אשכול המלצות דעות ליום ראשון ושני!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י מכור לזכיות!, ‏20/1/08.

  1. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ליגה איטלקית.

    אודינזה - מילאן 2 ביחס 1.80

    2 הקבוצות שיחקו בגביע האיטלקי לפני 4 ימים,אודינזה הפתיעה מאוד לאחר שניצחה את פלארמו בחוץ 1:0 לאחר תיקו ביתי 0:0 שבוע קודם לכן והיא עלתה לשלב הרבע גמר.לעומת זאת מילאן הועפה מהגביע כאשר שיחקה בהרכב השני שלה ב2 המשחקים גם בבית בתוצאה שהסתיימה ב1:1 ובחוץ הפסידה 2:1.מילאן שמרה על השחקנים שלה למשחקי הליגה כשזוהי המטרה העיקרית שלה.הוא שמר את כל השחקנים שלו גם שבוע שעבר בניצחון המדהים של מילאן 5:2 בליגה .
    אודינזה בעמדה מאוד טובה מבחינתה מקום רביעי אם 9 ניצחנות 5 תוצאות תיקו ו4 הפסדים.כאשר מילאן מקום 12 אם 5 ניצחונות 6 תוצאות תיקו ו4 הפסדים.מילאן מתחילה לנצח בבית לאחר זמן מה שלא ניצחו הם הבקיעו 5 גולים שבוע שעבר כאשר רונאלדו חזר מפציעה ופאטו כבש במשחק הראשון שלו במדי מילאן ונראה כי מילאן עוברת להגיע לטופ בטבלה ואני מאמין שהם ינצחו את המשחק הזה הם פשוט יותר טובים מאודינזה.

    פאלרמו - סיינה 1 ביחס 1.50

    פאלרמו תפגוש את סיינה מי שמומעדת ודאית לירידה לליגה השנייה.פאלרמו משתפרת המון אחרי שמאמנם Guodolin's הגיעה לקבוצה.אומנם הם הפסידו לסמפדוריה מחזור שעבר והם נראו ממש אומללים.מאז פתיחת השנה החדש הקבוצה לא מנצחת והמשחק הזה מול סיינה תהיה הזדמנות לקפיצת מדרגה מבחינתם.
    Amauri ו Miccoli יהיו בהרכב הקבוצה,ואין לקבוצה חיסורים או השעיות והם יעלו למשחק בהרכב מלא.
    סיינה שיחקו מאוד טוב מול אינטר במשחק האחרון שלהם אך לא הצליחו לבסוף להשיג נקודה לרוע מזלם,יש להם 14 נקודות והם ממוקמים במקום ה18 בליגה האיטלקית.סיינה בחוץ קבוצה מאוד נוראית ניצחון חוץ בודד 2 תוצאות תיקו ו5 הפסדים כאשר היא מבקיע רק 6 גולים וסופגת 15.למרות הכל,שוב החלוצים שלה ישובו להרכב כולל Chiesa.אך סיינה בכלל לא מאורגנת בחוץ.מי שלא ישחק מבחינתם הם שחקני ההגנה החשובים Bertotto וGrimi כאשר גם הקשר המצטיין Galloppa לא ישחק.לדעתי הזדמנות פז לפאלרמו להתחיל רצף של ניצחונות.

    רומא - קטאניה 1 ביחס 1.20

    רומא תנסה להשיג את כל שלושת הנקודות במיוחד שקבוצה כמו קטאניה מגיעה לביתה באולימפיקו.כאשר גם הם 7 נקודות מהמוליכה אינטר ,והיא חייבת ניצחון לצמצם פערים כמה שיותר מהר.בפעם האחרונה ש2 הקבוצות הללו נפגשו באולימפיקו ברומא אז זה נגמר 7:0 כאשר קטאניה סיימה את המשחק גם ב9 שחקנים.
    רומא תחסר את השירות של שחקנה Christian Panucci שמושעה מהמשחק.מי שיחליפו יהיה שחקן לא פחות טוב Cicinho .מי שעוד יחסר בגלל השעייה ברומא יהיה Max Tonetto .
    קטאניה יכולה להיות די מרוצה מיכולתה ב2 המשחקים האחרונים כאשר היא מסיימת בליגה 1:1 בביתה מול יובנטוס,ו1:1 מול מילאן בגביע,אך המשחקים האלה נערכו בביתה ומחוץ לביתה היא קבוצה ממש גרועה בלי אף ניצחון חוץ ב9 משחקים.היא תחסר את שחקנה המוכשר Lorenzo Stovini שמושעה ומי שיחליפו יהיה גם מחליץ ראוי כמו Andrea Sottil .מי שיחזור להרכב קטאניה הוא המבקיע המוביל שלה Jorge Martinez .מי שעוד יחסרו לסגל קטאניה הם Giuseppe Colucci ,David Baiocco .מי שהחסירו שבוע שעבר מול יובנטוס לאחר השעייה וחוזרים לשחק היום.אני מאמין שרומא לא תתקשה היום מול קבוצה נחותה ברמתה .

