אשכול המלצות ליום רביעי!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י המפציץ בווינר, ‏30/10/07.

  1. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פיורטינה-נאפולי-1 (ביחס:1.60).

    משחק במסגרת הליגה האיטלקית,פיורטינה שבה למשחק ביתי בו תארח את העוטלה המפתיעה עד כה נאפולי,פיורטינה שבה לאחר שבמחזור הליגה האחרון הקבוצה מסיימת במשחק החוץ מול העולה הנוספת לסיירה א בדמות גנואה בתוצאת תיקו 0-0 פיורטינה שהראתה כדור רגל לא טוב מול גנואה רוצה הערב לשוב למסלול הניצחונות.
    בפיורטינה בונים השנה במועדון הצנוע על כרטיס לאחד מהמפעלים האירופאים בנוסף לכך הקבוצה משחקת בביע אופ"א כאשר יום חמישי שעבר הקבוצה מסיימת בתוצאת תיקו במשחק החוץ מול ויריאל 1-1 במנסגרת שלב הבתים ללא ספק פיורטינה בכיכובו של אדריאן מוטו הרומני בחוד ניראת טוב העונה,מאזן משחקי הבית של הקבוצה עומד לפני המשחק הערב מול נאפולי על:2 ניצחונות,3תיקו,וללא הפסדים מה שמראה על קבוצה ביתית קשה לפיצוח שיחד עם הקהל הביתי שלה צפוי לנאפולי הערב משוכה קשה מאוד לצאת בשלום מהמגרש בפיורטינה.

    לעומתה מגיעה נאפולי העולה החדשה לליגה מגיעה למשחק החוץ מול פיורטינה כאשר הקבוצה עד כה מדשדשת לה לצד משחקים טובים הגיעו גם הנפילות והערב בנאפולי רוצים להמשיך עם טעם הניצחון הגדול במחזור האחרון בליגה כאשר הקבוצה מנצחת 1-3 במשחקה הביתי מול יובנטוס,נאפולי שהראתה כדור רגל מצוין ועלתה בכמה רמות על פני יובנטוס תגיע הערב לפיורטינה כאשר הקבוצה רוצה להמשיך במומנטום הטוב כאשר שוב הקבוצה מנצחת במחזור האחרון את יובנטוס ומחזור אחד לפני זה מסיימת הקבוצה במשחק החוץ מול רומא בתוצאת תיקו 4-4.
    נאופלי תגיע למשחק הערב כאשר מאזן משחקי החוץ של הקבוצה עד למשחק הערב עומד על:ניצחון1,תיקו0,הפסד1,ללא ספק מאזן יציב אך בנאופלי רוצים לרשום מאזן חיובי,הערב מול פיורטינה זה ילך יותר קשה מול קבוצה שנימצאת בפורמה טובה ובמגרשה הביתי יהיה קשה לנאפולי לחלץ נקודות,אך בנאפולי מאמינים בשחקנים כאשר לפני המשחקים מול רומא ויובנטוס רצו לצאת בשלום עם תוצאה טובה ולבסוף יצאו עם ניצחון ותיקו וגם הערב מקוים לרשום הישג טוב אך זה יהיה קשה.

    לסיכום:פיורטינה ניראת טוב העונה הקבוצה משחקת כדור רגל התקפי ומצוין בראשות מוטו וחבריו הערב הקבוצה שבה למגרשה הביתי שהוא מבצר עד עכשיו הקבוצה משחקת כדור רגל טוב במגרשה הביתי ,מול נאפולי שאחריי החגיגות מול יובנטוס והניצחון הגדול יהיה לה קשה לחלץ נקודות מול פיורטינה קבוצה ביתית חזקה נאפולי תחזור לקרקע לאחר הניצחון על יובנטוס ותפביד הערב ולכן הסימון1.

    דפורטיבו לה קורניה-מאיורקה-X (ביחס:2.80).

