פרמיירליג - מחזור 20

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י George Best, ‏28/12/07.

  1. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ברמינגהאם - פולהאם: ברמינגהאם קבוצת בית לא רעה בכלל, והיא מגיעה אחרי ניצחון 0-3 מוחץ על הבורו, והיא תפגוש קבוצה נטולת מאמן רשמי ובעיקר קבוצת חוץ מזעזעת.
    היחס של ניצחון ביתי הוא בעיני פשוט נפלא, 1.9, לכו על זה בכל הכוח!

    צ'לסי - ניוקאסל: הקבוצה של אברם בבעיות קשות, אבל אפשר לחשוב שאלרדייס לא.ניצחון ביתי.

    פומפי - בורו: הגיע הזמן לניצחון ביתי שלישי בסך הכל של הפומפי, מול בורו זו בהחלט הזדמנות טובה.1

    סנדרלנד - בולטון: תיקו שלא יספק את קינו אבל כן את מגסון.x

    ווסטהאם - מאנ יונייטד: לא אוהב להמר על משחקים של הקבוצה שלי, אבל הייתי אומר ניצחון חוץ בדיוק בגול.

    טוטנהאם - רדינג: רדינג מראה המון אופי בשלושת המשחקים האחרונים שלה: פעמיים יצאה מפיגור במשחקי חוץ, בפעם האחרונה זה גם היה כשהיא משחקת יותר משעה בנחיתות מספרית, ועוד ניצחון ביתי בתוספת הזמן על סנדרלנד, אבל אני מאמין שהביתיות תכריע, טוטנהאם מאוד משתפרת, הייתי גם מאוד ממליץ ללכת על אובר בשערים אם יש הימור כזה בווינר.1

    וויגאן - וילה: וילה מגיעה תשושה אחרי התיקו המדהים בגשר, ואני מאמין שוויגאן המשתפרת תחת אלכס מקליש תרשום עוד ניצחון ביתי, למרות רקורד החוץ וההתקפה החזקה של הוילנס.1

    אברטון - ארסנל: x, למרות שהייתי מאוד שוקל כאן ללכת על ניצחון ביתי לטופיז בויז.

    ראשון:

    דרבי - בלקבורן: דרבי משתפרת, משחק קשה מאוד לניחוש, אני אלך על תיקו.

    שיטי - ליברפול: טיל אירני בלתי קונבנציונלי אחד ביציע החוץ ואחד כמובן ישר לתוך האיסטלנד יספקו אותי פה יותר מכל תוצאה(כמובן שהטיל לא ישפיע על יתר הסביבה במנצ'סטר).אבל היות והסיכויים לכך לצערי לא גבוהים, אני אלך על עוד משחק שיסתיים ללא הכרעה.x
     
  2. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק מספר 28: סנדרלנד – בולטון



    אוהדיה של סנדרלנד החלשה היו מאושרים אם כל השחקנים בקבוצתם האהובה היו מפגינים כוח רצון והקרבה כל כך גבוהה כמו מאמנם על הקווים, רוי קין, שהוגדר ע"י אלכס פרגוסון "השחקן הטוב ביותר שאי פעם אימנתי". רק לפני כיומיים מנג'ר האלופה הניח את כל הכבוד לחניכו המדופלם בצד, והנחיל לסנדרלנד תבוסה כואבת בתוצאה 0-4, שהגדילה את סיכוייה לחזור כבר בעונה הבאה לליגת המשנה.



    בולטון, שתתחזק בחלון ההעברות הקרוב בקשר ישראלי מוכשר, העונה לשם תמיר כהן, גם כן נמצאת בסכנת ירידה ממשית ורחוקה בשלוש נקודות בלבד מן הקו האדום. למרות המצב הקשה, האורחת הנמצאת בתהליך התאוששות עם שלושה ניצחונות בחמשת משחקיה האחרונים, עולה בכמה רמות על סנדרלנד, וכמתנת חד המולד יקבל מנג'ר הוונדררס, גארי מגסון, ניצחון חוץ בכורה העונה. ההימור: 2, היחס: 2.75.



    משחק מספר 33: ווסטהאם {1+} – מנצ'סטר יונייטד



    מה כבר נוכל להוסיף ולומר על מאמן השדים האדומים, אלכס פרגוסון. המנג'ר הסקוטי בן ה-66 הציג בפני כל העולם את דור השחקנים השלישי שנבנו תחת הדרכתו ביונייטד, ולטענתו הגדולה ביותר מבין כולן. שחקן העונה באנגליה ובעיני רבים גם בעולם, כריסטיאנו רונאלדו, בצוותא עם ווין רוני, נאני הפורטוגלי וראיין גיגס הוותיק מרכיבים רביעיית התקפה קטלנית ובלתי ניתנת לעצירה. רק לפני כיומיים בעיצומו של יום "הבוקסינג" הנערך בכל שנה בתקופת חג מולד, סנדרלנד החלשה טעמה מעט מן היכולת הוירטואוזית של השדים האדומים כשהוציאה 4 כדורים מרשתה, והעניקה ליונייטד שלוש נקודות חשובות בדרך לפסגה.



    ושנייה לפני שאוהדי האלופה יכינו את אביזרי העידוד ויתכוננו לעוד ניצחון חוץ מוחץ, כדאי להזהיר את האדומים מפניי ווסטהאם יונייטד המסוכנת. נכון, 19 נקודות מפרידות בין המארחת למוליכה, אך הגנתה הפנטסטית של הפטישים בראשותו של האח הצעיר ביותר במשפחת פרדיננד, אשטון, ספגה העונה רק 16 שערים{פחות משער בממוצע למשחק}.



    מחפשים נתון נוסף המרמז על ניצחון מינימאלי לאלופה?, בפעמיים האחרונות בהן מנצ'סטר הצליחה לגבור על ווסטהאם, ההבדל בין השתיים היה בשער אחד בלבד. גם היום הסטטיסטיקה לא תאכזב, ותסדר לנו משחק שוויוני ומעניין שבסופו אלכס פרגוסון וחניכיו יצליחו לזכות בניצחון מתוק. ההימור: X, היחס: 3.15.



    משחק מספר 75: אברטון – ארסנל



    האם חבורת התותחנים של ארסן ונגר החלו להוריד את הרגל מן הדוושה?, היום במפגש עם איגביני יעקובו ואברטון המצוינת נוכל לגלות בוודאות את התשובה. לאחר פתיחת העונה הפנטסטית לה אף אחד כולל המנג'ר הצרפתי הוותיק לא ציפה, בה ארסנל הוליכה בקלילות את הטבלה תוך כדי הצגת כדורגל משוחרר והתקפי, בחודש האחרון היכולת המקצועית אומנם המשיכה להלהיב, אך התוצאות החלו לאכזב. שני ניצחונות בלבד רשמה האורחת בחמשת משחקי הליגה האחרונים, וכתוצאה מכך אותו מקום שמור ומובטח בפסגה, נתפס במהירות ע"י היריבה השנואה, מנצ'סטר יונייטד.



    תזמון כל כך גרוע להתמודד נגד הקבוצה החמה ביותר באנגליה, אברטון, ארסן ונגר לא יכל לדמיין. 6 ניצחונות בתשעת משחקיה האחרונים רשמה המארחת, הרבה בזכות אקס מכבי חיפה, איגביני יעקובו הפנטסטי המדורג חמישי בטבלת הכובשים בפריימרליג עם 9 שערים. גם היום אברטון תמשיך להרשים, אך נגד ססק פאברגס ולהקתו, הקבוצה מליברפול תצליח לזכות רק בנקודה. ההימור: X, היחס: 3.00.