    יובנטוס - סמפדוריה 1 ביחס 1.35

    יובנטוס חייבת להשיג את כל שלושת הנקודות היום במידה ותרצה לזכות בתואר מסוים.ואני לא בטוח שזה יהיה קל מול סמפדוריה שגם מתחילה להיכנס לכושר טוב אך זה בחלט אפשרי.שבוע שעבר יובנטוס הייתה צריכה את Alessandro Del Piero שהבקיע את השער מול קטאניה בדקה ה90 וסיים את המשחק בתיקו.
    ועוד מה שבשבוע שעבר ניצחו את אמפולי בגביע ניצחון גדול 5-3.יובנטוס קבוצת בית ממש ענקית!!מתוך 9 משחקי בית הם מנצחים 7 פעמים והם מסיימים בתוצאת תיקו אחת והפסד אחד.כאשר הם ספגו אך ורק 3 שערים בביתם .בתשעת המשחקים האחרונים בין 2 הקבוצות יובנטוס ניצחה 8 מהם כאשר סמפדוריה מצליחה לנצח רק פעם אחת וזה קרה רק בשנת 2005.ולא היה תיקו אחד בכל 9 המשחקים האחרונים!.
    יובנטוס תחסר למשחק הזה את Antonio Nocerino שמושעה,והיא תחסר Giorgio Chiellini שפצוע וייעדר לפחות כחודש.עוד מי שייעדרו הם השחקנים שעוד לא שיחקו העונה Mauro CamoranesiוJonathan Zebina.
    סמפדוריה מגיעה למשחק הזה לאחר בשבוע שעבר בליגה הם מצליחים להביס 3:0 גדול על פאלרמו..והם במוטיבציה מלאה לקראת המשחק הזה כאשר לאחר הניצחון הזה הם קפצו עד למקום ה7,והם לא פוסלים להגיע גם לגביא אופא.סמפדוריה למשחק הזה תחסר את הניגרי שלהם Ikechukwu Kalu ,כאשר גם Vincenzo Montella ייעדר בגלל פציעה.Andrea Caracciolo ישב על הספסל משום שלא כשיר 100% לפתוח את המשחק.לפי דעתי יובנטוס בביתה צריכה לעבור גם את סמפדוריה.


    ליגה ספרדית.

    ויאדוליד - אספניול 1 ביחס 2.60

    ויאדוליד תפגוש את אספניול באיצטדיון ה-José Zorrilla בויאדוליד.2 הקבוצות משחקות טוב השנה,ויאדוליד נמצאית במקום ה9 בטבלת הליגה הספרדית אם 24 נקודות,כאשר אספניול מקום רביעי אם 36 נקודות.אספניול באמת משחק טוב לאורך כל השנה אך להיום הם בבעיה אם ההרכב הראשון שלהם.
    אספניול יחסרו למשחק Alberto Riera שהיה מצוין לכל אורך השנה,השוער הראשון שלהם Kamen ייעדר גם בגלל שנמצאת אם נבחרתו באליפות אפריקה.Daniel Jarque המגן המצוין שלהם ייעדר בגלל פציעה.כאשר Ivan de la Pena בספק למשחק הזה.
    מבחינת ויאדוליד Camacho היחיד שבספק להיום כאשר Ludovic Butelle, Álvaro Rubio ו Rafa החלימו מפציעתם וסביר להניח שיכללו בהרכב להיום.
    וידאוליד משחקת טוב העונה כפי שציינתי,אספניול אולי אפילו יותר אבל בעקבות כל החיסורים באספניול להיום שהם שחקנים מאוד חשובים במערך אני מאמין שוידאוליד תנצל את זה ותנצח בביתה ותעלה בדירוג בטבלה .


    ברצלונה - ראסינג סנטאנדר 1 ביחס 1.20

    ברצלונה בביתה קבוצה אדירה כאשר ב10 משחקים בבית הם מנצחים 9 ומפסידים רק פעם אחת כאשר הם סופגים רק 5 שערים ומבקיעים 26.הם מגיעים בכושר טוב אם 4 משחקים ללא הפסד.
    ברצלונה תחסר למשחק הזה את שחקנה הקמרוני Samuel Eto'o שנמצא אם נבחרתו באלפיות אפריקה.כמו אטו גם קשרה Yahya Toure ומי שעוד יחסר משורותיה הוא Ronaldhino נמצא אם נבחרות באליפות אפריקה וייעדר גם הוא משורות ברצלונה להיום.מי שיחליפו יהיה Rafael Marquez כאשר בהגנה Carles Puyol ו Milito ישתפו פעולה ביחד.
    ראסינג לעומת זאת בלתי מנוצחת כבר 5 משחקים רצופים כאשר הם משחקים מאוד שונה במשחקי הבית שלהם לבין משחקי החוץ ששם משחקים לא הכי טוב כאשר מאזנה עומד על 3 ניצחונות 3 תוצאות תיקו ו4 הפסדים.
    למרות החיסורים של אטו ורונאלדיניו לבארסה עדיין יש שחקנים מוכשרים בעמדות כמו למשל הנרי ומי שעוד יחזור להרכב יהיה ליאונל מסי אך סביר להניח שיפתח על הספסל וישולב בהמשך.אני מאמין בברצלונה שתנצח את המשחק הזה די בקלות.


