אשכול המלצות לימים שלישי עד חמישי!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏4/12/07.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המלצות אלו הועלו ע"י מתן שמי:

    משחק מספר 2: מ.ס. אשדוד – בני יהודה

    זהות המנצחת במשחק הגומלין של רבע גמר גביע הטוטו בין אשדוד המפורקת, ובני יהודה נטולת ניצן שירזי, ייקבע בעיקר בזכות המוכנות המנטאלית מצד שתי הקבוצות. מאז המפגש הראשון בו הכתומים הצליחו לזכות בניצחון מינימאלי בתוצאה 1:2, אלון חזן וחניכיו המשיכו להתעסק בריבים פנימיים ולשכוח מהיכולת המקצועית בדרך לארבעה הפסדי ליגה רצופים.

    בני יהודה מנגד כמובן נסערת מהתפטרותו של ניצן שירזי, מאמן הקבוצה מזה ארבע שנים, אך תנצל את חולשתה של המארחת בכדי לסחוט תוצאת תיקו שתזכה אותה בכרטיס לחצי הגמר. ההימור: X, היחס: 2.75
    משחק מספר 20: מילאן – סלטיק

    לא, עיניכם לא מטעות אתכם היחס על תוצאת תיקו במשחק הנועל את בית 4 בליגת האלופות אכן מנבאת לנו יחס נמוך להפליא, ומבט קצר על הבית המדובר מבהיר במהירות את הסיבה. מילאן האיטלקית המדורגת ראשונה יודעת שנקודה בלבד תבטיח לה את העלייה לשלב הבא, ויריבתה הבריטית המחזיקה ב-9 נק' גם כן תסתפק בתוצאת תיקו בכדי להמשיך את דרכה בליגה הטובה בעולם.

    ובכל זאת, אלופת אירופה והאימפריה הסקוטית לא יסתפקו בהנעת כדור סתמית לאורך 90 דקות, ויעשו הכול בכדי לזכות במלוא שלושת הנקודות. בניגוד לסרייה A, בליגת האלופות הרוסוניירי ניצחו בכל משחקיהם הביתיים בהם הבקיעו 3 שערים בממוצע. סלטיק אומנם ניצחה במפגש הקודם בין השתיים, אך נגד השחקן הטוב באירופה, קאקה, וחבריו המנוסים, האורחת מגלאזגו שהפסידה בשני משחקיה מחוץ לביתה במפעל, תספוג הפסד נוסף. ההימור: 1, היחס: 1.95

    משחק מספר 23: שחטיור דונייצק – בנפיקה ליסבון

    ומי שתרצה לנצל מעידה אפשרית של סלטיק הערב, תהיה שחטיור דונייצק האוקראינית המדורגת במקום השלישי בבית 4 וחייבת לזכות בניצחון ביתי בכדי להשאיר לעצמה סיכוי לזכות בכרטיס לשמינית הגמר. 6 נקודות השיגה המארחת בשני מחזורי הפתיחה במפעל, אך מאז דונייצק נקלעה לתקופה נוראית והפסידה בכל שלושת משחקיה האחרונים.

    בנפיקה ומאמנה הספרדי חוזה אנטוניו קמאצ'ו, אומנם איבדו כל סיכוי להעפיל לשלב הבא אך הצליחו להשיג תוצאת תיקו מכובדת באצטדיוניה הביתי נגד מילאן במחזור האחרון. גם הערב "הנשרים" יצליחו לזכות בנקודה יקרה וינפצו את חלומותיה של שחטיור האומללה. ההימור: X היחס: 3.30
     
  2. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק 46: אוסאסונה - סביליה: מישהו היה מאמין שהמשחק בין אוסאסונה שמשחקת בגביע אופ"א לסביליה שמשחקת בצ'מפיונס ליג במחזור ה-15 יהיה משחק תחתית? קשה להאמין אבל המשחק שייערך היום באנואטה הוא משחקת על 6 נקודות בתחתית הליגה הספרדית. אחרי 3 הפסדים רצופים, אוסאסונה חזרה מהריאזור סוף סוף עם ניצחון על הקבוצה המקרטעת של דודו אוואט. הניצחונות בחוץ של הקבוצה על לה קורוניה ובטיס הרחיקו מעט את הקבוצה של סיגאנדה מאיזור הירידה והיא כעת ממוקמת במקום ה-14 עם 15 נקודות. סיגאנדה יצטרך להסתדר במשחק הזה ללא רומרו וגארדה הפצועים ומול סביליה האימתנית זה לא יהיה קל.

