אשכול המלצות למשחקי יום ראשון!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י המפציץ בווינר, ‏21/10/07.

  1. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חאטפה-מורסיה-1 (ביחס:1.90).

    משחק במסגרת הליגה הספרדית חאטפה מארחת במגרשה הביתי את העולה החדשה מורסיה,חאטפה שפתחה את העונה בצורה איומה איננה ניראת טוב כלל הקבוצה ממוקמת בחלק התחתון של הטבלה ותופסת את המקום ה-19 כאשר הקבוצה עם 2 נקודות בלבד מתוך 21 אפשריות,הערב הקבוצה שבה למגרשה הביתי לאחר שהקבוצה רושמת במחזור האחרון בליגה הפסד מכאיב 2-4 למאיורקה זאת לאחר שחאטפה הובילה 1-0 אך לבסוף המשיכה במגמת הירידה ורשמה הפסד נוסף.
    הערב חאטפה חוזרת למשחק ביתי ובקבוצה מייחסים חישבות רבה לקראת המחשק הערב זאת לאחר שבשבוע האחרון הפציר יו"ר הקבוצה שהקבוצה אננה תיתייחס כלל למשחקי גביע אופ"א ותשלח שחקני נוער וותשמור את השחקנים הבכירים למאבקים בליגה,ללא ספק חאטפה יודעת שכל תוצאה הערב פרט לניצחון והקבוצה תישקע עמוק בתחתית הליגה כאשר מרבית שאר הקבוצות לתחתית אוגרות נקודות ופותחות מהקבוצה פער שלבסוף יהיה קשה לחאטפה לסגירה.

    לעומתה מגיעה העולה החדשה מורסיה שיוצאת הערב למשחק החוץ אצל היריבה החלשה בליגה בנוסף ללבאנטה,מורסיה מגיעה למשחק החוץ כאשר הקבוצה רושמת במחזור האחרון של הליגה תוצאת תיקו 0-0 במשחק הביתי מול בטיס יריבה נוספת לתחתית הליגה,עד כה מציינים אצל העולה החדשה פסימיות לגביי פתיחת העונה הקבומה ממוקמת לה במקום ה-10 עם 9 נקודות מתוך 21 ובמורסיה משדרים שקט ומרוצים מהפתיחה.
    במורסיה אינם מציאים כוונות אך בקבוצה רוצים עונה טובה ולעשות לשרוד ולתקוע יתד בליגה הראשונה בספרד מורסיה יודעת שהערב הקבוצה יכולה לנצח מול יריבה חלשה וחסרת ביטחון מאמינים במורסיה ש3 הנקודות הערב יחזרו איתם העירה,אך זה לא יהיה קל כאשר חאטפה מגיעה למשחק עם הגב אל הקיר ויחד עם הקהל הביתי והמגרש יהיה קשה הערב למורסיה לחלץ נקודות ולכן הסימון 1.

    מינכן 1860-פירט-1 (ביחס:1.65).

    משחק במסגרת הליגה הגרמנית מינכן 1860 חוזרת למשחק ביתי בו תארח יריבה לצמרת את פירט,מינכן שמתחילה העונה טוב את הליגה רוצה גם לחגוג בסיומה עלייה ולחזור למקומה הטבעי הבונדסליגה זאת לאחר כמה שנים טובות שבמועדון הקטן ממינכן נעלמו וניתקעו בליגה השנייה,הערב הקבוצה שבה למשחק ביתי בו תארח את פירט קבוצה מצמרת הליגה שתיאבק העונה יחד עם מינכן על הכרטיס עלייה מינכן שבמחזור האחרון הקבוצה מסיימת במשחק החוץ עם ניצחון 2-0 על ינה מתחתית הליגה מגיעה למשחק כאשר הקבוצה ניראת טוב וממוקמת לה במקום ה-2 בטבלה עם 18 נקודות מתוך 27 אפשריות ללא ספק מינכן ניראת טוב העונה.
    בקבוצה נערכים למשחק קשה כאשר הקבוצה מולה תיתמודד יריבה לצמרת שתבוא במטרה לחלץ נקודות ולחבל עוד יותר בסיכוי הקבוצה על הרטיס עלייה,ללא ספק מינכן 1860 תגיע הערב כאשר היתרון הראשון יהיה הקהל שחוזר העונה למלא את המגרש אך זה הכל כאשר הקבוצה מגיעה לאחר ניצחון במחזור האחרון שנתן המון ביטחון והוריד לחץ לקראת המשחק החשוב הערב.

