אשכול המלצות לראשון שני

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏2/12/07.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתם מוזמנים לתת כאן המלצות למשחקי ראשון שני ולעזור לנו לעשות רווחים.

    משחק 7: פיורנטינה - אינטר: אינטר האלופה ומוליכת הטבלה, נמצאת בכושר מצויין ואחרי הניצחון הקליל 0:3 על פנרבחצ'ה בליגת האלופות, שהבטיח לקבוצה העפלה לסיבוב הבא יכולה הקבוצה של מנצ'יני להתרכז במאבק האליפות באיטליה, כאשר היא מקדימה את יובנטוס ורומא בשלוש נקודות בלבד ועדיין לא מצליחה לברוח לליגה כמו בעונה שעברה. במשחק הקודם שלה בליגה אינטר לא הרשימה אך ניצחה את אטלנטה 1:2 בבית.

    מנגד פיורנטינה המוכשרת, מגיעה למשחק הזה בתיזמון רע מאוד מבחינתה. הקבוצה שנוצחה רק פעם אחת ע"י אונדינה ב-20 המשחקים האחרונים שלה, כולל העונה שעברה, נמצאת במיני משבר, מאז שמלך השערים שלה, הרומני אדריאן מוטו נפצע, ובלעדיו היא מתקשה מאוד לכבוש. במשחק החוץ שלה מול רג'ינה במחזור הקודם היא סיימה בתיקו 0:0 ובקושי הגיעה למצבים. אולם פציעתו של מוטו היא לא הצרה היחידה שנפלה על הקבוצה מפירנצה. אישתו של מאמן פיורנטינה, צ'זארה פראנדלי נפטרה בשבוע שעבר והוא שרוי באבל כבד, אך ינהל את המשחק היום. קשה לי להאמין שפיורנטינה יכולה למכור משהו מול אינטר והיחס לניצחון צפוי של האלופה הוא לא רע בכלל. ההימור: 2, היחס 2

    משחק 30: ויאדוליד - וויאריאל: ויאדוליד היא קבוצה נחמדה מאוד, שעלתה השנה לליגה הבכירה ומנסה להתבסס בה, אך היא עדיין ממוקמת רק במקום ה-15 ונמצאת בסכנת ירידה. הסיבה למיקום הנמוך של הקבוצה היא ההגנה המחרידה, שלה שספגה כבר 26 שערים ב-13 משחקים. ממוצע של שתי ספיגות למשחק. רק לבאנטה האחרונה ספגה שער אחד יותר ממנה. ויאדולי היא קבוצה פייטרית מאוד עם רוח לחימה, מה שגם עולה לה בלא מעט כרטיסים אדומים. הקבוצה תצטרך להסתדר הערב ללא קומה, אוגבצ'ה, קאלבו ולופז הפצועים, אך אוהדי הקבוצה יקוו שללורנטה וויקטור, שני כוכבי הקבוצה יצליחו להעניק לקבוצה ניצחון ביתי שני בלבד העונה.

    מנגד וויאריאל ממשיכה והפתיע לניצחון שלה ישאיר אותה במקום השני המכובד, מרחק נקודה בלבד מריאל מדריד האלופה, שניצחה אתמול את סנטנדר. וויאריאל, שאיבדה בקיץ את הכוכב של דייגו פורלאן, נראית מצויין העונה ואם היתה מנצחת בביתה את אלמריה החלשה במחזור הקודם היא היתה כובשת את הפיסגה. הקבוצה של מנואל פלגריני נוצחה רק פעמיים העונה בחוץ, לעומת 4 ניצחונות. לפלגריני יש בעיית פציעות לא קטנה לקראת המשחק הזה, כאשר ג'וזפה רוסי החלוץ האיטלקי פצוע ולא ישחק, כמו גם קאני המצויין. בהעדרם, מי שצפויים להוביל את התקפת הצהובים הם רובר פירס הצרפתי, ניהאט התורכי, פרנקו וקאסורלה הספרדים. וידאוליד קבוצת ביתית עקשנית מאוד, שסיימה בתיקו עם ברצלונה וריאל מדריד, אך לדעתי הפעם היא תפסיד לקבוצה המצויינת מולנסיה. ההימור: 2, היחס2.05
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/12/07
  2. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוונטה - אלקמאר 1 ביחס 2.30

