אשכול ההמלצות והטורים לסופ"ש!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏11/1/08.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חברים סוף השבוע הגיע, ואיתו גם הפרמייר-ליג, ליגת העל, הליגה הספרדית, צרפתית. פה אתם מוזמנים לתת את ההמלצות והטורים שלכם, ולעזור לנו לעשות קצת רווחים.
     
  2. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ניור - גנגאן 1 ביחס 1.85

    גנגאן מגיעה למשחק אחרי שנזרקה גם מהגביע הצרפתי בשבוע שעבר בהפסד 2:1 לאמיין כאשר הם שיחקו לא טוב.מאמן גנגאן Victor Zvunka תהיה לו בעיה גדולה מאוד בהרכב במשחק היום מול ניור כאשר שחקנים מאוד טובים יחסרו מושורותיו Eduardo , Farid Talhaoui , Lescinel Jean-François, Felipe Saad , Stéphane Trévisan כל אלה יחסרו היום לגנגאן כאשר גם Farid ו Saad ששיחקו באופן קבוע בהרכב של גנגאן ייעדרו גם הם,ואני מצפה ממאמן גנגאן שישחק מאוד הגנתי בגלל החיסורים הרבים בהרכב קבוצותו..אני עדיין זוכר כאשר גנגאן הייתה בליגה הראשונה בצרפת אם שחקנים כמו דרוגבה מלודה ופרר בקבוצה ,וכעת הקבוצה מהליגה השנייה נלחמת על חייה בתחתית הליגה במאבק נגד הירידה לליגה השלישית בצרפת.
    פרר השחקן המצוין ששיחק בעבר בגנגאן,היום הוא הקפטן של ניור שחקן מאוד חשוב במערך,והוא שיחק בכל המשחקים שלו עד עכשיו במדי ניור.ניור התחילה מאוד טוב את סבב המשחקים שלה בשנת 2008 כאשר ניצחה את לאנס 1:0 בחוץ והעיפה אותה מהגביע ,המערך של לאנס היה היום ונורא באותו משחק הם שיחקו 6-3-1 בביתם ,והניצחון של ניור עליהם היא מגיע להם ששיחקו במטרה לנצח לא שיחקו הגנתי או לחפש את התיקו.
    אני יקח את ניור באחלה יחס כי לדעתי אין הרבה סיוכוים לגנגאן להוציא משהו מהשחק הזה.
     
  3. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דנבר - אורלנדו (5+): אורלנדו מג'יק כבר שיפרה את מאזן החוץ שלה לעומת העונה שעברה, אפילו אם תפסיד עכשיו ועד הפלייאוף. למובילת הבית הדרום מזרחי יש הזדמנות להשיג עוד ניצחון חוץ מול קבוצה חזקה מאוד כמו דנבר, שצריכה כל ניצחון כדי לא להסתבך במאבקי המיקום לקראת הפלייאוף מהמערב האיכותי כ"כ. אורלנדו השיגה העונה 16 ניצחונות חוץ והיא מוליכה את הליגה המאזן הזה, כאשר בכל העונה שעברה השיגה 15 ניצחונות חוץ בלבד.למרות כל זאת, חלה ירידה מסויימת בכושרה של אורלנדו, שהפסידה בשלושה מתוך ארבעת משחקיה האחרונים, כאשר היא שברה רצף של שלושה הפסדים רצופים עם ניצחון על הקליפרס החלשים בל.א.

    אולם מהעבר השני מתייצבת לה דנבר, שלא שיחקה מאז ההפסד בפיניקס בליל שני והיא הרבה יותר רעננה. ההפסד לפיניקס הגיע אחרי שלושה ניצחונות רצופים ובכלל עושה רושם שדנבר נכנסה לכושר שמצפים ממנה, כאשר אלן אייברסון נוטל את המושכות וקולע מעל 30 נקודות למשחק בשלושת משחקיה האחרונים של דנבר. עם אייברסון ואנתוני בקו האחורי ועם מרקוס קמבי וקניון מרטין בפנים, קשה לי לראות את אורלנדו עומדת בקצב המטורף של דנבר ולהערכתי דנבר תנצח ב-7 עד 9 הפרש. ההימור: 1
     
  4. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכים איתך אסף, גם באנ.בי.אי. אני לא חושב שהפרש של 5 נקודות יקבע באמת מי תנצח, אלא מי הטובה ביותר. בנוסף באמת דנבר מגיעה רעננה מהמנוחה, ובקיצור כדאי לשלוח עלייהם בסינגל אני מקווה שלא נסגר כבר ההימור.

