ליגת האלופות - המחזור השני

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י תומר22, ‏2/10/07.

  1. הגבר באדום Member

    הצטרף ב:
    ‏17/3/07
    הודעות:
    402
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה היה די צפוי שהיא תעשה זאת, למרות שסלאביה, בעיניי, היא הפתעת העונה בליגת האלופות. קבוצה מאוד לוחמנית.
    במובן זה באמת אל תזלזל באיציק. אמנם הוא לא פרשן מוצלח, אבל הבעיטות החופשיות שלו - זו הייתה באמת אומנות.
    ומה תגיד על פאנדר ודיאגו?
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏3/10/07
  2. מילובאן 23 מירוסביץ' Member

    הצטרף ב:
    ‏23/1/07
    הודעות:
    1,342
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סניידר כבש השנה 3 פעמים מבעיטות חופשיות. נגד ויאריאל ואלמריה, ובמשחק של הולנד נגד בולגריה. פירלו כבש נגד בנפיקה לפני שבועיים. אבל ז'וניניו הוא באמת ה-בועט חופשיות הטוב בעולם, למרות שאני מתי היתה הפעם האחרונה.

    ראיתי את המשחק של מנצ'סטר - רומא, ושוב פעם השתעממתי כמו לפני שבועיים. חבל שהבעיטה בסוף של אספוזיטו לא נכנסה. ודרך אגב טוטי צריל לשתוק קצת. בשנה שעברה הוא הצהיר שאחרי המשחקים נגד מנצ'סטר, פרגוסון יראה מי זה טוטי (משהו כזה), ולא זכור לי שהוא עשה משהו בחוץ, בבית הוא בישל אני חושב. עכשיו לפני המשחק אתמול, הוא אמר שהוא רוצה נקמה 7:0. צריך שמישהו יגיד לו שישתוק קצת.

    ומילה על פנרבחצ'ה. כל הכבוד להם, משחקים יפה, ברזילאים מצויינים, מקום ראשון בבית, מקווה מאוד שרוברטו קרלוס ופנר' יעלו בסופו של דבר.
     
  3. מיכל3 Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/06
    הודעות:
    2,427
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל הכבוד על העמלה של כל המשתתפים בסיקורים http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/eusa_clap.Xxx

    ואני מסכימה עם צהוב שחור, אבל כמובן שיעדיפו לשדר את יוסי וחבריו (אם הוא יפתח בכלל בהרכב), מאשר משחקים אחרים יותר מעניינים. בכל מקרה, משחק קשה מצפה לנו מחר. סלטיק קבוצה בייתית נהדרת, וקשה מאוד לנצח במבצר הבייתי שלהם - סלטיק פארק. מה גם, שבניגוד למפגש הקודם בשנה שעברה, הסקוטים צרפו אליהם שני שחקני רכש שנמצאים בכושר מצויין. מקדולנד שהבקיע שלושער יום שבת בליגה הסקוטית והאקס רוסונרו שלנו, מאסימו דונאטי שנמצא בכושר פנטסטי מאז תחילת העונה. יואב אומנם לא ציין את זה, אבל גם נקאמורה לפי מקומות אחרים שקראתי בהם, צפוי להעדר אצל הסקוטים בנוסף לוילסון והסלינק. כמו כן אצלנו אני תולה הרבה תקוות בפיפו אינזאגי. נכון שהוא לא בכושר האופטימלי כרגע ומאכזב בליגה, אבל בליגת האלופות בד"כ הוא מוצא את הרשת. אני מקווה שמחר הקישור שלנו ידאג לספק לו לפחות מצב אחד וודאי לשער. בקיצור, אני מקווה שמילאן תצליח לגנוב נצחון קטן בגלאזגו, וגם אם לא (מה שסביר להניח), אני אסתפק בתיקו.. תוצאה בהחלט לא רעה באחד המגרשים הקשים יותר שיש.
     
  4. Wave Member

    הצטרף ב:
    ‏20/6/06
    הודעות:
    2,625
    לייקים שהתקבלו:
    3
    צ'לסי הולכת להתאושש מול ולנסיה, אם אסיין ישחק רק...זאת ההרגשה שלי שהם הולכים לפרק את ולנסיה במסטאייה, רייט פיליפס חייב להיות בהרכב , משחק מרתק ונקווה שיתעלה לרמה גבוהה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/10/07
  5. Matan Mouyal Member

    הצטרף ב:
    ‏19/6/07
    הודעות:
    199
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ביץ א'-

    ליברפול - מארסיי: לדעתי הולך להיגמר במשחק הזה תוצאת תיקו, כי למרות שהמשחק משוחק באנפילד, ליברפול לא מרשימה, ומארסיי יכולה "להפתיע" את ליברפול.

