המלצות לליגת האלופות: יום שלישי בערב!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏6/11/07.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המלצות אלה הועלו ע"י מתן שמי:

    משחק מספר 21: אולימפיאקוס – ריאל מדריד

    ריאל מדריד לא מפסיקה להתהפך העונה. לאחר שפירקה את ולנסיה האומללה 1:5 לפני שבוע, האלופה ממדריד הצליחה לרשום שיא שלילי של 4 הפסדים רצופים ב "ראמון סנצ'ז פיז'חואן" מול סביליה. הערב ריאל תצא למשחק חוץ קשה נוסף, הפעם במסגרת המחזור ה-4 בליגת האלופות מול אולימפיאקוס היוונית. במפגש הקודם בין השתיים, אולימפיאקוס הצליחה לעלות ליתרון מפתיע שנשמר עד לדקה ה-69, אך בליץ' של ריאל ורוביניו עם שני שערים גדולים, קבעו ניצחון 2:4 לאורחת.

    הערב ריאל המוליכה את בית 3 יודעת שניצחון חוץ יבטיח לה כמעט סופית את המקום בשמינית הגמר, ומול אולימפיאקוס הרחוקה ממנה שלוש נקודות בלבד ונמצאת בכושר מצוין עם 3 ניצחונות מתוך חמשת משחקיה האחרונים, האלופה הספרדית תצפה למשחק צמוד אך בסופו של דבר תזכה בנקודות. ההימור: 2, היחס 1.80.

    משחק מספר 24: סלטיק – בנפיקה ליסבון

    מפגש המאכזבות של בית 4 ייערך הערב בסקוטלנד. המארחת לא מצליחה לשחזר את ההצלחה בליגת האלופות מאז הניצחון 1:2 על מילאן במחזור השני וממוקמת במקום האחרון עם 3 נקודות בלבד. אך אם סלטיק רוצה להשאיר סיכוי להעפיל לשמינית הגמר, או לפחות להשיג כרטיס לגביע האופ"א היא תצטרך לנצח היום ב"סלטיק פארק" לעיני 60 אלף אוהדים נלהבים.

    ומי שתרצה למנוע ניצחון ביתי, זאת האימפריה הפורטוגלית, בנפיקה ליסבון. האורחת שניצחה את סלטיק במחזור הקודם 0:1 ומחזיקה באותן מספר נקודות, תרצה לצאת בשלום הערב ולסחוט תוצאת תיקו יקרה. אך מילאן כבר למדה על בשרה, בגלאזגו הסיכוי לזכות בנקודות שואף לאפס. ההימור: 1, היחס 1.80.

    משחק מספר 26: שחטיור דונייצק – מילאן

    שחטיור דונייצק לא יכלה לקבל את מילאן בכושר גרוע יותר. ניצחון אחד בלבד השיגה אלופת אירופה בארבעת משחקיה האחרונים, ותיקו האפס המאכזב במחזור האחרון מאשר כי מילאן צריכה רכש צעיר, ובמהירות. לפני כשבועיים האדומים – שחורים ניצחו בקלילות את דונייצק בתוצאה 1:4, אך באוקראינה התסריט יהיה שונה לגמרי.

    מתוך 11 משחקים בייתים העונה, דונייצק ניצחה 10 ולא הפסידה אפילו באחד!, ומול מילאן הזקנה והמתפרקת היא תצליח להפתיע ולרשום ניצחון נוסף. ההימור: 1, היחס: 3.00
     
  2. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ליברפול - בשיקטאש 1 ביחס 1.20



    לבשיקטאש היה משחק מאוד קשה בדרבי בשבת מול פנרבחצה והיא הפסידה.

    השחקנים מאוד עייפים,והם לא יכולים לשחק 2 משחקים בשבוע עוד מה שהטיסה לאנגליה הייתה ארוכה ומעייפת.

    בשיקטאש לא מגיעה למשחק בהרכב מלא,יש להם שחקני הרכב שני להיום,לדוגמת:cisse, diatta,ricardinho, hugain.

