אשכול המלצות ליום שלישי!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י המפציץ בווינר, ‏9/10/07.

  1. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דרי סיטי-בוהמיינס-1 (ביחס:2.00).

    גמר הגביע האירי יתקיים הערב בין שני הקבוצות דרי סיטי לבוהמיינס,דרי סיטי שמגיעה לגמר הגביע כאשר הקבוצה מעפילה לגמר כאשר בחצי הגמר הקבוצה מנצחת ומדיחה את יו סי דבלין 0-3 ורושמת את ההישג לגמר הגביע האירי הערב,דרי סיטי שאמנם כבר לא תזכה בכתר האליפות העונה בליגה וסיכוים קלושים שתשיג כרטיס לאחד מהמפעילם האירופאים דרך הליגה תגיע הערב למשחק הגביע כאשר בקבוצה ובמועדון היוקרתי יודעים זאת ההזדמנות האחרונה על מנת להציל את העונה ולזכות בכרטיס לאירופה.
    דרי סיטי שהעונה איננה הצליחה לשחזר את היכולת של העונה שעברה כאשר העונה הקבוצה ניראתה לא טוב ברוב שלבי העונה ובלתי יציבה,הקבוצה שיחקה במחזור האחרון בליגה מול ווטפורד מתחתית הליגה במשחק החוץ ונחלה הפסד 1-2 כאשר בקבוצה נתנו למספר שחקני הרכב לנוח לקראת משחק הגמר,בדרי סיטי מייחסים חשיבות רבה לקראת המשחק הערב וברצונם לרשום הישג בעונה כה מאכזבת ובו לזכות בתואר הנחסף בגביע האירי,אך זה לא יהיה קל כאשר מול דרי סיטי מתייצבת לה בוהמיינס שגם היא ממוקמת לה במרכז הטבלה בדרי סיטי יחזרו לשחק שחקני ההרכב הראשון שנחו בשבת ובמועדון יקו לרשום הישג ולקחת הביתה הערב גביע.

    לעומתה מגיעה בהומיינס הקבוצה הקטנה שמגיעה הערב לגמר הגביע כאשר הקבוצה מדיחה בחצי הגמר את שמרוק רוברס 0-1 ללא ספק בוהמיינס עד כה ההפתעה של הגמר במועדון רוצים לסיים עם טעם טוב בפה בזכיה בגביע ולהפוך מעונה בינונית למצויינת עם זכיה,הערב הקבוצה תגיע למשחק כאשר במחזור האחרון בליגה הקבוצה מפתיעה במשחק חוץ את סט פטרקי יריבה מצמרת הליגה 1-0 ללא ספק בוהמיינס באותו משחק היתה ניראת טוב והיתה ברוב שלבי המשחק על פני היריבה המקומית סט פטריק,הערב בוהמיינס ירצו להמשיך באותה היכולת מהמחזור האחרון ולהשיג את המטרה בה רוצים כל כך וזה הגביע.

    שני הקבוצות ניפגשו לפני כ-4 חודשים במסגרת הליגה אז המשחק יסתיים בתיקו 0-0 בו אירחה את המשחק בוהמיינס הפעם דרי סיטי תנסה לנצח ולזכות בתואר הנחסף ,אך מנגד בוהמיינס שמגיעה כאנדרדוג למשחק והקבוצה המפתיעה תנסה לנגוז את החלום של דרי סיטי ולזכות בגביע האירי ,ללא ספק גמר גביע מרתק צפוי לנו הערב באירלנד בין שני קבוצות צמודות אחת לשניה בטבלה.
     
  2. שיקו_אוחנה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/10/07
    הודעות:
    18
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני ישתמש בזה תותח!!!!!!
     
  3. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק 1: סנדסבאל - אורגריטה

    4 מחזורים לסיום הליגה סנדסבאל ממוקמת במקום השלישי עם 47 נק' כאשר היא מקדימה את בונקפלו והאקן ב 5 ו 6 נק' בהתאמה. סנדסבאל חוזרת הביתה אחרי הפסד חוץ 3-1 מול סיריוס מהמקום ה 7 . ביתם הוא מבצרם ותעיד על כך הסטטיסטיקה 10 נצחונות ו 3 תיקו מתוך 13 משחקי בית ללא אף הפסד עם יחס שערים של 25:1 הליגה עוד מעט נגמרת והם חטפו רק שער אחד בבית.

    אורגריטה מהצד השני תגיע ללא מוטיבצייה מיוחדת שהרי 4 מחזורים לסיום הם במקום ה 9 ואיבדו סיכוי להעפלה לליגה הבכירה. במשחקם האחרון מול לנדסקרונה שיתף המאמן שחקנים צעירים שהפסידו 4-2 לקבוצה המדורגת במקום ה 11 . לגבי החלק העליון של הטבלה:
    במקום הראשון כרגע נורקונפינג עם 57 נק' וקרוב לוודאי שהיא תעלה לליגה הראשונה במקום השני ליונגסקילה עם 27 משחקים ו 51 נק' בשלישי נמצאת סנדסבאל עם 26 משחקים ו 47 נק'.
    ב 4 המשחקים האחרונים בבית סנדסבאל מנצחת כולל ניצחון על נורקונפיג מובילת הטבלה 0:3.
    ההימור: 1, היחס 1.25

    משחק 23: אקסטר - סליסבורי

    אקסטר נראית לא רע העונה והיא קרובה לצמרת אך הבעייה הבולטת שלה היא חוסר יציבות משווע. בביתה אקסטר הצליחה לנצח רק פעמיים בשבעה משחקים כאשר יתר חמשת המשחקים הביתיים הסתיימו ללא הכרעה. אז נכון אקסטר לא מנוצחת העונה בביתה, אך עם תוצאות תיקו ונקודה למשחק לא עולים ליגה.

