אשכול המלצות למשחקי יום ראשון!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י המפציץ בווינר, ‏7/10/07.

  1. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פארמה-רומא-2 (ביחס: 1.85).

    משחק במסגרת הליגה האיטלקית בו תארח פארמה מהחלק התחתון של הטבלה את רומא מצמרת הליגה,פארמה שמגיעה הערב למגרשה הביתי לאחר שהקבוצה העונה איננה ניראת טוב לצד ניצחונות באים ההפסדים ששוב מחזירים את הקבוצה לקרבות התחתית מוקדם מהצפוי כאשר עוד לא עברה לנו חצי עונה,ללא ספק ניראה שגם העונה פארמה תיתקשה לשרוד בליגה זאת לאחר שבעונה שעברה הקבוצה ניאבקה וניצלה בשינייה מירידה לסיירה ב הליגה השנייה באיטליה.
    פארמה שתארח הערב את רומא יודעת שהערב הקבוצה צריכה לשמור את 3 הנקודות במגרשה הביתי אחרת המצב יחמיר כאשר הקבוצה מועמדת רצינית לירידה ערב המשחק כאשר במחזור האחרון הקבוצה מסיימת את משחקה בחוץ אצל אודינזה בתוצאה 1-2 זאת לאחר שהקבוצה אמנם רושמת שער חוץ אך נכנעת ומפסידה.

    לעומתה יוצאת הערב רומא מצמרת הליגה למשחק החוץ בפארמה מתחתית הליגה למשחק חוץ קשה כאשר הקבוצה במחזורים האחרונים מדשדשת לה ולא ניראת טוב,הערב הקבוצה תגיע למשחק החוץ מול פארמה כאשר הקבוצה במחזור האחרון מובסת 0-4 על ידי אינטר ללא ספק רומא לא ניראת טוב במחזורים האחרונים ובקבוצה יודעים שכלל שחולפים המחזורים ולא אוגרים נקודות ומאבדים ככה גם הצמרת מתחילה לברוח לה.
    רומא יוצאת למשחק חוץ קשה מול קבוצה מתחתית הליגה כאשר היא תשחק במגרשה עם יתרון + הקהל הביתי שינסה לדחוף את הקבוצה הביתית לניצחון שפארמה זקוקה לו,אך ברומא אינם מתכוונים לרחם על המועדון מפארמה ורוצים לשוב למסלול הניצחונות ולהידבק בחזרה לצמרת הליגה פארמה חלשה העונה ויהיה לה קשה מול רומא.

    מאיורקה-חאטפה-1 (1.75).

    משחק במסגרת הליגה הספרדית כאשר מאיורקה הקבוצה שבעונה שעברה סיימה עם חלק טוב בפה אך פיספסה את חלום האירופאי כאשר לא השיגה את הכרטיס מאחד המקומות המובילים לאירופה,הערב מאיורקה שבה למגרשה הביתי כאשר בקבוצה רוצים לרשום ניצחון מול חאטפה מאיורקה שהעונה רוצה לרשום הישג אירופאי ולהגיע לאחד מהמפעלים האירופאי לאחר שבעונה שעברה פיספסו את זה.
    מאיורקה תגיע למשחק כאשר היא תארח במגרשה הביתי ויחד עם הקהל הביתי שינסה לעודד ולדחוף את הקבוצה לניצחון ביתי ולהשאיר את 3 הנקודות במגרשה.

    מול מאיורקה מתייצבת לה חאטפה הקבוצה שעד כה ניראת כקבוצה שעם לא תישתפר מצבה יחמיר ועלול להוביל את זה למועמדת לירידה,חאטפה יוצאת וחוזרת לליגה לאחר שביום חמישי הקבוצה רושמת עוד כישלון זאת לאחר שהקבוצה מודחת מגביע אופ"א לאחר שהקבוצה נכנעה בתום 90 דקות בתוצאה 0-1 לטוונטה מהולנד ולאחר הארכה הקבוצה הודחה,ללא ספק חאטפה לא ניראת טוב לעומת העונה שעברה.
    הערב חאטפה תנסה לחזור למסלול הניצחונות דוקא במשחק החוץ מול מאיורקה אחת הקבוצות הביתיות בספרד ללא ספק רק זה מה שהיה חסר לחאטפה ועוד לאחר ההדחה מאירופה,חאטפה חלשה ומגיעה למשחק החוץ לאחר משחק בו שיחקו שחקני הרכב הראשון 120 דקות מה שאינו מוסיף כלל למוטיבציה ובחאטפה ינסו להחדיר בשחקנים אמונה ותקוה לרשום תוצאה טובה.

    בולטון-צלסי-2 (ביחס:1.55).