    משחק במסגרת הליגה הספרדית כאשר דודו אוואט וחבורתו חוזרים למשחק ביתי לאחר ההפסד במחזור הליגה האחרון לריאל מדריד 1-3,לה קורניה עד כה איננה ניראת טוב והקבוצה ניראת שתיאבק העונה בחלק התחתון של הטבלה,הערב הקבוצה תחזור למגרשה הביתי לארח בו את מאיורקה שניראת מנגד טוב במחזורים האחרונים לה קורניה שבמשחקה האחרון במגרשה הביתי רשמה תבוסה כאשר נחלה הפסד ביתי בתוצאה 4-2 על ידי ולנסיה אל מחזור לאחר מכן הקבוצה חוללה הפתעה כאשר ניצחה בסביליה 1-0.
    לה קורניה שהעונה מצפה לה עונה קשה לאחר עזיבת מספר שחקני מפתח ובמועדון הצנוע רוצים סך הכל עונה שקטה בלי להיאבק בחלק התחתון של הטבלה הקבוצה תגיע למשחק הערב כאשר מאזן משחקי הבית של הקבוצה לפני המשחק הערב עומד על:ניצחון1,0תיקו,ו3 הפסדים מאזן שלילי שבלה קורניה היו רוצים להפוך אותו לחיובי כאשר זה מתחיל הערב בלה קורניה רוצים לשוב למסלול הניצחונות מול הקהל הביתי.

    לעומתה מגיעה מאיורקה המפתיעה שמגיעה למשחק החוץ בלה קורניה לאחר משחק דרמטי מול אספניול במחזור האחרון הקבוצה סיימה בתיקו 2-2 מול אספניול זאת לאחר שהקבוצה הובילה 1-0 אך אספניול הישוותה ל1-1 ולאחר מכן עלתה ל2-1 ,אך למאיורקה הורחק שחקן בדקה ה-32 במאיורקה כבר החילו לרשום הפסד ביתי אך הקבוצה עם 10 שחקנים חזרה לבסוף והישוותה ל2-2 דרמטי ללא ספק מאיורקה ניראת עד עכשיו טוב בליגה הקבוצה יוצא תהערב למשחק החוץ כאשר הקבוצה במשחק החוץ האחרון בליגה רושמת ניצחון 2-0 על ראקטיבו הואלבה.
    מאיורקה שמגיעה למשחק החוץ ברשותה 3 משחקים כבר ללא הפסד ועם מאזן משחקי חוץ ערב המשחק עומד על:ניצחון1,תיקו2,והפסד1,ללא ספק מאזן די טוב לקבוצה שעם תקציב לא גדול במיוחד נותנת עד כה פתיחת עונה טובה,במאיורקה יודעים שהערב מול לה קורניה החלשה צריכים לנצל זאת ולחזור למסלול הניצחונות שניעצר על ידי אספניול במחזור האחרון.

    לסיכום:לה קורניה ודודו אוואט חוזרים למגרשם הביתי הערב הקבוצה יחד עם הקהלה הביתי תרצה לחזור למסלול הניצחונות אך הקבוצה לאחר התבוסה מול ריאל 1-3 הפסד שאינו מוסיף ביטחון,מנגד מאיורקה עם 3 משחקים ללא הפסד ניראת טוב מגיעה ללה קורניה בידיעה שאפשר להוציא נקודות מהמשחק הערב נקודות וניצחון מאיורקה שעד כה ניראת טוב אמנם ניראת טוב אך מול לה קורניה שלמרות שהיא לא יציבה לדעתי תקשה על מאיורקה מה שמוביל אותנו לחלוקת נקודות שווה ולכן הסימון:X.

    עוד סימונים מומלצים:

    אינטר-גנואה-1 (ביחס:1.20).

    אטלנטה-קליארי-1 (ביחס:1.65).


