

    כמו שציינתם, עטר הוא המועמד המתאים ביותר, אך הוא בנתניה ולא נראה כי ישוחרר בתקופה הקרובה. אני רצית עוד בקיץ כאשר לשום עדיין לא הייתה קבוצה, שהוא זה שיאמן אותנו אך שחר נתן עוד הזדמנות ללוי, וזה נראה רע, רע מאוד.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏26/8/07
  6. Fabio Junior Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/06
    הודעות:
    1,892
    לייקים שהתקבלו:
    76
    לדעתי לוי מאמן טוב, אבל צריך קצת יותר לצבור נסיון עם קבוצות עם פחות ציפיות מחיפה, בכדי לעשות את הטאץ' האחרון בדרך למאמן צמרת בליגה. עם קבוצה כמו נתניה למשל (טרייד בין נתניה לחיפה - עטר תמורת לי יכול להיות נחמד) יהיה לו פחות עומס, יוכל יותר להשתחרר ולשחק התקפי יותר, ויוכל לקבל קצת יותר אומץ ולשתף יותר שחקנים צעירים.
    זה שהוא לקח אליפויות זה משום שהוא מאמן לא רע, ולא היו לא מתחרים עם סגל ברמה של חיפה.
     
  7. flash Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רוני לוי מיצה את עצמו בחיפה, חיפה מיצתה את עצמה עם רוני לוי. אותו כדורגל, שום דבר חדש. המגנים תמיד עולים באותו טיימינג. הקשרים בצדדים תקועים שם. כל מה שצריך זה להתמקד בתנועה של קולאוטי (אפילו הוא כבר לא שם..) ולסגור טוב באגפים. להשים שחקן שומר אישי את קטן כשהוא עם הגב, וזהו. נטרלת את חיפה.
    לדעתי חיפה חייבת שחקן שיצור מהאמצע, קשר מרכזי, שיקוו שרנאטו יהיה טוב ויצור להם מהאמצע אחרת יפה תלך לעוד עונה לא טובה לדעתי, עם או בלי רוני לוי (אולי אם יבוא מאמן שינווט את בוקולי ורפאלוב קצת יותר לאמצע, אז..)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/8/07
  8. Gianluigi Buffon Campione d'Italia

    הצטרף ב:
    ‏12/3/06
    הודעות:
    3,737
    לייקים שהתקבלו:
    65
    מין:
    זכר
    בדיוק.
    ועכשיו, שאפילו את קולאוטי אין, ויניב קטן יותר חושך מתמיד, הסוס של חיפה נגמר.
    זה לא רוני לוי שידע לאמן, זה פשוט השחקנים שידעו לשחק [אחלה ביטוי, אבל עם משמעות].

    השאלה היותר טובה ונכונה היא - מה האלטרנטיבות שיש כרגע בשוק, והאם הן עדיפות אחרי הכל על רוני לוי.
     
  9. Paolo Maldini שחקן ותיקים

    הצטרף ב:
    ‏1/11/03
    הודעות:
    4,350
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    אני חושב שלמכבי חיפה היתה הזדמנות לחזור למרכז הבמה אבל שיחרורם של דירסאו וקולאוטי כנראה חתם את העובדה שגם העונה הקרובה תהיה כישלון.
    רוני לוי? מבחינתי הוא היה צריך ללכת הביתה כבר לפני שנתיים, לפחות.
     
  10. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רוני לוי עשה טעות אדירה עם המהפכה שלו 3 ימים לפני פתיחת הליגה.
    זה פשוט טימטום לקנות 2 שחקנים חדשים, שלא שיחקו במחנה האימונים, שיקח להם זמן להתאקלם בקבוצה, 3 ימים לפני פתיחת הליגה. דברים כאלה עושים ביוני או יולי, לפני מחנה האימונים. אבל הטעות הכי גדולה שלו היתה השיחרור של קולאוטי שלושה ימים לפני פתיחת הליגה ועוד לא להביא לו מחליף. אם רוני לוי ידע שקולאוטי עוזב הוא היה חייב להביא לו מחליף, לוי לא עשה את זה ואי אפשר לסמוך על אושרי גיטא וארבייטמן.
    רוני לוי מאמן בינוני, גם כשהוא לקח אליפות זה לא היה בזכותו. וראינו שנה שעברה וגם אפילו בפתיחת השנה שרוני לוי לא יודע לבנות קבוצה. זאת לא חכמה לקחת אליפות עם עידן טל, מיכאל זנדברג ואריק בנאדו.
     