    משחק במסגרת הפריימר ליג בולטון מארחת את צלסי ואברהם גרנט,בולטון חוזרת למגרשה הביתי לארח בו את צלסי בולטון שהעונה איננה ניראת טוב ועד כה בלידה מדשדשת ניראת שעם לא יובא חיזוק רציני כאחת הקבוצות שיאבקו בתחתית הליגה,אך דוקא השבוע במועדון בבולטון רשמו הישג הקבוצה העפילה לשלב הבתים בגביע אופ"א מה שהוסיף המון שמחה והוריד את מפלס הלחץ אך הערב הקבוצה שבה למשחק ביתי הפעם במסגרת הליגה דבר שבבולטון רוצים לרשום גם הערב הישג וניצחון שימשיך את המומנטום הטוב שנוצר מיום חמישי.

    מול בולטון מתייצבת צלסי ואברהם גרנט שבשבוע האחרון בליגת האלופות עשו את הבלתי יאמן וחזרו מפיגור 0-1 ל2-1,הערב צלסי יוצאת למשחק החוץ אצל בולטון הקבוצה שעד כה בליגה לא ניראת טוב צלסי שגם היא מדשדשת בליגה מאז פיטורי מוריניו רוצה לשוב לצמרת הליגהו ללא ספק הניצחון בולנסיה מאמינים שבמועדון האנגלי שהקבוצה יוצאת לדרך חדשה.
    צלסי תגיע למשחק מעודדת כאמור מהניצחון בולנסיה וללא ספק דרוגבה למרות שהוא אמר שהוא מעונין לעזוב ניראה היה במשחק ביום רביעי בליגת האלופות שהשחקן חוזר לעצמו אט אט הערב צלסי רוצה לרשום ניצחון שיתחיל להזכיר שצלסי חיה וקיימת ועדיין שלא יספידו אותה בליגה כאשר שאר יריבותיה לצמרת בורחות לה בצלסי יודעים שכל תוצאה הערב עשויה למנוע מהקבוצה להיתקרב מהצמרת ולתת את אותותיו של המועדון האנגלי להיתרכז באירופה ובליגה יהיה לשחק ולחכות למעידה של אחת מהיריבות לצמרת הליגה.
    בולטון חלשה העונה וצלסי עם המומנטום הטוב מהניצחון הגדול על ולנסיה לדעתי תנצח.
     
  2. respect Member

    הצטרף ב:
    ‏5/10/07
    הודעות:
    1
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תודה על ההמלצות אבל אתה ממליץ על משחקים שדי צפוי שינצחו,

    תשקיע יותר במשחקים עים יחס גדול

    תודה בכל מקרה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx

    ותגיד לי איך הטור שלי שפירסמתי
     
  3. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קייזסלאוטרן-אוסנברוק 1 ביחס 1.65 מומלץ

    לאוסנברוק יש הרבה בעיות בסגל לקראת המשחק מחר מול קייזרסלאוטרן,היא תחסר למשחק לא פחות מ10 שחקנים.

    אני מאמין שהווינר יסגור עד מחר בבוקר את ההימור על קייזר,מה גם שמתחילות ירידות יחסים גדולות בעולם עליהם בעקבות החיסורים על אוסנברוק.

    אז לזריזים ביותר עדיף לשלוח עוד היום.

    קייזרסלאוטרן אומנם בתחתית הליגה אך אונבארוק לא קבוצה מי יודע מה גדולה שבהרכב שני תוכל לנצח את קייזרסלאוטרן.


    מנצ'סטר סיטי-מידלסברו 1 ביחס 1.55 מומלץ

    מנצסטר סיטי נראית פשוט נפלא כאשר היא ממוקמת במקום ה3 וכאשר היא מנצחת 5 משחקי ברציפות,כאשר בינהם ניצחון 1:0 על מנסצטר יונייטד.

    בורו למשחק הזה תגיע שהיא תחסר את ההתקפה שלה,מה שזה אומר שזה יכול להוות חיזוק לניצחון על סיטי כאשר ההגנה שלה די טובה והיא תצליח לעמוד מול הרכב המחליפים של בורו בהתקפה.

    לדעתי סיטי תנצח את בורו 1:0 או 2:0,כאשר לפי דעתי מידלסברו לא תבקיע היום בעיקר בגלל חסרונם של החלוצים שלה.


    מאיורקה-חטאפה(+1) 2 ביחס 1.70

    חטאפה לא פתחה טוב את העונה והיא מתחת לקו האדום אם 2 נקודות בלבד ב6 משחקים והם לא במצב טוב.
    אך ההפסדים שלהם בעיקר היום מול קבוצות חזקות כמו סביליה,אספניול,ולנסיה,וריאל מדריד.
    והיום היא תתמודד מול קבוצה בינונית במיוחד מאיורקה.


