השוער הטוב בעולם

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י REAL MADRID, ‏7/1/08.

  1. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לאחר ויכוחים לא נגמרים בפורום הכדורגל הספרדי לאחר כל משחק של קסיאס. הגיע הזמן שנפתח את הדיון בעל הפוטנציאל העצום הזה גם לאדישים שלא נכסנים לפורום הכדורגל ספרדי.

    קסיאס, בופון, צ'ך?
    או אולי ריינה?

    מי השוער הטוב בעולם?
     
  2. אחד_מנתניה Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    993
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בופון! לא שקסיאס פחות טוב ממנו אבל הרגשת הביטחון שהוא נותן להגנה והשליטה שלו ברחבה היא פשוט פנומנלית, אפשר להוסיף לזה כמות כמעט אפסית שהוא סופג באשמתו הישירה.
    יש לו רק מינוס אחד קטן וכמעט לא משמעותי, הוא לא מצטיין בפנדלים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/1/08
  3. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    אם מסתכלים מעבר להנאה הפשוטה של לראות הדיפות כמו של קסיאס אתמול, אני טוען שדווקא בגלל אתמול, קסיאס עדיין (עם דגש על העדיין) לא ברמה של בופון. אם תניחו רגע את רגש ההתלהבות בצד, תראו שלמרות אינסטינקטים ורפלקסים כמעט מושלמים (ואולי טובים מאלו של בופון), יש לקסיאס בעיה שאין לבופון. הוא מתקשה לתפוס כדורים בפעם הראשונה ולרוב גם הודף אותם למרכז הרחבה או למקומות שנמצאים בהם שחקן יריב. זה קרה אתמול עם אוליביירה, אבל למזלו של קסיאס השער נפסל. כמה פעמים אתמול ראיתם את הכדור מטייל על קו 5 המטר רגע אחרי הדיפה של קסיאס? קבוצה עם שחקני התקפה יותר עירניים הייתה כובשת לפחות פעמיים אתמול לרשת של ריאל מדריד. קסיאס עדיין מאוד צעיר במונחים של שוער ולכן אני מאמין שעד שהוא יגיע לגיל של בופון הוא ייבטל חלקית, אם לא לגמרי, את הבעיה הזאת. מי שצופה הרבה בבופון, יכול לשים לב לכך שגם את הבעיטות הכי קשות שדורשות רפלקסים מטורפים, הוא למד עם הזמן לתפוס בשתי הידיים. זה מה שהופך אותו לשוער כל כך מושלם ולטוב בעולם לדעתי.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏7/1/08
  4. שער 7 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/07
    הודעות:
    2,256
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין ספק שבופון. אמנם קצת שכחו ממנו אחרי הירידה של יובה, אבל צ'ך סופג שערים מוזרים לאחרונה, אולי בגלל הקסדה אבל כנראה גם בגלל חוסר ריכוז, וקסיאס שומר על אותה מידת יציבות, אבל בעשור האחרון יש רק שוער אחד שבלט מעל כולם וזה ג'יאנלואיג'י!!! אפילו ב- pes אני לא מצליח להכניע אותו (בעטתי מעליו בעיטה קשתית כשהוא היה מחוץ לשער ועם זינוק אדיר הוא לקח לי על הקו http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/dry.Xxx )
     
  5. tu-vieja-en-tanga Member

    הצטרף ב:
    ‏6/11/07
    הודעות:
    218
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קסיאס...
     
  6. XabiAlonso Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    2,834
    לייקים שהתקבלו:
    2
    San Iker!

    עוד כמה הוכחות הוא צריך לתת לכולם?
     
  7. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם מסתכלים מבחינת הצלות נטו, אינסטינקטים וכדומה - איקר קסיאס יהיה מעל כולם. אבל כמו שציינו פה, הביטחון הזה שבופון משרה על כל הגנה שמשחקת לפניו, היציבות במשחק שלו והתחושה הזו שלא משנה מה הוא יגיע לכדור בכל מקרה - כל זה הופך אותו לטוב בעולם כרגע. יש בו משהו יותר מלאחרים, ולא תמיד שמים לב לזה. למרות זאת, פוטנציאלית ועם עתיד ללא פציעות נוספות, פטר צ'ך יהיה טוב משניהם. צ'ך הוא האבטיפוס של דור השוערים הבא ואת זה אני אומר עוד מימיו בראן הצרפתית. כשהוא יגיע לאיזור גיל 30 ידברו עליו כעל אחד השוערים הטובים בהיסטוריה וכאחד ששינה, לפחות במעט, את ההגדרות המסורתיות לגבי השוערים.
     