    לעומתה מגיעה פירט הקבוצה שבשנים האחרונות ניאבקת לה בצמרת הליגה אך ללא הצלחה איננה מצליחה לקטוף את הכרטיס עלייה מגיעה הערב למשחק החוץ אצל מינכן 1860 כאשר הקבוצה במחזור האחרון בליגה מסיימת לה במשחק ביתי בתוצאה 1-1 מול ווהן ממרכז הטבלה ללא ספק תוצאה שבפירט מאוכזבים רבות זאת לאחר שהקבוצה איננה הציגה כדור רגל טוב מה שהוביל לתוצאה מאכזבת ולפתיחת פער מיריבותיה לצמרת.
    הערב הקבוצה מגיעה למשחק כאשר הקבוצה ממוקמת לה במקום ה6 בטבלה עם 16 נקודות מתוך 27 אפשריות,בקבוצה יודעים הערב שעם ברצונם לחגוג בסיום העונה עלייה צריכים הערב לצאת עם נקודות מהמגרש במינכן,אך זה לא יהיה קל פירט מגיעה למשחק לאחר תוצאת תיקו מאכזבת שכאמור איננה משדרת טוב זאת לאחר שהפער בין העלייה לקבוצה עומד על 2 נקודות אך הפסד והפער יגדל ל5 מה שלא מעוניינים בפירט.
    מינכן מגיעה למשחק כאשר הקבוצה לאחר ניצחון חוץ חשוב וניראת טוב העונה ולא יקרה דבר הקבוצה תחגוג עלייה הערב מול פירט שאיננה ניראת טוב ומאכזבת במחזור האחרון מול קבוצה חלשה ממנה יהיה לה קשה לחלץ נקודות מול מינכן 1860 שתשחק במגרשה הביתי יחד עם הקהל שיוביל לניצחון ביתי מה שמוביל אותנו לסימון 1.

    עוד המלצות יועלו בהמשך....
     
  2. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק 20: בטיס - סנטנדר:

    אחרי פתיחת עונה צולעת מאוד, הקטור קופר המאמן הוותיק של בטיס, סוף סוף מצליח להוביל את קבוצתו במעלה הטבלה והירוקים נראים לא רע לאחרונה. עם 4 נקודות בשני המשחקים האחרונים. בטיס לא ספגה בשני המשחקים האלה וההגנה שלה היא בהחלט הצד החזק. מארק גונזאלס, רפאל סוביס ואודונקור, הטייס הגרמני נכנסים אט אט לכושר ועם קצת יותר ריכוז מצידם בטיס היתה מנצחת גם את מורסיה בחוץ במחזור הקודם. מהעבר השני, סנטנדר מצליחה להפתיע את כולם ולהשיג תוצאות טובות למרות ההיחלשות שלה אחרי מכירתו של זיגיץ' לולנסיה.

    סנטנדר הצליחה לנצח בשני משחקיה האחרונים ואף שמרה על שער נקי. הנשק העיקרי של הקבוצה הזו הוא התקפות מתפרצות, כשהיא מנצלת את המהירות של מוניטיס המצויין. גם החלוץ הפולני הבנלאומי, סמולארק נכנס לכושר והשילוב בינו למוניטיס יכול להיות קטלני עבור בטיס. למרות זאת אני חושב שדווקא שני הניצחונות האחרונים של סנטנדר יכניסו אותה לשאננות, שאותה צריכה בטיס לנצל לניצחון שני העונה בסה"כ, ניצחון שייתן לך מרחק ביטחון מהתחתית הלוהטת בספרד. ההימור: 1, היחס 1.9



    משחק 25: רקראטיבו - מאיורקה:

    הפגרה באה בזמן לרקראטיבו, שהפסידה את שני משחקי הליגה האחרונים שלה, אך אסור לשכוח שאלה היו הפסדים מול ולנסיה וריאל מדריד החזקות. עכשיו הם מצפים למאיורקה, שמלבד ריאל וברצלונה כבשה הכי הרבה שערים העונה. החדשות הרעות מבחינת רקראטיבו הן שוארלה ובארבר פצועים ולא כשירים למשחק הזה. מנגד צפוי לערוך הופעת בכורה מארטיני, הרכש מטרנזוספור התורכית.

