אשכול המלצות שלישי רביעי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י edz, ‏11/12/07.

  1. edz Member

    הצטרף ב:
    ‏28/11/07
    הודעות:
    12
    לייקים שהתקבלו:
    0

    פורטו – בשיקטאש

    קבוצה שהפסידה 8:0 יכולה למצוא את עצמה בשלב שמינית הגמר, זהו מפעל ליגת האלופות בשבילכם. אבל בשיקטאש הצנועה, למרות הניצחון הגדול על מארסיי בשבוע שעבר, צריכה לנצח בפורטוגל כדי לעלות, ואת זה היא לא תצליח לעשות. ניתן לה כבוד עם X (יחס של 3.85).

    מארסיי – ליברפול

    ובדיוק השבוע ספגה ליברפול את ההפסד הראשון בפרמיירליג, 3:1 לרדינג. זה ישנה? מארסיי ניצחה בליגה. זה ישנה? המסע של רפא בניטז וחניכיו ייעצר לדעתנו. כן, מארסיי זו קבוצה פראיירית לא קטנה, אבל עושה רושם שדווקא הפראייריות של ליברפול, זו שהיא מציגה כל כך טוב ביבשת שלה, תזלוג קצת לאירופה. X (יחס של 3.20).

    שאלקה 04 – רוזנבורג

    כן. תתפלאו. גם זה משחק מכריע. הנורבגים צריכים רק תיקו כדי לרשום את אחת ההפתעות הגדולות של השנה בכדורגל האירופי, ולהשאיר את שאלקה ו-ולנסיה מאחור. אל תבנו על זה. 1 (יחס של 1.25).

    אולימפיאקוס – ורדר ברמן

    גם היוונים ירשמו הישג אדיר אם יצליחו להשיג תיקו ולהעפיל לשמינית הגמר. ברמן לא נראתה טוב בסוף השבוע מול הנובר וחטפה רביעייה (4:3) אבל אירופה זה סיפור אחר. גם פיראוס זה סיפור אחר, וקבוצות לא יוצאות מנצחות משם. חגיגה יוונית אחרי X. (יחס של 2.70).

    תודה ל-SPORT 5
     
  2. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המלצות אלה הועלו ע"י מתן שמי!


    משחק מספר 2: שטרסבורג – הפועל ירושלים {2+}



    נדמה כי הפועל ירושלים של העונה מתחלקת לשתי קבוצות. הראשונה והאהובה במיוחד על כולנו, היא האימפריה הדורסנית ממשחקיה במלחה, והשנייה היא אותה קבוצה חלשה ומפוחדת ממשחקיה מחוץ לירושלים. בביתם, דן שמיר וחניכיו מושלמים בכל המסגרות עם 7 ניצחונות בשבעה משחקים, אך באופן לא מובן לחלוטין מחזיקת גביע המדינה אינה מצליחה לתפקד במשחקי החוץ ומאזן העומד על ארבעה הפסדים ב-4 משחקים מבהיר מדוע האדומים מגיעים כאנדרדוג גם הערב.



    ומי שתרצה לנצל את חולשת הירושלמים עד תום, תהיה שטרסבורג הצרפתית. המארחת, בדיוק כמו יריבתה הערב מצוינת בביתה וניצחה בשני משחקיה הביתיים ביול"ב קאפ. בנוסף למאזן המרשים, שטרסבורג נמצאת בתקופה פנטסטית עם שלושה ניצחונות ליגה רצופים, ולאחר מאבק עיקש תצליח לנקום באדומים על ההפסד במחזור הפתיחה ולזכות בניצחון שלישי במפעל. ההימור: 1, היחס: 1.80



    משחק מספר 13: מארסיי – ליברפול



    מיליוני צופי הכדורגל בכל רחבי העולם מחפשים במשחק הפופולארי ביותר שני דברים עיקריים. מתח, ואפשרות לסנסציה אדירה. המפגש הערב בין מארסיי הצרפתית ליוסי בניון וליברפול במסגרת המחזור האחרון בבית 1, יספק לנו בוודאות מתח ודרמה ענקית, ואלמלא ניצחון של האדומים ב"סטאד ולודרומה" אנחנו נקבל כבונוס מיוחד את ההפתעה הגדולה ביותר בליגת האלופות בעשור האחרון.