     
  5. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתלטיק בילבאו (1+) - סביליה 1 MUMLAZ

    אני חושב שהיחס הזה אל אתלטיקו בילבאו 2.90 בישיר לא משקף את מה שיהיה והיחס היה אמור להיות הרבה יותר נמוך בעיקר בגלל הנעדרים והמושעים של סביליה למשחק היום.כאשר החלוץ הטוב ביותר של הקבוצה Fabiano מושעה,כאשר גם 2 השחקנים בין הטובים שיש להם בקבוצה Kanouteו Kone נמצאים במשחקי נבחרתם.חיסורו של Kone למשחק הזה מאוד חשוב וזה יציין שרק Chevanton ו Kerzhakov יהיו כשירים לשחק .מי שעוד יחזר לזכות סביליה הוא השחקן המוכשר Kerzhakov .הרביעייה הקטלנים של סביליה Fabiano, Kanoute, Kerzhakov & Kone כבשו 24 מתוך 35 הגולים של סביליה וזה ממוצע של כ68.6% ואם החיסורים שלהם קשה לי להאמין אם סביליה תבקיע בכלל.
    אף פה לא מתסיימים החיסורים של סביליה הם יחסרו גם את הקשר Keita שהיה אחלה רכישה,כאשר גם Drago והשוער Palop ייעדרו מהמשחק.
    אתלטיקו בילבאו בהחלט יכולה לשחק כדורגל טוב בעיקר כאשר קבוצות גדולות באות למגרשן,בילבאו אכן לא מרשימה בביתם הם במאזן של ניצחון 6 תוצאות תיקו ו2 הפסדים אך הם לא הפסידו בביתם הרבה.
    ו 8 קבוצות מהליגה הספרדית הפסידו יותר מ2 משחקים בביתם זה אומר שאתלטיקו בילבאו עדיין לא מרבה להפסיד אם כי מרבה בתוצאות תיקו,מה שעוד קצת ינחם אותה זה הינצחון 2:0 בביתם על הרקולס בגביע הספרדי .
    הזדמנות טובה מאוד לזכות אתטיקו בילבאו להוציא נקודות ולדעתי זה מה שהיא תעשה היא לא תפסיד את המשחק הזה!!!
     
  6. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קטאניה - יובנטוס: פגרת חג המולד באיטליה תמה לה, כאשר יובנטוס, הממוקמת שלישית בסרייה א' יורדת דרומה למשחק חוץ סופר קשה מול קטאניה, קבוצה שקשה מאוד לנצח אותה במגרשה, בו היא נוצחה רק פעמיים העונה לעומת חמישה ניצחונות. קטאניה, שלא ניצחה עדיין בחוץ, צברה 16 מתוך 21 הנקודות שלה במשחקי הבית ומגרשה הוא מבצרה. החדשות הטובות במחנה של קטאניה הן שספינזי המצויין חוזר מההשעייה שלו. מאידך גנארו סארדו ייעדר עקב השעייה, אחרי שחטף אדום במשחק הקודם מול רג'ינה.

    מנגד הביאנקונרי, שהרבה חזו להם עונה של מרכז טבלה, אחרי שחזרו מהליגה השנייה, נראים בכלל לא רע תחת הדרכתו של קלאודיו ראניירי והם ישחקו בוודאות בליגת האלופות בעונה הבאה. יובנטוס מנסה להתחזק ומעוניינת בסיסוקו מליברפול וברפאן ואן דר וארט מהמבורג. בנתיים יצטרך ראניירי להסתדר עם הסגל הנוכחי וניצחון חוץ בקטאניה הוא הכרחי, מאחר ואינטר האלופה מרוחקת 8 נקודות מיובה והפסד של יובה עלול להיות סוף הסיפור מבחינת המאבק על הסקודטו. ראניירי יצטרך להסתדר במשחק הזה ללא הקשר המצויין מאורו קאמורנסי הפצוע ומי שיחליף אותו הוא חסן סלימהידג'יץ הבוסני. אני מאמין שיהיה קשה מאוד ליובה בסיציליה אבל טרזגה, דל פיירו ונדבד יכריעו את הכף לטובת הגברת הזקנה. ההימור: 2, היחס 1.65
     
  7. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קטאניה (1+) - יובנטוס 1 ביחס 1.80

