אשכול המלצות לראשון - שני!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏9/12/07.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    באשכול זה אתם מוזמנים לרכז את כל ההמלצות שלכם למשחקי ראשון, שני, שיהיה לנו בהצלחה!

    סראגוסה - אספניול: למרות שסראגוסה לא ניצחה מאז חג המולד, המאמן שלה ויקטור פרננדס ממשיך לקבל אשראי מההנהלה, אך עושה רושם שימיו של המאמן ספורים. סראגוסה נמצאת במשבר עמוק מאוד והיא השכילה לצבור נקודה אחת בחמשת משחקיה האחרונים, כולל הפסד מביש בגביע לפונטברדה!. מאז המריבה המתוקשרת בין דה אלסנדרו ואיימאר, עושה רושם שהקבוצה איבדה כיוון לחלוטין. סראגוסה, שפתחה טוב את העונה, צנחה למקום העשירי בעקבות ההופעות הכושלות שלה לאחרונה, והיא כבר יכולה להסתכל לעבר התחתית שמתקרבת אליה בצעדי ענק. דייגו מיליטו ואולביירה, שני החלוצים של הקבוצה מתקשים לשחזר את היכולת שלהם מתחילת העונה וגם ההגנה, שספגה 22 שערים ב-14 משחקים היא לא משהו להתגאות בו.

    מהעבר השני, אספניול דווקא נמצאת במגמה הפוכה, ויחד עם וויאריאל, היא הקבוצה המפתיעה של העונה. אחרי התיקו המכובד בדרבי מול ברצלונה, אספניול מגיעה לסראגוסה, אחרי רצף של 9 משחקים ללא הפסד והיא מלאת ביטחון ומאמינה ביכולתה להמשיך את הרצף ואף להשיג ניצחון חוץ רביעי העונה. איבן דה לה פנייה, הלב של הקבוצה במרכז השדה ימשיך להעדר, אך עושה רושם שהקבוצה מסתדרת טוב יותר בלעדיו, כאשר ראול טאמודו הוא המנהיג והכוכב הבלתי מעורער של הקבוצה מקטאלוניה. היחס על ניצחון של אספניול מצויין ואני מאוד מאמין באספניול, קבוצה שניצחה העונה במסטאייה ובסנצ'ז פיחואן בהחלט מסוגלת לחזור הביתה עם 3 נקודות מה לה רומרדה, 3 נקודות שעשויות להעלות אותה עד למקום השני. ההימור: 2, היחס 2.9
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/12/07
  2. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוסאנברוק-מינכן1860(0) 2

    עוד משחק בליגה הגרמנית שנייה.

    לפני הכל הרכבים משוערים של 2 הקבוצות:

    אוסאנברוק:Thomik, Cichon, Schuon, A. Schäfer - Grieneisen, Heidrich, Surmann - Manno, Hennings – Reichenberger.

    מינכן:Thomik, Cichon, Schuon, A. Schäfer - Grieneisen, Heidrich, Surmann - Manno, Hennings – Reichenberger.

    אוסאנברוק במקום ה13 אם 16 נקודות יש להם את אחד ההגנות החלשות ביותר בליגה,ספגו 29 גולים!1אך חשוב מאוד לדעתי 6 מתוך הגולים נכבשו במשחק שעבר שלהם אך בכל זאת הם עדדין לא הפסידו בבית כאשר מאזנם הוא 4 ניצחונות ו3 תוצאות תיקו היום הם יצטרכו להסתדר בביתם ללא Wit, Flottmann, Großöhmichen, Feldhoff, A. Touré ו Ehlers.

    מינכן 1860 ממוקמת במקום ה6 אם 25 נקודות והם עדיין חזק בתמונת העלליה לבונדליגה הראשונה,חשוב מאוד לדעת שמינכן הפסידו רק 2 פעמים ואחד מהם היה בחוץ ,הבעיה שלהם היא שהיא משיגה יותר מדי תוצאות תיקו כ7 בכללי.ויש להם כ4 תוצאות תיקו ברצך ב4 שבועות האחרונים,עוד מה שחשוב לדעת ש4 פעמים מתוך 7 משחקים החוץ של מינכן 1860 היא לא ספגה ולמשחק הזה הם יצטרכו לנצח ללא Göktan, Schroth, Ledgerwood, Eberlein ו Szukala.

    הסטיסטקה של מינכן מאוד משכנעת,אך אני לא ילך על התיקו אני ינסה את מינכן כאשר במידה ויהיה תיקו ההשקעה תחזור.


    פאדרובן-ווהן(+0.25) 2

    משחק בליגה הגרמנית שנייה .