    מאיורקה שפתחתה לא רע את העונה בכלל תגיע למשחק הזה קצת בהרכב חסר כאשר:השחקן אולי הכי טוב שלהם Guiza יחסר,עוד שחקן חשוב מאוד שלא ישחק הוא Jonas ,ו Hector Belenguer שגם הוא לא ישחק.

    חטאפה,חייבת לשפר את המצב שלה ודחוף,ובמשחק היום מול מאיוקה יש לה סיכוי מצוין להוציא לפחות נקודה.



    סיינה - אמפולי X2 ביחסים 2.90 ו3.05.

    אמפולי שיחקה השבוע בגביע אופא,אך היא לא הדגישה לזה כלל חשיבות והיא הפסידה בו כאשר שיחקה בהרכב חסר.
    אני מאמין שאמפולי קבוצה טובה שתוכל לנצח את המשחק הזה ולהמשיך את רצף התוצאות הטובות שלה.

    סיינה מהצד השני תחסר 3 שחקנים טובים מאוד שלהם Chiesa, Frick and Locatelli .
    כאשר סיינה עדיין ללא ניצחון העונה הזאת.

    לדעתי אמפולי תנצח את המשחק הזה 1:0,או תוצאת תיקו של 0:0.


    ראסינג סנטאנדר - ויאדוליד X2 ביחסים 3.10,3.80.

    שימו לב להיסטוריה המענינת הזאת כאשר ב11 מפגשים בין 2 היריבות האלה רק פעמיים ניצחה סנטאנדר את ויאדוליד.

    2 הקבוצות מגיעות למשחק כאשר הם מפסידות שבוע שעבר,ושתיהם ההפסדים לעולות החדשות.

    סנטאנדר תגיע למשחק הזה כאשר היא תחסר את כל חוליית ההגנה שלה בינהם Marcano, César Návas, Oriol כאשר Garay בספק למשחק.

    ויאדוליד שנמצאת בתחתית הטבלה חייבת למקם את עצמה גבוה יותר בהחלט יש לה את הסיכוי לקחת את הנקודות מביתה של סנטאנדר.


    קטאניה - ליבורנו 1 ביחס 1.85 מומלץ

    קטאניה הצליחה להשיג 4 נקודות יקרות מאוד מול 2 קבוצות חזקות אמפולי ומלאן והם נראו נהדר.

    לעומת זאת ליבורנו לא נראית טוב ב2 המשחקים האחרונים שלה כאשר היא מפסידה לנאפולי ולפיונטינה 3:0 בביתה במחזור האחרון.

    מה גם שהבעיות ממשיכות להתגלגל מבחינתם כאשר Orsi מאמנם לא יהיה על הקווים בגלל השעייה מהמשחק הקודם מול פיורנטינה.

    הקשר Loviso ,ו2 המגנים שלהם Galante and Pavan לא ישחקו עבור ליבורנו.

    לעומת זאת קטאניה תקבל את הקפטן שלה בחזרה Baiocco אחרי השעייה,כאשר גם הקשר Tedesco זמין למשחק.
     
  4. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למרות הניצחון במסטאייה לא הייתי מתקרב למשחק של צ'לסי, במיוחד לא ביחס כזה. נראה לי מנצ'סטר סיטי כדאי יותר, היא אחת הקבוצות הטובות באנגליה לטעמי ובבית נגד מילדסברו לא יהיו בעיות.

    אני יעלה עוד מעט המלצות פה
     
  5. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק מספר 28: ברצלונה - אתלטיקו מדריד

    אם יש משחק היום שההגדרה של לוהט מתאימה לו זהו המשחק הזה. זתי הקבוצות שיפגשו בקאמפ נואו פשוט מאד לוהטות בשבועות האחרונים ומהוות קבוצות בשיא כושרן. כולנו כבר ראינו את ההצגות של ברצלונה בראשות הנרי ומסי בשבועות האחרונים. השניים מביאים את הקבוצה לשיאים חדשים ויחד עימם היא מגיעה למשחק הקרוב לאחר חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות.

    מולם תיתייצב קבוצה לא פחות טובה, אתלטיקו מדריד אשר מגיעה למשחק אף היא לאחר חמישה ניצחונות רצופים. נכון מדובר בכושר נפלא אך כשאתלתיקו מגיעה למשחק בברצלונה עלינו להזכיר את העבר של הקבוצה שאינה מצליחה לנצח את בארסה. ההימור: 1, היחס: 1.40

    משחק מספר 49: לאציו - מילאן

    יש רגעים בעונה של קבוצה שהיא פשוט חייבת לנצח, אחד כזה הגיע מוקדם מהצפוי עבור מילאן שתעלה הערב לשחק מול לאציו. שתי הקבוצות מגמגמות בליגה והשיגו לאחרונה בעיקר תוצאות תיקו. אך בעוד לאציו לא נוצחה במהלך השבוע באירופה מילאן נצחה בידי סלטיק.

