אשכול המלצות למשחקי יום שלישי.

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י מכור לזכיות!, ‏30/10/07.

  1. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכבי פ"ת

    בבית א' של גביע הטוטו ממוקמת מכבי במקום השלישי בטבלה שבמאזנה 4 נקודות מארבעה משחקים. עד עתה צברה הקבוצה שני הפסדים תיקו וניצחון אחד בודד.
    מכבי פ"ת כבר פגשה העונה את קריית שמונה במסגרת גביע הטוטו אז הסתיים המשחק בתיקו 1 כאשר ננאד סאביץ' כבש את השער לזכות מכבי פ"ת.
    במחזור הקודם השיגו חניכיו של יוסי מזרחי ניצחון ראשון במפעל כאשר ניצחה הקבוצה 2:0 את בני סכנין משערים של בלסינג קאקו ורוביל סרסור.
    משחק נוסף היתקים מחר בבית של מכבי כאשר בני סכנין תארח את מכבי ת"א. הפסד של התל אביבים וניצחון של מכבי יקרב את הקבוצה לשלב הבא .
    ובחזרה למשחק מחר,יוסי מזרחי יעלה עם ההרכב החזק ביותר כדי לקחת את 3 הנקודות.
    אובוקה ועומר הדר יפתחו בהרכב. אוהד קדוסי יפתח כחלוץ בודד.

    הרכב משוער: אוהד כהן, עומר הדר, מוראד מגאמדוב, קובי גנון, נאור פסר(איסמעיל עמר), סולי צמח, חאבייר דירסאו, ננאד סאביץ', בלסינג קאקו, פליקס אובוקה ואוהד קדוסי

    עירוני קריית שמונה

    הקבוצה מהצפון לא מרשימה עד כה במפעל. לאחר המחזור הרבעי ממוקמת הקבוצה של רן בן שמעון במקום האחרון בטבלה שבמאזנה 2 נקודות בלבד.
    הקבוצה תנסה להשיג מחר ניצחון ראשון במפעל,למרות שסיכוייה לעלות לשלב הבא אפסיים.
    קריית שמונה תאפשר לשחקניה הבכירים לנוח, ומי שישחקו יהיו השחקנים שלא זוכים להרבה דקות משחק בליגה.
    עבאס סואן שריצה עונש הרחקה במחזור הליגה הקודם ישוב אל הסגל לעומתו מי שצפוי להיעדר הוא הקשר,יוסי דורה.
    יובל אבידור,שכבש את השער לזכות קריית שמונה במפגש הקודם בין הקבוצות, מפגין יכולת טובה באימונים,וצפוי לפתוח בהרכב.
    שביט אלימלך יפתח בין הקורות

    הרכב משוער: שביט אלימלך, חליבה (קוז'וק), ביטון, לביא (אלגרבלי), נוסבאום (פרץ), בן זקן, סואן, צרפתי (רוצ'ט), אמנגואה, אבידור, בלו (עמאשה).

    ההימור 1 נצלו!!
     
  2. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עירוני ניר רמת השרון - הפועל רמת גן 2X ביחס 2.05.

    עירוני רמת השרון

    עירוני רמת השרון תארח מחר (שלישי, 14:30, גרונדמן) את הפועל רמת גן במשחק חסר חשיבות במסגרת המחזור השמיני של גביע הטוטו.
    נקודת האור הבודדה במפגש המיותר, היא העובדה שהנקודה הבודדת שצברו המקומיים, ששכחו מתי ניצחו
    בפעם האחרונה במפעל, הושגה מול אותה רמת גן.

    יחד עם זאת נראה שהקבוצה, שתגיע במצב רוח מצוין אחרי ניצחון הליגה מול רמת גנית אחרת, הכוח, תרצה לעבור את המשחק בשלום וללא פציעות מיותרות לקראת משחק התחתית החשוב בסוף השבוע, בחוץ מול הפועל עכו.
    המאמן, צביקה צמח, ייתן ודאי הזדמנות לשחקנים צעירים יותר להוכיח את יכולתם וייתכן ששחקני הרכב רבים, שהשקיעו אנרגיה רבה ולחמו ללא פשרות בשישי האחרון, יזכו למנוחה.


    הפועל רמת גן

    לאחר שסיים לרצות עונש הרחקה כבד של ארבעה משחקים, חוזר קובי חסן לסגל הקבוצה היום נגד עירוני רמה"ש במסגרת גביע הטוטו.
    חסן,שנענש בצורה חמורה על ניהול המו"מ עם הפועל פ"ת ,קיבל את העונש גם כדי להמחיש לכולם שהפועל ר"ג זה מועדון מספיק מכובד בכדי שהתנהלות מהסוג הזה לא תעבור בשתיקה גם בעתיד .

