אשכול המלצות למשחקי הסוף-שבוע.

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י המפציץ בווינר, ‏12/10/07.

  1. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בריי וונדררס-קןרק סיטי-2 (ביחס: 1.65).

    משחק במסגרת הליגה האירית שיפגיש בין בריי וונדררס לבין קורק סיטי,בריי וונדררס מגיעה למשחקה הביתי לאחר שהקבוצה במחזור האחרון רושמת תוצאת תיקו במשחק החוץ אצל יו.סי.דבלין ללא ספק בבריי קיבלו באכזבה את התוצאה כאשר הקבוצה היתה עדיפה ברוב שלבי המשחק על הקבוצה המקומית אך לא ניצלה זאת ליתרון מספרי ולניצחון.
    הערב הקבוצה שבה למגרשה הביתי ותארח בו את קורק סיטי הקבוצה בעלת הכושר הטוב בליגה,ללא ספק בבריי יודעים שהערב מצפה לה משוכה לא קלה ועם בקבוצה רוצים לסים את העונה ללא להיסתבך במאבקי התחתית עליהם לנצח ולהשיג את -3 נקודות היקרות שירחיקו את הקבוצה ממאבקי התחתית ויגרמו לשחקני הקבוצה ולצוות המועדון לסיים את העונה ללא כאבי ראש,הקבוצה שיחקה לפני 2 מחזורים במגרשה הביתי בו סיימה עם ניצחון גדול 0-3 על שמרוק רוברס מצמרת הליגה הערב מקוים לרשום ניצחון נוסף על יריבה מצמרת הליגה .
    לעומתה מגיעה קורק סיטי הקבוצה בעלת הכושר הטוב בליגה ,קורק יוצאת הערב למשחק החוץ כאשר הקבוצה ניראת טוב ובמועדון ניאבקים על המקום השני שיוביל בסוף העונה מקום וכרטיס לאירופה הקבוצה למעלה מ-11 משחקים ללא הפסד ובקבוצה מעוניינים גם הערב לא לעצור את הרצף ולנצח ולהשיג 3 נקודות יקרות במאבק על המקום השני.
    קורק ששיחקה ביום שני השבוע במשחק מול יו סי דבלין ניצחה הקבוצה 2-1 ורשמה ניצחון שהעניק לקבוצה את המקום השני בטבלה,הערב קורק תתמודד מול בריי וונדררס קבוצה שאמנם עדיין לא הבטיחה את הישארותה אך תרצה לעשות זאת הערב בקורק יודעים שבריי מסוכנת במגרשה הביתי זאת לאחר שהקבוצה המקומית הביסה לפני 2 מחזורים קבוצה מצמרת הליגה בדמות שמרוק רוברס,הערב קורק תמשיך ותרצה לנצח ולא להתעניין במצב של בריי וונדררס ותשיג את ה-3 הנקודות.

    טרנמיר-וולסול-1 (ביחס: 1.60).

    משחק במסגתר הליגה האנגלית הראשונה באנגליה משחק שיפגיש בין טרנמיר לבין וולסול, טרנמיר הקבוצה הביתית שבהה הערב למגרשה הביתי בו תארח הקבוצה את וולסול למשחק בית כאשר בטרנמיר מקוים להמשיך במומנטום הטוב ובמועדון רוצים בסוף להעפיל לצמיופשיפ הקבוצה ניראת טוב ובמחזור האחרון הקבוצה מנצחת במשחק החוץ בתוצאה 2-1 את סתאונד יריבה מהחלק העיליון של הטבלה,טרנמיר שניראתה טוב טוב באותו משחק הראתה כדור רגל מצוין ואף יכלה להגדיל את התוצאה אך ללא יום גדול של שוער סתאונד הקבוצה היתה מביסה.
    טרנמיר שבה הערב למשחק ביתי בו ירצו במועדון ובקבוצה להמשיך את אותה היכולת אך מולה מתייצבת וולסול שאמנם פתיחת העונה איננה האירה פנים לקבוצה אך ככל שהעונה המשיכה הקבוצה שבה לעצמה,בטרנמיר יודעים שוולסול יבואו במטרה לנסות ולסגור את המשחק כאשר ינסו לעקוץ ולצאת עם נקודות אך בטרנמיר יודעים שהערב איבוד נקודות עלולים להוביל לכך ששאר היריבות לצמרת עלולים להיצמד לקבוצה מה שלא מעוניינים כלל בטרנמיר.