    מהעבר השני מגיעה סביליה אחרי הפסד חוץ לאלמריה שדירדר אותה עד למקום ה-17 בטבלה, מרחק 2 נקודות בלבד מהקו האדום!!. העזיבה של המאמן המצליח חואן דה ראמוס, שנטש לטובת טוטנהאם, אפשר להגיד פירקה את הקבוצה הנפלאה הזו, שעונה שעברה שיחקה אולי את הכדורגל הכי טוב באירופה. מאנולו חימנז, המאמן שמחליף באופן זמני את ראמוס, לא מצליח לשמור על יציבות וקשה להבין איך קבוצה שמנצחת בבית את ריאל מדריד ואת ארסנל, מפסידה לאלמריה ולמאיורקה. מי שיחזור להרכב סביליה במשחק הערב הוא מלך השערים שלה ושל הליגה הספרדית, הברזילאי לואיס פאביאנו, אך מאידך פרדי קאנוטה, דני אלבס המושעה וקרזאקוב הפצוע ייעדרו וזה גורם להרבה כאבי ראש למאנולו חימנז.

    אין ספק שהסגל של סביליה עדיין טוב בהרבה מזה של אוסאסונה, אך במבט על מפגשי העבר, סביליה ניצחה את אוסאסונה רק פעם אחת בעשרת ביקורייה האחרונים בפאמפלונה. סביליה הפסידה בחמישה מתוך ששת משחקי החוץ שלה העונה. תוצאת תיקו זה דבר שעוד לא קרה לסביליה העונה והפעם נראה לי ששתי הקבוצות יחלקו נקודה, שתשאיר אותם לפחות מעל הקו האדום. ההימור: X, היחס 2.7
     
  3. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכבי נתניה - בני סכנין 2 ביחס 2.60

    סכנין תתארח היו בנתניה כאשר היא תעלה אם הרכב החזק ביותר שיעמוד לרשותה היושב ראש מאזן גנאים אמר לפני המשחק"אין ספק שהמפעל הזה חשוב משתי סיבות. הראשונה זה כסף והשניה היא שהזוכה יכולה לייצג את המדינה במשחקי האינטרטוטו. כל קבוצה שמכבדת את עצמה תרצה לעשות את ההישג הזה ולזכות בגביע הטוטו, כמובן שנעלה בהרכב החזק ביותר ונמשיך עד הסוף".
    החלוץ הניגרי קינג, שכבש בשבוע שעבר דקה לאחר שנכנס לשחק כמחליף, לא הרשים ולא יוחתם בסכנין.

    הרכב משוער: מאיר כהן; עבד רבאח, לאונרד קרופניק, פטי יה-יה, באסם גנאים; חאמד גנאים, ג'ון קולמה, לוקאש סורמה, חאלד חלאיילה, מאור בוזגלו; איליה יברויאן.

    הנתנייתים מהצד השני יצטרכו למחוק פיגור של 2:0 מהמשחק הראשון כשראובן עטר צפוי להעלות שוב הרכב מאוד צעיר,גולן חרמון אמר לפני המשחק "במשחק הקודם נראינו רע. מחר זה תלוי הרבה באיך שסכנין תשחק. אסור לשכוח שהם שיחקו ביום ראשון ולא בטוח שהם יעלו שוב עם ההרכב החזק. אין ספק שאם נשחק עם הצעירים והם לא, זה יהיה קשה".

    הרכב משוער: דניאל ליפשיץ; טל מעבי, מעוז סמייה, גולן חרמון, עשהאל בן שבת; אדם וייר, שניר גואטה, זנו בונדאה, סטניסלב אנגלוביץ'; סבסטיאן רוזנטל, דלה ימפולסקי.


    לסיכום:

    כאמור סכנין תעלה אם ההרכב החזק ביותר שלה,כאשר בוזגלו נמצא בספק,המשחק הקודם נגמר ב2:0 לסכנין כאשר ההרכבים היו כמעט זהים למה שיהיה היום,כאחד שצפה במשחק היה אפשר לראות שרק סכנין שלטה על המגרש והייתה צריכה לסיים בהפרשים גבוהים,נתניה כאמור שוב תעלה הרכב צעיר למשחק הזה ולדעתי יש פה אחלה יחס שצריך לנצל אותו.

    טולוז - נאנסי 2 ביחס 2.35

    נאנסי תתארח בטולוז כאשר היא רוצה לנצח ולהשיג את ה3 נקודות ולהמשיך להיות במרדף אחרי ליון.
    בשבוע שעבר הפסידה נאנסי את ההפסד הראשון שלה מזה יותר מ6 משחקים שהייתה בלתי מנוצחת,ההפסד הזה הגיע גם כאשר בהרכבה לאותו משחק היא הייתה חסרה כמה וכמה שחקנים.
    מאמנם פאבלו קוראה אמר שהם יהיו צריכים למחוק את ההפסד הזה אם הם רוצים להשיג את ה3 נקודות היום

    טולוז לעומת זאת בבעיה הרבה יותר גדולה כאשר היא לא מנצחת כבר יותר מ-7 משחקים בכל המפעלים,אך יכולה להתנחם בעיקר מהמחצית השנייה ביום ראשון כאשר שיחקה מול בורדו והפסידה 4:3 לאחר שבורדו הובילה עליה 3:0 כבר במחצית הראשונה.

