כוכבי העתיד: בואו להשוויץ

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י דניאל_ה, ‏19/11/07.

  1. דניאל_ה Member

    הצטרף ב:
    ‏18/10/06
    הודעות:
    94
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב לכל קבוצה יש את השחקנים בפרימוורה שאתם כבר מדקלמים את השמות שלהם הרבה זמן, כי אתם בטוחים שיום אחד הם יהיו בהרכב הפותח בסרייה א' ויניפו את הסקודטו.
    אז זה המקום להראות אותם, לדבר עליהם.

    דוגמא נגיד:
    כריסטיאן פאסקואטו-
    תאריך לידה: 20 ביולי 1989
    עמדה:קשר התקפי
    מספר: 10
    קשר התקפי מעולה, שעכשיו הוא אחד הכוכבים הגדולים של הפרימוורה, כובש המון! אבל המון!
    משחק אחרון של הפרימוורה (18.11) 4-0 על מודנה שלושער שלו.
    http://www.christianpasquato.com/wp-content/gallery/supercoppa-primavera-2007/02.Xxx
     
  2. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    שם:אמיליאנו מסינו
    תאריך לידה:11.10.1989
    קבוצה:רומא
    עמדה:קשר אמצעי
    מספר:7 אני חושב(לא בטוח)
    קשר אמצעי שראיתי אותו עונה שעברה בנוער של רומא. אני לא בטוח שהוא עדיין שם אבל אני יודע שהוא בן 17. יש לשחקן מסירות גאוניות וגם בעיטות חופשיות לא רעות בכלל.
     
  3. איזאקו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    260
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בהקשר הזה מעניין לציין שהיום בכתב של "ידיעות אחרונות" על 20 השחקנים הצעירים הטובים ביותר כרגע (צעירים=מתחת ל- 23) לא היה אף שחקן איטלקי. הם ציינו בסוף הרשימה שחקנים שלא נכנסו לרשימת ה-20 הטובים ביותר ושם הופיעו רוסי, אקווילאני ולאבאצי.
     
  4. eduardo9 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/10/07
    הודעות:
    48
    לייקים שהתקבלו:
    0
    השחקן הצעיר האיטלקי הכי טוב בעולם הוא רפאל פלדיאנו
     
  5. yoni10 Member

    הצטרף ב:
    ‏6/5/07
    הודעות:
    982
    לייקים שהתקבלו:
    10
    אני לא מתפלא שהם לא שמו אף איטלקי ברשימה חוץ מאקווילאני וג'וזפה רוסי שלהם יש מקום ברשימה.
    הבעיה באיטליה היא שבקבוצות הגדולות לא נותנים מספיק במה לאיטלקים הצעירים למעט רומא ומהעונה יובנטוס.
    מבחינת פוטנציאל לאיטליה יש כשרונות אדירים, אבל כמעט כולם או ממעטים לשחק בקבוצות שלהם או מושאלים לכמה מנמושות הליגה.

    אם שחקנים כמו ג'יובינקו, מארקיזיו היו מקבלים הזדמנויות ביובה העונה והפלאדינו היה מקבל יותר דקות על המגרש היינו מקבלים מהם תפוקה הרבה יותר גדולה וכל העולם כבר היה מכיר אותם.
    אני יודע שיש עוד כשרונות, אבל מה לעשות, אני מכיר רק צעירים מיובה.
     
  6. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,911
    פאלדינו נותן תפוקה מצוינת העונה,אומנם לא כבש הרבה אבל עושה המון המון עבודה,הוא יותר טוב מנדבד ומדלפיירו העונה.כל פעם שנותנים לו הזדמנות הוא לוקח בשתי דיים.חוץ ממנו נוצ'רינו וקייליני אדירים,ה3 האלה פשוט מצוינים העונה,פשוט כך.
     
  7. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    לדעתי ההשאלות עוזרות לשחקנים הצעירים להתקדם. אלסיו צ'רצ' שקורע רשתות בסריה בי וכבש גם בבכורה שלו בנבחרת הצעירה וצפוי לחזור לרומא אולי כבר בינואר, לא היה מגיע למעמד הזה אם היה נשאר על הספסל של רומא. אקווילני גם הוא יצא לשנת השאלה וחזר שחקן טוב יותר וכמוהו גם שני הצעירים הכשרוניים של יובנטוס.
     
