המלצות ליום שני בערב

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏1/10/07.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק מספר 69 :טוטנהאם - אסטון וילה

    הפרשנים הטובים ביותר באי הברטי, לא היו מאמינים שבשלב הזה של העונה, טוטנהאם תהיה רק במקום ה-18 בטבלה.לאחר שהשקיעו המון משאבים בקיץ האחרון והציבו יעד גבוה מאשתקד. יתרה מזאת, הקבוצה מוויט ארט ליין, מציגה עד כה יכולות פושרת מאוד ולא מצדיקה את הסכומים שהושקעו בה.

    טוטנהאם חייבת נקודות בבית כדי להוציא את העגלה מהבוץ. המשחק הזה בשבילה הוא כמו גמר גביע והתפוצצות שלה היא עניין של זמן. מולה תתמודד אסטון וילה, תחת שרביטו של מרטין אוניל, שעיצב לו קבוצה טובה ומושמעת שעד כה עומדת בציפיות שלה.

    למרות שמצבה של אסטון וילה יותר טוב משל יריבתה, טוטנהאם, הקבוצה של אוניל עדין לא ניצחה משחק חוץ.ויתרה מזאת, לא כבשה שער זכות מחוץ לבית. ללא ספק, עובדה זאת מאוד תקשה על אסטון וילה לחזור לברינגהאם עם 3 הנקודות.

    טוטנאהם במצבה הנוכחי, חייבת את הניצחון לעצמה ולאוהדים שלא שובעים נחת מהקבוצה בשנים האחרונות. טוטנהאם תעלה למגרש על מנת לנצח, והיא גם תעשה זאת מול הוילה ההאנמית במשחקי החוץ.

    ההימור:1 היחס:1.90

    משחק מספר 63: קיקרס אופנבך - קייזרסלאוטרן

    קיקרס פתחה את העונה בצורה לא רעה בכלל, והיא ממוקמת במקום ה-7 עם 12 נקודות. הקבוצה מהמקום השביעי בטבלה, עדין לא הפסידה העונה במבצרה ובנוסף, רשמה ממוצע של שני שערים בבית שזה בהחלט ממוצע לא רע בכלל.

    מולה תתמודד קייזרסלאוטרן, שהייתה עד לא מזמן, קבוצה ראויה בבונדיסליגה, והיום נאבקת על חייה בליגה השנייה. המאזן של קבוצת התחתית הוא ממש עלוב. קייזרסלאוטרן עדין לא השיגה ניצחון ליגה וכבשה 4 שערים בלבד מתוך שמונה משחקים.

    קיקרס תבוא למשחק על מנת לנצח ולהמשיך בניסיון שלה להעפיל לבונדיסליגה. מולה ניצבת קבוצה שבורה ומעוררת רחמים, שתנסה להוציא תוצאת תיקו. במידה וקייזרסלאוטרהן תנצח זו תהיה ממש הפתעה, אך קשה להאמין שבמצבה הנוכחי היא תעשה זו.

    ההימור:1 היחס:2.10

    משחק מספר 52:טמפרה יונייטד - ה.י.ק הלסינקי

    המוליכה טמפרה יונייטד, מצויה בכושר טוב מאוד, ומגיעה למפגש מול הלסיניקי, בלי הפסד בבית. המוליכה רשמה במבצרה 9 ניצחונות ותיקו אחד בודד. בלי צל של ספק, טמפרה היא המועמדת מספר אחת לאליפות בפינלנד.

    מולה תתמודד הלסינקי, הקבוצה מעיר הבירה שבעבר הפסידה למכבי תל אביב בשלב המוקדם השני של ליגת האלופות. הקבוצה מעיר הבירה, מגיעה למשחק שהיא רק במקום ה 8 , כאשר במאזנה רק 5 נצחונות מתוך 21 משחקים, שרק שניים מהם בחוץ.

    קשה לראות תסריט, שהלסינקי תפתיע את טמפרה, שלא תיתן לאף קבוצה להרוס לה את המאזן המצוין במשחקי הבית, ובמיוחד בישורת האחרונה לפני כתר האליפות.

    ההימור:1 היחס:1.55
     
  2. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תודה רבה אסף יום שני יום המשוגע לא לגעת!!