    בשיקטאש - פורטו: פורטו קבוצה חזקה יותר מבשיקטאש בכמה רמות, אז לדעתי פורטו הולכת להביס את בשיקטאש, למרות שהמשחק בביתה של בשיקטאש.

    בית ב'-

    ולנסיה - צ'לסי: צ'לסי כרגע במצב לא טוב בכלל כאשר היא לא כבשה כבר 4 משחקים רצופים בליגה, לעומת זאת ולנסיה שמרשימה מאוד בליגה, היא הפייבוריטית במשחק הזה, במיוחד שזה במסטאייה. לדעתי ולנסיה הולכת לנצח את צ'לסי (עם כל הצער שבדבר).

    רוזנבורג - שאלקה 04: שאלקה באה אחרי ההפסד מול ולנסיה, כאשר במשחק היא שיחקה לא רע, לדעתי שאלקה תנצח אבל בקושי, ז"א שרוזנבורג מכוון שזה בביתה לא תרצה להפסיד אחרי תוצאת התיקו המכובדת מול צ'לסי.

    בית ג'-

    לאציו - ריאל מדריד: אין לי שום צל של ספק שריאל הולכת לנצח במשחק הזה, ריאל באה כאשר היא במקום הראשון בליגה הספרדית ורק עם תיקו אחד, לעומת לאציו אשר נמצאת במקום 12 בליגה האיטלקית.

    ורדר ברמן - אולימפיאקוס: ורדר ברמן באה למשחק הזה אחרי שהיא התאוששה מתחילת העונה הנוראית שהייתה לה, ורדר ברמן היא הפייבוריטית, כאשר אולימפיאקוס בבית היא דבר כמעט שונה מאולימפיאקוס בחוץ.

    בית ד'-

    סלטיק - מילאן: לדעתי המשחק הזה הולך להיות המשחק הכי משעמם של המחזור, כאשר 2 הקבוצות באות במצב לא טוב, סלטיק אומנם בליגה מקום ראשון, אבל במחזור הראשון של ליגת האלופות סלטיק הפסידו 2-0 לשחטיור דונייצק, לעומת זאת מילאן ניצחה במחזור הראשון של ליגת הלאופות, אבל בליגה היא במצב לא טוב בשבילה כאשר היא במקום ה11 בליגה האיטלקית.

    בנפיקה - שחטיור דונייצק: לדעתי הולך להיות משחק צמוד, אבל בעקבות יתרון הביתיות לדעתי בנפיקה תנצח.
     
  6. David Seaman Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/07
    הודעות:
    1,347
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מקווה שסיסה יראה לליברפול מה הם הפסידו, מת על החלוץ הזה.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לאציו - ריאל מדריד

    אני מאוד מאוכזב מיכולתה של הקבוצה בשבועות האחרונים. אני מצפה לניצחון ועם שיפור גדול יחסית למשחק נגד חטאפה. לאציו היא לא מאריות אירופה וזו קבוצה שצריך לנצח גם בחוץ ועם כדורגל טוב. ברצלונה אתמול נראיתה נהדר נגד שטוטגארט בחוץ לפחות מבחינת החלק הקדמי, היא הגיעה למספיק מצבים כדי לנצח. אני לא מצפה שנגיע לכמות כזו של מצבים, אבל שנשחק כדורגל התקפי ופתוח, שנגיע למצבים ולא נידחק לשערינו.
    ההרכב ששוסטר מעלה לא מוצא חן בעיני, כמו שכבר אמרתי, רק שחקן אחד בלבד בקישור שיכול בוודאות לייצר משהו מהצד - היגואין. לאציו תצופף את ההגנה מן הסתם ואי אפשר לבנות יותר מדיי על גוטי.
    לא אתפלא אם משחק ההתקפה שלנו לא יעבוד כמו שצריך.
    אני מודאג מאוד מאגף ימין. למה סאלגדו, למה? מה הבעייה להמשיך עם מיגל טורס?
    ראול בכושר לא רע בכלל והוא זה שנתן את המסירה החכמה לרובן שבהמשך המהלך נכבש שער הניצחון שלנו. אני בטוח שבייחד עם רוד להגנת לאציו יהיה איום גדול יותר. לא מובן לי מדוע רובן לא משחק. הוא כבר יכול לסגור 90 דקות והוא שחקן אדיר, בטח שעולה על היגואין.
    אני מצפה לניצחון ואתאכזב אם היכולת לא תתאכזב, זו השורה התחתונה.
    משחק ההגנה שלנו השנה טוב, רק סאלגדו הוא הבעייתי. אני משוכנע שלמרות סאלגדו אפשר לשמור על שער נקי, רק שנגנוב את הגול שם. הגיע הזמן שגם במשחק חוץ ניראה כמו קבוצת כדורגל.

