ליגה שבדית: שלישי בערב

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏4/9/07.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק מספר 7: סנדסבאל - פאלקנברג

    משחק קצוות בליגה השבדית השניהץ סנדסבאל מהמקום השלישי פוגשת את פאלקנברג מהמקום הלפני אחרון. סנדסבאל היא קבוצת בית מעולה. היא היחידה פרט למוליכה נורקופינג שטרם הפסידה משחק בית העונה. היא ניצחה ב-7 מ-10 משחקיה הביתיים ובשלושת הנותרים היא סיימה בתיקו כשמאזן השערים של שם עומד על 17 שערי זכות מול שער חובה בודד !

    פאלקנברג הלפני אחרונה משיגה את רוב נקודותיה בבית ומשחק רע מאוד בחוץ. היא ניצחה רק בשני משחקי חוץ העונה וסיימה פעם אחת בתיקו לעומת שבעה הפסדים. יש לה מאזן שערים לא מחמיא בחוץ העומד על 7 שערי זכות מול 20 שערי חובה - מאזן שערי החוץ הגרוע בליגה.

    לסיכום, היחס שניתן למשחק הזה מהווינר הוא אמנם נמוך אך הוא יחסית גבוה בשביל באנקר כל-כך ברור. ההימור: 1, היחס: 1.25.

    משחק מספר 8: לנדסקרונה - בונקפלו

    משחק בין שתי קבוצות מהחלק התחתון של הטבלה שרוצות לברוח סופית מהתחתית לקראת הישורת האחרונה של הליגה. לנדסקרונה השיגה 17 מ-25 נקודותיה בבית וניצחה שם 5 מ-6 ניצחונותיה. מאזנה הביתי עומד על 5 ניצחונות, 2 תוצאות תיקו ו-3 הפסדים.

    בונקפלו היא אחת הקבוצות הכי לא יציבות ולא צפויות בליגה. בבית יש לה מאזן של 5 ניצחונות מול 5 הפסדים אך ללא תוצאת תיקו אחת אפילו, ובחוץ לעומת זאת היא סיימה 5 משחקים מתוך 10 בתיקו. ובנסוף ניצחה 3 פעמים לעומת שני הפסדים.

    לסיכום, לנדסקורנה חזקה בבית אך בונקפלו לא צפויה לחלוטין ולא מרבה להפסיד בחוץ. תוצאת תיקו נראית כאן יותר מאפשרית וגם היחס שווה. ההימור: X, היחס: 2.90.

    משחק מספר 9: אורגריטה - סילביה

    אורגריטה מהמקום השישי בליגה פוגשת את סילביה אשר נמצאת מעל הקו האדום רק בזכות הפרש שערים. אורגריטה משחקת מאוד שקול בביתה והיא סיימה בתיקו ב-5 מ-10 משחקיה שם. בנוסף היא ניחה שם 3 פעמים והפסידה פעמיים.

    סילביה היא קבוצה יציבה מאוד בחולשתה. היא חלשה בבית והיא חלשה בחוץ והיא סופגת הרבה שערים גם פה וגם שם. את נקודותיה במאבקי ההישרדות היא תצטרך לחפש במגרשים אחרים. ההימור: 1, היחס: 1.40.

    -----------------------------------------------------------------------------------------------

    עקב מיעוט המשחקים עד סופ"ש נאלץ להעזר בסבלנות ובנתיים לעשות כסף בליגות הפחות מוכרות, בהצלחה!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/9/07
  2. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל תודה רבה אבל ליגה שבדית היא ליגה משוגעת וכבר חויתי זאת לא נוגע בליגה הזאת!