     
  2. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק 41: רומא - לאציו:

    יש מעט מאוד משחקי דרבי יותר חמים מהדרבי של רומא. לאציו, שסיימה רביעית בעונה שעברה, משלמת העונה את המחיר של חוסר ההתחזקות בקיץ. הסגל של הקבוצה הזו לא עמוק מספיק וכל שלושת ההפסדים של הקבוצה הגיעו אחרי שהיא שיחקה באמצע השבוע בליגת האלופות ושחקנים היו שחוקים ועייפים. לאציו מגיעה למשחק הזה אחרי הפסד ביתי לאונדינזה ואילו רומא אחרי ניצחון מצויין בחוץ על מילאן אלופת אירופה 0:1 משער של ווצ'יניץ', שגם הערב ימשיך להחליף בהרכב את הקפטן והאליל של רומא, פרנצ'סקו טוטי, החולה שלא ישחק בדרבי. אולם הפעם לדעתי לרומא מצפים חיים קשים יותר מאשר מול מילאן משום שהיא תשחק מול קבוצה שמתגוננת ולא יוזמת ויכולה לקבל עקיצות במתפרצות. התיקו של אינטר במחזור האחרון והניצחון של רומא צימקו את הפער בין רומא לאינטר בפיסגה לשלוש נקודות בלבד וזו הזדמנות פז לרומא לסגור את הפער ולחלום על אליפות, אך מי כמו לאציו מומחית בלקלקל לרומא את התוכניות. אני מאמין בהפתעה במשחק הזה והיחס מפתה מאוד. ההימור: 2, היחס 4.4

    משחק 44: אטלנטה - קליארי:

    אטלנטה חוזרת הביתה אחרי ניצחון חוץ מרשים 0:1 בחוץ על אמפולי משער של הכוכב הבלתי מעורער של הקבוצה, כריסטיאן דוני. הקבוצה של דל נרי לא מקבלת מספיק קרדיט והעובדה שהיא נוצחה העונה פעם אחת בלבד מדברת בעד עצמה. אטלנטה, שהשיגה כאמור ניצחון בכורה בחוץ במחזור הקודם תנסה להמשיך לשמור את המאזן הביתית החיובי שלה מול קלארי המסובכת בתחתית. קליארי מכרה בקיץ את מלך השערים שלה בעונה שעברה, מרקו סואזו, שעבר לאינטר האלופה ובלעדיו החיים קשים מאוד בסרייה א'. אולם זו לא הבעייה היחידה של קליארי. גם הקו האחורי שלה בנוי משחקנים צעירים ולא מנוסים וההגנה החדירה של הקבוצה הזו ספגה כבר 13 שערים בתשעה מחזורים.קליארי נמצאת בכושר גרוע ולא ניצחה בשלושת משחקיה האחרונים. אני לא רואה סיבה שהיא תנצח דווקא בברגמו, שנחשב למקום שקשה מאוד לנצח בו. אטלנטה השיגה 2 ניצחונות ו-2 תוצאות תיקו בארבעת משחקי הבית שלה והערב היא תוסיף עוד ניצחון למאזן. ההימור: 1 היחס 1.65
     
  3. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אסף תודה רבה לך ידידי אבל לאציו במגמת ירידה לאחרונה בליגת האלופות הקבוצה הפסידה 1-2 לברמן,בליגה נחלה הקבוצה הפסד ביתי לאודינזה החלשה כך שהערב מול רומא שחוזרת עם ניצחון מסן סירו על מילאן יהיה קשה לנצח ברומא.
     
  4. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכבי הרצליה - מ.ס. אשדוד 2 ביחס 2.35.

    הרצליה תגיע למשחק כאשר זו הזדמנות טובה לשלב צעיריםשלא זוכים לדקות משחק במסגרת הליגה. מכבי הרצליה אחרונה בבית 3עם 4 נקודות ואשדוד שלישית עם 5 נקודות . איתם בבית גם מכבי נתניה ומכבי חיפה .
    הרצליה כבר איבדה עיניין למעשה בגביע הטוטו והמשחק הזה אינו חשוב עבורה והיא תעלה בהרכב מחליפים.

