אשכול המלצות לרביעי - חמישי!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏26/12/07.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק מספר 19:ווסטהאם - רדינג

    הפטישים מציגים השנה כדורגל חיובי תחת שרביטו של קרבשלי, שהגיע אליה באמצע העונה שעברה והציל אותה מירידה. ווסטהאם ניצחה במחזור הקודם את מידלסבורו בדקה ה-90, לאחר שסקוט פארקר כבש את שער הניצחון. מחר היא תתמודד מול רדינג, שלא הפסידה בארבעת משחקיה האחרונים.

    הפטישים רוצים להימנע מקרבות הישרדות כמו שהיו להם אשתקד, ולכן הם חייבים את הניצחון שיבריג אותם באמצע הטבלה.הקבוצה מהפטון פארק ממוקמת, עד כה במקום ה-11 עם 25 נקודות. מנגד מגיעה לה רדינג הצנועה, שאף אחד לא ספר אותה בתחילת השנה וכיום היא מציגה כדורגל התקפי ואטרקטיבי, שעזר לה לנצח לפני שני מחזורים את ליברפול של בניון.

    חניכיו של קופל, יכולים להיות מודאגים מהעובדה, שהקבוצה שלהם לא ניצחה עדיין משחק חוץ אחד השנה, ויתרה מזאת הובסה לאותה ווסטהאם 3-0, בסיבוב הקודם.

    ווסטהאם תרצה לפתוח את משחקי חג המולד ברגל ימין, ועם הקהל המדהים והתומך שלה היא תנצח את המשחק ותשאיר את רדינג בלי ניצחון חוץ השנה.

    ההימור:1, היחס:1.70

    משחק מספר 42:אברטון - בולטון

    למרות שאברטון הפסידה במחזור הקדום למנצ'סטר החזקה בדקות הסיום, אי אפשר להתעלם מהעובדה שבקבוצה של מויז, נעשת עבודה שקטה וטובה בכל מה שקשור לפאן המקצועי של הקבוצה."המרסיסאיד בלו" , משחקת השנה גם בגביע אופ"א, כאשר בשני המסגרות היא עומדת בינתיים במטרות.

    הקבוצה הכחולה מליברפול, ממוקמת במקום השישי בטבלה עם 30 נקדות, כאשר היעד המרכזי שלה השנה הוא לתפוס שוב מקום, שיוליך אותה לאירופה.אברטון הפסידה רק פעמיים השנה בבית, לליברפול בדרבי ולמנצ'סטר יונייטד.

    חניכיו של מויז, יארחו מחר את בולטון של תמיר כהן, שמגיעה לאחר ניצחון מרשים על בירמינגהאם 0:3. בולטון יכולה להיות מאושרת מהעובדה כי אנלקה חזר לכושר, ובמחזורים האחרונים היא מצליחה לנצח, לפחות בשלושת משחקי הבית האחרונים שלה.

    חניכיו של מגסון, מציגים שיפור ניכר מאז שהחליף את סמי לי המאכזב, אך כמו רדינג גם היא לא ניצחה עדיין מחוץ למבצרה.יעקובו המצוין וטים קהיל, שמוכיח כי אברטון זו לא התחנה האחרונה שלו בדרך להצלחה ינצחו את הקבוצה החדשה של תמיר כהן.

    ההימור:1, היחס:1.50

    פורטסמות'(+1) - ארסנל

    התותחנים של וגנר מציגים כיום את הכדורגל היפה ביותר באירופה, כאשר הקפטן גאלאס מנהיג את ההגנה, פאבריגאס את הקישור ואדביור מטוגו, מחזיק את ההתקפה של התותחנים.
    ארסנל יוצאת למשחק חוץ קשה בפומפי, כשהיא יודעת שכל הצמרת מחכה למעידה שלה.

    למרות שהתותחנים, ממוקמים במקום הראשון בטבלת הפריימר-ליג, חניכיו של וגנר לא מציגים יכולות מרשימה במשחקים האחרונים שלהם, אך יחד עם זאת מפגינים המון אופי ורצון, שאותו ראינו מול צ'לסי של גרנט ובדרבי במחזור הקודם מול טוטנהאם.

    התותחנים יוצאים למשחק חוץ קשה בפומפי, שזאת ניצחה רק פעמיים השנה במבצרה.הקבוצה של רדנאפ ממש לא יציבה העונה, אומנם היא ממוקמת במקום ה-7 בטבלה עם 30 נקודות, אך את רוב ניצחונותה היא עשתה בחוץ.

    פומפי נחלה כבר שני הפסדים רצופים, שהאחרון מבינהם היה באנפילד מול ליברפול, משחק בו היא הובסה 4:1, תוצאה שהשאירה למאמנה, רדנאפ המון חומר למחשבה.פומפי תגיע למשחק עם המון מוטיבציה, על מנת להוכיח לליגה שמקומה הוא בצמרת ותקשה מאוד על חייה של מוליכת הטבלה.

    התחושה הרווחת היא שארסנל תאבד נקודות במשחק זה, לאור העובדה כי פומפי צמאה לניצחון, בעוד שארסנל לא ניצחה בשני משחקי החוץ האחרונים שלה, ובנוסף לא הציגה כדורגל מרשים.

    ההימור:1, היחס:1.85