המלצות למשחקי סוף השבוע.

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י המפציץ בווינר, ‏18/10/07.

  1. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דרוגהדה יונייטד-קורק סיטי-1 (ביחס:1.75).

    הליגה האירית מגיעה לסיום העונה דרוגהדה חוזרת למשחק ביתי כאשר הקבוצה רוצה לזכות בתואר אליפות,הקבוצה שבה ממשחק החות במחזור האחרון כאשר הקבוצה רושמת ניצחון חשוב על שמרוק רוברס 2-0 תוך כדי שהקבוצה פתחה את המשחק מצוין ואף הובילה כבר לאחר 15 דקות,ללא ספק העונה דרוגהדה היתה בעונה מצויינת ובקבוצה מעוניינים להתחיל לחזור ולהראות לכולם שעדיין המועדון המפואר קיים באירלנד חוץ מקורק ודרי סיטי.
    הערב דרוגהדה מגיעה למשחקה הביתי כאשר הקבוצה יודעת שכל תוצאה פרט לניצחון ו3 נקודות יעכבו את הזכיה בכתר האליפות,הקבוצה תגיע למשחק כאשר היא עם ניצחון במחזור האחרון ומול מגרש שצפוי להיות מלא בקהל האוהדים שרוצה לחגוג אליפות הקבוצה תגיע דרוכה על מנת לא להיכנס לשאננות ולזכות באליפות.

    לעומתה מגיעה קורק סיטי ללא ספק הקבוצה החמה בליגה,קורק סיטי שהתאוששה במחזורים האחרונים ורושמת הישג כאשר הקבוצה מנהלת מאבק יחד עם שמרוק רוברס על המקום השני ועל הכרטיס לאירופה,קורק סיטי מגיעה למשחק החוץ אצל הטוענת לכתר האליפות דרוגהדה כאשר הקבוצה מסיימת במחזור האחרון עם תוצאת תיקו די מאכזבת מול בריי וונדררס מתחתית הליגה מה שקטע את רצף הניצחונות של הקבוצה עד לפני התיקו הקבוצה רושמת 5 ניצחונות רצופים.
    הערב קורק סיטי מגיעה למשחק החוץ במגרשה של דרוגהדה כאשר יודעים בקבוצה שכל איבוד נקודות הערב והקבוצה מאבדת את המקום השני מה שלא מעוניינים כלל,אך הערב מול קורק סיטי מתייצבת לה דרוגהדה הטוענת לכתר האליפות צפוי להיות קשה הערב לקורק סיטי לחלץ נקודות מול מגרש מלא באוהדי הקבוצה הביתית שירצו לחגוג הערב עם ניצחון ולהיתקרב עוד קצת לחגיגות האליפות,אך בקורק אינם מתעניינים בחגיגות האליפות ומתרכזים במטרה לזכות בכרטיס לאירופה ובמקום השני בליגה והערב כל תוצאה פרט לניצחון ו3 נקודות והמקום השני מיתרחק.


    מכבי חיפה-הפועל קרית שמונה-1 (ביחס:1.40).

    משחק במסגרת ליגת העל שלנו,מכבי חיפה תארח במגרשה את קרית שמונה כאשר שני הקבוצות ישחקו ככל הנראה ללא קהל זאת בעקבות השלכת האבוקה מצד אוהדי מכבי חיפה על עוזר מאמן הקבוצה דראפיץ במשחק הליגה מול מכבי תל אביב בכך נענשה הקבוצה במשחק רדיוס.
    מכבי חיפה מגיעה למשחקה הביתי לאחר שהקבוצה מתחילה לאותת ולהראות שעדיין מוקדם היה להספיד את הקבוצה החיפאית,מכבי חיפה שבמחזור האחרון רושמת ניצחון ליגה 1-2 על הפועל כפר סבא ניראת במחזורים האחרונים טוב,יחד עם יניב קטן,ורנאטו הקבוצה ניראת בהרבה יותר טוב מתחילת העונה,הערב הקבוצה תארח את העולה החדשה לליגת העל כאשר בקבוצה החיפאית רוצים להמשיך במומנטום הטוב ולרשום ניצחון שלישי ברציפות ולהתחיל לחזור למקומה הטבעי של הקבוצה צמרת הליגה.
    במכבי חיפה עסקו במשך השבוע על מנת לבטל את עונש הרדיוס ופעלו גם מול ההתאחדות אך העונש נישאר בעינו אותו הדבר והמשחק יתקיים ככל הנראה ללא קהל מה שלא יוסיף אוירה למשחק שצפוי להיות אמנם טוב אך ללא הקהל המשחק צפוי לקבל תפנית אחרת.