    הרכב משוער של 2 הקבוצות.

    פאדרובן:Bade - D. Fall, Djurisic, Döring, de Graef - Sinkala, Gouiffe à Goufan - Schüßler, Krupnikovic, Koen - Löbe

    ווהן: Richter - Simac, Kopilas, Glibo, Kokot - Schwarz - Bick, Hollmann - Catic - König, Diakité.

    פאדרובן מקום 17 אם 10 נקודות אך בליגה הם נראים טוב למדי כאשר הם משיגים 6 נקודות ב4 נקודות ,בכל זאת פאדרובן צריכה את הנקודות פה על מנת להינצל מהתחתית ולהישאר בליגה הגרמנית השנייה עוד שנה.ההגנה שלה בשלושת המשחקים האחרונים די מרשימה בכך שהיא לא ספגה גול אחד בשלושת המשחקים האחרונים שלה.למשחק הזה היא תיאלץ להסתדר ללא Kläsener, Maaß, Damjanovic, Röttger, Siradze, T. Becker ו Assauer.

    ווהן מהצד השני היא מקום 7 אם 21 נקודות וזה מיקום טוב יחסית לעולה חדשה,אך לעכשיו יש לה בעיה מאוד פסיכולוגית כאשר היא לא מנצחת כבר 7 משחקים ברציפות ,עוד מה שהם הבקיעו רק גול אחד בארבעת המשחקים האחרונים שלהם היום הם ינסו לנצח רק ללא Jeknic שייעדר.

    ווהן היא הקבוצה היותר טובה,וזזה שהיא לא ניצחה הרבה משחקים זה לא אומר כלום,פאדרובן תחסר המון שחקנים משמעותיים,ולדעתי נראה ניצחון של ווהן כאשר תיקו יחזיר את ההשקעה.


    הופנהיים-הופנבך ההמלצה : אובר 2.5 גול!!!

    הרכבים משוערים של 2 הקבוצות:

    הופנהייםhttp://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx. Haas - Bindnagel, P. Nilsson, Janker, Luis Gustavo - Vorsah, Salihovic - Copado, Paljic - Ba, Edu.

    הופנבך:Thier - C. Müller, Bungert, Hysky, Pinske - Sieger - Reich, Baier, T. Judt - Türker, Toppmöller.

    הופנהיים מקום 8 אם 21 נקודות הם הצליחו להשיג רק נקודה אחת ב2 המשחקים האחרונים שלה עוד מה שהרקורקד שלה בבית לא טוב יש לה 3 ניצחונות תוצאת תיקו אחת ו3 הפסדים והיום יש לה הזדמנות טובה לקחת את ה3 נקודות ולייצב את הרקוקרד שלה בבית מול קבוצה מאוד חלשה קיקרס הופנבך.והם הצטרכו לעשות זאת ללא Rundio, Spilacek ו eis.

    קיקרס הופנבך מקום 14אם 16 נקודות זה עדיין לא מקום מסוכן אך ביכלות שלה היא עוד תסתבך בתחתית.
    אחרי פתיחה די טובה יחסית להופנבך הם הסתכבו כאשר ב9 המשחקים האחרונים הם לא הצליחו לנצח.
    כאשר יש להם בעייה מאוד מאוד גדולה בהתקפה,כאשר הם לא הצליחו להבקיע 3 מחזורים ברציפות.
    הם מאוד חלשים במיוחד שהם משחקים מחוץ לבית כאשר הרקורד שלהם הוא ניצחון אחד ו7 הפסידים עוד מה שהם הצטרכו לשחק ללא Sidney, Wörle וDundee אך להרכבם חוזרים החלוצים Turker וToppmoller וזה טוב.

    אם חזרתם של החלוצים של קיקרדס,וההתפקפה הטובה של הופנהיים כאשר מדובר גם בהגנות מאוד חלשות אני מאמין פה באובר 2.5 גולים!!
     
  3. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכור ברוכים השבים. מסכים איתך, בליגה הזו גם שמתי לב המון המון שערים ותמיד שווה להמר על אובר בשערים. מקווה שנתחיל את היום עם זכיות להמשך. בכל זאת יום ראשון הוא היום החביב על המהמרים שבינינו.
     
  4. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סימונים מומלצים!!