    אלקמאר באה למשחק הזה לאחר ששיחקה ביום חמישי מול לאריסה במסגרת גביע אופא בו ניצחה את לאריסה 1:0 קטן בדרך לעלייה לשלב הבא במפעל.
    מאמן אלקמאר ואן גאל יודע שניצחון פה בביתה של טוונטה יכול לדחוף את הקבוצה בטבלה,כאשר היא ממוקמת במקום ה10 רק 2 נקודות מטוונטה שבמקום ה8.
    מאמן הקבוצה ואן גאל אמר לפני המשחק"היה לנו הרבה משחקים חשובים במהלך השבוע,ואולי הניצחון הזה יתן לנו לחזור מחדש לליגה שלנו".
    אלקמאר מגיעה דווקא בכושר לא רע,עאשר הם לא מפסידים בארבעת המשחקים האחרונים שלהם בליגה עוד מה שהם מצעים תיקו בחוץ מול איינדהובן החזקה ב1:1,כאמור שנה שעברה נפגו 2 הקבוצות האלה בליגה פעמיים בביתה של טוונטה,פעם אחת זה הסתיים ב1:1,ובפעם השנייה טוונטה הביסו את אלקמאר 3:0.

    למאמן אלקמאר ואן גיל יש כאב ראש גדול מאוד למשחק הזה כאשר:גו דודיליסה,סטיגן סטירס,גיזס ליורינק,ומרטין מרטנס כולם פצועים למחר!!.
    כאשר בוי ווטרמן,קמי אגוסיטין,גרזיאנו פלה,גוליאן גנר כולם נמצאים בספק,ודרך אגב ארבעתם שיחקו באמצע השבוע במשחק מול לאריסה בגביע אופא.

    מאמן טוונטה פרד ריוטון יודע שהמשחק הזה הולך להיות מאוד פתוח ואם הרבה גולים כאשר הוא אומר לפני המשחק"אלקמאר היא קבוצה שצריכה להיות ב4 הראשונים בהולנד,היום נראה 2 קבוצות ששתיהם באות כדי לנצח,2 הקבצות ישחקו התקפי".
    רק נילס וולסנברג הנעדר היחידי בשורות טוונטה למשחק הזה.


    לסיכום:

    אלקמאר באים אחרי ניצחון 1:0 על לאריסה,לאלקמאר אין סגל כל כך גדול והם יבואו מאוד עייפים מאותו משחק,היום למאמן יש כאב ראש רציני כאשר יחסרו לו הרבה שחקנים מההרכב הראשון,טווטנה מהצד השני בהרכב מלא כאשר רק שחקן אחד ייעדר,בביתם הם יהיו חייבים לנצח והם מסוגלים לעשות זאת.
     
  3. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ואלנסיין - ראן 1 ביחס 2.05.

    אחרי טיסה ארוכה ומעייפת של ראן חזרה מגרמניה לאחר ההפסדה 3:0 להמבורג תחזור הקבוצה לצרפת בנסיון לנצח את ואלנסיין בביתה כאשר רק לפני חודש נפגשו 2 הקבוצות האלה במסגרת הגביע הצרפתי בוא ניצחה ואלנסיין את ראן בחוץ.ראן נמצאית במקום הרביעי בצרפת,רק 2 נקודות מהתשיעית בטבלה וואלנסיין.
    מאמן ראן אמר לפני המשחק"לשחק כמה פעמים בשבוע זה מאוד קשה במיוחד בגלל הסגל שלנו".
    הוסיף ואמר"עכשיו יש לנו משחק מאוד קשה מול קבוצה מאוד טובה בביתה,בסיטואציה שאנחנו נמצאים בה כרגע כל משחק הוא קשה".

    ואלנסיין מהצד השני עוד לא הפסידה בביתה,יש לה 5 ניצחונות ו2 תוצאות תיקו ב7 המשחקים הביתים שלה
    עוד נתון מעניין הוא שהשוער שלה עוד לא קיבל גול במשחק בבית של ואלנסיין במשך 444 דקות.
    עוד מה שלואלנסיין יש היסטוריה מאוד גדולה מול ראן,כאשר ראן הצליחה לנצח אותה רק פעם אחת וגם זה היה לפני 40 שנה.
    מגן הקבוצה רודי מטר אמר לפני המשחק"אנחנו חייבים להמשיך ולנצח ולהיות בלתי מנוצחים בביתנו,וזה מה שנותן לנו את מרבית הנקודות".
    עוד המשיך המגן ואמר:"ראן היא קבוצה מאוד טובה,והיא משחקת טוב מאוד אם הכדור ".

