אנגליה - ישראל: 19:00!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏8/9/07.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה כבר לא נאמר על המשחק הערב מול האנגלים. נאמר כבר הכול, ובכל זאת אתן עידכונים אחרונים. מרשימת הפצועים של אנגליה אפשר לבנות יופי של נבחרת. ווין רוני, גארי נוויל, פרנק למפארד, דייויד בקהאם, ארון לנון, קירון דאייר וביום חמישי הצטרף לרשימה גם אוואן הארגריבס, כאשר פטר קראוץ' מושעה.. העידכון האחרון מהמחנה האנגלי אומר שג'רארד יפתח בהרכב, אך ישחק כנראה מצד ימין. אמיל האסקי, החלוץ העקר מוויגאן יפתח בחוד לצידו של אוואן. האסקי, ששיחק בשורות אנגליה במונדיאל 2004, הוא חלוץ מוגבל מאוד טכנית ובן חיים את גרשון בהחלט יכולים להתמודד איתו. גארת' בארי מאסטון וילה נמצא בהיכון להרכב הערב, במידה והארגריבס לא יעבור את מבחן הכשירות שלו לפני המשחק. החולייה היחידה של אנגליה שאיכשהוא מאויישת היטב היא חוליית ההגנה שתורכב מריו פרדיננד, ג'ון טרי, אשלי קול משמאל ומיקה ריצ'רדס מימין.

    דרור קשטן יכול להגיד מה שהוא רוצה אבל הוא עולה עם בונקר הערב למשחק בוומבלי. בן חיים וגרשון ישחקו כבלמים ובנאדו יעני קשר אחורי אך יעשה רק הגנה. אם זה לא מספיק אז אלברמן ועידן טל יעזרו בקישור האחורי, כשהשחקנים ההתקפיים היחידים בהרכב יהיו יוסי בניון, יניב קטן וברק יצחקי, כאשר רוברטו קולאוטי, היחיד שמסוגל לשים גול בוומבלי פצוע. המשחק הזה לא מפסיק להעסיק את אמצעי התקשורת, אבל אני מאמין שההר יוליד עכבר. ישראל חילצה כבר תיקו ברוסיה בקמפיין הזה, מגרש לא פחות קשה מוומבלי ואני מאמין שגם הפעם המשחק לא יוכרע. ההימור, X, היחס 3.85
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/9/07
  2. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קשה לי להאמין שזה מה שיקרה אבל הלוואי שאתה צודק. אני חושב שהתקשורת הישראלית ניפחה יותר מדי את הנבחרת, נכון הוצאנו נגד אנגליה תיקו והאנגלים בהרכב חסר מאוד אבל גם ללא הרכב התותחים של אנגליה, הם הרבה יותר טובים מאיתנו.

    אני חושב שההרכב של קשטן יפגע מאוד בנבחרת, כי כמו שאמרת זה הרכב שהולך להסתגר כל המשחק. לא יכול להיות שמול הגנה כמו של אנגליה ההתקפה שלנו תורכב מיוסי בניון, ברק יצחקי ויניב קטן{לא פוגע ולטעמי לא צריך לשחק בכלל}.

    האמת היא שרק בגלל ההרכב הזה של קשטן אני חושב שהאנגלים יקחו את המשחק ויותר משער אחד, הלוואי שאני טועה.

    בהצלחה שיהיה היום ושלח איזה משהו אחי יש אחלה משחקים
     
  3. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ממש ממש קשה אנגליה במגרשה הביתי קשטן עולה במערך הגנתי של התקפות מתפרצות 90 דקות זה הרבה זמן השאלה כמה זמן ההגנה שלנו תתפקד בלי לעשות שטיות!
     
  4. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כצפוי נבחרת חלשה אי אפשר לנצח את אנגליה עם כזה בונקר ולא לשחק על התקפה .