    ליבורנו - רומא 2[טוטי חוזר להרכב]

    נירנברג - הרטה ברלין 1[הרטה תחסר הרבה שחקנים]

    ויאריאל - בטיס 1[בטיס תחסר הרבה שחקנים]

    סביליה - מורסיה 1[אלבס חוזר לסביליה מורסיה אם בעיות בהגנה ובקישור]

    בולטון - וויגאן 1 [שמרו 6 שחקנים בגביע אופא למשחק היום]
     
  5. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נירנברג - הרטה ברלין: באופן מפתיע, מחזיקת הגביע נירנברג ממוקמת בתחתית הבונדסליגה והיא חייבת בדחיפות נקודות כדי לא למצוא את עצמה בליגה השנייה בעונה הבאה. במחזור הקודם נחלה הקבוצה הפסד קריטי 1:0 בדואיסבורג, מה שסיבך אותה בקלחת התחתית, יחד עם דואיסבורג. חניכיו של מאייר, שמשחקים העונה בגביע אופ"א בעקבות הזכייה בגביע, ניצחו באמצע השבוע בבית 1:2 את אלקמאר ההולנדית, אחרי שנקלעו לפיגור מוקדם. סאנקו, שהפגין יכולת מצויינת במשחק הזה צפוי לפתוח מול הרטה. כמו גם חריסטאס החלוץ היווני ומינטל הסקורר הצ'כי. אולם צריך לשים לב לרשימת הפצועים של נירנברג במשחק הזה. יעקובסון, ספירוביץ', פינולה, וובר וויטק הצ'כי פצועים ולא יעמדו לרשותו של מאייר למשחק הזה.

    מנגד מתייצבת הרטה שתנסה לשקם את כבודה אחרי מפלה של 3:0 בבית מול לברקוזן, הפסד הבית השני בלבד של הקבוצה העונה. למאמן הקבוצה ארנסטו פאבר יש בעייה בעמדת הקיצוני מאחר ואברט ולוסיו פצועים. סביר להניח שגרהאם הצעיר יקבל אשראי ויפתח בעמדת הקשר השמאלי. שני שחקנים משמעותיים מאוד של הקבוצה שנמצאים בספק רב למשחק הם ג'ילברטו ומרקו פנטל'יץ, מלך השערים והכוכב של הקבוצה, שניהם חולים וייתכן מאוד שייעדרו. הרטה קבוצה חוץ מזעזעת והיא ניצחה רק פעם אחת בחוץ לעומת 6 הפסדים! דווקא בגלל התבוסה הביתית ללברקוזן במחזור הקודם, אני מאמין שהרטה תבוא לשקם את כבודה ומול נירנברג, שלא מצטיינת העונה היא יכולה לחזור עם נקודה, אך מומלץ לעקוב ולבדוק אם פנטל'יץ ישחק כי בלעדיו זה 1 סולו. ההימור: X,היחס 2.75
     
  6. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ויאריאל - בטיס: ויאריאל קבוצה חזקה, בטיס נראית רע ורק החליפה מאמן בשבוע שעבר. 1.

    סביליה - מורסיה: סביליה אמנם בתקופה רעה אבל באמת קשה לי להאמין שהם לא ינצחו את המשחק הזה.. 1.

    אנדר / אובר (1) ./ פ. קנוטה - סביליה: התלבטות קשה בין X, ל-2. אני ממליץ לכם X, אם מישהו יכבוש צמד זה פבייאנו.

    ראסינג סנטאנדר - מאיורקה : סנטאנדר עד כה בפתיחת עונה מושלמת. ניצחון והם במקום השישי בטבלה. מאיורקה קבוצה מאוד לא יציבה שלפעמים נראית טוב ולפעמים על הפנים.. תחושה שלי: X.

    סראגוסה - אספניול: סראגוסה נחלשה משנה שעברה. אספניול קבוצה חזקה מאוד בבית שקצת מפשלת במשחקי החוץ. אני ממליץ לכם לא להמר על המשחק הזה - מסוכן מידי.

    לבאנטה - רקראטיבו הואלבה: לבאנטה היא הקבוצה הכי גרועה בספרד אבל היא נוטה להפתיע כשהיא מערכת בבית. X.


    אתלטיקו מדריד - חטאפה: 1 גדול. אתלטיקו מדריד הקבוצה הטובה ביותר בספרד בכושר הנוכחי ולמרות שחטאפה גם מציגה כדורגל חיובי אין לה הרבה סיכויים בקלדרון.

    סה"כ שערים אתלטיקו מדריד/ חטאפה: עד ל-3 המשחקים האחרונים אתלטיקו התאפיינה במשחקים עם הרבה שערים.. אני מאמין שהיא תחזור לנצח בקלות גם היום. 2.