    מהעבר השני מאיורקה היא קבוצה מאוד מסוכנת עם התקפה נהדרת במיוחד בזכות הרכישה של דניאל גויסה, מלך השערים של חטאפה בעונה שעברה, אך הקבוצה הזו מתקשה מאוד במשחקי החוץ שלה. מאיורקה כבשה 8 שערים בשני משחקי הבית האחרונים שלה, אך מאידך הובסה 3:0 ע"י בטיס החלשה במשחק החוץ שלה בסביליה. מאיורקה יכולה להוות גורם בצמרת אם תשפר את ההגנה שלה אך בנתיים זה לא קורה. שני המפגשים הקודמים בין הקבוצות הללו הסתיימו ללא הכרעה וההרגשה שלי היא שגם משחק זה לא יוכרע. ההימור: X, היחס 2.9

    משחק 27: אלמריה - אוסאסונה:

    משחק בין שתי קבוצות מהחלק התחתון של הטבלה, לשתיהן 8 נקודות אך לאוסאסונה יש משחק ביד. אלמריה מתקשה דווקא בבית העונה והיא עדיין לא רשמה ניצחון לעיני הקהל הביתי שלה. מי שבספק למשחק הזה הוא ברונו, הקשר המצטיין של הקבוצה שרק סמוך למשחק יתברר אם יוכל לשחק. אוסאסונה מנגד מתקשה מאוד העונה בחוץ. בשלושת משחקי החוץ האחרונים שלה היא השיגה רק נקודה וכבשה שער אחד, זה לעומת הצגות ביתיות שהיא נתנה מול וויאריאל ולבאנטה. הבעייה הגדולה של אוסאסונה לקראת המשחק הזה היא הפציעה של וולטר פנדיאני, החלוץ האורגוואי המצטיין של הקבוצה מפאמפלונה, שמחלים ממחלה ולא ישחק מול אלמריה. אלמריה העולה החדשה רוצה מאוד לחגוג ניצחון ביתי ראשון העונה ואני מאמין שהפעם זה יקרה מול קבוצת חוץ חלשה ופצועה. ההימור: 1, היחס 2.2

    משחק 42: אתלטיקו מדריד - סראגוסה:


    ללא ספק המשחק המעניין של יום ראשון בליגה הספרדית. אתלטיקו רשמה ריצה מדהימה של ניצחונות שקירבה אותה מאוד לצמר הגבוהה והתחילה סוף סוף לענות על הציפיות ממנה, עד שהגיע משחק החוץ מול ברצלונה במחזור הקודם, בו אתלטיקו נכנעה ללא תנאי לברצלוה והובסה 3:0. הבעייה של המאמן אגירה למשחק הזה היא שכמעט כל שחקני הסגל שלו שיחקו במשחקי הנבחרות שלהם ולא ברור עד כמה שחקני המפתח, אגוארו, פורלאן ומקסי רודריגס כשירים למשחק מול סראגוסה החזקה. לאתלטיקו צפויים חיים קשים מאוד מול סראגוסה, שלא הפסידה בקלדרון בעשרת הביקורים האחרונים שלה שם!.