  11. מיכל3 Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/06
    הודעות:
    2,427
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמו שאמרו פה, רוני לוי מיצה את עצמו במכבי חיפה ולהיפך. ציינו פה כבר את כל הסיבות מדוע ולמה הוא צריך ללכת, אבל חבל לטחון את הנושא הזה כי זה לא יקרה בזמן הקרוב. אחד החסרונות אצל יעקב שחר זה עקשנות. כששחר מתעקש על משהו, חבל על הזמן-הדעה של הקהל לא מעניינת בכלל. למרות שלא מובן לי על מה הוא מתעקש לתת לו גיבוי כל הזמן, מילא הייתה סיבה מוצדקת. מה שכן, אני מאמינה שאם היכולת הגרועה הזאת תמשיך ומכבי חיפה תסיים את העונה שוב באמצע הטבלה-הוא יפנה את מקומו כבר לבד בסיומה.
     
  12. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,187
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    אני רק יחזק את הנקודה שהעלתה מיכל.
    בעונה החולפת לאחר שחיפה הפסידה שלושה משחקים ברציפות רוני לוי הציע להתפטר ושחר דחה על הסף, וטען כי הוא לא הבעיה של מכבי חיפה. למה האמון הבלתי נגמר הזה? גם אתמול יעקוב שחר אמר לאהודים: "רוני לוי נשאר, זה לא יעזור לכם".
     
  13. TariboWest Member

    הצטרף ב:
    ‏10/6/04
    הודעות:
    3,008
    לייקים שהתקבלו:
    8
    עוד הפסד אחד או שניים ויעקב שחר יחטוף את הכריז שלו.
    על שפיגל שחר אמר שהוא יאמן במכבי חיפה כל עוד הוא חי, זה נגמר בסכסוך עד היום.
     
  14. Sergio Ramos Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    3,539
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שיצטרכו לחכות עוד כמה מחזורים ולתת לו עוד קצת קצת זמן כדי לראות איך הרכשים שלו וכיצד יתפקדו, קשה מאוד לשפוט אחרי שתי משחקים למרות שזה נראה רע. 2 הפסדים ליפה על מחזור הפתיחה, אני לא זוכר דבר כזה(אם כי תקנו אותי)וזה לא דבר אופייני אך כמו שאמרתי עוד צריך לתת לו עוד 4-3 משחקים ואז לקבל החלטה. אם תשאלו אותי ואני אמרתי זאת כבר, לוי היה צריך ללכת הביתה עוד לפני פתיחת העונה אבל עכשיו שהכל כבר התחיל אני מאמין שיתנו לו עוד כמה ניסיונות.

    רוני לוי אף פעם לא היה מאמן שנחשב לרמה גבוהה מבחינתי, אם כל הכבוד לו שלקח את האליפויות, הוא קיבל קבוצה מוכנה לגמרי, קבוצה שרצה ופשוט הגיע קיבל הכל על המגש ורץ איתה. הוא עדיין לא הוכיח שהוא יכול לבנות קבוצה שלמה ולהתחיל לרוץ איתה לתארים.
    בינתיים המפכה שעוברת בחיפה, עד כה לפחות, לא עובדת ומשהו מקולקל שם.
     
  15. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רוני לוי חייב לסיים את העונה בחיפה, וכל אלה שגומרים אותו פה צריכים לחכות קצת. הוא קיבל קבוצה מוכנה לגמרי, אז מה? לא כל מאמן היה מסתדר עם כל כך הרבה אגו בקבוצה שלו ושומר את השחקנים רעבים לעוד ועוד הצלחות. אם העונה תסתיים ללא הצלחה ובצורה לא טובה, רוני לוי יהיה חייב לקום וללכת - אבל לא עכשיו.

    לגבי מחליף. אתם מדברים על ראובן עטר, אבל תסתכלו על הקבוצה שלו ותראו שזה רחוק מלהיות סגנון משחק שמתאים למכבי חיפה, עם כל האהבה לרובן. המשחק שלו מתבסס על כדורים ארוכים לשלישייה הקדמית וזה הכל. מה שקורה בשטח רחוק מאוד מהתדמית ההתקפית שנוצרה לו ושאותה הוא יישם כשחקן. המחליף האולטימטיבי לרוני לוי, מבחינתי לפחות, הוא אך ורק אלון חזן. מאמן שדוגל במשחק צירופים, מאמין בשחקנים יצירתיים ונותן להם חופש במרכז המגרש(לעיתים גם משתמש בפליימייקר קלאסי), ומשלב שחקני בית בצורה נכונה, לפחות כך הוא נוהג באשדוד.