    על מאמן סגנית אלופת אירופה, ראפא בניטס, נשמעו אין ספור תלונות על השינויים האובססיביים בהרכב הפותח, על העובדה כי אחת האימפריות הגדולות בכדורגל האנגלי אפילו לא התקרבה תחת שרביטו לתואר האליפות, אך בנוגע להצלחה בליגת האלופות גם האויב הגדול ביותר של המנג'ר הספרדי לא יכל לומר מילה רעה. אך העונה, ראפא קרוב מאוד להרוס גם את המוניטין האירופאי וכל תוצאה אחרת מלבד ניצחון במארסי ישאיר את ליברפול מחוץ לשמינית הגמר.



    המארחת מנגד, נמצאת בתקופה פנטסטית עם שלושה ניצחונות ליגה בארבעת משחקיה האחרונים, ולא תתחשב ברצונות האדומים בדרך להשגת תוצאת תיקו מעודדת שתשלח אותה לשלב הבא, ואת ראפא בניטס לחתום על מכתב הפיטורין. ההימור: X, היחס: 3.20



    משחק מספר 19: צ'לסי – ולנסיה {1+}



    שלמה שרף כנראה יישב הלילה בבית ובניסיון נואש יחפש תירוצים נוספים מדוע אברם גרנט אכן כושל. רצף הפסדי ליגה כואבים ותצוגות שפל בזירה האירופאית?, מאזן הניצחונות מאז מינויו של גרנט למנג'ר הכחולים העומד על 10 ניצחונות, שלושה תוצאות תיקו והפסד בודד מבטלים במהירות את הטענה המגוחכת.



    הערב התחת הידוע וצ'לסי שכבר הבטיחו את העלייה מהמקום הראשון, יארחו בסטנפורד ברידג' את האכזבה הגדולה ביותר בליגת האלופות העונה. ולנסיה הספרדית, עוד הצהירה בפגרת הקיץ כי השנה היא תשאף לזכות בכל התארים האפשריים, ו-4 חודשים אחר כך "העטלפים" יכולים רק להסתכל על מצבם בבית 2 ולמחוק מהרשימה החלומית את התואר הנחשק ביותר.

    3 הפסדים בחמישה משחקים רשמה האורחת הנועלת את הבית, ונגד צ'לסי האימתנית רונלד קומאן וחניכיו צפויים לספוג תבוסה כואבת. ההימור: 1, היחס: 2.70
     
  3. D.Irwin Member

    הצטרף ב:
    ‏3/6/07
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק מס'14: מארסיי (1+) - ליברפול .

    מארסיי מאוד מפתיעה במפעל הזה, בליגה היא לא מצליחה והיא מדשדשת במקום ה13.
    היום הולך להתגלות הבלוף הגדול, למרות שליברפול לא הרשימה כל כך יש לה את כל הניסיון לנצח במשחק החוץ הזה.
    ליברפול באה אחרי הפסד 4-1 לרדינג ולפני משחק נגד מנצ'סטר יוניטד, הפסד פה ואני מניח שבניטז עף בקרוב לבית.
    2-0 לליברפול.
    לסמן 2!
     
  4. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שמע אחי הכל טוב ויפה שליברפול חייבת ניצחון אבל מארסיי קבוצה לא רעה בכלל, נכון היכולת בליגה בכלל לא משהו אבל צריך לזכור שמארסיי ניצחה באנפילד והיא לא תיתן לליברפול לעלות בקלות. לדעתי הולך להיות פה X
     
  5. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחקים מומלצים להימור:

    משחקים מומלצים:



    בני סכנין - בני יהודה ת"א 1

    משחק מאוד מומלץ,סכנין תעלה בהרכב מאוד חזק כפי שעשתה את זה לאורך כל המסלול של גביע הטוטו,היא שיחקה כדורגל התקפי והוכיחה רצינות במפעל,בני יהודה שתחסר את בלדוט קבוצה הפחות טובה מסכנין,הם יצטרכו להתרכז בעיקר בליגה ויהיה להם מאוד קשה לשחק 2 משחקים בשבוע ולכן סכנין הימור טוב.

    מכבי חיפה - בית"ר ירושלים 2

    2 הקבוצות יעלו אם הרבה חיסורים בהרכב,אבל חשוב לציין שהסגל של ביתר הרבה יותר טוב מזל של חיפה,לביתר יש שחקנים כמו תמוז,בן שושן,ברוכיאן שיושבים על הספסל,אך בעיית החיסורים בחיפה היא הרבה יותר קשה כאשר לפחות 6 שחקני הרכב לא ישותפו,לדעתי ביתר תנקום על אותו הפסד בפנדלים ותנצח

    ברצלונה - שטוטגרט 1

    ברצלונה כמו ברצלונה,תעלה למשחק בשביל לנצח כדי לעלות ל16 האחרונות בליגת האלופות ולהישאר אם טעם טוב בפה ולהיות במומנטום לאחר שלא הולך לה מספיק טוב בליגה,שטוטגרט תחסר כמה שחקנים חשובים למפגש הזה ולפי דעתי אין להם שום דבר מה להציע בקאמפ נואו.