    המקומיים מגיעים למשחק לאחר שסיימו בחמישה משבעת משחקיהם האחרונים בכל המסגרות בתיקו. בשני המשחקים הנותרים ניצחה לאציו פעם אחת וגם הפסידה. מילאן מגיעה לאולימפיקו עם מאזן די זהה ארבעה תוצאות תיקו בשבעת משחקיה האחרונים כשעוד שני הפסדים וניצחון בודד נמצאים במאזנה. עם יכולת כמו של השתיים הללו יש כאן רק אפשרות אחת. ההימור: X, היחס: 2.90
     
  6. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מאצ' אפ מסי - הנרי

    היום תפגוש ברצלונה את אתלטיקו מדריד, וסרחיו אגוורו. הארגנטיני הצעיר עומד בראש רשימת הכובשים בספרד, כמובן בשותפות עם הארגנטינאי הטוב בעולם כיום, לאונל מסי. מסי בכושר שיא עם מספר לא נתפס של 6 שערים ב-4 משחקים. הנרי ממולו אומנם כבש שלושער נגד לבאנטה, והתאקלם בצורה טובה בברצלונה אך עם יכולת טובה ומומנטום מצוין קשה מאוד להתווכח. לטעמי ברצלונה תנצח ביותר משער אחד, ו"המשיח" ימשיך להבקיע. ההימור 1 היחס 2.95

    ריבר פלייט - בוקה ג'וניורס

    מפגש הענקיות בארגנטינה חוזר בברכה. האורחת בוקה, נמצאת במיקום פנטסטי ונמצאת במקום השני רק שתי נקודות מהמוליכה. ריבר לעומתה, תרצה לשכוח את העונה הזו. פתיחה נוראה הכללה את עונש המשחקים{בגלל התפרעות אוהדים ומקרי רצח רבים} נמשכה לתוצאות מאכזבות ולאחר 12 משחקים "המיליונרים" נמצאים רק במקום ה-11.

    אך שימו לב לנתון הבא. בכל ששת המפגשים האחרונים בין הקבוצות, בוקה לא ניצחה ובמומנטאל היא לא ניצחה 4 שנים{מלבד ניצחון בגביע הליברדטורס}. גם העונה כשריבר בעונת שפל, היא רושמת מאזן פנטסטי בביתה העומד על 4 ניצחונות תיקו אחד, וללא הפסד. בוקה מתקשה מאוד מחוץ לביתה ולכן שתי הקבוצות יתפשרו על נקודה. בוקה תמשיך להתמודד על האליפות, וריבר תקווה שאובדן שתי הנקודות יהרוס לבוקה את המקום הראשון. ההימור X היחס 2.65

    להתרחק!!

    בולטון - צ'לסי

    צ'לסי של אבם מגיעים לאחר הניצחון במסטאייה, אך לא שוכחים את היכולת הגרועה בליגה והפסד למנצ'סטר ותיקו לפולהאם. ולמרות התקופה הקשה, בולטון בבור עמוק יותר. אקסית בן חיים, שהייתה רגילה להילחם בכל שנה על כרטיס לגביע האופ"א ממוקמת כיום במקום ה-19 ורק הפרש שערים עדיף מרחיק ממנה את המקום האחרון. ההמלצה שלי היא לא להתפטות וללכת על בולטון ב+1, צ'לסי עדיין קבוצה טובה מאוד והניצחון במסטאייה מוכיח זאת. ההימור שלי 2, וקשה להאמין שיכול להיות אחרת.

    אחים שלי אני רוצה לשלוח טופס להיום איזה עוד משחק או שניים אתם ממליצים במיוחד להכניס?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/10/07
  7. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מתן בסופו של דבר הלכת על צלסי מצחיק אחד !
     
  8. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אמרתי שלא שווה היחס הזה. ברור שצ'לסי פייבוריטים וגם אמרתי את זה אחי אבל ביחס 1.55 לא היה כדאי ללכת, אבל גם בולטון ב+1 היה הימור גרוע מאוד.

     
  9. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מתן לא נורא העיקר שנינו מקוים לעקוץ את המועצה!
     
  10. D.Irwin Member

    הצטרף ב:
    ‏3/6/07
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה אתם אומרים לאציו-מילאן X?
    משחק קשה..

    אפשר בבקשה מישהו המלצות גם לליגת פורטוגלית? או עוד באנקרים?
     
  11. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מילאן נראה לי משחק מאוד קשה אחי אם כבר הייתי הולך על 1 בשערים. נראה לי תוותר על היום אחי כל המשחקים הטובים הסתיימו כבר
     
  12. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רבותיי מקוה שניצלתם ובגדול 3/3 בהמלצות !!!

    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/champions.Xxx