שלל המלצות לסוף השבוע.

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י המפציץ בווינר, ‏27/9/07.

  1. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפועל באר שבע-מכבי אח"י נצרת -1 (ביחס: 1.55).

    משחק מהליגה הלאומית הפועל באר שבע חוזרת למשחק ביתי לאחר ההפסד האחרון בליגה 0-1 להפועל עכו במשחק החוץ הפסד שאמנם הרחיק מעט את הקבוצה מיריבותיה לצמרת הליגה ונתן פער קטן בינה לבין המקומות הראאשונים בבאר שבע שכמובן לא שכחו את מותו הטראגי של החלוץ יגיעו הערב למשחק ביתי מול אח"י נצרת לאחר שבשבוע שעבר הקבוצה חזרה אל עצמה עם ניצחון 3-0 על עירוני רמת השרון במסגרת גביע הטוטו הערב באר שבע חוזרת לליגה ולמשחק ביתי מול אח"י נצרת בבאר שבע מעוניינים לשוב למסלול הניצחונות ולאסוף 3 נקודות יקרות בדרך לעלייה לליגת העל אך הערב מולה מתייצבת אח"י נצרת שאמנם פתחה את הליגה בסערה אך נחלשה במחזורים האחרונים הקבוצה יוצאת למשחק החוץ לאחר שבמחזור האחרון הקבוצה מובסת במגרשה הביתי 3-0 לבני לוד באמצע השבוע נחלה הקבוצה עוד הפסד במסגרת גביע הטוטו הפעם להפועל רעננה בתוצאה 0-2 הערב באח"י נצרת רוצים לעצור את ההידרדרות מול הפועל באר שבע זה לא יהיה קל מה עוד שמדובר במשחק חוץ ומול קבוצה עדיפה עלייה באח"י נצרת מאמינים שכמו שהפועל רעננה הפיתעה במחזור הפתיחה בבאר שבע הם יכולים גם עם שחקנים כמו חיים סילבס ואשרף סולימאן מאמינים שאח"י נצרת שתוצאה טובה יכולים להוציא מורסמיל למרות שזה ניראה לא באופק.

    מכבי פתח תקוה-הפועל קרית שמונה-1 (ביחס: 1.65).

    מכבי פתח תקוה שבה לעצמה והערב הקבוצה מארחת במגרשה הביתי את העולה החדשה קרית שמונה שניצבת לה בצמרת הליגה לאחר פתיחת עונה מצוינת פתח תקוה שבמחזור האחרון בליגה ניראתה טוב וחזרה מקרית אליעזר עם 3 נקודות יקרות כאשר ניצחה 1-0 את מכבי חיפה הערב הקבוצה שבה למשחק ביתי בו תארח את העולה החדשה קרית שמונה המפתיעה עד כה פתח תקוה שבאמצע השבוע ניצחה במסגרת גביע הטוטו 0-2 את בני סכנין ניראת טוב בתקופה האחרונה והערב מקוים להמשכיות גם במשחק הערב מולה מתייצבת קרית שמונה העולה החדשה שעושה עד כה רושם מצוין וניראת טוב הקבוצה יוצאת למשחק החוץ בפתח תקוה לאחר שבמחזור האחרון בליגה הקבוצה מסיימת במשחק ביתי מול מ.ס.אשדוד בו מנצחת 1-2 ניצחון שהשאיר את הצפונים בצמרת הליגה באמצע השבוע קרית שמונה שיחקה במסגרת גביע הטוטו וסיימה בתיקו 2-2 מול מכבי תל אביב במשחק ביתי בקרית שמונה יודעים שהערב מצפה להם משוכה קשה מול מכבי פתח תקוה שניראת טוב בתקופה האחרונה קרית שמונה מנגד רוצה לחזור הביתה עם נקודות ביחד ובקבוצה מקוים שכך זה יהיה .

    מונס-גנק-2 (ביחס: 1.70).

    משחק מהליגה הבלגית מונס חוזרת למשחק ביתי שתארח בו את גנק מונס שבמחזור האחרון הקבוצה מסיימת במשחק החוץ בתוצאה 3-0 בו הקבוצה מנצחת מונס הערב חוזרת למשחק ביתי בו תארח את גנק ובמונס רוצים הלמשיך במסלול הניצחונות מונס שעד כה מפתיחת העונה מגלה חוסר יציבות ממוקמת במקום ה12 עם 7 נקודות מתוך 21 כאשר חלפו להם 7 מחזורים עד כה הערב מול מונס תיתייצב גנק בה משחק החלוץ הישראלי אליניב ברדה גנק שתגיע למשחק החוץ אצל מונס לאחר שבמחזור האחרון בליגה הקבוצה מסיימת במשחק ביתי מול אנדרלכט בתוצאה 1-1 גנק שהיתה עדיפה ברוב שלבי המשחק על פני אנדרלכט לא השכילה לעשות זאת וסיימה בתיקו מאכזב הערב גנק יוצאת למשחק חוץ כאשר הקבוצה ניצבת לה במקום ה3 בטבלה עם 14 נקודות מתוך 21 בגנק רוצים להיצמד ליריבות מהצמרת ולא לתת להם לברוח כאשר סטאנד ליאז מובילה את הטבלה והיא ניצבת עם פער מגנק של 5 נקודות בגנק יודעים שהערב כל איבוד נקודות עלולים לגרום לכך שהפער יגדל מה שלא מעוניינים כלל בגנק ורוצים לשוב למסלול הניצחונות כבר הערב שני הקבוצות ניפגשו כבר לפני 7 חודשים כאשר מונס אירחה את גנק למשחק ביתי ושם הביסה מונס את גנק 5-0 .