    רומא - מנצ'סטר יונייטד 1

    רומא תעלה למשחק כדי לשחק על הכבוד ובמיוחד במיוחד לנקום במנסטר יונייטד על ה:7-1 המפורסם טוטי יעלה בשורות רומא לקראת המפגש הזה,מנסצטר מהצד השני יש לה ביום ראשון את ארסנל על הראש,ופרגוסון יעלה למשחק שחקנים צעירים מי שלא ישחקו הם ה2 הבולטים בשורות מנסצטר שהם רונאלדו וטבז ובנוסף עוד כמה שחקנים משמועתיים.

    פנרבחצ'ה - צסק"א מוסקבה 1

    ללא ספק הבאנקר להיום,היחס קצת נמוך אך בכל זאת הימור שווה,פנרבחצה חייבים ניצחון במטרה לעלות כי במידה ויפסידו ואיינדוהובן ינצחו את אינטר פנרבחצה יהיו מחוץ למפעל לכן הם מייחסים חשיבות רבה מאוד למשחק הזה צסקא באים ללא הברזילאים של גו,קראבליו,וואנקר לב בנוסץ ללא ורוזציקי המנוסה לדעתי פנרבחצה תביס פה את צסקא הימור מאוד טוב.

    ארסנל - סטיאווה בוקרשט 1

    גם פה הימור טוב אבל היחס קטן,ארסל קבוצה דורסת,סטיאווה קבוצה מאוד חלשה שלא יהיה לה מה להציע באדמת אנגליה ולדעתי ארסנל תעשה את העבודה ותנצח.
     
  6. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחקים שכדאי להתרחק מהם:

    להתרחק מהימורים:



    גלזגו ריינג'רס - ליון ..

    במשחק הזה הרבה הולכים על ליון,אבל חשוב לזכור את הביתיות של גלאזגו שמשחקת פה תפקיד מאוד מרכזי כלאזגו הפסידה בביתה מאז ומעולם במסגרת אירפוית רק 4 פעמים מתוך כיותר מ50 מפגשים!!!..
    יש להם בעיות בהתקפה ולכן הם עולים במערך הגנתי כדי לשמור על התיקו כדי שיעלה אותם,ואחד המרכיבים החזקים פה זה הקהל של גלזגו מסקוטלנד פשוט מדהים כיותר מ60,000 צופים!!!..לכן אני ילך פה על X/ולהתרחק פה מהימור על ליון!!!!..

    ספורטינג ליסבון - דינמו קייב (1+)

    הרבה פה הולכים אם ניצחון של ספורטינג שבהחלט היא יותר טובה במפגש הזה נכון,רוב השיקולים נעשו רק בגלל שדינמו גם מגיע בהרכב חסר,אך חשוב לזכור שהחיסורים של דינמו כבר המון זמן,והם גם לא שיחקו מול מילאן בהפסד של דינמו 4:1,הרבה הולכים פה אם ספוריטנג מעל לגול,ולדעתי הם טועים ויהיה פה X2.

    איינדהובן - אינטר

    אינטר נכון תחסר למפגש הזה המון שחקנים,בינהם זלאטן איברהומוביץ אך יש לו מחליץ לא פחות טוב והוא קרספו,עוד מה שיש להם חיסורים ארוכי טווח כמו למשל פיגו ווירה,אך יש להם את סולרי בהרכב ,ואינטר כבר הסתדו יפה מאוד ללא החיסורים ארוכי הטווח,איינדהובן עוד מה לא נראית טוב בכל המפעלים ולכן אני ילך פה על X.

    סלביה פראג - סביליה

    גם פה,מדובר בהמון חיסורים מצד סלביה פראג,אך רובם לא יודעים שגם הם חיסורים ארוכי טווח שזה גם משנה אך מוריד מהביטחון על ההימור,לסבילה אין הרבה על מה לשחק ויש להם גם את ויאדוליד ביום ראשון ולדעתי גם פה המשחק יכול להסתיים בהפתעה אבל אני ילך על X.
     
  7. David Seaman Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/07
    הודעות:
    1,347
    לייקים שהתקבלו:
    0

    רק על המקום הראשון בבית http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/bduh.Xxx