    חיסורים ל2 הקבוצות:

    למשחק הזה ראן תחסר שורה גדולה של שחקנים כאשר המגן שלה אריק אדמן יחסר,עוד אליו יצטרפו הקפטן של הקבוצה אטין דידוט,דטפן מביה,פטריק ליוזי,רומאין דנז,וגולין אסטבן.

    לואלנסיין לעומת זאת ,רק המגן גוליאם ריפט לא ישחק מצידם והם יעלו למשחק בהרכב החזק ביותר שלהם.


    לסיכום:

    כאמור ראן תגיע למשחק אחרי הפסד 3:0 להמבורג ואחרי טיסה מאוד מתישה,עוד מה שיש לקבוצה המון חיסורים,ואלנסיין לעומת זאת בלי חיסורים והיא בלתי מנוצחת בביתה כאשר גם בהסיטוריה בין 2 הקבוצות ראן ניצחה רק פעם אחת את ואלנסיין וזה קרה לפני המון זמן,לדעתי ואלנסיין תמשיך לשמור על הביתיות שלה.
     
  4. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אטאלנטה - נאפולי X2 ביחס 2.85 לX,ו2.90 לניצחון חוץ של נאפולי.

    מאמן נאפולי,אוראליו דה לאורנטיס הודעה שיש לה המון תוככניות לנאפולי למפגש הזה מול אטאלנטה.
    המאמן שהתחיל את הקרייה שלו באימון בסרייה C מגיע עכשיט לטופ של הכדורגל האיטלקי,אחרי פתיחה מאוד סולידית מצד נאפולי,עכשיו הם מגיעים למשחק כאשר הם במקום השמיני ,כאשר מצד שני העין פוזלת לעבר אירופה אך מאמן נאפולי אוראליו אמר שעכשיו רק העבודה הקשה מתחילה.
    כך אמר היום במסיבת העיתונאים"הקבוצה צריכה לעבוד קשה כדי להמשיך העלאה"המשיך ואמר "אמרתי לקבוצה להיות רגועים,והלמשיך באותה הדרך והכדורגל שהם הציגו" הוסיך ואמר:"אף שחקן לא יעזוב את הקבוצה בגלל שבעתיד אנחנו נצטרך שחקנים מאוד חשובים"."רק ככה,אם הקבוצה הזאת ובאותו הדרך נגיע לכיוון אירופה בעתיד"
    נאופולי השיגה עד כה 18 נקודות ב13 משחקים והקבוצה עכשיו מחפש כמה שיותר נקודות להגיע לאירופה.
    נאפולי מגיעים למשחק לאחר שבששבוע שעבר ניצחו את קטאניה בביתם 2:0 .

    אטאלנטה מהצד השני רוצים לנצל את האפשרות הזה שלנאפולי יש רק ניצחון אחד ויחידי בחוץ כאשר את רוב הנקודות שלהם הם משיגים בביתם.
    אטאלנטה קצת הפתיעה ביכולתה את אינטר בשבת שעברה כאשר סיימה איתה 2:1 כאשר שיחקה בחוץ.

    חיסורים:

    החדשות הטובות מאוד מצד נאופלי למשחק הזה הם כאשר הם יגיעו בסגל מאוד מלא למשחק הזה.

    מהצד השני מאמן אטאלנטה דל נרי יחסר למשחק הזה את ,את המגן שלו קלאודיו ריבלטה,עוד מה שיחסרו את הקשר דייגו,וסימונה אינזאגי ששתיהם מושעים מהמשחק להיום.


    לסיכום:

    אטאלנטה תחסר כ3 שחקני הרכב למשחק הזה,נאפולי מהצד השני פוזל לעבר אירופה מחכה לה עוד דרך ארוכה אך כדי לעשות זאת אסור לה להשמיט נקודות פה מול אטלנטה והיא תוציא לפחות נקודה אם לא יותר.
     
  5. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ריאל בטיס - אתלטיקו מדריד: שתי הקבוצות מגיעות למשחק הזה אחרי 3:4 במשחקים שלהם. אתלטיקו חזרה מפיגור מול ויאדוליד וניצחה 3:4 במשחק מדהים. בטיס ראתה את התוצאה הזו מהצד הלא נכון, כשספגה הפסד מביש 4:3 בחוץ מול לבאנטה האחרונה. אוהדי בטיס לא רווים נחת מהקבוצה שלהם, שממוקמת רק במקום ה-15 עם 11 נקודות בלבד ב-13 מחזורים. גם מינויו של הקטור קופר המנוסה למאמן הקבוצה, לא עוזר לה לצאת ממאבקי התחתית, בהם היתה שרוייה עמוק בעונה שעברה. לבטיס יש מכת פציעות קשה והקטור קופר יצטרך להסתדר הערב ללא אודונקור, מארק גונזאלס, נאנו ודובלאס.

