אשכול המלצות לסופ"ש!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏9/11/07.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    באשכול זה אתם מוזמנים לתת את ההמלצות שלכם למשחקי סוף השבוע הבאים עלינו לטובה
     
  2. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המלצה למהמרי האינטרנט :

    ביתר שמשון/ת"א-עירוני קרית אתא-1 (ביחס:1.75 למהמרי הסטאן גיימס).

    משחק במסגרת המחזור ה- כאשר הקבוצה הביתית חוזרת למחשק ביתי לאחר שבמחזור האחרון הקבוצה משחקת במגרשה הביתי ומנצחת בו את הפועל בני טמרה שבעונה שעברה היתמודדה על העלייה לליגת הלאומית אך נכשלה במחזורי הסיום,היום ביתר שמשון מגיעה למשחק הביתי כאשר העונה במועדון הצנוע מתל אביב מקוים לרשום עלייה לליגת הלאומית כאשר שחקנים כמו חיים שאבו,שי אבוקסיס,שי והבה הובאו על מנת לממש את הפוטנציאל לעלייה לליגה הלאומית.

    ביתר שמשון עד כה העונה ניראת מצוין הקבוצה ממוקמת לה במקום ה-2 בטבלה כאשר הקבוצה לאחר 7 מחזורים נימצאת עם מאזן של :4 ניצחונות,2תיקו,והפסד בודד ובאמזן הנקודות של הקבוצה 14 מתוך 21 אפשריות,ללא ספק ביתר שמשון מכוונת העונה גבוה הקבוצה משחקת כדור רגל מצוין בראשות חיים שאבו ושי אבוקסיס שנימצאים בכושר טוב הקבוצה משחקת את משחקיה הביתיים במגרשה המיתוגלי של בני יהודה שכונת התקוה היום בביתר שמשון מקוים לרשום ניצחון ולתפוס את המקום הראשון בטבלה ולקוות להפסד של הראשונה בטבלה של השקמה רמת/חן שכאמור יקנה לביתר שמשון את המקום הראשון בטבלה.

    לעומת ביתר שמשון מגיעה היום עירוני קרית אתא הקבוצה שבכל שנה ושנה מדשדשת לה בין מרכז טבלה לתחתית הליגה הקבוצה איננה ניראת טוב גם העונה ובמועדון הצנוע מהצפון מקוים לרשום עונה שקטה וללא סיבוכים בתחתית הליגה,הקבוצה סיימה במחזור הליגה האחרון בהפסד במשחק החוץ אצל הפועל מרמורק בתוצאה 0-2,אך לפני כן הקבוצה רשמה ניצחון ביתי על הפועל אשקלון בתוצאה 0-1 במגרשה הביתי.

    עירוני קרית אתא תצא הערב למשחק חוץ קשה אצל יריבה חזקה ממנה ועדיפה על פניה בסגל הקבוצה ללא ספק לעירוני קרית אתא הולך להיות היום קשה כאשר הקבוצה משחקת שבוע שני ברציפות משחק חוץ,קרית אתא מתחילת העונה ולפני המשחק היום ממוקמת במקום ה-7 עם:3 ניצחונות,0תיקו,ו4 הפסדים כאשר במאזן הנקודות הקבוצה ניצבת לה עם 9 נקודות במאזנה מתוך 21 אפשריות,ללא ספק קרית אתא תיתקשה היום לצאת עם נקודות משכונת התקוה אך במועדון יודעים שכל תוצאה פרט לניצחון עלולה לגרור את הקבוצה לסיבוכים בתחתית הליגה מה שלא מעוניינים כלל במועדון הצפוני.

    לסיכום:ביתר שמשון חוזרת למשחק ביתי שני ברציפות לאחר הניצחון במחזור הקודם על בני טמרה יריבה חזקה אך יד על העליונה של ביתר היתה במשחק ורשמה ניצחון חשוב בדרך לדבר האמיתי עלייה לליגה הלאומית,מול עירוני קרית אתא שמדשדשת לה בכל עונה בין מרכז טבלה לתחתית הליגה ללא יומרות לצמרת הליגה קרית אתא עם סגל צעיר וחלש מול ביתר שמשון עם סגל שחקנים בכירים בדמות חיים שאבו,שי אבוקסיס,שי והבה לדעתי תנצח ותרשום ניצחון שני ברציפות במגרשה הביתי ולכן הסימון1.