    סראגוסה ניצחה את שני משחקי הליגה האחרונים שלה אך שניהם היו ברומארדה. בחוץ סראגוסה לא ניצחה כבר 9 חודשים ובמשחק החוץ האחרון שלה היא חטפה רביעייה מאותה ברצלונה, שהביסה גם את אתלטיקו. ההיגיון אומר שאתלטיקו מועמדת לנצח במשחק הזה גם בגלל הביתיות וגם בגלל שהיא קבוצה טובה יותר. אני מאמין שמסורת ההצלחות של סראגוסה בקלדרון תימשך ומנגד הלוזריות ואי היציבות של אתלטיקו תמשיך והמשחק הזה, בין שתי הקבוצות שיתחרו אולי על המקום הרביעי שמוליך למוקדמות הצ'מפיונש, לא יוכרע. ההימור: X, היחס 3.1
     
  3. שיקו_אוחנה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/10/07
    הודעות:
    18
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אודינזה - פאלרמו

    שתיי הקבוצות עם פתיחת עונה סבירה ביותר,אודינזה ממוקמת כרגע במקום ה-8 ופאלרמו ממוקמת במקום ה-7. אודינזה מציגה מפתיחת העונה יכולת לא מובנת היא לא שומרת על יציבות וזה עקב האכילס שלה ,לצד תוצאות יפות מול אינטר 1-1 בחוץ וניצחון 0-1 בדלה אלפי היא חוטפת תבוסה משפילה מנפאפולי בביתה
    0-5. אותי עד כה מפתיעה אודינזה במשחקיי החוץ יותר מאשר הבית אך סביר להניח כי הקבוצה תתחבר ותחזור לצבור את נקודותיה בעיקר בבית. מנגד מגיעה פאלרמו אחריי תיקו מאכזב מול רג'ינה ועם פתיחת עונה מאוד דומה ליריבתה היום, לצד ניצחונות יפים <על מילאן 2-1 בבית,על ליבורנו 2-4 בחוץ..> בא הפסד לא מובן מול אמפולי המיתרסקת 1-3.
    בשנה שעברה ניפגשו השניים ובשתיי המישחקים ניצחה אודינזה 0-1 באודינה ו-5-1 בפאלרמו.
    לאור מזג האויר באיטליה אני מאמין כי אודינזה תנצח בקושי עם שער אחד בלבד כמו בשנה שעברה.

    ההימור:1 יחס: 2.00



    מילאן - אמפולי

    עונה לא קלה עוברת על מילאן עד עכשיו ,הקבוצה מסיימת בעיקר בתיקו בליגה ומפסידה באלופות לסלטיק ,במשחקה האחרון בליגה מנצחת ואולי חוזרת למקום הטיבעי שלה,כדיי שזה יגע ומהר הקבוצה יודעת שרק 3 נקודות בבית מול אמפולי יחזירו את הקבוצה ליעד,קאקה בכושר שיא וגילרדיניו חזר להבקיע אמורים לספק את הסחורה.מנגד מגיעה אמפולי שבעיקר מפסידה העונה ולא ברור עדיין איפה נעלם הכושר מהשנה שעברה...אמפולי עדיין בהלם כנראה מההדחה מגביע אופא והקבוצה לא מתפקדת בכלל...מול מילאן בסן סירו אין להם סיכוי.
    ההימור:1 יחס: 1.15



    ווסטהאם - סנדרלנד

    ווסטהאם פתחה את העונה טוב ונחלשה קצת במחזורים האחרונים אך מול סנדרלנד בדרך כלל הולך לה...
    ב5 המיפגשים האחרונים בין שתיי הקבוצות ניצחו הפטישים ב-4 ואחד סיימו בתיקו.ההתחלה של סנדרלנד הייתה סבירה ביותר והקבוצה ניראת טוב,הקבוצה של רוי קין משחקת כדורגל חיובי ונילחמת במיגרש....
    אך מה לעשות הביתיות מאוד משמעותית כאן והסטיסטיקה בדרך כלל נישמרת.ודרך אגב ההפסד הגבוה ביותר של סנרלנד היה לווסטהאם 8-0....