    מפגש בין יובנטוס שהיא לא קבוצה חוץ טובה בהשוואה לביתיות שלה,מול קטאניה שהיא קבוצה מאוד חזקה בביתה.
    למשחק הזה יובנטוס תמשיך להחסיר את השחקנים Camoranesi ו Andrade כאשר מי שיתווסף לרשימה הוא Zebina .
    קטאניה היא קבוצת בית מעולה יש להם רקורד של 5 ניצחונות תוצאת תיקו אחת ו2 הפסדים והיא תחסר רק את Sabato למשחק הזה.
    זה יכול להיות משחק שיובנטוס יכולה להפסיד בו המניה הבטוחה שלי היא ללכת אם קטאניה שלא תפסיד את המשחק הזה,משום שהם נראים נכון לעכשיו אם הביתיות יותר טוב .תיקו יכול להיות אפשרות אחת ,אך גם הפתעה פה במשחק הזה לא תפתיע אותי.


    מידלסברו - ליברפול 2 ביחס 1.60 HOTT

    מפגש מאוד מסקרן יש לנו כאן בין ליברפול למידלסברו.באופן מסורתי מבחינת ליברפול מידלסברו תמיד הייתה יריב קשה ,אבל היום אני חושב המצב יהיה אחרת.
    מידלסברו נכון לעכשיו ממוקמת במקום ה15 אם 20 נקודות והמרחק שלה מהקו האדום הוא רק 3 נקודות.
    אני חייב להגיד את האמת,אני לא אוהב קבוצה כמו מידלסברו בלי אישיות אני חושב שהקבוצה הזאת לא מסודרת ומתאימה מספיק כדי להיות בליגה הראשונה באנגלייה.ועוד מה שמפריע לי אצלה זה החוסר עקביות.
    מידלסברו היא אחת מהקבוצות החלשות ביותר של הפרמייר ליג,ב2 המשחקים האחרונים שלהם בפירמיירליג הם הפסידו לאברטון ווסטהם.והיום לקבוצה יש המון חיסורים משמועתיים מול המפגש נגד ליברפול:כאשר Mido ו Taylor ייעדרו מהמשחק,Cattermole ו Arca שתיהם מושעים מהמשחק,ועוד מה ש2 השחקנים אולי הטובים ביותר בקבוצה בספק:Woodgate ו Sanly שייערכו מבחן אחרון בערך שעה לפני המשחק לראות אם הם כשירים למשחק.עוד מה שיש עוד כמה בעיות אישיות לשחקנים והרבה מתחים בקבוצה כאשר קפטן הקבוצה Boateng הסתכסך אם מאמנו Southgate,אך למרות זאת קפטן הקבוצה והמנהיג שלהם יבטח בהרכב בגלל החיסורים שיש בקישור.
    ליברפול מהצד השני,ב2 המשחקים האחרונים שלה מסיימת בתוצאות תיקו מול הסיטי ומול הוויגאן.ובשבוע שעבר גם הספיקה להעיף את לוטון מהגביע לאחר 1:1 במסגרת הFA CUP והניצחון העניק להם המון ביטחון על השמועות גם על עזיבתו של בניטז.נכון לעכשיו ההרכב של ליברפול נואש לניצחון,והסיבה לכך היא ההתדרדרות שלהם בטבלה באופן גרוע ביותר.נכון לעכשיו ליברפול מקום 5 אם 38 נקודות כאשר הם מרוחקים 12 נקודות מהמקום הראשון והמסקנה שלי היא שליברפול צריכה נס על מנת לזכות באליפות העונה.
    במשחק האחרון של לבירפול ג'רראד לא היה בכושר טוב ,גם טורס לא היה ממש מרשים,וההגנה של הקבוצה רחוקה מלהרשים,אולי היחיד שעוד מספק תסחורה בהגנה הוא Skrtel אך הוא לא ישחק בגלל השעייה.אין שינויים מיוחד ונעדרים לבניטס למשחק הזה Agger ימשיך להיות בהרכב ובהגנת ליברפול.

    ב5 השנים האחרונים ליברפול לא הצליחה להבקיע גול בביתם של המידלסברו .אך לדעתי היום זה יהיה אחרת ,יש יותר מדי חיסורים בקבוצת הבייתיים ,עוד מה שהמידלסברו נראים ממש רע נכון לעכשיו כאשר ליברפול מאוד שאפתנית וחייבת להשיג את הניצחון פה.לדעתי ליברפול בהחלט צריכה לנצח פה את המשחק וזה אחלה הימור לפי דעתי.
     