    לעומתה מגיעה העולה החדשה קרית שמונה,הקבוצה של רן בן שמעון ממשיכה בפתיחת העונה הטובה הקבוצה רושמת במחזור האחרון ניצחון גדול במגרשה הביתי 0-1 על מכבי תל אביב השוקעת ניצחון שהחזיר את הקבוצה למסלול הניצחונות לאחר ההפסד למכבי פתח תקוה מחזור לפני כן,הערב קרית שמונה יוצאת למשחק החוץ בקרית אליעזר כאשר הקבוצה רושמת הפסד במחזור האחרון במשחק החוץ 1-3 מול מכבי פתח תקוה,הפסד שלא היה ניראה טוב מבחינת הקבוצה שהציגה משחק חלש מה שהוביל להפסד,הערב מקוים בקרית שמונה לתקן את הרושם ממהפסד ולחזור למסלול הניצחונות.
    אך מולם מתייצבת מכבי חיפה שמתאוששת לה מפתיחת העונה הכושלת,ללא ספק קרית שמונה מצפה למשחק קשה מול יריבה שחוזרת לעצמה לאט לאט ולכושר הטוב,המשחק ישוחק ללא קהל מה שלא יוסיף גם לשחקני קרית שמונה בקבוצה הצפונית רוצים למנוע הפסד נוסף שיוריד את הקבוצה מצמרת הליגהו ידרדר למרכז הטבלה ,קרית שמונה ניראתה עד כה קבוצה טובה ובקבוצה רוצים להמשיך בומנטום הטוב ולרשום ניצחון שני ברציפות ולהפתיע את הירוקים מחיפה אך הערב זה יהיה קשה מול מכבי חיפה שחוזרת לעצמה ובקרית שמונה יחפשו את הניצחון במחזור הבא.

    הפועל כפר סבא-מכבי הרצליה-X (ביחס:3.00).

    מסשחק נוסף מליגגת העל שלנו,הפועל כפר סבא תארח במגרשה הביתי את מכבי הרצליה לדרבי שרוני,הפועל כפר סבא נעצרת לה במחזור האחרון הקבוצה נוצחה במשחק החוץ על ידי מכבי חיפה 1-2 והערב אלי אוחנה ושחקניו יפגשו את מכבי הרצליה עוד קבוצה שהתאוששה לה במחזור האחרון על חשבון הפועל תל אביב בכפר סבא יודעים שגם הערב הקבוצה תפסיד הקבוצה עלולה למצוא את עצמה בתחתית הליגה,כפר סבא שעד כה ניראת טוב אך לאחרונה נחלשה מציגה כדור רגל טוב אך מה שמסמן את הקוצה הוא חוסר היציבות והנאיביות שרודפת את הקבוצה.
    הערב בכפר סבא רוצים לחזור למסלול הניצחונות במגרשה הביתי זה צפוי לקרות כאשר יחד עם הקהל הביתי ובמגרש הביתי כפר סבא לעשות זאת במשחק הביתי האחרון הקבוצה הציגה משחק כדור רגל מצוין מול הפועל תל אביב וללא החמצות רבות וחוסר מזל ונאיביות מצד שחקני הקבוצה כפר סבא היתה יורדת עם ניצחון ו3 נקודות אך המשחק יסתיים עם תוצאת תיקו 1-1 ורק נקודה בודדת.