  8. saviola Member

    הצטרף ב:
    ‏14/8/05
    הודעות:
    1,177
    לייקים שהתקבלו:
    0
  9. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    אתה צודק הסגנון האיטלקי הינו כדורגל שמבוסס על טקטיקה, מחשבה רבה, מיקום, תנועה ללא כדור הדורשים הרבה נסיון ולכן קשה לראות, כפי שאמרת, שחקנים צעירים מובילים קבוצות צמרת או משחקים בהרכב הנבחרת. יותר מכך, באיטליה נפוץ גם לראות שחקנים מבוגרים מאוד תופסים עמדות לצעירים. הדבר בו איני מסכים איתך, הוא שזו בכלל לא בעיה. כל עוד לא אכפת לך, ולא צריך להיות אכפת לך, מרשימות מהסוג הזה אין סיבה שזו תהיה בעיה. השחקנים הצעירים יזכו לשנות התהילה שלהם ברגע שיהיו מספיק בשלים לכך.
     
  10. OR Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/06
    הודעות:
    611
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ממש נהנתי לקרוא , במיוחד על מונטולביו . עכשיו אפשר לראות שהוא התקדם הרבה מאוד ... וצפוי גם להתקדם עוד יותר בשנים הקרובות.
     
  11. LEO Member

    הצטרף ב:
    ‏11/11/07
    הודעות:
    60
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המצב רק הולך ונעשה יותר גרוע בקשר לשחקנים הצעירים ומהרבה סיבות שאני לא יכנס אליהם כרגע אבל מבחינת תוצאות אם אני משווה בין הדור של לפני 8-10 שנים לדור הצעירים של עכשיו וההבדל ברמות הוא אדיר דל פירו פיפו ווירי בגיל צעיר מאוד כבר שיחקו בקבוצות גדולות ברוב המקרים גם היו שחקני הרכב אפילו ההגנה התפארת של איטליה היתקלקלה נסטה קנבארו וזמברוטה וכל דור ההגנה הותיק של היום בצעירותם היו כוכבים גדולים כבר בגילאים ממש צעירים ונכנסו והיו לרוב שחקני הרכב לגיטימים ןתשוו היום לעומת זאת את ברזגלי בונרה פרארי בובו מונטובני צזרה נטאלי הם אפילו לא מתקרבים לדור ההגנה הישן גם החלוצים הצעירים קאסנו וגילארדינו ויאקווינטה ופאציני שציפינו מהם לגדולות ובצדק כי כשרון לא חסר להם אפשהו נתקעו בדרך נקודת האור היחידה שיש מהצעירים זה הקישור האיטלקי הטוב שחקנים כמו דה רוסי ואקווליאני דונדל מונטוליבו ופאלומבו ורוסינה משתלבים מעולה וזה בהרבה תודות לקבוצות דרג ב{רומא פיורנטינה סמפ ופאלרמו} מקווה איך שהוא הצעירים של יובה יפתעו וגם רוסי ושאר החברה הצעירים הם העתיד האמיתי של איטליה
     
  12. OR Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/06
    הודעות:
    611
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה גורם לך לחשוב שרומא ופיורנטינה הם קבוצות דרג ב' ? מה גורם לך לחשוב שדה רוסי לא שחקם קישור מספיק טוב ? הוא אחד היותר טובים באיטליה , הוא שחקן אדיר.
    גם פאציני , אם תשים לב לנתונים שלו בעונות האחרונות אתה תראה רק עליה:
    לפני שנתיים שהוא הגיע הוא שותף ב13 משחקים ונתן 3 שערים
    עונה לאחר מכן הוא שותף ב27 משחקים ונתן 5 שערים
    בעונה שעברה , שהיה בנוסף לטוני גם את מוטו הוא שותף ב24 משחקים ונתן 7 שערים
    והעונה יש לפאציני כבר 4 שערים ( + עוד אחד מקרב פנדלים )
    את הנתונים האלו כבר רשם לך uritotti בדיון השמי של הויולה , וגם שמה אתה לא כ"כ התחייסת לזה, אז קצת לפני שאתה ממהר להגיד שפאציני לא מספק את הסחורה תן לו לסיים את העונה הזו , שבא אני מאמין שהוא יגיע ל10 שערים אפשר אפילו לכוון ל15-17 שערים בכל מהסגרות. נחייה ונראה ..
    ג'ילא פשוט לא משחק לדעתי, תחת מאמן שמתאים לו , כי בפארמה , למרות שזה לא אותה הבמה הוא עם פנאדלי הוא היה הכוכב הקבוצה.
     