    מי שעוד יחזור לשחק ולשתף פעולה עם קובי חסן המוכשר הוא צאקנה שחייב כבר להתחיל להביא גולים,במועדון לא ממש מרוצים מתקפודו כאשר הוא לא מספק את הסחורה לא מביא גולים והיום נותנים לו את ההזדמנות להראות להם מה הוא יודע.


     
  3. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק מספר 5:בני סכנין - מכבי ת"א

    האכזבה של העונה עד כה, מכבי ת"א במצב שהיא לא זוכרת מזה שנים, הקבוצה של ניר לוין הפסידה בששת משחקיה האחרונים, כאשר בחמישה מהם היא לא מצליחה לכבוש אפילו שער זכות אחד.

    ואם זה לא מספיק , מכבי יוצאת היום למשחק חוץ קשה בסכנין, בו הקבוצה המקומית עדיין לא הפסידה השנה.קבוצתו של אלישא לוי לא האמינה בתחילת העונה, שהיא תהיה איפה שהיא נמצאת היום בטבלה, לאחר שעברה פגרה לא קלה, שרק בזכות מאמציו של מאזן גנאיים, יו"ר הקבוצה, הצליחה סכנין להעביר את תקציב המינימום בבקרה לתקציבים.

    לצערה של מכבי ת"א, סכנין זקוקה לכסף של גביע הטוטו בכדי להתקיים, ולכן היא תתן הכול במשחק היום, ותקשה מאוד על חייה של הקבוצה מקריית שלום.

    הדבר היחיד שיכול לנחם את מכבי ת"א, היא העובדה כי הקבוצה הציגה את המשחק הטוב ביותר שלה העונה שלשום באצטדיון טדי נגד בית"ר המקומית. למרות שהפסידה במשחק, היא תנסה לשאוב את הכוחות והמוטיבציה מהמשחק האחרון ולנסות ולהוציא לפחות נקודה ב"דוחא".

    ההימור:X היחס:2.85

    משחק מספר 6:מכבי נתניה - מכבי חיפה

    הקבוצה של ראובן עטר היא ללא ספק הלהיט של ליגת העל. היהלומים מנתניה, מציגים כדורגל אטרקטיבי ויפה לעין, שמזכיר לפעמיים את הימים היפים של מכנס וגריאני.הלהיט של הליגה
    יארח הערב בקופסא את מכבי חיפה של שחר.

    חניכיו של רוני לוי, יגיעו הערב לקופסא במטרה לנצח ולהחזיר את הביטחון של הקבוצה לפני המשחק החשוב במחזור הבא בליגת העל מול בית"ר ירושלים.אך זאת לא תהיה משימה קלה, וזאת בגלל, שרוני לוי מעדיף לתת לשחקניו הבולטים לנוח ובמקביל לתת לצעירים שלו הזדמנות להוכיח את עצמם.

    גם בנתניה יתנו לצעירים להוכיח את עצמם מול חיפה, אך יחד עם זאת ירצו לנצח שוב את חיפה, ובכך להשלים דאבל על חיפה, דבר שלא זכור שנים.למרות הרצון של נתניה לנצח בפעם השניה ברציפות תוך שבוע, רוני לוי לא ירצה לגרור הפסד נוסף, לקראת בית"ר ביום ראשון, והמשחק יסתיים בתיקו.

    ההימור:X היחס:2.75

    משחק מספר 8:שאלקה - האנובר 96

    הקבוצה מחבל הרור, תארח הערב את האנובר למשחק חשוב, במסגרת הגביע הגרמני.חניכיו של הוב סטיבנס, לא ניצחו בארבעת המשחקים האחרונים שלהם, שהאחרון מבינהם הסתיים בתיקו עם ורדר של תומאס שאף, תיקו שהוריד את שאלקה למקום החמישי בטבלה.

    האנובר תגיע הערב לגלזינקישן, שהיא ממוקמת במקום השישי בטבלת הבונדסליגה, לאחר שלא הפסידה בחמשת משחקיה האחרונים, והתגלתה העונה כקבוצת חוץ טובה, שמקשה את החיים לכל קבוצה בבונדסליגה.

    הערב שאלקה תרצה לחזור למסלול הניצחונות דרך הגביע, אך יחד עם זאת האנובר תרצה לשמור על המאזן הטוב שלה בחוץ והמשחק יסתיים בתיקו בתום 90 דקות, ויצא להארכה.

    ההימור:X היחס:3.2