    לעומתה מגיעה וולסול הקבוצה שכאמור פתחה את העונה לא טוב חוזרת לעצמה כעת ,הקבוצה יוצאת הערב למשחק החוץ הקשה מול טרנמיר כאשר במחזור האחרון הקבוצה מאותת שהיה מוקדם כניראה להספיד אותה הקבוצה מנצחת במגרשה הביתי 0-4 את האדרספילד כאשר תצוגת כדור רגל מעולה,הערב ינסו בוולסול להמשיך כאשר הם יתארחו אצל יריבה חזקה בדמות טרנמיר.
    בוולסול יגיעו למשחק הערב כאשר בקבוצה יודעים שזה לא יהיה קל מה עוד מול קבוצה שנימצאת במומנטום טוב ובמגרשה הביתי תשחק,אך וולסול רוצים לצאת עם נקודות מהמגרש בטרנמיר ולחזור לצמרת הליגה וולסולן שבשנים האחרונות יתמודדה בצמרת הליגה ואף ניאבקה מספר פעמים על עלייה נכשלה העונה וולסול איננה עשתה רכש מאסיבי ואיננה מכוונת מטרה אך במועדון רוצים עונה טובה ולסיים בחלק העליון של הטבלה הערב זה יהיה קשה לחלץ נקודות מול טרנמיר.

    איסלנד-לטביה-1 (ביחס: 1.80).

    משחק במסגתר מוקדמות יורו 2008 איסלנד הנבחרת המקומית שבה למשחק ביתי נוסף כאשר תארח בו את לטביה,איסלנד שפתחה את הקמפיין הנוכחי טוב אך נעצרה ככל שחלף שבה הערב למשחק ביתי כאשר במחזור האחרון הנבחרת מנצחת את צפון אילנד בתוצאה 1-2,בנבחרת יודעים שכשלו סיכוי הנבחרת להעפיל למוקדמות יורו 2008 באוסטריה אך ירצו לסיים בטעם טוב את הקמפין והערב מול הקהלה המקומי ינסו לעשות זאת.
    איסלנד יודעים שכבר הקמפיין הנוכחי יסתיים מבחינתם ובנבחרת מתחילים להיתכונן ולהכין את הנבחרת לקמפיין הבא שהוא מונדיאל 2010,הערב איסלנד תארח את לטביה שאף היא איבדה את סיכוי העפה שלה למוקדמות באיסלנד רוצים הערב להמשיך את רצף הניצחונות ומול לטביה שגם כשלה בסיכויה להעפיל רוצים לרשום ניצחון שני ברציפות ולתת לקהל המקומי הנאה וכדור רגל וניצחון ו3 נקודות .

    מנגד מגיעה נבחרת לטביה שתרצה לשכוח מהקמפיין הנוכחי תצא למשחק החוץ באיסלנד כאשר במחזור האחרון בבית הנבחרת מסיימת בהפסד במשחק החוץ אצל נבחרת ספרד החזקה,ללא ספק לטביה איננה כבר חושבת על הקמפיין הזה ומתחילה להיתכונן לקמפיין הבא,לטביה שתגיע הערב למשחק החוץ באיסלנד שיחקה לפני הרבה זמן במשחק החוץ במסגרת הקמפיין כאשר בתאריך 28.3.2007 הקבוצה שיחקה אצל ליכנשטיין וסיימה בהפסד 0-1 כאשר הנבחרת היתה חלשה באותו משחק.
    הערב לטביה יודעת שזה לא יהיה קל ותרצה למנוע את ההשפול ועוד הפסד ומול איסלנד מאמינים שזה אפשרי,כאשר הנבחרת שווה באופן יחסי לנבחרת המקומית לטביה תגיע כאשר היא לאחר ההפסד בספרד וזה לא כל כך יעזור למוראל השחקנים שכאמור איבדו את הסיכוים להעפיל אף מנגד הנבחרת מפסידה ותגיע למשחק חוץ נוסף שאיננו מוסיף אוירה טובה.

    עוד סימונים מומלצים ממני אליכם:

    מולדובה-טורקיה-2 (ביחס:1.20).

    קפריסין-ווילס-1 (ביחס:2.25).


     
  2. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המלצה זאת נכתבה על ידי מכור לזכיות:

    איטליה עד 21 - קרואטיה עד 21 1 ביחס 1.40

    קרואטיה תחסר למשחק כמה שחקנים חשובים בקבוצה.
    הקשר שלהם Sharbini בחוץ,2 החלוצים הכי טובים שלהם Kalinić and Mandžukić לא ישחקו גם.
    Mandžukić מושעה,Kalinić גם לא ישחק.

    לקרואטיה יש הגנה חלשה,הם קיבלו לפחות גול בכל משחק שלהם .

    איטליה תגיע בהרכב מלא למשחק,כאשר היא הקבוצה היותר טובה מבין השניים בבירור גם אם לקרואטיה לא היו את כל החיסורים האלה.
     