    אתלטיקו מדריד - ריאל מדריד 2 ביחס 2.30

    2 מהקבוצות היותר טובות בליגה הספרדית,ריאל מדריד הפסידה במשחק הראשונה 2:1 בברנבאו לאלתלטיקו אך הם השתפרו מאז והשיגו רצץ של ניצחונות והם ממוקמים 10 נקודות מעל אתלטיקו מדריד.
    Iker Casillas, Robinho, Raul ו Ruud van Nistelrooy לא שותפו במשחק הגביע האחרון של הקבוצה בגביע מול מאיורקה בהפסד 1:0 בביתם וכל השחקנים האלה יחזרו היום לשחק מול אתלטיקו מדריד.
    אין ספק שחומר השחקנים של ריאל מדריד הרבה יותר טוב,אתלטיקו עד עכשיו הפסידה רק פעמיים בביתה ויש הרבה סיבות שהיא תפסיד בפעם השלישית היום מול קבוצה אולי הכי טובה בליגה הספרדית שנמצאית בכושר מעולה כאשר הם אם 5 ניצחונות רצופים בליגה.


    סראגוסה - מורסיה 1 ביחס 1.60

    סראגוסה היא הקבוצה היחידה שולנסיה הבקיע לה במהלך חודשיים שבהם ולנסיה לא הבקיע לאף קבוצה,מכאן ניתן להסיק שההגנה של סראגוסה לא הכי טובה ,לדעתי הולך להיות פה משחק של הרבה שערים כי שימו לב למאזן השערים של 2 הקבוצות גם ב6 המשחקים האחרונים:סראגוסה הבקיע 9 שערים וספגה 13,ומורסיה הבקיעה 7 וספגה 10,ואני עוד חושב שהקבוצה הביתית תנצח גם כאשר גם במשך 5 המשחקים האחרונים ביין 2 הקבוצות תמיד הקבוצה הביתית ניצחה,ואני מאמין שזה לא ישתנה גם היום סראגוסה היא הקבוצה היותר טובה מבין השניים.


    אוסאסונה - אתלטיק בילבאו X2

    ליגה אנגלית

    מנצ'סטר סיטי - ווסטהאם 1 ביחס 1.75
     
  2. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכור פגעת בול בכל ההימורים שלך על הליגה הספרדית. איך ידעת שויאדוליד תנצח את אספניול??
     
  3. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שמע ויאדוליד קבוצה מוצינת אני ראיתי אותם משחקים.לאספניול היה בעיות בהרכב אם כמה שחקנים שנעדרו.ועוד מה שהמשחק היה בבית של וידוליד וזה מה שגרם לי בעקר ללכת איתם.
     
  4. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אליפות אפריקה

    נמיביה - מרוקו 2 ביחס 1.30

    נמביה ללא ספק היא הקבוצה החלשה בבית וכל שאר הקבוצות בבית חייבות לקחת את מלוא שלושת הנקודות במפגשים נגדם כאשר מה שיכריע בעצם זה התוצאות בין 3 הקבוצות האחרות שיקבע את העולה מהבית.
    מרוקו ללא ספק קבוצה חזקה הם קבוצה מאוד צעירה יחסית,שתנסה להשיג את התואר בטורניר הזה.עוד מה שיש להם מאמן מצוין Henri Michel שיש לו ניסיון עצום במפעל של אליפות אפריקה.לסיום מרוקו ביצעה תוצאות טובות מאוד בהכנות שלהם והראו לשאר הקבוצות מה היא מסוגלת.מרוקו ידועה בהתקפות המסוכנות שלה כאשר יש לה שחקנים כמו חלוצה של פורטו הפורטגלית וTarik Sektioui שיודע לתת את הגולים עוד בקבוצה שמות כמו Marouane Chamakh ,Youssef Hadji , שחקנה של דואיסבורג Youssef Mokhtari,שחקנה של נאנסי Moncef Zerka .לסיכום יש רק אפשרות אחת שיכולה להיות והיא ניצחון של מרוקו הם בבירור הקבוצה היותר טובה וההכרעות בבית יפלו במשחקים מול גאנה וגינאה.וסביר להניח שנימביה תסיים במקום האחרון.