    לבאנטה-ברצלונה-2 (ביחס:1.40).

    משחק מהליגה הספרדית לבאנטה הקבוצה שהרבה עוד לפני תחילת העונה הורידו את הקבוצה ליגה זאת לאחר שהקבוצה איננה התחזקה ושיחררה מספר שחקנים וניראת כמועמדת לירידה העונה הקבוצה חוזרת למגרשה הביתי לאחר שהקבוצה הפסידה במסגרת המחזור באמצע השבוע 2-4 לאוסאסונה יריבה לתחתית לבאנטה שבמשחק עצמו איננה שיחקה טוב והגנה שלה היתה פרוצה ניצלה מתבוסה יותר גדולה הערב לבאנטה מארחת את ברצלונה מצמרת הליגה בלבאנטה יודעים שגם הערב אינם עומדים בפני ניצחון אך מאמינים שדוקא מול הגדולה ברצלונה זה אפשרי כאשר הקבוצה זקוקה לנקודות אחרת מצבה יחמיר בתחתית הליגה מולה מתייצבת ברצלונה הקבוצה שבתחילת העונה איננה ניראתה טוב חוזרת לעצמה לאט לאט בייחוד מסי הקבוצה יוצאת למשחק החוץ אצל לבאנטה כאשר באמצע השבוע הקבוצה ניצחה במחזור הליגה במשחק ביתי את סראגוסה בתוצאה 1-4 תוך כדי הצגת כדור רגל טוב לפני כן במחזור הלפני אחרון הקבוצה ניצחה גם כן את סביליה 1-2 הערב ברצלונה רוצה להמשיך ולהיות דבוקה ליתר יריבותיה לצמרת הליגה ולא לאפשר להם לברוח ולפתוח ממנה פער הערב ברצלונה מגיעה ללבאנטה שזקוקה לנקודות אך בברצלונה יודעים שפחוץ מ3 נקודות אינם באים בחשבון ויחד עם הנרי,מסי שחוזרים לעצמם ברצלונה תמשיך ותאסוף 3 נקודות.
     
  2. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא מסכים איתך במשחק מליגת העל- מכבי פ"ת בכלל לא בכושר טוב, גם לא על סמך הניצחון על מכבי חיפה, שלצערי הוא כבר לא קנה מידה לכלום. לעומת זאת, אפשר דווקא לנצל את המשחק העוקב, שבו יש לקריית שמונה 1+ ביחס אפילו טוב יותר מזה שיש על ניצחון לפ"ת.
    לא רק שקריית שמונה פייבוריטית לדעתי, היחס על כך שהיא לא מפסידה טוב יותר מזה שהיא תפסיד.
     
  3. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מפציץ לגבי מכבי פ"ת למה להסתכן בשביל יחס כזה עלוב? מישהו יופתע עם ק"ש תנצח? אם יהיה תיקו? הכול יכול להיות במשחק הזה. גם ברצלונה יחס נמוך אחי וב"ש. לגבי גנק הייתי הולך על זה אבל נחכה להמלצות סוף השבוע ונראה מה כדאי לשים.
     
  4. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לגביי קרית שמונה נכון שהיא מפתיעה וניראת טוב אבל מכבי פתח תקוה אחרי פתיחת עונה לא טובה חוזרת אל עצמה לגביי ברצלונה לבאנטה קבוצה חלשה העונה ומועמדת לירידה מול ברצלונה שמתחילה לחזור לכושר הטוב שלה לא ניראה לי שדוקא לבאנטה תעצור אותה.
     
  5. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    התחלה לא טובה נקוה להמשכיות יותר טובה בהצלחה לכולם היום!
     
  6. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    3/4 מקוה שניצלתם !!
     
  7. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בהנחה שברצלונה אכן מנצחת, אכן אתה ממשיך באחוזים הגבוהים שלך, תמשיך ככה ותביא לנו זכיות, יישר כוח!
     
  8. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שמח לעזור אסף ומקוה ששאר חברי הפורום משתמשים בהמלצות!!
     
  9. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחי אחלה המלצות כל הכבוד, אם תוכל להביא בכל המלצה איזה יחס אחד מקפיץ תאמין לי שישלחו יותר את ההמלצות שלך, 3 מתוך 4 כל הכבוד אך אם היה יחס גבוה והיית לוקח בסך הכל פחות משחקים, אך יחסים יותר מפטים היה גם טוב.

    תמשיך ככה אחי וסחטיין
     
  10. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תודה מתן אני מנסה להביא את ההימורים הטובים ביותר נכון שהיחסים נמוכים אבל הם כמעט הימורים בטוחים לאחר בדיקה שלי!