  3. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
    לא יפה שאתה מוחק המלצה של מישהו אחר ורושם אותה במקומו, גם אם רשמת שזה נרשם על שמו. אלא אם כן הוא הסכים לך לעשות כך.
     
  4. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק 56: רומניה – הולנד: משחק סופר מרתק בין שתי הראשונות בבית 7 שנפגשות למשחק בו המנצחת תבטיח במעט בוודאות העפלה ליורו. לרומנים יש בעיית פציעות לא קלה, שכולל את קוסמין קונטרה, מירל ראדוי, ואיאניס זיקו, אך עדיין הרומנים יכולים לסמוך על אדריאן מוטו, החלוץ הנהדר של פיורנטינה שלא מפסיק לכבוש בליגה האיטלקית. הדוויגס מאדורו, קלאס יאן הונטלאר, החלוץ הנהדר של איאקס ואריאל רובן, הוזמנו ע"י ואן באסטן המאמן ההולנדי לסגל שלו לקראת המשחקים מול רומניה וסלובניה. ואן הונטלאר לא היה בנבחרת מאז חודש יוני ואריאן רובן נעדר מהסגל מאז מארץ, בעקבות הפציעה בבירכו. אולם לא הכול ורוד במחנה ההולנדי. ווסלי שניידר מריאל מדריד ורובין ואן פרסי מארסנל מושעים ולא יוכלו לשחק בשחק הזה וזו מכה להולנדים. ואן באסטן יפתח ככל הנראה עם ואן ניסטלרוי בהתקפה, כשלצידו קויט מליברפול או ואן הונטלאר מאיאקס.

    שתי הנבחרות כאמור מוליכות את בית 7 עם 20 נקודות כ"א, ונאבקות יחד עם בולגריה, שלה יש 2 נקודות פחות אך משחק עודף, על ראשות הבית והבטחה של העפלה ליורו מבית חזק מאוד וצמוד. שתי הנבחרות הללו הן היחידות שטרם נוצחו בבית הזה. המפגש הקודם בין השתיים בהולנד הסתיים בתיקו מאופס ואני מאמין שגם אחרי המשחק הזה שתי הנבחרות הללו יישארו בלתי מנוצחות, כי הפסד של אחת מהן יפגע קשות בסיכויי ההעפלה ליורו. ההימור: X, היחס 2.75

    משחק 60: דנמרק – ספרד: לפני תחילת הקמפיין כולם ציפו מהספרדים להוליך בגאון את בית 6, אך הנבחרת של לואיס ארגונייס איכזבה מאוד במשחקים הראשונים כשהשיא היה בהפסד החוץ לצפון אירלנד. ספרד התאוששה במשחקים האחרונים וניצחה בחמישה מתוך ששת משחקיה האחרונים בבית, אבל וזה אבל גדול, במשחק מול דנמרק הספרדים יחסרו את החלוץ הכי טוב שלהם, דויד ביאה, שנפצע ולא נכלל בסגל. מי שזומן במקומו הוא ראול טאמודו מאספניול, חלוץ מצויין כשלעצמו, אך פחות טוב מביאה, שכבש כבר 13 שערים במדים הלאומיים, ב-23 הופעותיו.

    עבור הדנים, שפתחו גם הם רע את הקמפיין, זה משחק של להיות או לחדול, כאשר כל תוצאה מלבד ניצחון שלהם תחסל את סיכויי ההעפלה שלהם. דנמרק ממוקמת רק רביעית בבית עם 14 נקודות משמונה משחקים, 5 נקודות פחות משבדיה המוליכה. הפנים החדשות בסגל הדני הם של קנת פרז, שחקנה של פ.ס.ו איינדהובן. פרז הוא שחקן מנוסה מאוד בן 33 ורשם את הופעתו האחרונה במדי הנבחרת במאי עונה שעברה מול צרפת. המאמן מורטן אולסן מקבל חזרה לסגל שלו את כריסטן פולסן, הגרזן מסביליה, שהיה מושעה בשלושת המשחקים האחרונים של נבחרתו. המשחק בין השתיים שנערך בספרד הסתיים בניצחון ספרדי 1:2. הפעם ספרד מגיעה ללא הסקורר הגדול שלה, ולדעתי המשחק הזה יביא לנו הפתעה, ויסמן את סוף דרכו של לואיס ארגונייס בנבחרת הספרדית. ההימור: 1, היחס 2.45

    משחק 73: אירלנד - גרמניה: גרמניה המצויינת של יוהקים לאו, יוצאת לדבלין למשחק בו כל תוצאה מלבד הפסד גרמני, תבטיח לה את ההעפלה ליורו שייערך בקיץ הבא בשוויץ ואוסטריה. הטריו מורדר ברמן, פרינגס, בורובסקי ופריץ החלימו מהפציעות שלהם ונכללים בסגל הגרמני למשחק הזה. מירוסלאב קלוזה, מלך השערים של הגרמנים במונדיאל, פצוע וייעדר, במקומו זומן סטפן קיסלינג מלברקוזן. כאמור לגרמניה יספיק תיקו כדי להבטיח העפלה ליורו, אך המצב של האירים הרבה יותר מסובך בבית.

