המלצות ליגת האלופות יום רביעי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י matansahmy55, ‏19/9/07.

  1. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גלאזגו ריינג'רס - שטוטגרט

    שטוטרגט אלופת גרמניה אשתקד, התחילה את העונה בצורה גרועה ביותר, ולפט הקבוצה האדירה מהשנה שעברה, התחלפה בקבוצה בינונית ולא יציבה. לאחר 5 מחזורים בברונדסליגה, שטוטגרט מדורגת במקום ה-7 בלבד ומתוך שני משחקי החוץ שלה העונה, לא השיגה אף נקודה וספגה הפסדים כואבים.

    ריינג'רס ממולה אומנם נמצאת בליגה חלשה מיריבתה, אך עם יכולת טובה ומאזן שערים פנטסטי {7-20}קשה להתווכח. מתוך 5 משחקיה העונה, ריינג'רס ניצחה ארבעה והפסידה פעם אחת בלבד, כשבביתה המאזן עומד על 100 אחוזי הצלחה, מתוך 3 משחקים 3 ניצחונות.

    לטעמי שטוטגרט קבוצה לא פחות מוכשרת מהסקוטים, אך היכולת החלשה של הגרמנים וההצלחה האדירה של ריינג'רס בביתה, ישאירו את הנקודות בגלאזגו. ההימור 1 היחס 2.20

    סה"כ שערים ספורטינג ליסבון - מנצ'סטר יונייטד

    שימו לב לנתון הבא, בכל משחקיה של היונייטד העונה, חניכיו של פרגוסון לא הבקיעו יותר משער אחד למשחק{5 שערים ב-6 משחקים}. היונייטד, שהתחילה את השנה בקולות ייאוש לנוכח התוצאות המאכזבות, ניצחה בארבעת משחקיה האחרונים ובכולם התוצאה הייתה 0-1. ספורטינג ממולה, לא מרבה לכבוש נגד קבוצות טובות ובמשחקה העונה נגד פורטו היא לא הבקיעה והפסידה בתוצאה מינימאלית, כמובן 0-1. קשה לנבא מי תנצח היום, אך לטעמי לא יובקע יותר משער אחד ותיקו 0-0 בהחלט אפשרי. ההימור 1 היחס 2.90

    רומא - דינמו קייב

    מבחינת רומא, ליגת האלופות הגיעה בזמן הטוב ביותר. לאחר 3 משחקים בסרייה A רומא מדורגת במקום הראשון עם שלושה ניצחונות ומאזן 0-7! הטוב ביותר באיטליה. דינמו קייב ממולה, אומנם ניצחה את רומא לפני כשלוש שנים, אך העונה המצב שונה לגמרי. לאחר 9 מחזורים דינמו מדורגת במקום השלישי, 7 נקודות הפרש משחטיור דונייצק שהביסה את סלטיק אתמול. דינמקו התחילה לנצח בליגה האוקראינית, אך עם כל הכבוד לארסנל קראקיב וקבוצות בינוניות אחרות, רומא זאת רמה שונה לגמרי. האיטלקים ימשיכו את רצף הניצחונות הפנטסטי, ויתחילו ברגל ימין את ליגת האלופות. ההימור 1 היחס 1.30

    אזהרה!!

    איינדהובן - צ"סקא מוסקבה

    לפני שנרוץ כולנו לשלוח על ההולנדים, ונחכה לתבוסה צריך לדעת קצת יותר על שתי הקבוצות. צ"סקא הרוסית אומנם נמצאת רק במקום החמישי בליגה הרוסית, אך מתוך 23 משחקים העונה היא הפסידה רק ב-4. איינדהובן לעומתה רק התחילה את הליגה ההולנדית, ועדיין לא נמצאת בשיא כושרה כשבשני המחזורים האחרונים היא מבקיעה שער אחד בלבד. לדעתי המשחק הזה קשה מאוד להימור, צ"סקא גם כשלא נמצאת בכושר מצוין, נשארת קבוצה טובה והימור X במשחק יהיה הימור טוב, איינדהובן לא באנקר.

    טור שלי להיום:

    ספורטינג ליסבון - מנצ'סטר יונייטד X {או 1 בשערים}
    ריינג'רס - שטוטגרט 1
    רומא - דינמו קייב 1

    שלושת המשחקים יתנו לנו יחס של 8.6 שמתי 10 לקחתי 86 אני נראה לי ישים 30 וייקח 257 שקלים אחלה טור, בהצלחה שיהיה לכולם ויום עם הרבה זכיות!!!.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/9/07
  2. קרספו Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/07
    הודעות:
    13
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תודה אחי .
     
  3. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תודה מתן מסכים רק ברומא שטוטגרט טובה והיום תוציא מגזלגו נקודה חוץ יקרה גלזגו ריינגרס בשבת הובסו אצל הארטס והקבוצה לא חזקה ואפילו נחלשה העונה שטוטגרט עדיין מלקקת את הזכייה באליפות הערב היא מתאוששת אחרי ניצחון בשבת שמחזיר רוח חיים לקבוצה 2-0 על אנגרי קובאטס לדעתי X2 לגביי סכ"ה שערים ספורטינג במגרשה הביתי תחפש שער מהיר יונייטד משחקת משחק התקפי והתקפה לפחות 2 גולים ניראה.
     
  4. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הטור ששלחתי בסוף 3 מתוך 4 מקווה לטוב

    גלאזגו ריינג'רס - שטוטגרט 1
    רומא - דינמקו קייב 1
    פנחברצ'ה+1 - אינטר 1
    הפועל ת"א - סולנה+1 2

    הוספתי את הפועל מחר כי נראה לי באנקר אמיתי, האדומים לא ניצחו העונה וקשה לי להאמין שהניצחון הראשון יהיה מחר.

    מה אתם אומרים<?
     
  5. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    3 מתוך 3 אחים שלי מקווה שניצלתם מנצ'סטר משחק חמישי שנגמר 0-1!!

    אני גם לקחתי טור שלי 3 מתוך 4 נשאר רק הפועל ת"א מחר ויהיה מושלם