    לעומת כפר סבא יוצאת הערב מכבי הרצליה לכפר סבא למשחק בו ירצו במכבי הרצליה להמשיך את היכולת מהמחזור האחרון בליגה כאשר הקבוצה מנצחת את הפועל תל אביב בתוצאה 2-0,בהרצליה נשמו לרווחה לאחר הניצחון כאשר ניפרדו מהמקום האחרון בטבלה ועלו מקום אחד למעלה,הערב הרצליה תפגוש את כפר סבא ובקבוצה יודעים שגם הערב יחזרו ללא נקודות עלולים למצוא את עצמם חוזרים םמקום האחרון בליגה מה שלא מעוניינים כלל במועדון.
    הערב ינסו בהרצליה לחזור מהמשחק עם תוצאה טובה כאשר כל תוצאה פרט לניצחון או תיקו יודעים בהרצליה שזה רק יזיק ויגרום ללחץ מה שראינו לפני שני מחזורים כאשר הקבוצה נחלה הפסד ביתי לבני יהודה שהוביל לויכוחים ולריב בין מאמן הקבוצה פרדי דוד ומנהל הקבוצה שמעון מסיקה,הערב בהרצליה אינם מעוניינים בכך ויודעים שרק תוצאה טובה תיתן שקט וביטחון לשחקנים לקראת המשך הליגה כאשר בהרצליה רוצים לברוח מתחתית הליגה מוקדם.
    הערב זה יהיה קשה מול הרצליה מתייצבת הפועל כפר סבא שרוצה ניצחון לאחר ההפסד מול מכבי חיפה,אך מנגד הרצליה שבה לחיים ולאחר הניצחון על הפועל תל אביב לדעתי לא תפסיד כאן חלוקת נקודות תיראה כאן טוב.


    עוד המלצות יועלו בהמשך.....
     
  2. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עידכון:עונש הרדיוס של מכבי חיפה בוטל והמשחק יתקיים עם קהל !
     
  3. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא הייתי ממהר לשלוח על חיפה, אומנם חיפה בכושר טוב ומשחקים בבית, אבל אי אפשר לדעת עם הקבוצה הזאת. קריית שמונה קבוצה קטנה אבל יכולה להוציא תיקו
     
  4. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק 9: אנרג'י קוטבאס - דואיסבורג

    קוטבאס עדיין מחפשת ניצחון ליגה ראשון ולמעשה היא הקבוצה היחידה שטרם ניצחה העונה. תחת הדרכתו של מאמן החדש שלה, בויאן פראשניקאר הקרואטי, הקבוצה גילתה שיפור לפני שבועיים ושיחקה לא רע מול הרטה ברלין בחוץ, אך למזלה החמצת פנדל של המארחים בתוספת הזמן מנעה מהם הפסד שישי העונה. המאמן פראשינקאר הודיע שהוא הולך לשחק התקפי ויפתח בחוד עם ראנגלוב וקיוטו המסוכנים. במצבת הפצועים של הקבוצה נמצאים מאנל, בורסה ושאיו והם לא בסגל למשחק הערב.

    דואיסבורג מנגד, פתחה את העונה לא רע אך נמצאת בכושר מחריד ומגיעה למשחק הזה אחרי 4 הפסדים רצופים ו7 הפסדים סה"כ מתחילת העונה, מה שממקם אותם במקום השלישי מהסוף, עם 2 נקודות פור על קוטבאס האחרונה ומדובר במשחק תחתית לוהט. אם לא די בזה, המאמן בומר יצטרך להסתדר במשחק הזה ללא גיורגייב וקסארס המושעים וללא וובר ומאייר הפצועים. אומרים שתמיד יש פעם ראשונה והמשחק הזה בו קוטבאס מארחת קבוצה בכושר נוראי כמו דואיסבורג, ועם המוטיבצייה שיחדיר בה המאמן החדש, אני מאמין שהערב יושג ניצחון הבכורה של הקבוצה הזו. ההימור: 1, היחס 1.8

    משחק 41: מנצ'סטר סיטי - ברמינגהאם:

    אחרי 9 מחזורים סיטי של אריקסון נושמת אוויר פסגות, מרחק של 3 נקודות בלבד מהפיסגה. הרכש המאסיבי שעשתה הקבוצה בקיץ משתלם ואריקסון השבדי הצליח לחבר אותם ליחידה מגובשת שקשה מאוד להכניע. מעל כולם בולט הרכש הברזילאי אלאנו, שכובש בצרורות וכבש גם ביום רביעי במשחק נבחרתו מול אקוודור. סיטי היא הקבוצה היחידה, חוץ מארסנל המוליכה שעדיין לא שמטה אף נקודה ביתית העונה ולברמינגהאם מצפה עבודה קשה מאוד בשבת. מלבד בוזי'נוב הבולגרי, אריקסון נהנה מסגל מלא למשחק הזה. ברמינגהאם של סטיב ברוס היא קבוצה לוחמת שהציבה לעצמה מטרה לשרוד בליגה העונה ובנתיים היא עושה עבודה די טובה ושומרת על מרחק סביר מהתחתית, למרות שצבירה של 8 נקודות בתשעה מחזורים היא לא משהו להתגאות בו. ברוס סובל מסגל חסר מאוד למשחק הזה כאשר, ג'ונסון, פורסל, ואובינה הרכש החדש פצועים או חולים ולא כשירים למשחק הזה. ברוס מקווה לפחות שדניאל דה רידר ההולנדי יהודי יוכל לפתוח במשחק הזה. ברמינגהאם הפסידה בשלושת משחקיה האחרונים וקשה לי להאמין שהניצחון יגיע דווקא מול הסיטי שבבית שלה היא אגוז קשה מאוד לפיצוח, שגם מנצ'סטר יונייטד האלופה הפסידה שם. ההימור: 1, היחס 1.4

    משחק 42: מידלסבורו - צ'לסי:

    אחרי שני ניצחונות בליגה על בולטון ובאלופות על ולנסיה, חוזר גרנט וצ'לסי שלו לליגה, במשחק חוץ לא פשוט בריברסייד מול בורו. הבעייה של גרנט היא העומס על שחקניו הבנלאומיים, שהיו עסוקים במשחקי הנבחרות ורק ביום שישי צ'לסי תערוך אימון ראשון ביחד אחרי שבועיים הפסקה. אשלי קול, באלאק, אסיין וטרי פצועים וזו גם מכה עבור גרנט וההכנות שלו למשחק. לאסיין וטרי אין מחליפים של ממש בקבוצה הזו וזה בהחלט יפגע בסיכויים של צ'לסי לנצח. מנגד מידלסבורו ידועה כקוטלת ענקיות וכל עונה היא מפתיעה את אחת הגדולות. אולם גם לסאוט'גייט, המנג'ר של בורו יש בעיות הרכב קשות, כאשר ארכה, אלדייר, פוטגאז, באטס, יוז וג'ונס מחוץ לסגל של הקבוצה בשל פציעות. בורו מתקשה להתגבר על העזיבה של וידוקה האוסטרלי והעונה היא נראית הרבה פחות טוב מהעונה הקודמת. שימו לב שבורו היא הכבשה השחורה של צ'לסי והיא ניצחה אותה בריבר סייד בשתי העונות הקודמות. אני מריח במשחק הזה הפתעה, לצערו של גרנט והכחולים שלו. ההימור: 1, היחס 4.4

    משחק 43: וויגאן - פורטסמות':

    מפגש בין שתי קבוצות במגמות מנוגדות לחלוטין. וויגאן, שהפסידה בארבעת משחקיה האחרונים, כולל 4:0 משפיל באולד טראפורד במחזור הקודם תנסה לתקן את הרושם דווקא מול פומפי המצויינת, שחוץ מארסנל כבשה הכי הרבה שערים עד כה, 17 במספר. וויגאן קבוצה ביתית מובהקת, אך סובלת מהתקפה עקרה שכובשת בממוצע פחות משער למשחק. מנגד פומפי נמצאת בכושר נהדר והקבוצה של הארי רדנאפ ממשיכה העונה את היכולת המצויינת שלה מהעוה שעברה. פומפי מגיעה למשחק הזה אחרי 3 ניצחונות ליגה רצופים וארבעה ניצחונות רצופים בסך הכול. מעבר לכך הקבוצה לא ספגה גול בשני משחקיה האחרונים וכבשה 7 שערים במשחק הבית הקודם שלה מול רדינג ב-4:7 המדהים. וויגאן תילחם העונה על הירידה ללא ספק. סיביירסקי, מלך השערים של הקבוצה חוזר לסגל למשחק הזה, אך מלחיוט ההולנדי פצוע וייעדר. אני לא רואה שום סיכוי שוויגאן עושה משהו מול הקבוצה של רדנאפ. ההימור: 2, היחס 2.35