    ההימור:1 יחס: 1.70



    רקאטיבו הולבה - מיורקה

    פתיחת עונה חלומית למיורקה שממוקמת במקום ה-7 בליגה הקבוצה מגיעה לאחר ניצחון ענק במחזור הקודם 4-2 על חטאפה ובכושר סביר ביותר אך לא קל להמר עלייה ..לצד תוצאות יפות בבית 3-0 על לבנטה ו4-2 על ויאדוליד ועל חטאפה באו תוצאות לא מי יודע מה בחוץ ...הפסד 0-3 לבטיס ותיקו באלמריה<1-1>.
    רקאטיבו פתחה את העונה קצת בצליעה הקבוצה עם שניי הפסדים רצופים 0-2 בברנבאו 0-1 לולנסיה בבית.
    העונה רקאטיבו ניצחה בבית רק את אספניול 2-1 סיימה בתיקו עם בטיס והפסידה לולנסיה.
    רקאטיבו ממוקמת עד כה במקום ה-14 ושאיפותיה העונה להיתברג בחלק העליון של הטבלה,מיורקה אם שאיפות להבטיח כמה שיותר מהר את ההישארות בליגה.

    ההימור:1 יחס: 2.00



    אתלתיקו מדריד - סרגוסה

    מה יהיה עם אתלתיקו??? הקבוצה שכול שנה משקיעה מיליוניי יורו על שחקנים ולא מצליחה להעפיל אפילו לגביע אופא דרך הליגה אלא דרך האינרטוטו!!! הקבוצה פותחת כול עונה עם יומרות להילחם בצמרת הגבוהה אבל כשניפתחת העונה הקבוצה ניראת יותר כמו קבוצה שלא יודעת לאן היא שייכת ומשחקת כדורגל עלוב.
    העונה ניפתחה כרגיל בצורה קטסטרופלית הפסד בדרבי 2-1 במחזור הראשון ואחריו שניי תוצאות תיקו מול מיורקה בבית ומורוסיה בחוץ...2 נקודות ב-3 מישחקים...לאחר מכן הגיעו 2 ניצחונות 4-0 על סנטנדר ו2-0 על בילבאו בחוץ...בשבוע שעבר עסקים כרגיל והפסד לברצלונה 0-3 בקאמפ נואו ...אתליתיקו ניראת רע ומשחקת רע אך לא לשכוח שיש לה את דייגו פורלאן .
    מנגד מגיעה סרגוסה עם כושר סביר ועם 2 ניצחונות רצופים על לבנטה 0-3 ועל סביליה 2-0 שניהם בבית.
    במישחקיי החוץ העונה הקבוצה לא מרשימה ומפסידה 4-1 לברצלונה ו2-1 למורוסיה במחזור הראשון.
    סרגוסה קבוצה קשוחה ומתחילה להציג את הכדורגל החיובי של השנה שעברה ...עם דייגו מיליטו ואיימר הקבוצה חוזרת לעצמה וממוקמת כרגע במקום ה-8 <אתלתיקו ב-6>....שנה שעברה ניפגשו השניים וסרגוסה ניצחה בשניי המיפגשים באותה תוצאה 1-0 העונה קשה לי לראות את זה קורה משחק שמאוד קשה להימור ועדיף שלא להיסתכן אבל למי שמעוניין אז דעתי היא...

    ההימור:2 יחס: 3.80



    בטיס - סנטנדר

    שנה שעברה הסתיימה העונה בניצחון מתוק של בטיס בסנטנדר שהשאיר את הקבוצה בליגה...העונה ניפתחה אצל בטיס באותה מגמה והם ממוקמים כרגע במקום ה-16 עם יכולת בינונית ,הקבוצה לא פוגעת ומיתקשה לנצח ויש לה עד כה ניצחון אחד 3-0 בבית על מיורקה ושתיי תוצאות תיקו מול מורוסיה ואספניול.
    בשבוע שעבר סיימה הקבוצה בתיקו מאופס במורוסיה וסיימה 2 מישחקים ללא הפסד.
    מולה תגיע סנטנדר שמגיעה עם 2 ניצחונות רצופים על העולות החדשות אלמריה וויאדוליד.ראסינג אף פעם לא הרשימה אותי ומנגד גם בטיס לא.......