    ההרכב המשוער:
    הרכב הרצליה : אמיר אדרי אקס מכבי חיפה, רמי חליס, ברק לביא, שי בנאי, עדי סופר , אושרי אלפסי, שלו מנשה, שי ביטון, ג´וש קנט, טצ´ם אנטוייה, אלנתן סלמי

    מהצד השני אשדוד:

    מי שהתאמנו בעיקר אלה שחקני ההרכב השני, שצפויים לקבל את חולצת ההרכב במשחק מחר (רביעי) מול מכבי הרצליה במסגרת בית א' בגביע הטוטו. אלון חזן מאוד רוצה להעפיל מהבית מה שייתן לא מעט כסף למועדון, ולכן ככל הנראה יעלה ב-11 מספר שחקני הרכב לצד ההרכב השני כדי לנצח את המשחק ולחלוף אחר השניה בבית, מכבי נתניה. לאשדוד 5 נקודות מארבעה משחקים וניצחון יחזיר אותם חזק לתמונת העלייה.

    לסיכום:

    הרצליה איבדה עיניין בגביע הטוטו והראש שלה באשדוד במסגרת הליגה,אשדוד עדיין חזק בתמונת העלייה אם תנצח פה את הרצליה בחוץ .


    בית"ר ירושלים - הפועל תל אביב 1 ביחס 1.30

    בית"ר ירושלים תארח היום בשעה 18:00 את הפועל ת"א למשחק במסגרת גביע הטוטו. יצחק שום צפוי לתת למספר שחקני ספסל הזדמנות לפתוח בהרכב ביניהם שגיא שטראוס, דוד אמסלם, תומר בן יוסף, מילובאן מירוסביץ וחן עזריאל.

    המשחק שלא אמור להשפיע כל כך על עלייתה של בית"ר לשלב הבא- נלקח ברצינות על ידי יצחק שום שיתן למספר שחקני ספסל הזדמנות לפתוח בהרכב, אך עם זאת ביקש המאמן משחקניו לגלות רצינות במשחק ולתת הכל בשביל להשיג 3 נקודות.

    הרכב משוער:
    שגיא שטראוס תומר ב יוסף, שמעון גרשון (אריק בנאדו)דוד אמסלם, כריסטיאן אלברז גל אלברמן, עידןטל, מילובאן מירוסביץ', עמית בן שושן,חן עזריאל, אנטונלי רומולו (טוטו תמוז, ברק יצחקי).

    מהצד השני הפועל תל אביב

    גיא לוזון צפוי לתת מנוחה לשחקני ההרכב הראשון ששיחקו אמש בהפסד למ.ס אשדוד, ויעלה בהרכב את שחקני הספסל ביחד עם שחקנים מקבוצת הנוער של המועדון. טל חן, אבדג'י ועדי סבג, צפויים לפתוח במשחק.


    לסיכום:
    הפועל תל אביב תעלה אם שחקנים צעירים,לביתר יש סגל שחקנים שיכול להיות בנוי מ2 קבוצות שהתמודדו על האליפות ולא משנה אם שחקני הרכב יקבלו אצלה מנוחה.
    לדעתי ביתר תנצח ותעלה מהביתה הזה.
     
  5. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אטאלנטה - קליארי 1 ביחס 1.65.

    אטאלנטה ניצאת במומנטום גבוה לאחר הניצחון על אמפולי.
    גם קליארי שיחקה די טוב במשחק מול טורינו אך לא השיגו תוצאה והפסידות 2:0 לטורינו.

    אטאלנטה עדיה באותה בעיה בהרכב כאשר Langell ו Belleri בספק,וCarrozzieri בחוץ.