  13. LEO Member

    הצטרף ב:
    ‏11/11/07
    הודעות:
    60
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תשמע ילד אני יסביר לך את זה בצורה קצת יותר פשוטה שתוכל להבין באיטליה הסרייה א מתחלקת לארבע קבוצות עיקריות אינטר מילאן ויובה שהם שלושת הגדולות של הכדורגל האיטלקי מועדונים עם מסורת גדולה באירופה וארונות מלאים בתארים מכל הסוגים הם קבוצות דרג א מתחת להם יש קבוצות כמו רומא פיורנטינה שהם קבוצות דרג ב האות ב היא מתחת לאות א הבנת? ומתחת לאות ב באה האות ג שזה גם באיטליה מספר מסויים של מועדונים שנכנסים לדרג הזה מועדונים כמו נאפולי וסמפדוריה לאציו ופארמה מועדונים שתקופות מסוימות היו אימפריות גם באיטליה וגם באירופה שתקופת הזוהר שלהם עברה ומסיבות מסויימות שקעו ואחריי האות ג דוקטור באה האות ד שזה בגדול שאר הליגה באיטליה כבוצות כמו אודינזה אטאלנטה ורוב הליגה שנכנסת לקטגוריה של דרג ד עכשיו דוקטור אני יסביר לך קצת על הבנת הנקרא שרשמתי הקישור הוא נקודת האור היחידה בצעירים של איטליה היתכוונתי שזה הנקודה הטובה היחידה שיש והבאתי דוגמאות כמו דה רוסי ואקווליאני ועוד כדיי לשבח אותם לא יודע איך צצה לך המחשבה שהחלתתי שדה רוסי לא טוב מספיק ובנוגע לפאציני הוא שחקן מוכשר בטירוף ממש סימני כישרון נדיר אגב מאוד מזכיר לי את דל פיירו בצעירותו אבל כרגע הוא סובל מהפריחה מחדש של בובו ווירי ומהשיתוף פעולה שלו עם אדריאן מוטו ככה היה גם עם טוני ולפניי זה עם מיקולי בגלל זה הוא לא מקבל כל כך את ההיזדמנות בינתיים לספק את הסחורה אוליי בבמה יותר קטנה מפיורנטינה עם קצת פחות תחרות הוא כן יפרח פתאום אי אפשר לדעת לגביי ג'ילארדינו הבעיה איתו היא לא אנצלוטי ולא הצורת משחק כי בשנים של ג'ילא במילאן הישתנו כל כך הרבה שיטות וצורות משחק ועם הוא לא מצא באחת מהם את ההיזדמנות להוכיח את עצמו אז זה כבר בעיה שונה אנצלוטי וגליאני ושאר הקבוצה נתנו לו את כל החום האהבה וצאנסים להוכיח את עצמו אבל זה לא קרה ובינתיים הוא בגדר של צעיר מאכזב המקרה לי נראה שהמקרה של ג'ילא הולך להיות בידיוק כמו המקרה של אינזאגי רק בהפוך
     
  14. מיכל3 Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/06
    הודעות:
    2,427
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ההודעות נמחקו לבקשתכם. LEO, אני מבקשת ממך להתחיל לפסק את ההודעות שלך מעתה כי באמת קשה מאוד להבין אותן ככה. סה"כ להוסיף פסיק ונקודה במידת הצורך, לא מעבר. תודה
     
  15. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    אוי נו באמת.
    פיורנטינה רומא הם קבוצות דרג א' ולא פחות מזה.
    ואודינזה דרג ד'? הצחקת אותי.
    כל מה שאמרת בהדועה הזאת לא נכון.