    משחק 57: אסטון וילה - מנצ'סטר יונייטד

    ללא ספק המשחק המעניין של המחזור העשירי בפרמייר-ליג. אחרי פתיחה עלובה לליגה, מנצ'סטר יונייטד מתחילה להראות מה היא יודעת ומשחק פשוט מצויין. האלופה בריצה מטורפת של 6 ניצחונות רצופים בהם לא ספגה ולו שער אחד. תוסיפו לזה שני ניצחונות בליגת האלופות וללא ספק היונייטד חוזרת להיות המכונה המשומנת מהעונה שעברה. הפעם מצפה לאלופה מבחן קשה מאוד בברמינגהאם מול וילה של אוניל, שניצחה כבר בביתה 1:3 את צ'לסי.

    אוניל, שהיה מועמד מוביל להחליף את פרגוסון ביונייטד, בנה קבוצה חזקה מאוד שקשה מאוד להכניע אותה בטח שבביתה, בו הפסידה רק לליברפול משער בדקות הסיום. אוניל יצטרף למצוא תחליפים לקארו החלוץ הנורבגי ולמאלברג וגארדנר הפצועים. מנגד פרגוסון דווקא מתחיל להנות מהחזרה של הפצועים שלו לכשירות, אחרי שנחו במהלך משחקי הנבחרות, כך שהארגריבס, וידיץ', בראון, ואן דר סאר, ופלטצ'ר כשירים. מי שנמצא בספק הוא לואיס סהה, אך הדיווחים האחרונים אומרים שהוא יהיה בסגל של האלופה למשחק הזה, כך שהיחידים שיחסרו לפרגוסוןבמשחק הזה הם קאריק וגארי נוויל, שצפויים לחזור תוך שבועיים עד שלושה. יהיה ליונייטד מאוד קשה לשחק בחוץ במבצרה של אסטון וילה אך קשה להתווכח עם סטטיסטיקה שאומרת שהאלופה לא ספגה שער כבר 10 משחקים ברציפות! כך שגול קטן של רוני או רונאלדו עשוי להספיק לה לניצחון שישאיר אותה לפחות במקום השני. ההימור: 2, היחס 1.6
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/10/07
  5. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אנרג'י קוטבאס - דואיסבורג 1 ביחס 1.80

    יש לדואיסברוג משבר פציעות של שחקנים חושבים עוד הפעם.
    היא תחסר למשחק הזה את כל ההגנה והקישור שלה,הם יחסרו כ13 שחקנים פצועים+מושעים.

    הם יחסרו את כל שחקני ההגנה שלה Pablo Caceres,Fernando,Lulian Filipescu,Adam Bodzek,Alexander Meyer,Stefan Blank,Necat Aygun

    ואת הקישור Blagoy Georgiev,Markus Hausweiler,Tobias Willi,Nils-Ole Book,Youssef Mokhtari and forward Simon Terodde

    מדובר פה כאשר הרוב הם שחקני הרכב!!!

    דואיסבורג תעלה למשחק הזה המון צעירים.
    אני מאמין בניצחון של קוטבוס פה בהפרש של יותר מגול...


    עוד אפשרות אנרג'י קוטבאס - דואיסבורג (1+) 1 ביחס 3.45
     
  6. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חברים בואו לא נשכח שכל הקבוצות שמשחקות בליגת האלופות משחקות רובם במשחקי החוץ וביום שלישי/רביעי יש ליגת האלופות יש מצב לשמירת שחקנים להיזהר!
     
  7. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה קורה בדרך כלל בצורה הפוכה: המאמנים נותנים לשחקנים לנוח אחרי המשחק בליגת האלופות ואז במשחק הבא בליגה כדאי להמר נגד הגדוות ולתפוס כמה הפתעות. זה עובד לא רע בדרך כלל.
     
  8. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
    זה יכול לקרות לשני הכיוונים.
    תמיד במחזור לפני/אחרי ליגת האלופות צריך להיזהר להמר על "הפייבוריטיות".

    ועוד משהו..הרבה שחקנים באים אחרי 2 מחזורים של מוקדמות יורו/מונדיאל תוך 4-3 ימים.
    צריך לקחת גם את זה בחשבון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/10/07
  9. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ההמלצות האלה ניכתבו על ידי שיקו אוחנה !