    שחקן נאנסי שמודע לחיסורים של טולוז להיום אמר לפני המשחק:"יש לה סגל רחב וטוב,אך יש להם יותר מדי חיסורים".

    כאמור טולוז תחסר למשחק היום שורה גדולה של שחקנים שכוללת את דניאל קונגר,פאולו סזאר,מאורו סטו,פאביאנו,אלן מרימילוד,גרמי מטיאו,איסולמאיה,וגונסון כולם יחסרו היום לטולוז
    כאשר הצרות המסתברות לטולוז הם שגם הקפטן שלהם ניקולס דייז מושעה אחרי שקיבל כרטיס אדום במשחק מול בורדו,כאשר גם צק בנגו,וקוין דיפוויס מושעים למשחק.

    נאנסי לעומת תחסר את 3 המרוקאים שלה,מיכאל קרטיין,יוספו חדגי,ומונסף זקרה עדיין לא חוזרים לסגל וייעדרו למשחק מול טולוז.


    לסיכום:

    טולוז שיחקה רק לפני 3 ימים והשקיעה הרבה מאמץ,להיום היא מגיעה גם כאשר היא מלאה בחיסורים למשחק הזה,יש נתון סטיטסי מאוד מעניין כאשר נאנסי מעולם לא הפסידה לטולוז!!,נאנסי שבמקום השני תנסה להיצמד לליון ולדעתי גם תצליח לעשות זאת.

    אינטר - לאציו 1 ביחס 1.20

    אינטר ולאציו,שניהם יגיעו למשחק חבולות ופצועות,אינטר קצת פחות ומה שיכריע זה הסגל של שתי הקבוצות,ולכן אני הולך פה אם אינטר במשחק הזה שיש לה סגל הרבה יותר חזק מלאציו שמאוד התחלשה השנה בליגה האיטלקית.
    אינטר כאמור בלתי מנוצחת כבר 13 משחקים בסרייה A,כאמור המשחק הזה משוחק היום לאחר החודש האחרון הסוער שקרה באיטליה בו שוטר ירה באוהד מפורסם של לאציו והמשחק נדחה להיום כאמור.
    מאמן אינטר רוברטו מנסיני אמר לפני המשחק שניצחון פה על לאציו ישפר מאוד את עמדתם בטבלה כאשר היא תמשיך להיום במקום הראשון אך תברח מעט מהליגה.
    "אני מאוד שבע רצון מהקבוצה שלי"אמר מנסיני,אך אנחנו חייבים להמשיך באותו מומנטום ולברוח לרומא".
    ביום ראשון בא ניצחון מאוד חשוב עבור מנסיני וחניכיו כאשר השיגו ניצחון חוץ 2:0 על פיורנטינה החזקה והניצחון הזה בא אחרי 3 ניצחוונות ברציפות לפני המשחק הזה,ומנסיני יחפש היום את הניצחון השני שלו ברבעה ימים.
    אינטר יבואו למשחק הזה ללא אוליבר דקורט כאשר נפצע במהלך המשחק מול פיורנטינה ביום ראשון ,עוד מי שייעדר למשחק הזה אם החיסורים הארוכי טווח פיגו,ויירה,וסטאנקוביץ.

    מאמן לאציו דליו רוסי יודע מאוד טוב מה קורה בקבוצתו כאשר הוא מגיע למשחק מול אינטר בהרכב חסר מאוד,הקבוצוה עוברת ימים לא טובים כאשר היא גם נפרדה מלגית האלופות אחרי הפסד בביתה 2:1 לאולימפיאקוס כאשר תיקו היה יכול לעלות אותה לשלב הבא,לאציו מראה יכולת מאוד ירודה מה שאיפיין אותה מאוד גם בסוף שנה שעברה בליגה האיטלקית.
    ביום ראשון היא השיגה תיקו 1:1 בחוץ מול סיינה כאשר היא מדורגת בטבלה במקום ה15 אם 14 נקודות.
    מאמן לאציו אמר לפני המשחק"השחקנים שלי חייבים לדעתי שאנחנו נמצאים בתקופה לא טובה,כאשר גם יכולת כזאת יכולה לסבך אותנו בתחתית".
    עוד בעיה שיש ללאציו היא ההתקפה שלא מתפקדת יותר,כאשר לאציו הבקיעה רק 2 גולים ב3 משחקים
    מה שיכול להוות מאוד בעייה מבחינתה כי אינטר ספגה רק 8 גולים ב13 משחקים.
    לאציו תחסר למשחק הזה את הקשר דו ואלון בחארמי,ומוראד מגיני,שנפצעו במהלך השבוע הזה,עוד מה שהקשר מאיסמו מוטארלי מושעה למשחק הזה מי שיחזור להרכב שלה היום הוא לוסיאנו זאורי.