    ההימור:2 ב-(+1) יחס: 1.55




    ל"מפציץ בווינר" ההמלצות ששלחתי היו לפני פתיחת המישחקים ואתה נעלת אותם .....ואם ההמלצות שלי לא מפורטות כמו שאתה טוען אלא רק "סימונים" אז הסימונים תפסו 6 מ-6 אתמול....
    שיהיה בהצלחה לכולם ואשמח לשמוע תגובות!
     
  4. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל תודה רבה על ההמלצות ,שיקו אוחנה אני לא מנהל מאבק נגדך חס וחלילה היתה אי הבנה זה מאחורינו שמח שאתה ממליץ ועוזר לכלונו על מנת לעקוץ את המועצה!
     
  5. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
    סחתיין לכם על ההשקעה.
    סתם מוזר שגם "כחול לנצח!" וגם "שיקו אוחנה" המליצו שאתלטיקו לא תנצח בבית את סראגוסה, בניגוד למה שאני חושב..שהיא כן תעשה זאת.
    אני מבין ששניכם התבססתם על הסטטיסטיקה של המפגשים האחרונים. אני תמיד חושב שהסטטיסטיקה היא אומנם חשובה, אך גם מתישהו צריכה להישבר..
    אם תשלחו על זה..מקווה בשבילכם שזה לא יקרה היום.

    אתמול היו שתי "הפתעות" בליגה הספרדית, כששתי הקבוצות הגדולות של המדינה הפסידו. מעניין באיזה ליגה יפלו היום ההפתעות..יש לי הרגשה שבאיטלקית. (קיצר להיזהר מ"הפייבוריטיות" שמארחות היום).

    שיהיה בהצלחה לכל מי ששולח היום..


     
  6. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק 9: ליבורנו - לאציו

    לאציו, שהיתה אחת מהפתעות העונה שעברה וסיימה במקום הרביעי ששלח אותה לליגת האלופות, מתקשה לשחזר את היכולת מאשתקד. הקבוצה מתקשה מאוד העונה במשחק החוץ שלה והיא עדיין מחפשת ניצחון בכורה בחוץ. דווקא אחרי סידרה יפה של משחקים ללא הפסד, הגיע המשחק הביתי מול מילאן, שהתפוצצה דווקא באולימפיקו וחיסלה את לאציו עם 1:5 מדהים. ליבורנו היא ללא ספק הקבוצה הכי חלשה בסרייה א' העונה. הקבוצה שיחררה בקיץ את מלך השערים שלה והשחקן שהחזיק אותה כמעט לבדו בעונה שעברה, כריסטיאנו לוקארלי, שעזב לשחטיור דונייצק והתוצאות העונה בהתאם. ליבורנו יחד עם רג'יאנה היא הקבוצה היחידה ללא ניצחון ליגה, והיא צברה 2 נקודות בלבד בשבעה מחזורים, מה שממקם אותה כמובן במקום האחרון. לאציו, עם פאנדר ורוקי בחוד, אמורה, צריכה וחייבת להשיג את מלוא הנקודות בטוסקנה. ההימור: 2, היחס 2.2


    משחק 13: סמפדוריה - פארמה

    סמפדוריה הפסידה במחזור הקודם לטורינו משער בדקות הסיום ואחרי 3 הפסדים בארבעה משחקים אוהדי הקבוצה מתחילים לאבד את הסבלנות שלהם. מול פארמה בבית, הקבוצה מגנואה תנסה לצאת לדרך של ניצחונות. פארמה הפסידה במחזור הקודם בבית 3:0 לרומא ואפילו לא היוותה יריב שקול. ניצחון אחד בלבד יש לפארמה העונה 0:2 בבית על טורינו וקבוצת הפאר לשעבר מועמדת רצינית מאוד לירידה, כפי שהיתה בעונה הקודמת. אולם פארמה של העונה היא לא קבוצה שנכנעת בקלות ותעיד על כך מילאן, שחילצה נגדה תיקו 1:1 ביתי לפני שני מחזורים. פארמה תסתגר ותנסה לגנוב את הגול שלה. היא תצטרך להסתדר ללא החלוץ המוביל של ברנארדו קוראדי, שהורחק במשחק מול רומא, בכל אופן אני צופה כאן תיקו. ההימור: X, היחס 3.15