    חיסורים משמעותיים בהרכבה של בשיקטאש להיום,עוד מה שהמגן אולי הכי טוב שלהם בקבוצה gökhan zan לא ישחק היום.

    על ליברפול אין צורך לציין,נמצאת במשברון קטן,שלדעתי יום תצא ממנו ואין לי ספק שהם ינצחו היום.



    בהצלחה לכולם.
     
  3. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המלצה למהמרי האינטרנט משחק טוב להימור:

    המלצה למשחק במסגרת הליגה הצרפתית השנייה

    ניור-גרונבל-2(ביחס:2.25 בסטאן גיימס).

    משחק במסגרת הליגה הצרפתית השנייה כאשר הקבוצה הביתית ניור חוזרת למשחק ביתי כאשר הקבוצה מגיעה לאחר שבמחזור הליגה האחרון הקבוצה מסיימת במשחק החוץ עם הפסד בתוצאה 0-1 מול קלרמונט ללא ספק זה לא העונה של ניור עד למשחק הערב הקבוצה מדשדשת לה בתחתית הטבלה כאשר למשחק הערב הקבוצה מגיעה לאחר שהקבוצה ללא ניצחון כבר 2 משחקים כאשר הניצחון האחרון של הקבוצה היה לפני 2 מחזורים בו הקבוצה ניצחה במשחק החוץ אצל ליבורנה בתוצאה 2-0.

    הערב הקבוצה חוזרת למגרשה הביתי כאשר הקבוצה עד כה ניצבת לה עם מאזן משחקים ביתי ערב המשחק שעומד על:2 ניצחונות,0תיקו,ו5 הפסדים,מאזן שלילי למידי כאשר במועדון הצנוע והקטן יודעים שהמגרש הביתי אמור להוות כמבצר ביתי בו הקבוצה אמורה לאגור את רוב נקודותיה על מנת לשרוד בליגה,הקבוצה ממוקמת לה ערב המשחק בטבלה במקום ה-15 בטבלה עם 14 נקודות במאזנה כאשר בינה לבין הקו האדום מפרידות רק3 נקודות.

    לעומתה יוצאת הערב לניור גרונבל הקבוצה שנימצאת בכושר טוב תגיע למשחק החוץ בניור כאשר הקבוצה חוזרת לעצמה ובמחזור הליגה האחרון הקבוצה רושמת ניצחון ביתי על דיזיו בתוצאה 0-2,הערב גרונבל רוצה להמשיך בומנטום הטוב כאשר הקבוצה מציגה יכולת טובה במשחקים האחרונים במחזור לפני כן סיימה בקבוצה בתוצאת תיקו במשחק החוץ אצל טרואה בתוצאה 2-2 כאשר גרונבל הציגה משחק מצוין והיתה קרובה לניצחון.

    הערב גרנובל מגיעה למשחק החוץ כאשר הקבוצה מגיעה למשחק עם מאזן משחקי חוץ של:3ניצחונות,3תיקו,וללא הפסד,מה שמראה על קבוצה חוץ חזקה שמטרתה העונה במועדון העפלה לליגת הצרפתית הראשונה,הקבוצה תגיע למשחק כאשר היא בכושר טוב מה ממקמם את הקבוצה במקום ה-3 בטבלה עם 26 נקודות במאזנה.

    לסיכום:ניור הקבוצה הביתית חלשה ואיננה מצליחה להתייצב הקבוצה חוזרת לאחר הפסד במשחק החוץ לקלרמונט והקבוצה איננה מצליחה במגרשה הביתי לאגור נקודות המאןז השלילי אינו מוסיף כלל לשחקני הקבוצה כאשר מולם מתייצבת גרנובל שהעונה ניראת מצוין ורוצה לרשום עלייה הקבוצה מגיעה בכושר מצוין ועם ניצחון במחזור האחרון על דיזיון,גרונבל עם סגל יותר טוב ועם כושר מצוין תנצח ולכן הסימון 2.
     
  4. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
    מה נהיית גם מהמר באינטרנט ??
    בקשר להמלצה..ליגה זוועתית..אסור לגעת בה.
     
  5. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שלומי אחי אני הרבה זמן כבר שם ....