    מנגד אתלטיקו מדריד מגיעה במצב רוח טוב אחרי הניצחון 0:2 על אברדין בגביע אופ"א אך היא יודעת שהיא חייבת לנצח הערב בסביליה אם היא לא רוצה שריאל מדריד וברצלונה יברחו לה בצמרת הגבוהה.אתלטיקו קבוצת בית מובהקת אך מחוץ לויסנטה קלדרון מאזנה אינו מרשים. הקבוצה של אגירה ניצחה רק פעמיים בחוץ העונה לעומת 2 תוצאות תיקו ושני הפסדים. אגירה פתח בהרכב החזק שלו מול אברדין כך שייתכן שחלק מהם יקבל מנוחה מול בטיס, אך מי שיפתח בוודאות הוא סרחיו אגוארו, הארגנטינאי הנפלא שלה הקבוצה, שיחד עם מקסי רודריגז, פורלאן ויתר כוכבי הקבוצה צפויים לנצח את בטיס ולהתקרב מאוד לצמרת הגבוהה. ההימור: 2, היחס 2.1
     
  6. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפועל ת"א - הפועל קרית שמונה: קשה לי להבין את היחס הגבוה על קרית שמונה ואת הקונצנזוס שהפועל ת"א מנצחת. ניצחון אחד על חטאפה הפך את הפועל לאמפרייה ואת ג'וניור ואסולין לחלוצים טובים? הסבר אחד יש לי לניצחון של הפועל בספרד וזה זילזול של חטאפה במפעל הזה שנקרא גביע אופ"א. הפועל עדיין אותה קבוצה שבלונית ורעה מאוד בהתקפה. קרית שמונה היא קבוצה חזקה בעיקר בהגנה ולראייה המשחק שלה בטדי, שם היא פשוט לא איפשרה לבית"ר להגיע למצבים. אני מאוד אוהב את רן בן שמעון ובטוח שהוא מתכונן היטב למשחק הערב. העונה הזו מתאפיינית בכך שהקבוצות הקטנות מנצחות את הגדולות. מישהו הופתע אתמול שסכנין ניצחה את מכבי?.

    הבעייה אצל קרית שמונה היא שבמשחקי החוץ שלה העונה היא לקחה רק 2 נקודות העונה בארבעה משחקים וכבשה שער אחד בודד לעומת 4 ספיגות. הקבוצה משחקת מבוקר מאוד במשחקי החוץ שלה וגם היום היא לא תבוא במערך התקפי מידי. למעט בני בן זקן הקפטן, אין לקבוצה מהצפון בעיית פציעות. אבוקסיס וציבלין צפויים להרכיב שוב את שני החלוצים הכ"כ חלשים ג'וניור ואסולין. מה עוד צריך לקרות כדי שיבינו שם שג'וניור סוס מת? קבוצות גדולות מהפועל כמו המבורג, ברצלונה ומילאן מעדו במשחקי הליגה שלהן אחרי ששיחקו באמצע השבוע באירופה, ובכלל לא אופתע אם זה יקרה להפועל והקבוצה של רן בן שמעון תשיג ניצחון בכורה. ההימור: 2, היחס 3.5. הימור נוסף מומלץ מאוד 1!! בסה"כ שערים
     
  7. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ממליץ ללכת היום על טבז יותר שערים מרונאלדו(3.15 אם אני לא טועה),
    וניצחון של אאכן על מיינץ ביחס של 2.15.
    דאבל ביחס של 6.66, או שבמקרה הזה יותר נכון להגיד "דיאבלו" של 6.66 http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/12/07
  8. אבו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    10,824
    לייקים שהתקבלו:
    13
    נשמע לא רע
    מה היחס על זה?
     
  9. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    היום באן בי איי שיקאגו 1 בליינד, וגולדן סטייט 1 עוד יותר בליינד...
    תוסיפו לזה עוד משחק שתרצו באן בי איי ושלחו ב100 ויצא סכום טוב (אני הוספתי את שארלוט).
     
  10. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מקווה שהקשבתם והלכתם איתי במשחק של הפועל
     
  11. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    חחחחח איזה כישלון אני http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx


    כחול לנצח תפיסה יפה הבאת http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/icon_thumright.Xxx