    ברצלונה - דפורטיבו לה קורוניה: ברצלונה לא נראים טוב אבל הם עדיין עם מאזן מושלם בבית. דפורטיבו עד כה נראית פשוט רע ואין לה שום סיכוי, 1.

    ל. מסי - ברצלונה - רונאלדיניו - ברצלונה: רונאלדיניו בדרך כלל נראה טוב נגד דפורטיבו, מסי גם הוא בתקופה מצויינת. בדרך כלל הייתי מהמר פה 1, אבל משום מה יש לי הרגשה חזקה של X.

    מחצית 1 - ברצלונה/לה קורוניה - מחצית 2 - ברצלונה/לה קורוניה: 1. ברצלונה תכבוש כמה גולים מהר ויתר המשחק יהיה גארבץ' טיים..
     
  7. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פילדלפיה (7+) - יוסטון: אחרי ניצחון כפול על הניקס המקרטעת, פילדלפיה הבינונית תנסה להשיג בפעם הראשונה העונה רצף של 3 ניצחונות רצופים מול יוסטון החזקה, שנראתה רע אתמול מול טורונטו. הסיקסרס הביסה את הניקס 90:101 ביום שישי בבית ולילה לאחר מכן היא הביסה את הניקס 77:105 במדיסון סקוור גארדן. אולם פילי צריכה ללמוד איך מנצחים קבוצות טובות ממנה כמו יוסטון. פילי במאזן שלילי של 7-4 בבית וכדי לנצח את הרוקטס היא חייבת לנסות לעצור את טרייס מגריידי, שרושם ממוצע של 29 נקודות במשחקי החוץ (הגבוה בליגה). יוסטון הובילה בפער גדול על טורונטו במחצית במשחק שלה אתמול בערב, אך מחצית שנייה מזעזעת שלה בה היא קלעה 35 נקודות בלבד לעומת 59 של טורונטו, גרמה להפסד עשירי העונה, אחרי פתיחת עונה מצויינת של 1:6.

    יוסטון חסרה מאוד במשחק הזה את ראפר אלסטון, ובלעדיו, לקח על עצמו טי מאק את האחריות וקלע אומנם 23 נקודות אך באחוזים לא טובים. אלסטון בספק למשחק הלילה וככל הנראה יחמיץ גם את ההתמודדות מול פילדלפיה. פילי היא קבוצה צעירה ונמרצת, עם שחקנים אתלטיים כמו איגואדלה, ווילי גרין ודאלמברט. אנדרה מילר נכנס היטב למשבצת שפינה אלן אייברסון בעונה שעברה ובסה"כ פילי נמצאת בקו עלייה. מהמזרח החלש פילדלפיה גם רואה את עצמה כמועמדת לעלות לפלייאוף. הקבוצה נמצאת בקו עלייה ומול יוסטון העייפה בביתה היא יכולה לדעתי לתת פייט טוב. הליין אמור להכריע במקרה הזה. [/B]
     
  8. 4mor Member

    הצטרף ב:
    ‏25/8/07
    הודעות:
    15
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אליצור רמלה-רעננה/הרצליה (5+) 2

    רעננה היא מוליכת הליגה, ומסיבה מסוימת שמו עלייה את הפלוס, לדעתי זה ממש באנקר.

    הפועל חולון (+8)-מכבי תל אביב 2

    מכבי תל אביב תצליח לשחזר את היכולת שלה משבוע שעבר,היא תגבור על הפועל חולון הבינונית בהרבה יותר משמונה נקודות לפי דעתי.

    לה האבר -מונפלייה

    לה האבר לא הפסידה בבית עדיין, יש לה 4 ניצחונות ו-4 תיקוים, בעוד שמונפלייה ניצחה רק פעמיים מחוץ לבית.

    ההימור:1

    יחס כולל 4.86

    שמים 20 שקל לוקחים מאה
     
  9. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    עלק באנקר... ככה נראית קבוצה שעוד לא הפסידה בליגה? http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/dry.Xxx

    כנראה שבנות השרון קיבלו מחזור לפני המשחק...
     
  10. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חחחחחח חזק אהבתי. אי אפשר לסמוך על הנשים האלה, פתאום נכנסות להריון
     
  11. 4mor Member

    הצטרף ב:
    ‏25/8/07
    הודעות:
    15
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הייתי איזה עשרים דקות במשחק של הנשים, אין להם הגנה בכלל אם יש אנדר/אובר תמיד תשימו אובר.
     
  12. D.Irwin Member

    הצטרף ב:
    ‏3/6/07
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בתכל'ס ראשון-שני האלה היו קצת קשים, מחר ליגת האלופות החביבה שם אפשר להרוויח הרבה.