  8. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    קסיאס יותר וירטואוז, אבל אין מה לעשות. אין שוער בעולם ששולט ברחבה כמו בופון, בכדור גובה אתה כבר יותר שבופון יתפוס את הכדור בשתי ידיו בלי מאמץ. לקסיאס עדיין חסר מאוד את זה, על קו השער, שוער נהדר אין ספק (וזה לא אומר שהוא יותר טוב מבופון על קו השער), אבל רואים לפעמים שהוא מהוסס ביציאות, לא תופס את הכדור, לבופון זה כבר יש. אז בשבילי זה עדיין ג'יג'י בופון
     
  9. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    בופון. בופון לוקח את יובנטוס לבד על הכתפיים שלו, כל ההגנה בנויה סביבו. בופון הוא שוער "ווינר", הוא שוער שדווקא במשחקים גדולים הוא יציג את היכולת הכי טובה וזה לדעתי אחד מהפלוסים הגדולים אצלו. החסרון היחיד שלו זה האיגרופים החלשים שלו(לא מבחינה פיזית אלה שהוא לא יוצא מתי שצריך ולפעמים הוא מפספס) שזה באמת שטות. קסיאס הוא שוער שהוא חזק בהכול, אבל חוץ מריפלקסים שבזה באמת אין עליו בופון עולה עליו בהכול: זינוקים אדירים, יופי של שליטה בשחקני ההגנה שלו שד"א הכימיה בינו לבין שחקני ההגנה בנבחרת איטליה פנטסטית(אני לא אמרתי יובנטוס כי שם זה לא בולט במיוחד). עוד משהו שאין ל2 השוערים זה הבעיטות שוער, אבל זה לא משנה את הרמה שלהם.
     
  10. Al3x Member

    הצטרף ב:
    ‏7/1/06
    הודעות:
    324
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מבחינת תרומה לקב', זה ברור שקסיאס מעל כולם, כי אם לא קסיאס ריאל הייתה מפסידה הרבה נק' שהיא לקחה לדוג' ב2 המשחקים האחרונים נגד סראגוסה וברצלונה.
    אבל מבחינת יכולת נטו כרגע בופון מהסיבה הפשוטה שאמרו פה הרבה קסיאס משמיט יותר מדי כדורים והודף לאמצע ומתישהו זה יעלה לו ולריאל ביוקר, כשהוא ילמד לתפוס או להדוף לאזורים שאין שם שחקנים הוא ישתווה לבופון ואפילו יוכל להיות יותר טוב ממנו, כי מבחינת אינסטינקטים ורפלקסים קסיאס לדעתי יותר טוב מבופון.
     
  11. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    מבחינת תרומה לקבוצה שתיהם באותה רמה. לדוגמא במשחק השנה של יובנטוס-אינטר בלי בופון המשחק היה נגמר 5-1 לאינטר ויש לי עוד הרבה דוגמאות. את המשחק של יובה-מילאן גם לא ראיתי אבל שמעתי שהיו לו שם כמה עדיפות אדירות.
     
  12. Al3x Member

    הצטרף ב:
    ‏7/1/06
    הודעות:
    324
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שחם,
    לא אמרתי שבופון לא תורם ליובה אבל אני מדבר איתך שכל משחק פשוט קסיאס מציל את ריאל הוא גם היה אחד הגורמים לאליפות בעונה הקודמת.
    אבל בסופו של דבר בופון כרגע ודגש על כרגע יותר טוב מקסיאס
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/1/08
  13. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתם מדברים על ביטחון להגנה? קסיאס משרה יותר ביטחון להגנה מכל שוער שראיתי. הקור רוח שלו במצבי לחץ פשוט מדהים.
     
  14. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בופון שיחק הרבה שנים עם בלמים כמו קנאברו ותוראם לפניו, קסיאס רוב שנותיו שיחק עם בלמים כמו פאבון והלגרה..
     
  15. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    יצא לי לראות יותר משחקים של יובנטוס מאשר של ריאל, אבל ממה שאני ראיתי(וראיתי מספיק משחקים של ריאל) בופון הוא שוער יותר תורם. אולי אני אומר את זה כי ראיתי יותר משחקים של יובה ושל האזורי ובגלל זה גם ראיתי יותר עדיפות של בופון ותרומות וזאתי הסיבה שאני חושב כך.