    לסיכום:

    לאציו תחסר 3 שחקנים הרכב חשובים במערך שלהם,יש הרבה בעיות בהתקפת לאציו שכאמור כפי שכבר צוין מבקיעה רק 2 גולים ב3 משחקים ומול אינטר זה לא יעזוב בכלל כאשר אינטר היא הקבוצה אם ההגנה הטוב ביותר בליגה,אינטר בביתה היא קבוצה יותר טובה אם סגל יותר רחב והיא תנצח את המשחק הזה~!.

    פנאתינייקוס - לוקומוטיב מוסקבה X2 ביחסים 3.10 לX ו 4.25 ל-2.

    לוקומטיב מוסוקובה נלחמת במסגרת גביע אופא על מנת להתברג בשלישיה הראשונה בביתה ולעלות לשלב הבא וכדי לעשות את זה היא חייבת להוציא נקודות ביוון.

    נתחיל אם פאנאתנייקוס הקשר האוסטרי המצוין שלה אנדראס איבנזיס אמר לפני המשחק , "אנחנו רוצים ניצחון על מוסקובה ,זה שאנחנו באים אחרי 2 תוצאות תיקו בליגה לא מציין כלום".עוד הוסיף השחקן"אנחנו באים אם כל האנרגיה כדי להבטיח סופית את העלייה שלנו לשלב הבא".
    פאנתאנייקוס תיאלץ להסתדר למשחק ללא הקשר היווני גיורגיוס קארגיונוס,כאשר גם מארסלו מאטס בספק.
    פאנא מגיעה למשחק במסרגת גביא אופא כאשר היו 2 משחקים בו היא ניצחה את שניהם 3:0 גדול בביתה את אברדין הסקוטית ו1:0 את קופנהגן בחוץ.
    כאשר בליגה היוונית מצפה לקבוצה משחקים מאוד קשים השבוע כאשר היא תשחק מול איראקליס ופאניונס,
    וסביר להניצח שמאמן קופנהגן גוס פיסאריו יתן מנוחה לשחקני ההרכב הראשון מול הרוסים.

    לוקומוטיב השיגה 2 תוצאות תיקו והפסד אחד בשלושת המשחקים של הקבוצה במפעל,על מנת לשמור על הסיכוים שלה היא תהיה חייבת להוציא נקודות במפגש הזה,בקבוצה היו מאוד מרוצים לאחר המשלק מול אתלטיקו מדריד כאשר הם סיימו את המשחק בתיקו 3:3 והראו ניצוצות של תקווה לעתיד במפעל.


    לסיכום:

    לפאנאתנייקוס יש 2 משחקים מאוד קשים בשבוע הבא,וסביר להניח שהמאמן יתן מנוחה למספר שחקנים,מה גם שהפסד לא עלול לערער את עלייתם לשלב הבא במפעל,פאנאתנייקוס מאוד צריכה את הנקודות בליגה וזאת מאחר גם שאת 2 המשחקים האחרונים שלה בסופר ליגה היוונית היא סיימה בתיקו ואיבדה נקודות,מוסקובה לעומת סיימה את הליגה ומתרכזת אך ורק באופא שיש לה הרבה היסטוריה שם לא מזמן,לדעתי מוסקובה תשחק טוב ותשיג לפחות נקודה אם לא יותר.
     
  4. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תודה מכור, מסכים בהכול למעט עם זה שסכנין תנצח בנתניה, בהצלחה!
     
  5. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ידעתיי אחי שסכנין תקח..
    הנה היא ניצחה 1:ם וההמצה הראשונה נתפסה נקווה לטוב גם בהמשך.
     
  6. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ממליץ ללכת היום על:

    לברקוזן ביותר מגול,
    תיקו בכוכב האדום מול בולטון,
    תיקו באנדרלכט טוטנהאם,
    ויותם הלפרין אובר 12 נקודות.
     
  7. 4mor Member

    הצטרף ב:
    ‏25/8/07
    הודעות:
    15
    לייקים שהתקבלו:
    0



    66 באייר לברקוזן - ספרטה פראג (1+) 1 2.05
    79 אמפולי (1+) - יובנטוס 1 2.00
    81 הכוכב האדום - בולטון 2 2.35
    86 אוסטריה וינה - פאניוניוס X 2.80

    שיטתי: 3 מ - 3/4

    מה אתם אומרים יש סיכוי?

     
  8. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכים בכל חוץ מ...הלפרין. הוא אמנם בכושר מצוין, אבל הבחור כל-כך לא יציב שזה סיכון גדול לשים עליו אובר 12 נקודות.