    קליארי אם מערך של 4-5-1 כאשר Foggia חוזר להרכב.

    לסיכום:
    קליארי אינה קבוצת חוץ טובה,אני מאמין שהביתיתו של אטאלנטה תכריע.


    פיורנטינה - נאפולי 1 ביחס 1.60

    פיורנטינה בלתי מנוצחת,נאפולי מגיעה כאשר היא מנצחת את יובה בגדול 3:1.

    חדשות בפיורנטינה:ייתכן ש Osvaldo יחליף את אדריאן מוטו הפצוע.

    נאפולי תחסר את הסטריקר שלה Zalayeta (מושעה) וגם את Blasi שפצוע.

    לסיכום:

    פיורנטינה כאמור בלתי מנוצחת,ולפי דעתי בביתה נגד נאפולי היא לא תתקשה.


    אינטר - גנואה X2 ביחס 4.35 לתיקו ו9.30 לניצחון חוץ.

    אינטר בשבוע שעבר ביצעה תיקו מול פאלרמו,אבל היום היא תשחק בלי שוערה Julio Cesar ,Toldo, Viera ,ו Stankovic.

    בלי Ibrahimovic (שכנראה Mancini יחליף אותו בהרכב אינטר)

    גנוה תחסר אך ורק את Papa Waigo.

    לסיכום:
    אני מאמין שגנואה לא תפסיד את המשחק הזה לאינטר ואני מריח במשחק הזה הפתעה.


    יובנטוס - אמפולי 1 ביחס 1.20

    יובנטוס תגיע למשחק מול אמפולי אם 3 מושעים:: Le Grottaglie, Nocerino Chiellini.
    כנראה שביובנטוס Tiago ישחק ודל פירו ינוח ,כאשר Iaquinta וTrezeguet החלוצים.

    אמפולי במצב חרום כאשר היא תחסר רשימה ארוכה של שחקנים Buscè, Pratali, Saudati, Vanigli Adani.

    לסיכום:
    הימור ששוה ללכת עליו אבל היחס קטן אמפולי אם הרבה חיסורים מול יובנטוס בחוץ אין לה סיכוי.


    פאלרמו - פארמה 1 ביחס 1.55

    פאלרמו במערך של 4-4-2 כאשר Miccoli וAmauri בהתקפה.
    פאלרמו תחסר למשחק את Bresciano ו Migliaccio אך עדיין מאמן פאלרמו יפתח את המשחק במערך התקפי.

    פארמה תחסר למשחק Cardone ואת Falcone ואת ה"סטריקר"שלה Budan.
    כאשר Couto ו Morfeo מושעים.

    לסיכום:
    פאלרמו מציבה מערך התקפי אם 2 חלוצים בביתה,פארמה אם החיסורים תחזור הביתה בלי נקודות.


    רג'ינה - ליבורנו 1X ביחס 1.80 לרגינה ו3.00 לX.

    2 הקבוצות אף פעם לא ניצחו העונה.
    לרגינה אין בעיית פציעות כאשר מאמנם Ficcadenti יחזור מהשעייה שקיבל.

    ליבורונו תחסר את Pasquale ו De Vezze(מושעה) ו Vidigal , Volpe.

    לסיכום:
    כפול 1X ביחסים לא רעים בכלל הם ההימורים המומלצים פה.2 הקבוצות מציגות יכולת רעה אך הביתות תעשה את ההבדל.


    רומא - לאציו 1 ביחס 1.60
    סה"כ שערים רומא/ לאציו 2 ביחס 2.80


    הדרבי של רומא,רומא במומנטום אבל טוטי גם במשחק הזה בדרבי מול לאציו לא יוכל לשחק בגלל פציעה.
    מי שעוד יחסר ברומא הוא Taddei כאשר בקבוצה בונים על Vucinic שנמצא בכושר נפלא.

    לאציו במשבר חמור:Mauri,Siviglia לא ישחקו,כאשר גם Behrami בחוץ.