    אירלנד של סטונטון ממוקמת שלישית בבית, עם 14 נקודות בלבד, 6 פחות מצ'כיה ו-8 פחות מגרמניה המוליכה. אירלנד חייבת לנצח את גרמניה ביום שבת ואת קפריסין 4 ימים לאחר מכן, כדי לשמו על סיכוי להעפיל. ג'ואי אובראיין, המגן חוזרל סגל לאחר שנעדר יותר משנה בשל ניתוח בבירכו. אירלנד נבחרת ביתית מאוד, אבל הגרמנים נראים נהדר בקמפיין הזה והם שמטו רק 2 נקודות מתוך 24 אפשריות. העובדה שלגרמנים יספיק גם תיקו יכולה לבוא לעזרת האירים, ואתם יכולים לנצל את היחס המצויין על תיקו במשחק הזה ולעשות רווח יפה. ההימור: X, היחס 3
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/10/07
  5. D.Irwin Member

    הצטרף ב:
    ‏3/6/07
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סקוטלנד - אוקראינה משחק מס' 46:
    סקוטלנד עם 4 משחקים בבית ואת כולם היא ניצחה והניצחון האחרון היה נגד צרפת החזקה, סקוטלנד במקום הראשון בבית עם 21 נקודות שאחרי דולקות איטליה וצרפת והיא לא תאבד נקודות חשובות בבית אפילו מול אוקראינה שלמרות ההצלחה במונדיאל לא מצליחה והיא במקום ה4 עם 13 נקודות ומשחק חסר, למרות שיש לה סיכויים לעלות אני לא רואה את שלושת המובילות מאבדות נקודות.
    סקוטלנד למרות הכל לא תאבד נקודות בבית ויש לה קמפיין נהדר , קהל מדהים שנותן דחיפה.

    משחק מס' 46- 1 ביחד 1.70


    משחק 48: יותר שערים אנגליה/אסטוניה איטליה-גיאורגיה:
    איטליה כידוע לא נבחרת התקפית במיוחד, ב4 משחקיה האחרונים היא הבקיעה 6 שערים (כאשר משחק אחד הוא נגד איי פארו החלשים), וספגה 2 גולים בארבע משחקים.
    גאורגיה ב3 המשחקים האחרונים ספגה 3 גולים וכבשה רק גול 1.
    המפגש האחרון בין שתי הקבוצות נגמר ב3-1 בחוץ לאיטליה.

    אנגליה לעומת זאת ב3 המשחקים האחרונים ניצחה 3-0 את כל המשחקים נגד אסטוניה ישראל ורוסיה.
    ואסטוניה ב4 משחקיה האחרונים ספגו בחמישה משחקים 8 גולים וכבשו רק שלושה גולים.
    המפגש האחרון בין שתי הקבוצות נגמר ב3-0 בחוץ לאנגליה.

    למרות שאנגליה קצרה קצת בחוד אני מאמין שהיא תבקיע לפחות 4 גולים ואני לא רואה את אסטוניה מבקיעה בוומבלי, איטליה תבקיע לפחות 2-3 גולים ולא תחטוף בבית מגיאורגיה.

    1 ביחס של 1.85
     
  6. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אהבתי את ההמלצה השנייה אחי על אנגליה נראה לי מצוין ללכת 1.
     
  7. אבו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    10,824
    לייקים שהתקבלו:
    13
    קשה לי להאמין לתיקו באירלנד, גרמניה לוקחת לדעתי ועולה ליורו.

    נ.ב- כחול לנצח, מצטער על האופ-טופיק, איפה איפה ראית שואן פרסי מושעה?
     
  8. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    מושעה. הוא וסניידר (צהובים).
     
  9. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ואן פרסי ושניידר לא ישחקו, רובן וואן הונטלאר חוזרים לסגל. סמוך עליי
     
  10. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ואן הונטלאר?
    קלאס יאן הונטלאר זה השם.
     
  11. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שלומי עם לא שמת לב יש חוקים חדשים בפורום ואי אפשר לפתוח נושא סתם רק בגלל המלצה אחת יש אשכול המלצותשירשמו שם .