    משחק 38: מכבי ת"א - מכבי נתניה

    המחזור השישי בליגת העל יינעל הערב עם משחק קצוות בין נתניה מהצמרת למכבי ת"א מהתחתית. ניר לוין נואש לניצחון בכורה עם קבוצתו החדשה/ישנה אך מאז שהגיע הוא רק מפסיד. נקודה אחת בלבד צברו הצהובים העונה ועם שחקנים כמו קפילוטו ויפרח בהגנה זה לא מפתיע אותי. הערב ישחקו מרטינוביץ' וליאור ז'אן ככל הנראה במרכז ההגנה. שני שחקני הרכש רמאליו הברזילאי ורביד גזל, צפויים לפתוח במרכז השדה, אך מכבי תחסר מאוד את שני השחקנים הכי יצירתיים שלה, יוסי שיבחון ואבי נמני שחטפו אדומים במשחק הליגה הקודם בק"ש.

    גם נתניה לא תהנה מסגל מלא במשחק הזה וראובן עטר המאמן המוצלח של נתניה יצטרך להסתדר ללא קלמי סבן הפצוע ואיתי שכטר, החלוץ המצויין שספג אדום במשחק מול מכבי פ"ת. גם אמייה טגה הפצוע ייעדר. השחקנים שצפויים לתפוס את מקומם של השלושה הם סטניסלב אנג'לוביץ, שאמור לשחקן מגן ימני ואילו יאמפולסקי ואלמוג כהן יתפסו את מקומם של טגה ושכטר. הניצחון אתמול של מכבי הרצליה, בידד את שתי התלאביביות בשני המקומות האחרונים, מצב שלדעתי לא היה מעולם בליגת העל. רבים אומרים שמכבי תצא הערב מהמשבר, אך מי יוציא אותה? מי אמור למסור את הכדורים לעזרן ולקמאנן בחוד? אני מאמין שהפיאסקו הצהוב יימשך גם הערב והחבורה המצויינת של עטר תצא עם כל הנקודות. ההימור: 2, היחס 2.95
     
  7. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפי דעתי מכבי תל אביב-מכבי נתניה תיקו קלאסי מכבי בלחץ אחרי שמכבי הרצליה ניצחה אתמול ופתחה פער נתניה לעומת זאת רוב השחקנים בנבחרת בקושי התאמנו עם הקבוצה בניהם:שטראובר,אבי סטול,איתי שכטר שחקני מפתח במכבי נתניה משחק קשה להיתרחק הכי טוב.
     
  8. שיקו_אוחנה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/10/07
    הודעות:
    18
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המלצה חמה עם יחס שווה

    אטלנטה-טורינו

    המשחק ייערך באיצטדיון אטלטי אזורי איצטדיונה של אטלנטה ובו ישפוט השופט אנריאה דה מרקו.אני רוצה לפתוח דווקא בקבוצה הביתית שלא ניראת טוב מאז פתיחת העונה הקבוצה מסיימת את רוב מישחקיה בתיקו ולא מצליחה לנצח כבר 4 מישחקים,הקבוצה באה למישחק אחריי ששבוע שעבר סיימה איך לא בתיקו 0-0,הניצחון האחרון של אטלנטה היה על פרמה במחזור ה-2 ומאז הקבוצה צברה 3 נקודות מ-4 מישחקים!
    לעומתה מגיעה טורינו קצת מעודדת מהניצחון בשבוע שעבר על סמפדוריה 1-0 והיא מגיעה למשחק שבאמתחתה 2 הפסדים בלבד מאז פתיחת העונה.בשנה שעברה ניפגשו השניים וטורינו ניצחה 2-1 כאשר את המישחק שפט ....כן....אנדראה דה מרקו....גורל!
    טורינו תנצח את אאטלנטה!

    ההימור:2 ביחס:3.25

    זה ניראה מפחיד אבל מאוד אפשרי והגיוני ....התוצאות בליגה האיטלקית חוזרות על עצמן בדרך כלל ואני צופה זאת גם היום...

    ב-ה-צ-ל-ח-ה