אשכול ההמלצות למשחקי תחילת השבוע !1

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י edz, ‏16/12/07.

  1. edz Member

    הצטרף ב:
    ‏28/11/07
    הודעות:
    12
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אשכול ההמלצות למשחקי תחילת השבוע !!1

    משחק 31: הרטה ברלין – באיירן מינכן

    במחזור שעבר הופתעו מובילי הטבלה מבאווריה כשדואיסבורג חילצה מהם תיקו ביתי. לפני מספר ימים החלו גם רוחות רעות לנשוב מעל המועדון, כשהשוער הוותיק אוליבר קאן ביקר את פרנק ריברי ולוקה טוני בפומבי, והושעה. הברלינאים לא פראיירים בבית וגם אם באמתחתם רק תיקו אחד עד היום מ-16 משחקים, מול באיירן הם יוציאו את השני. X (יחס של 3.00).

    משחק 34: ורדר ברמן – באייר לברקוזן

    ברמן השנייה תשמע את התוצאה שמעל ותחייך בסוף המשחק, חיוך שהיא מאוד זקוקה לו אחרי התבוסה 3:0 ביוון מול אולימפיאקוס בליגת האלופות. האורחים יגיעו למשחק הזה מהצמרת הגבוהה (מקום רביעי – 4 ניצחונות רצופים) אבל הם בדיוק היריבה שהמארחת זקוקה לה כדי לחזור לעניינים. והיא תחזור. 1 (יחס של 1.60).

    משחק 60: מונאקו – לאנס

    פעם זה היה משחק צמרת. היום שתיהן קרובות קרובות לקו האדום וזה כבר לא צחוק אחרי 17 מחזורים. שתיהן גם מגיעות אחרי הפסד. לאנס מרגישה יותר את הלחץ והיא משחקת לא רע בחוץ, יחסית לקבוצת תחתית. זה ייגמר בתיקו. X (יחס של 2.80).

    משחק 63: ליל – סנט אטיין

    האורחים הסימפטיים צמודים לצמרת (מקום 6) ומציגים יכולת לא רעה, אבל קשה להם מאוד לשמור על יציבות ותמיד אחרי רצף של תוצאות טובות מגיע הפסד שמאתחל את הריצה למעלה. הקבוצה הנוכחית של ליל לא מזכירה בכלום את זו, הנפלאה, שהייתה שם לפני שלוש ארבע שנים. אבל גאווה יש לה ועם ניצחון ביתי אחד בלבד העונה, היא תרצה את הנקודות יותר. 1 (יחס של 1.95).

    כמה יוצא: 20 שקלים = 524 שקלים.
    תודה ל-SPORT 5
     
  2. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למה המלצות של אתמול אבל?