    משחק נוסף בבית ג': אולימפיאקוס באמת מאמינים שאת ניצחון החוץ הראשון שלהם בליגת האלופות, אחרי תקופה ארוכה, הם ישיגו דווקא נגד וורדר ברמן שנראיתה מדהים בשבוע שעבר ולאט לאט משתפרת? אני לא בטוח. לאולימפיאקוס אין איך לעצור את דייגו והיא מסוג הקבוצות שלא מספיק טובות לאיים על גביע אופ"א אפילו, אלא רק לפעמים משיגה תוצאות לא רעות בבית בעיקר בגלל הדחיפה שלה מהקהל.
    מה שכן, ההגנה של ברמן היא בינונית מאוד ושער של אולימפיאקוס בהתחלה יכול להפוך את המשחק למאוד מעניין.

    ליברפול - מארסיי

    הקבוצה של בניטס ממשיכה בכלל לא להרשים אותי, גם לא בפריימרליג וגם לא בליגת האלופות. המשחק נגד וויגאן לא היה רחוק גם מלהסתיים בשיוויון נקודות. ליברפול נגד פורטו נראיתה לא טוב, אך למזלה החזיקה מעמד בעשרה שחקנים וזו בהחלט החמצת נקודות של הקבוצה הפורטוגלית ואולי היא תצטער על זה בהמשך לשלב הבא.
    מקווה מאוד שיוסי בניון ייפתח בהרכב ויעשה משהו חיובי.
    ההגנה של ליברפול באמת מדהימה, זו הגנה ברמה של אלופת אירופה, השאלה רק האם היא תתן את הגול נגד מארסיי. קשה לי לראות את הצרפתים מבקיעים באנפילד, גם בגלל שזנדן כבר לא בשיאו והוא שחקן מרכזי שם וזה אומר משהו על הקבוצה שאין לה יותר מדיי מה להציע. סיסה שנכשל בליברפול בגלל פציעות מבקיע פה ושם, לא אתנגד אם יעשה זאת הערב למרות שאני בספק. חבל שנאסרי ממארסיי לא משחק.

    וולנסיה - צ'לסי

    וולנסיה לא רוצה נקמה, שלא תיטעו. היא רוצה בסה"כ ניצחון שיבטיח לה את העלייה לשלב הבא(את רוזנבורג היא צריכה לנצח גם בהרכב שני, גם בבית וגם בחוץ). וולנסיה לא יכלה לבקש לפגוש את צ'לסי בטיימינג טוב יותר. הקבוצה של קיקה לא מדהימה, אבל היא רצה והיא עם שישה נצחונות רצופים כבר בכל המסגרות. דויד ויאה חוזר לעצמו ומתחיל להבקיע והקבוצה יודעת לקחת את הנקודות.
    מדהים איך מאמן משפיע על הקבוצה. צ'לסי נראית מפוחדת ולא בטוחה בעצמה וחיים קלים לא יהיו לאברם במאסטייה.
    המערך שגרנט ניסה נגד פולהאם לא היה מספיק טוב. שבשנקו היה צריך לשחק באגף ושם הוא פחות אקטיבי. כמה שהאוקראיני בכושר בינוני והוא החטיא המון במחזורים האחרונים(נגד פולהאם הוא החטיא ממצב אדיר שהכין לו קאלו), בליגת האלופות הסיפור אחר ושבשנקו יכול לתת גול בכל רגע.
    גרנט שוב מנסה את המערך הלא טוב לפי מה שהבנתי. למה ג'ו קול משחק ולא פלורן מאלודה?
    במשחק בשנה שעברה בין שתי הקבוצות לוולנסיה היו דקות מדהימות שבהן הצליחה לשתק את צ'לסי(אני מדבר על המשחק בברידג' דווקא), אבל כבשה רק שער אחד ולאחר מכן ירדה למנוחה. וולנסיה צריכה לתקוף ולתקוף, שער אחד לא מספיק כי כמובן מכל שטות יכול לבוא גול, ממצב נייח, מבעיטה מרחוק ועוד.
    בכושר הנוכחי של השתיים קשה לי לראות את וולנסיה לא מנצחת. אני לא בטוח שיהיה משחק שכיף לראות, אני צופה משחק שרובו יהיה במרכז המגרש.


