המלצות ליום חמישי!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏27/9/07.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק מספר 85: ריאל מדריד-בטיס

    אוהדי ריאל מדריד, יכולים להיות דווקא מרוצים, מפתיחת העונה של קבוצתם, והדבר החשוב ביותר מבחינתם, הוא לראות את יריבתם השנואה, ברצלונה ממרומי הטבלה, ולא כפי שהתרגלו בשנים האחרונות.

    ריאל של שוסטר, משחקת מאוד מסודר.קבוצתו של המאמן הגרמני, עדין לא הפסידה בשום מסגרת העונה ונראית כרגע, הקבוצה הכי תכליתית בספרד, ממש קבוצה של מאמן.ריאל מאוד משכנעת עד עכשיו, ,וכשראול ווניסטלרוי בכושר כזה, ריאל רק מרויחה מזה ופשוט פורחת .

    מנגד, ניצבת לה ריאל בטיס שעדיין לא ניצחה השנה והיא פשוט נואשת, לנקודות כדי לא לסיים כמו בשנה שעברה בתחתית הטבלה. אך כנראה שבטיס תצטרך לחפש את הנקודות שלה, במקום אחר ולא בסנטייגו ברנבאו, ריאל תהיה ממש פראיירית אם לא תשכיל לנצח. ההימור 1, היחס :1.20

    משחק מספר 82:נאנט-מונאקו

    עד לפני שנה, נאנט הייתה קבוצה בליגה הראשונה בצרפת, אך היום הדברים נראים קצת אחרת, נאנט משחקת בליגה השנייה בצרפת. אך יחד עם זאת, הירוקים צהובים, מנאנט מובילים בבטחה את טבלת הליגה השנייה,בתקווה שיחזרו למקומם הראוי.

    יריבתה של נאנט, מונאקו נמצאת בתקופה רעה במיוחד ומצויה במקום ה- 8 בטבלה, לאחר שהפסידה בשלושת מחזורי הליגה האחרונים, כאשר הפסדה האחרון היה 1:0 לולנסיין.
    אין ספק, שמונאקו קבוצה יותר טובה מנאנט, אך יחד עם זאת הקבוצה מהנסיכות נמצאת במומנטום שלילי.

    בנוסף לכך, המגרש של נאנט מאוד ביתי, ואם ניקח את המומנטום החיובי של הקבוצה המארחת ואפקט הגביע, כאשר הכל יכול לקרות ביום נתון במשחק כדורגל ובפרט בגביע, אפשר בהחלט ללכת על הפתעה ולתת ניצחון לנאנט. ההימור 1:היחס:2.50


    משחק מספר 77:מיינץ-מינכן 1860

    המשחק המרכזי במסגרת הליגה השנייה בגרמניה, יפגיש את המוליכה מינכין 1860 מול מיינץ ,שעד לפני שנה שיחקה בבונדיסליגה. מינכין 1860, מגיעה למשחק שהיא בראש הטבלה ובלתי מנוצחת עד כה בליגה שבמאזנה 15 שערי זכות ורק 5 שערי חובה, דבר שמקנה לה את יחס השערים הכי טוב בליגה, נכון למחזור ה-7.

    אין ספק, שמינכן 1860 באה כפייבוריטית למשחק החוץ הקשה במיינץ, אך יחד עם זאת המגרש של מיינץ נחשב למבצר בגרמניה עם קהל פאנאטי ודוחף. יתרה מזאת, מיינץ לא הפסידה עדין בבית השנה ,שלזכותה 9 שערי זכות שכוללים שני ניצחונות מרשימים ורק תיקו אחד.

    למרות העובדה, שמינכן פייבוריטית, עדין למיינץ יש מה להציע בבית, וכל תוצאה היא אפשרית במשחק זה. תוצאת תיקו היא התוצאה הסבירה ביותר שיכולה להיות במשחק זה. ההימור:X:היחס:2.80

     
  2. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תודה רבה אסף יום חמישי לא שווה לשלוח על משחקים שבמיוחד גביע !