    אולם הערב פוגשת אקסטר את סליסבורי, שהבעייה שמאפיינת אותה העונה היא יכולת דלה מאוד בחוץ. קשה להסביר את ההבדלים העצומים בין משחקי הבית לחוץ, כאשר לעומת מאזן ביתי נהדר של חמישה ניצחונות, תיקו והפסד, לסליסבורי מאזן חוץ עגום של ניצחון, שתי תוצאות תיקו וארבעה הפסדים והוא הסיבה לכך שהקבוצה ממוקמת רק במקום ה-12, רחוקה מהצמרת, רחוקה מהתחתית ולמעשה אין לה כ"כ על מה לשחק העונה. גם אקסטר שמתקשה להכריע משחקים מממוקמת אי שם במקום השמיני, מרחק של 10 נקודות מהפיסגה, ורק נקודה מעל היריבה שלה הערב. חמישה משחקי בית של אקסטר מתוך שבעה לא הוכרעו וגם המשחק הזה לא יוכרע.

    ההימור: X, היחס 2.95
     
  4. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אקסטר-סליסבורי סיטי-1 (ביחס:1.65).

    משחק במסגרת הליגה המחוזית בו יפגשו שני קבוצות כאשר אקסטר תארח במגרשה הביתי את סליסבורי סיטי,אקשסטר מגיעה למשחק כאשר הקבוצה חוזרת לעצמה והיא מנצחת במחזור האחרון במשחק החוץ את גרייס אתלטיק 1-0 ניצחון שמעודד את הקבוצה לקראת המשחק הביתי הערב כאשר מקוים לרשום גם הערב ניצחון שני ברציפות ולהתחיל לחזור למקום הטבעי של הקבוצה בצמרת הליגה.
    באקסטר רוצים עלייה אך פתיחת העונה איננה לא ניראתה כך הקבוצה לצד ניצחונות הגיעו גם ההפסדים שהרחיקו מעט את הקבוצה מצמרת הליגה,הערב הקבוצה מגיעה כאשר היא יודעת שכל תוצאה פרט לניצחון ו3 נקודות עלולים להרחיק את חלום העלייה וגם לתת ליריבות הצמרת לפתוח פער ממנה מה שלא מעוניינים כלל באקסטר.
    הקבוצה תגיע הערב למשחק ביתי שבו ינסו לרשום ניצחון שני ברציפות ולהמשיך במומנטום הטוב יחד עם הקהלה הביתי ,מאמינים באקסטר שגם הערב הקבוצה תזכה ב3 נקודות ותתחיל לחזור לצמרת הליגה.

    לעומתה יוצאת הערב סליסבורי סיטי הקבוצה שעד כה ניראת לא טוב בליגה,יוצאת הערב למשחק החוץ באקסטר כאשר הקבוצה מגיעה למשחק החוץ לאחר שבמחזור האחרון הקבוצה משחקת במשחק חוץ אצל ברטון ורושמת הפסד 3-4 לברטון ללא ספק בסליסבורי ניראה שהקבוצה תיתמודד העונה בתחתית הליגה ותיאבק שם על חייה.
    הערב הקבוצה מגיעה למשחק חוץ קשה כאשר היא תשחק מול קבוצה שיצאה מהמשבר רק במחזור האחרון בסליסבורי יודעים שכל תוצאה פרט לנקודות שירצו את הקבוצה עלולים להוריד את הקבוצה לתחתית הליגה ואף לגרום לקבוצה להידרדר ולהיתקרב לקו האדום,בקבוצה יודעים שהערב זה לא יהיה קל מה עוד במשחק החוץ מה שבקבוצה מתקשים לנצח ולהשיג נקודות יקרות שירצו את הקבוצה.

    אקסטר ניראת טוב וחוזרת למשחק ביתי לאחר הניצחון במחזור האחרון על גרייס אתלטיק מצמרת הליגה ותרצה להמשיך בוממנטום ולרשום ניצחון שני ברציפות,מול סליסבורי החלשה זה אמור לראות כניצחון ביתי .
     
  5. D.Irwin Member

    הצטרף ב:
    ‏3/6/07
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פורסט גרין - נורתוויץ' 1 ביחס 1.25.

    פורסט גרין במקום השישי, עם 3 נצחונות רצופים ששתיים מהם בבית, היא תרצה להמשיך את המומנטום השלה ולנצח בבית גם את נורתוויץ' שממקומת במקום האחרון עם 7 הפסדים ב7 משחקי חוץ.
    לפי דעתי גם היום היא תפסיד.
     
  6. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ד.אירוין פוסרט גרין הימור נחמד אבל בשביל 1.25 לא שווה להיתקרב ולהיסתכן יש משחקים יותר טובים היום להמר מאשר זה.
     
  7. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חברים המלצה אחת מתוך 2 ניתפסה מקוה שניצלתם אותה!!

    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/champions.Xxx