    סלטיק - מילאן

    מתי לעזאזל אוכל לראות את רונאלדו משחק כבר במדי מילאן? אני מאוד רוצה שהשחקן הזה יחזור לשחק וייראה לכולם שהוא לא גמור.
    מילאן בתקופה איומה ונוראה בליגה, היא ממשיכה לאכזב ויש לה ניצחון אחד בלבד עד עתה, אבל בצ'מפיונס הסיפור אחר. מילאן תנצח היום ותעלה מהמקום הראשון בבית הזה ומהשלבים הבאים כבר אי אפשר לדעת איך ייתפתח המפעל. מילאן אשתקד הראתה שאפשר לקחת את ליגת האלופות ללא חלוץ ואני בכלל לא מזלזל בה.
    יש לה עדיין את הקישור אולי הטוב בעולם: גאטוסו, פירלו, סיידרוף וקאקא, שמזייף מאוד מאוד לאחרונה.
     
  8. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    המשחק בין שטוטגרט לברצלונה לא מיצה את עצמו. הוא היה שווה הרבה יותר שערים ממה שנכבשו בו. הגרמנים היו שווים לפחות שער אחד במשחק הזה וגם הקטאלונים יכלו להבקיע יותר. רק החמצות מזעזעות של שני הצדדים מנעו מן המשחק הזה להפוך למשהו שידברו עליו גם בעוד כמה חודשים.
    מה שהרגיז אותי במשחק של ברצלונה, זו הנעת הכדור באיזורים הלא מסוכנים, שהיו בעיקר במחצית השנייה. שוב אותה הנעת כדור מיותרת, שכאילו מתחננת לקבוצה היריבה שתעניש אותה.

    את המשחקים האחרים לא ראיתי, אפילו לא את רוב התקצירים, אבל אני אגיב בכל זאת. אהבתי לשמוע על הנצחונות של מנצ'סטר יונייטד, סביליה וארסנל.

    מי שהפתיעה אותי לרעה הייתה ליון. אז בסדר, הם סבלו מחוסר מזל ומכך שהשוער לא היה גרגורי קופה, אבל לחטוף כאלה שערים זה לא רציני. ליון הופכה מן הקבוצה המפחידה ביותר בשלב הבתים לבזיון. מותר להפסיד, אבל פעמיים 3:0, כשההפסד השני הוא ביתי ומול קבוצה נחותה? לא מתאים לאימפריה הצרפתית.
     
  9. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    למה טוטי צריך לשתוק?
    מגיע לו כל הכבוד על האומץ שיש לו, הוא מראה שהוא לא מפחד מאף אחד, ככה צריך.
    בקשר למשחק של רומא, רומא הייתה שווה במקרה הכי גרוע שיויון, אבל הנאיביות חוגגת,
    מנצ'סטר זו כבר לא מנצ'סטר הדורסת של שנה שעברה, וזה לא יספיק להם לליגת האלופות, אלא אם כן הם ידעו לעשות שינוי כמו מילאן.
     
  10. Giallorossi Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/06
    הודעות:
    2,364
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בסך בכל הוא ניסה להמריץ את השחקנים ואת האווירה, מה הבעיה?
     
  11. Raulito Megico Member

    הצטרף ב:
    ‏3/10/07
    הודעות:
    58
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תודה לכל מי שכתב את הפרוויו'ס. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/eusa_clap.Xxx

    צפוי לנו מחזור מעניין, אני באופן אישי אצפה במשחק של ריאל, כי זו הקבוצה שאני אוהד אבל המשחק של סלטיק-מילאן הוא המעניין ביותר לדעתי, אני מצפה לניצחון של סלטיק.

    אני מאוד מקווה שולנסיה יחגוג על צ'לסי במסטייה, זה יהיה ענק.


    :aaa8:
    מקווה שראול יחגוג היום עם שער או שתיים=)
     
  12. john Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    1,123
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ולנסיה למרות שנמצאת בכושר לא הכי טוב שלה עכשיו יכולה לעשות לנו חיים קשים, יש לה סגל רחב ומצוין מבחינת שחקנים מנוסים. אבל ויאראל הראתה לנו שאפשרי לנצח במאסטייה כשהם הקבוצה לא הכי גדולה בעולם ולא רק היא עכשיו אני בדיוק לא זוכר. הכי אני חושש מוויה וזיגיץ', אחרי זיגיץ' עקבתי הרבה בראסינג, אני אגיד לכם ה-2 מ' שלו ממש מאפיינים אותו במשחק הראש, וויה כולם מכירים שחקן שעושה חיים קשים להגנות ולאחרונה מרבה להבקיע, וגם בסארגוסה ראינו יכולת מצוינת שלו, ויש את פרננדו מוריינטס שנמצא בכושר לא רע כרגע אני מקווה שהבחורים יראו תצוגה יפה ואני מקווה שלפחות יצא תיקו עם ההרכב המגוחך שהלטאה עומדת לפתוח איתו. מקווה שלא יפתח עם בן חיים ושיהיה --קארבליו--- אלכס-- בן חיים היה פשוט גרוע מול פולאהם. ופלאהם זה לא ולנסיה.