  8. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכבי נתניה - מ.ס. אשדוד X2 ביחס 3.10 לתיקו ו4.25 לניצחון של אשדוד.

    המחזור ה14 בליגה הישראלית אנחנו מקבלים משחק מאוד מעניין בין מכבי נתניה למס אשדוד ,שעד עכשיו מכבי נתניה הציגה כדורגל מאוד טוב ויפה ,והמהצד השני מס אשדוד הציגו יכולת מאוד חלשה,והם נקלעו למומנטום מאוד רע בלי ניצחון כבר ב7 משחקים ברציפות,ואנשי אשדוד יודעים טוב שבמידה ולא ישקיעו וישיגו תוצאות טוב סביר להניח שהם ירדו ליגה.מכבי נתניה נמצאית כרגע במקום השני בליגת העלה כאשר היא במרחק של 10 נקודות מהמובילה ביתר ירושליים.כאשר אשדוד במאזן עלוב כאשר הם במקום ה10 אם 12 נקודות ב13 משחקים.
    מנהלי אשדוד,גקי בן זקן,וחיים רביבו אמרו שהם יעשו כל מה שצריך לעשות על מנת להשאיר את מ.ס אשדוד בליגת העל עוד שנה,והם התחילו אם כמה שינויים בקבוצה כאשר הביאו את בלם הרכש החדש ישן גונזאלס,שיפתח בהרכב ,עוד השבוע עכשיו רכישה ענקית כאשר רכשו חלוץ חדש את דימטרי איבאנוב 4 שנים בקבוצה תמורת 6 מיליון שקל ,אך הוא לא יפתח בהרכב מכיוון שנסע חזרה לבולגריה להביא חפצים.
    חשוב לזכור את קריירת המאמן של אלון חזן התחיל באשדוד מול נתניה והמשחק נגמר בניצחון גדול של אשדוד בקופסא 3:1.לפי ההרכב שאשדוד מציגה להיום קשה להאמין איך הקבוצה הזאת התדרדרה כל כך,יש להם שחקנים כמו מסודי,שריקי,רביבו,גוסו,דגאני ועוד רבים אחרים וקשה להאמין למיקום שלהם בטבלה.
    מכבי נתניה הוכיחה עד עכשיו שהיא קבוצה מאוד טובה,ועוד מה היא ממשיכה להתחזק כאשר היא הביאה 3 נבחנים חדשים שבמידה וירשימו יתחמו במועדון.
    אחרי 10 משחקים ללא ניצחון של אשדוד,לדעתי הם יצליחו להשיג תוצאה טובה מול נתניה המשחק הזה.

    צ'לסי - טוטנהאם X2 ביחס 3.50 לתיקו ו5.00 לניצחון חוץ של טוטנהם.

    איזה משחק מרתק הולך להיות בין 2 קבוצות מאוד טובות בליגה האנגלית,כאשר צלסי שתגיע למשחק אם המון חיסורים משמעותיים תפגוש את טוטנהם כאשר היא יודעת שניצחון שלה פה ירחיק אותה מהמאבקים לירידה לליגה השנייה באנגליה.וניצחון שלה פה על צלסי בהחלט אפשרי מכיוון שצלסי תחסר המון שחקנים משמעותיים בהרכב שלה היא תחסר את השחקנים האפריקנים שלה M.Esien ו ,D.Drogba כאשר גם Kalue לא ישחק שלושתם נסעו ביחד לאליפות אפריקה.מי שגם לא ישחקו בשורות צלסי הם F.Lampard ו Jhon Terry שייעדרו בגלל פציעות.אני יודע שהמחליפים של אותם שחקנים טובים מאוד אך לפי דעתי הם בר חליפין קשה להחליף שחקנים מאוד טובים ולצפות מהמחליץ לאותו יכולת.
    טוטנהם לעומת זאת תגיע למשחק הזה כאשר הם במומנטום מאוד טוב כאשר הם משיגים תוצאות מאוד טובות נכון לתקופה האחרונה.למשחק הזה הם יחסרו את Zkora ו R.Kean שמומשעים.חוץ מהם טוטנהם ישחקו אם ההרכב החזק ביותר שיש ברשותם.יש לטוטנהם קבוצה פנטנסטית אם טקטיקה טובה ואני חושב שגם בעקבות החיסורים של צלסי וגם בגלל המומנטום הטוב של טוטונהם יש פה פוטנציאל גדול להפתעה.
     
  9. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שלחתי סינגל על סביליה ב-50 יכול לקחת 105