    2 הקבוצות עולות במערך התקפי במטרה ללנצח לאציו תעלה אם מערך 4-3-1-2 אם Pandev,Rocci בהתקפה.

    רומא תעלה אם אותו מערך 4-3-1-2 וכנראה שנראה הרבה גולים במשחק הזה.

    לסיכום:
    אני הולך שרומא תנצח פה אם הרבה גולים בדרבי הרומאי.


    סמפדוריה - מילאן 2 ביחס 1.95

    מילאן במשבר חמור אבל יש להם סגל טוב מאוד.
    הם יגיעו למשחק בלי Ambrosini שמושעה,כאשר Brocchi יחליף אותו.

    סמפדוריה בבעיה:Cassano בחוץ,Montella בספק,כאשר גם Caracciolo ו Accardi בספק למשחק.

    מאמן סמפדוריה יMazzarri עלה במערך של 3-4-1-2 למשחק הזה.

    לסיכום:
    סמפדוריה בבעית פציעות אני מאמין שבמשחק הזה מילאן תצא מהמשבר שלך כדי להימנע מסכסוך של ההנהלה אם אנצלוטי.


    סיינה - קטאניה 1 ביחס 1.95.

    סיינה תגיעה למשחק הזה כאשר בסיטואציה שלה היא חייבת לנצח.
    סיינה במערך של 4-3-3 אם Bucchi, De Ceglie ו Maccarone.

    לקטאניה יש הגנה מאוד חזקה,והיא תחסר למשחק הזה את Terlizzi ו Sardo.

    לסיכום:
    אני מאמין שההביתיות תכריע,סיינה חייבת ניצחון פה.


    אודינזה - טורינו 1 ביחס 1.70

    אודינזה תחסר את המגן שלה Zapata כאשר מי שיחליף אותו הוא Marino .

    טורינו תקבל בחזרה את Zanetti בקישור ואת Di Michele אחרי השעייה ארוכה.
    אך היא תחסר את Recoba, Barone, Grella ו Lazetic.

    לסיכום:
    אודינזה הקבוצה היותר טובה ולדעתי תנצח את המשחק הזה.
     
  6. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לדרבי חוקים משלו
     
  7. SABI FOREVER Member

    הצטרף ב:
    ‏11/8/07
    הודעות:
    75
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק מספר 62: קליבלנד (+5) - דאלאס: קליבלנד לא התחזקה בפגרה ובינתיים רק נחלשה כשאנדרסון וארג'או וסאשה פאבלוביץ', שניים מעוזריו העיקריים של קינג ג'יימס בעונה הקודמת, לא יפתחו את העונה בעקבות דרישתם לחוזה משופר (עם הקלעי הסרבי כבר הגיעו לסיכום אך הוא לא הצטרף לקבוצה עדיין).

    דאלאס, הלוזרית הגדולה של הליגה בשניתיים האחרונות, לא עשתה שינויים בסגל והתחזקה רק באדי ג'ונס הוותיק שיוסיף לה הרבה יכולת ונסיון מהספסל. דאלאס תנסה גם העונה לזכות בטבעת ובהחלט יש לה סיכוי לכך, אך זאת רק במידה שהיא תשתפר בצד המנטאלי.

    למשחק הלילה באוהיו היא מגיעה ללא ג'וש הווארד, מספקי הנקודות העיקריים שלה בעונה הקודמת, שהורחק במשחק קדם עונה, אך אם יש משהו שבוודאות לא חסר לקבוצה של אייברי ג'ונסון זה עומק התקפי, וג'רי סטקהאוס וג'ייסון טרי יוכלו לספק בלי הרבה בעיה את הנקודות החסרות של הווארד.