    הרכב שהייתי פותח איתו :
    שוער : צ'ך
    בלמים : אלכס וקארבליו
    מגן שמאלי : קול
    מגן ימני : בלאטי
    קשרים הגנתים \ 50-50 : מיקל ואסיין
    אגף ימין : ג'ואי קול
    אגף שמאל : מלודה
    חלוצים : דרוגבה ופיזארו
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏3/10/07
  13. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ליון חפרה לעצמה חתיכת קבר אתמול בערב. לצאת ממינוס 6 נק' במצב שהיא נמצאת כרגע נראה כמו משהו דמיוני. כנראה ההצהרות שבאו מכיוון ריינג'רס הצליחו להרדים את כולם שם, אבל לסקוטים הולך מול הצרפתים בזמן האחרון וזה נמשך אתמול. למרות השליטה והמצבים, ליון צריכה להיות מאוד מודאגת מהמשחק ומהקלות בה היא סופגת שערים במתפרצות. ומה שאמרתי לפני המשחק, תקף עוד יותר עכשיו - אלן פראן בצרות.

    לגבי ז'וניניו: הוא בכושר לא טוב, וזה נמשך עוד מפגרת החורף של העונה שעברה. ובכל זאת, הבעיטות החופשיות שלו הן עדיין אומנות והוא בקלות אחד משלושת הבועטים הטובים בעולם.

    אני אישית ראיתי רק את המשחק של בארסה בשטוטגרט, וכרגיל זו הייתה הנאה צרופה. לראות כל כך הרבה טכניקה ואלגנטיות בקבוצה אחת זה תענוג, והכל נעשה בכזו קלילות שזה כמעט מרגיז. חבל רק על כל הפציעות המיותרות האלה בהגנה. כמעט כל שנה חוזר התסריט הזה בברצלונה של מכת פציעות בחודשים הראשונים של העונה. אולי צריכים לשקול שם לשנות את תוכניות האימונים של תחילת העונה ולהפחית מהעומס, הרי זה לא ייתכן שכל שחקן שנופל לדשא אצלהם נפצע לחודש-חודשיים.
     
  14. King Kenny Member

    הצטרף ב:
    ‏21/4/06
    הודעות:
    5,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ליברפול לא הפסידו כלום כששיחררו את סיה, הוא לא היה טוב בליברפול וגם עכשיו יש את קויט, טורס וקראוץ'.

    בינתיים כל הגולים שחטפנו בליגה ובאירופה היו מפנדלים, רק הפנדל שנגד וילה היה מפנדל חוקי.

    דור, ההגנה שלנו במשחק ביום שבת נגד וויגאן הייתה בכלל לא משהו, אפילו רעה, במזל זה לא נגמר בניצחון של וויגאן.


    נ.ב-למישהו יש לינק למשחק של ליברפול היום (לא סופקאסט)?
     
  15. beitar4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    2,286
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המשחק שאותי מעניין היום הוא בין ולנסיה לצ'לסי, היום זה יהיה באמת מבחן הוכחה ראוי לגרנט, לאחר שלושה מחזורים הוא כבר הכיר את הקבוצה טוב, ובוא ניראה איך הוא הכין את שחקניו לקראת המפגש המעניין בינם לולנסיה.
    טוב בקשר למצב הקבוצות , ולנסיה מגיעה יחסית במצב טוב, לאחר שתי ניצחונות אחד בליגה ואחד לפני שבועיים נגד שאלקה, הקבוצה תשחק במיסטאיה מה שיוסיף המון לולנסיה למצב רוח שלה, החלק המפחיד ביותר אצלה הוא ההתקפה הקטלנית שלה מוריינטס ווויה, שתי חלוצים מדהימים.
    בנוגע לצ'לסי אברם גרנט יבוא במטרה להוכיח לכל העולם שלר סתם מינו אותו למאמן צ'לסי, והוא ירצה בכול הכוח לנצח היום.
    המשחק היום ייערך ללא כמה שחקנים חשובים מאוד בקאדר של צ'לסי, טרי ,למפרד, באלק, ויהיה להם מאוד קשה היום אני הולך היום על תיקו .