אשכול ההמלצות למשחקי סופ"ש!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏4/1/08.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פה תרכזו את ההמלצות שלכם למשחקי סופ"ש
     
  2. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק 67: מאיורקה - ברצלונה: מאיורקה מארחת את ברצלונה, אחרי שהביסה באמצע השבוע 0:4 את אוסאסונה במשחק הגביע. עם מוראל מרומם מאיורקה תנסה לרשום הפתעה שתארח את ברצלונה, שלא נראית טוב לאחרונה ומתקשה מאוד העונה במשחקי החוץ. הקטאלונים מגיעים אחרי הפיאסקו מול ריאל בסופר קלאסיקו בשבוע שעבר כעשא הפער בצמרת צמח ל-7 נקודות שזה כבר פער משמעותי מאוד. ברצלונה, ששיחקה בהרכב משני מול אלקוויאנו בגביע באמצע השבוע וסיימה רק בתיקו 2:2 שהספיק לה כדי להעפיל לשלב הבא, חייבת את הניצחון מול מאיורקה כדי לצמק לפחות זמנית את הפער מריאל לארבע נקודות ואולי להלחיץ אותה מעט.

    פרנק ראייקארד יכול להתעודד מהעבודה שתיירי הנרי חזר לכשירות וייתכן שיפתח בהרכב במקומו של רונאלדיניו החלש להחריד. ליאו מסי ימשיך להעדר כמובן בשל הפציעה שלו, אך מלבדו כולם כשירים. מאיורקה הפסידה לברצלונה בשמונת המפגשים האחרונים בין שתי הקבוצות, אך אני מאמין שהפעם הסיפור יהיה שונה ומאיורקה תנצל את חוסר הביטחון של הקטאלונים כדי לסחוט נקודה. ההימור: X, היחס 3.2
     
  3. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אורלנדו - יוסטון רוקטס (5+) 1 MUMLAZ

    אורלנדו מגיק מגיע למשחק הזה כאשר היא במאזן כללי של 22 ניצחונות ו12 הפסדים,יריבתה למחר תהיהי יוסטון כאשר במאזנה הכללי 15 ניצחונות ו17 הפסדים,יוסטון היא קבוצה שיש לה רקורד מאוד מרשים באורלנדו,ב5 השנים האחרונות אורלנדו תמיד הפסידה ליוסטון בביתה,באניאוי ארנה שבאורלנדו.
    והיום אני חושב שאורלנדו תנצח את יוסטון בלי שום בעיה כאשר המאזן שלה בבית הוא 7 ניצחונות ו7 הפסדים.
    אך הבעיה מבחינת יוסטון למשחק הזה הוא בכך שהיא תחסר למשחק את השחקן אולי הכי טובה של וזה מגריידי שקולע בממוצע 22.8 נקודות למשחק.
    ואם זה לא מספיק אורלנדו נמצאית בתקופה נהדרת כאשר היא מנצחת 4 מתוך 5 משחקיה האחרונים ,2 הקבוצות גם נפגשו רק פעם אחת העונה בביתה של יוסטון כאשר אורלנדו השכילה לנצח 97-92.
    אני מצפה למשחק אם לא הרבה נקודות סל ל2 הקבוצות,אבל אני מאמין גם שאורלנדו לא תתקשה מול יוסטון ולכן אני לוקח את ההימור הזה כהימור מומלץ מבחינתי.


    בוסטון סלטיקס - ממפיס גריזליס (14+) 1 HOTT

    ממפיס תתארח אצל בוסטון,ממפיס במאזן עלוב של כ 9 ניצחונות ו22 הפסדים תפגוש את בוסטון במאזן מדהים מבחינתה של 27 ניצחונות לעומת 3 הפסדים בלבד.
    בוסטון נמצאת ראשונה בדירוג הכללי בnba לעומת ממפיס שמציגה יכולת חלשה ונמצאית בתחתית הטבלה.
    לבוסטון יש גם הגנה יותר טובה והתקפה,בוסטון ברצף ניצחונות מדהים לעומת ממפיס שניצחה רק פעם אחת במהלך ששת המשחקים האחרונים שלה.
    בבית בוסטון היא הקבוצה הטובה ביותר כאשר מאזנה 15 ניצחונות והפסד אחד ב16 המשחקים האחרונים שלה,לעומת ממפיס שבחוץ מצליחה להשיג 4 ניצחנות ו11 הפסדים.
    נעבור לרקורד של שתי הקבוצה והיא כאשר במהלך 12 מפגשים בביתה של בוסטון היא מנצחת 8 משחקים .
    אני מאמין שבוסטון תתעלה ותנצח בהפרש של יותר מ14 נקודות.
     
  4. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סימונים נוספים:

    אנדר / אובר (193) אורלנדו/ יוסטון רוקטס 1

    ניו ג'רזי נטס - שארלוט בובקאטס (7+) 2
     
  5. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכים לגבי בוסטון, ממש לא לגבי יוסטון. נכון הרוקטס בלי מקגריידי אבל לפעמים עדיין יש לה מספיק כלים כדי להתמודד עם אורלנדו, שמשום מה מתקשה העונה דווקא במשחקי הבית שלה. יהיה מרתק לראות את המאץ' אפ בין שני הסנטרים הטובים בליגה, דוויט הווארד מאורלנדו, לבין יאו מינג מיוסטון. כדי לנצח, יוסטון חייבת משחק ענק של מינג, למרות שיהיה לו קשה מאוד מול הווארד המפלצת. לגבי בוסטון, אין לי ספק שהיא מביסה הלילה.