    קליבלנד, שהגיעה עד הגמר בעונה הקודמת, תמשיך להתבסס על לברון ג'יימס הבלתי ניתן לעצירה, אך נראה כי השנה יהיה קשה לחבורה המפתיעה שלו להגיע לאותם גבהים כמו בעונה שעברה. גם אם לברון יקלע הלילה 50 נקודות לא נראה כי זה יספיק לקבוצתו מול דאלאס האיכותית ומלאת העומק, וגם 5 הנקודות שקיבלה קליבלנד בליין לא ישנו את ההימור. ההימור 2, היחס: 1.80

    משחק מספר 63: דנבר - סיאטל (+10): דנבר של צמד הסופרסטארים, אלן אייברסון וכרמלו אנתוני, תרצה להגיע העונה רחוק יותר מבעונה הקודמת, בה הודחה כבר בסיבוב הראשון של הפלייאוף. היא פותחת עונה מול סיאטל ששינתה את פניה מקצה לקצה בפגרה.

    המאמן פי ג'יי קארליסימו קיבל לידיו את אימון הקבוצה, אשר בחרה במקום השני של הדראפט האחרון את קווין דוראנט שהולך להיות אחד השחקנים הגדולים בליגה. מלבד דוראנט סיאטל הביאה בדארפט את הפורוורד המצויין של מכללת ג'ורג'טאון ג'ף גרין, בטרייד ששלח את ריי אלן, כוכבה הגדול בשנים האחרונות, לבוסטון.

    הצרה בסיאטל היא שגם דוראנט וגם גרין שאמורים להוביל את הקבוצה העונה נפצעו בפגרה. דוראנט כבר חזר להתאמן וככל הנראה יעלה לשחק הלילה, אך לא בטוח שיוכל לתת מעצמו 100% יכולת. גרין לעומת זאת לא ישחק בכל מקרה ונראה שצמד הסופרסטארים של דנבר יוכלו לפתוח את העונה בניצחון קליל. ההימור 1, היחס: 1.80
     
  8. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל הכבוד מכור לזכיות על התפיסות וגם לי שיחקנו אותה ובגדול מקוה שאנשים ניצלו זאת!!!

    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/champions.Xxx
     
  9. SABI FOREVER Member

    הצטרף ב:
    ‏11/8/07
    הודעות:
    75
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למה לי אתה לא אומר כל הכבוד ??? http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/sad.Xxx

    2 מ-2 ב-NBA http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/icon_thumright.Xxx


    מה, כדורסל לא נחשב ?? http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/dry.Xxx


     
  10. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שקד גם אני חשבתי כמוך והלכתי על דאלאס ודנבר אבל... הימרתי בווינר הדפוק הזה אז הייתי חייב עוד משחק ונפלתי על וושינגטון העגלות האלה שהפסידו בהארכה לאינדיאנה האפסים, למרות שהיו בלי אוניל, וושינגטון האלה פשוט קבוצת חוץ זוועתית
     
  11. ראול Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/03
    הודעות:
    4,578
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מועתק מדיון הזכיות
    לאחר הזכייה שלי לפני שלושה ימים (תזכורת), הנה הטופס שלי מהיום. כרגיל, הימור בודד וכמו תמיד - הימור כל ספרדי.

    http://img462.imageshack.us/img462/3973/winner2lb1.Xxx

    ארתור, מזל טוב. שוב.

    נ.ב.
    לא, לא באמת http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx
     
  12. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    ארתור , בוא נתחיל למלות ביחד http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
     
  13. ראול Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/03
    הודעות:
    4,578
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צר לי, אני לא יכול....

    אבל למלא ביחד, אפשרhttp://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx

    ארתור, אבשלום קורhttp://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
     
  14. mrwhat Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/07
    הודעות:
    741
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נחשב נחשב http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx יצאת תותח אבל כמו כחול לנצח (אגב, אתה תותח) גם אני חשבתי שוושינגטון לפחות תנצח בפאקינג 4 נק'?!@#?!@$%!?#@$#!?@
    עגלות.