     
  3. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק מספר 41: מכבי נתניה – הפועל כפר סבא

    בזמן שצמד התל אביביות מתעסקות במאבקי התחתית, ומכבי חיפה חוגגת ניצחון ומייד חוזרת להפסיד, סגנית אלופת המדינה, מכבי נתניה, ממשיכה להתמקם באופן קבוע בצמרת הגבוהה. היום חניכיו של ראובן עטר יארחו במסגרת המחזור ה-9 בליגת העל את אלי אוחנה והפועל כפר סבא.

    בניגוד למארחת, כפ"ס לא מצליחה לשדרג את מעמדה בטבלה, וכבר 5 משחקים רצופים האורחת לא מצליחה לנצח. נתניה כבר הוכיחה את יכולותיה השנה ומלבד היותה ההגנה הטובה ביותר בליגה, עם חמישה שערי חובה בלבד, היהלומים ניצחו בארבעת מחמשת משחקיהם האחרונים, ומול כפר סבא המתנדנדת המארחת לא תתקשה לזכות בנקודות. ההימור: 1, היחס 1.50

    משחק מספר 31: שטוטגרט – ביירן מינכן

    שטוטגרט יודעת שהזדמנות כל כך טובה לנצח את ביירן, סביר להניח לא תחזור על עצמה. האורחת והקבוצה הקטלנית ביותר בגרמניה, פתחה את העונה בסערה עם 8 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו ב-10 משחקיה בבונדסליגה, אך בשלושת השבועות האחרונים המכונה המשומנת של אוטמר היצפלד החלה להיעצר. שתי תוצאות תיקו מאופסות בליגה, ובנוסף תיקו 2 מאכזב ביום חמישי נגד בולטון במסגרת גביע האופ"א, מכניסים את ביירן למיני משבר.

    והקבוצה שתרצה להמשיך את מסכת האכזבות של ביירן, היא לא פחות מאשר אלופת גרמניה. שטוטגרט שהדהימה את הבונדסליגה אשתקד וזכתה באליפות ראשונה לאחר 15 שנים, תצטרך להתפלל לנס בכדי שתוכל לשמור על התואר. לאחר 12 מחזורים המארחת מדורגת במקום ה-11, אך באצטדיונה הביתי היא מצוינת ומתוך שישה משחקים ביתיים, שטוטגרט ניצחה ארבעה והפסידה רק באחד. מלבד יכולתה החלשה של ביירן בשבועות האחרונים, האורחת מתקשה מאוד במפגשיה עם שטוטגרט וגם הערב היא תיכשל, ותפסיד. ההימור: 1, היחס מצוין: 3.50

    משחק 54: רומולו - יצחקי

    ניתן להכריז רשמית, רומולו אכן שבר את תיאורית הברזילאים הכושלים. לאחר שנחתו בירושלים בשנים האחרונות בדיחות עצובות הקוראים לעצמם שחקני כדורגל מארץ הסמבה, הגיע העונה רומולו והוכיח כי ניתן לקנות חלוץ שהוא גם ברזילאי וגם יודע לכבוש. שישה שערי ליגה הבקיע מספר 28 בצהוב, שמוביל בקלילות את טבלת מלכי השערים.

    במאצ' אפ הערב ניצבת לרומולו משימה לא פשוטה. מכיוון שבקבוצה היריבה אין איום מספיק גדול, הציבו נגד הברזילאי את חברו לקבוצה. ברק יצחקי הפנטסטי כבש כבר שלושה שערי ליגה העונה, אך נגד החלוץ הטוב בליגה, האשקלוני צפוי להפסיד. ההימור: 1, היחס: 2.70.