    ארסנל-בולטון
    התותחנים פתחו את העונה בסערה והם כרגע לפחות הקבוצה הטובה באירופה..,בולטון לעומת זאת חלשה ופתיחת עונה שערוריתית מציבה אותה כרגע מקום לפני אחרון.
    ארסנל תנצח את בולטון באיצטדיון האמרויויות.
    ההימור:1
    ליון-מונאקו
    ליון חוזרת לעצמה ומול מונאקו החלשה היא תנצח ללא בעיה
    ההימור:1

    בני לוד- הפועל פ"ת
    היומרות פה ברורות,בני לוד רק רוצה להישאר בליגה,הפועל פ"ת רוצה לעלות ומהר,עם הסגל של פ"ת היא תנצח בלוד.
    ההימור:2

    בוכום-באיירן מינכן

    בוכום קבוצה נחמדה מאוד אך מול הקבוצה מבאבריה לא יהיה להם הרבה סיכוי
    ההיצור:2

    מנצסטר סיטי-ברמינגאהם
    סיטי עד עכשיו עם מאזן מושלם בבית 5 מ-5 ואני מלא תקווה שהמאה אחוז האלה יישארו מול ברמינגהאם החלשה
    ההימור:1

    מכבי חיפה -ק.שמונה
    הפתיחה של קרית שמונה מרשימה אך אם הקבוצה כשלה בחוץ מול סכנין ומכבי פ"ת מול חיפה אין לה שום סיכוי ...<במיוחד שחיפה בסוג של התעוררות>
    ההימור:1
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/10/07
  10. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נו, ובשביל זה צריך המלצות?
    יחסים של 1.15 - 1.4?
    come on...
     
  11. שיקו_אוחנה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/10/07
    הודעות:
    18
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ארסנל-בולטון
    התותחנים פתחו את העונה בסערה והם כרגע לפחות הקבוצה הטובה באירופה..
    בולטון לעומת זאת חלשה ופתיחת עונה שערוריתית מציבה אותה כרגע מקום לפני אחרון.
    ארסנל תנצח את בולטון באיצטדיון האמרויויות.
    ההימור:1


    ליון-מונאקו
    ליון חוזרת לעצמה ומול מונאקו החלשה היא תנצח ללא בעיה
    ההימור:1


    בני לוד- הפועל פ"ת
    היומרות פה ברורות,בני לוד רק רוצה להישאר בליגה,הפועל פ"ת רוצה לעלות ומהר,
    עם הסגל של פ"ת היא תנצח בלוד.
    ההימור:2


    בוכום-באיירן מינכן
    בוכום קבוצה נחמדה מאוד אך מול הקבוצה מבאבריה לא יהיה להם הרבה סיכוי
    ההימור:2


    מנצסטר סיטי-ברמינגאהם
    סיטי עד עכשיו עם מאזן מושלם בבית 5 מ-5 ואני מלא תקווה שהמאה אחוז האלה יישארו מול ברמינגהאם החלשה
    ההימור:1


    מכבי חיפה -ק.שמונה
    הפתיחה של קרית שמונה מרשימה אך אם הקבוצה כשלה בחוץ מול סכנין ומכבי פ"ת מול חיפה אין לה שום סיכוי ...<במיוחד שחיפה בסוג של התעוררות>
    ההימור:1
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/10/07
  12. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שיקו אתה יכול לסמן לעצמך כבר הימור אחד מוצלח בדמות ניצחון מלאבסי באיצטדיון הסמים בלוד. בישול גאוני של קנדה לקימוטו ועוד בישול של קימוטו לקאסום סידרו לפ"ת את המקום השלישי ולי שבת נהדרת
     
  13. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רק אני שמתי לב שהבחור המליץ על משחק לאחר שהוא הסתיים?
     
  14. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני אומר לך שנה הבאה אתם ליגת העל ולוזון יורדים, אם אתה מסדר שגם הפועל ת"א יירדו אני קונה בכיף
     
  15. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גור'ג בסט אני מסכים איתך לגביי שיקו אוחנה זה כלל לא המלצות אלא סימונים וסימונים שעלו לאתר לאחר סיום המשחקים לא חוכמה גדולה !