    מאלי - בנין 1 ביחס 1.45

    חייבים להגיד שמאלי היא קבוצת חסרת מזל בעקבות הבית הקשה שהיא קיבלה כאשר בביתה קבוצות כמו ניגריה וחוף השנהב וזה הולך להיות בית מרתק!.זה מצב שבו מאלי תהיה חייבת לנצח את בנין החלשה כי אחרי זה היא תצטרך להתמודד מול ניגריה וחוץ השנהב.כמו כן אין לבנין הרבה כוכבים המשחקים בקבוצות גדולות רק Sessegnon שמשחק בלה מאן.ו Omotoyossi שמשחק בהלסינבורג והם השחקנים המשמעותיים ביותר בבנין.לבנין כמו כן אין הרבה מסורת באליפות אפריקה הם השתתפו בה רק פעמיים ולא השיגה הרבה תוצאות מרשימות במפעל .לעומת זאת אפשר לראות את מאלי שהיא קבוצה אם כוכבים גדולים כמו :Kanoute,Sissoko,Diarra ו Keita. יש הבדלי רמות בין 2 הקבוצות הללו.מאלי בבירור הקבוצה היותר טובה כמו כן יש לה הגנה מאוד סולידית וטובה.כמובן גם שלמאלי יש יותר שאיפה להגיע לשלבים הגבוהים ביותר בעיקר בגלל השחקנים המוכשרים שלהם שמככבים בקבוצות הגדולות ביותר באירופה.בקיצור מאלי מנצחת לפי דעתי בקלות.


    ליגה אנגלית

    ליברפול - אסטון וילה 1 ביחס 1.50

    ליברפול מגיעה למשחק כאשר היא כבר אם 3 תוצאות תיקו ברציפות הרבה אנשים ציפו שליברפול תזכה באליפות אבל אם הם רוצים לחזור למאבק עח התואר הם חייבים את הניצחון כאן.וילה לעומת זאת באותו מספר נקודות כמו ליברפול והיא בלתי מנוצחת כבר 6 משחקים ברצף כאשר היא מנצחת ב3 המשחקים האחרונים.
    זה יכול להיות משחק מאוד מכריע לכל אורך השנה .מאמן ליברפול בניטז ישחק אם אם ההרכב החזק ביותר שנמצא לרשותו מי שישובו לשחק בליברפול היום הם Pennant ו Aurelio שחוזרים מפציעות לסירוגין.מי שימשיך להיעדר בשורות ליברפול הוא Agger כאשר מי שיחליפו כנראה יהיה Skrtel .
    לעומת זאת בוילה Scott Carson שוערה הראשון של הקבוצה לא יוכל לשחק ומי שעשוי להחליפו הוא השוער השני שלה Stuart Taylor. מי שעוד יחסר בשורות הוילה הוא Gareth Barry ואני מאמין ש2 החיסורים הללו יכולים לשנות הרבה ואני חושב שליברפול תהיה חייבת רק לנצח את המשחק הזה.עוד מה שלפי ההיסטוריה בין 2 הקבוצות וילה לא הצליחה לנצח את ליברפול כבר 11 משחקים רצופים במפגשים האחרונים בינהם.
     
  5. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צרפתית שנייה

    סה"כ שערים קלרמונט/ נאנט X2

    משחק דרבי בין 2 קבוצות.קלרמונט אולי הקבוצה המפתיע ביותר בליגה הצרפתית השנייה,הם קבוצה ביתית מעולה אם 6 ניצחנות בבית 3 תוצאות תיקו והפסד אחד בודד לבאסטיה בהפסד 3:2.כאשר הם ספגו אך ורק 6 שערים.למשחק הזה הם יחסרו את המגנים Bockhorni ו Coue שמושעים.כאשר נאנט מהצד השני תיאלץ להסתדר ללא המגן Jean-Jacques Pierre שגם הוא מושעה,שלושת המגן של 2 הקבוצות מאוד חשובים במערכים שלהם.מי שיחזור לשחק בנאנט הם הקשרים Shereni , Capoue ו Bagayoko כאשר בקלרמונט הרכש החדש שלהם Senegal M'Bodji [ששיחק 6 חודשים בלוריין] בספק להיום.
    קלרמונט ניצחה את ארבעת המשחקים האחרונים שלה בבית כאשר ב2 המשחקי הבית האחרונים הבקיעה 8 גולים כאשר .נאנט תהנה מחזרתם של שחקני ההתקפה שלהם .זהו משחק מאוד פתוח,קלרמונט קבוצת בית טובה נאנט תקבל בחזרה 3 שחקני התקפה מצוינים ואני מצפה להרבה גולים במשחק הזה.
     
  6. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צרפתית שנייה

    סה"כ שערים קלרמונט/ נאנט X2

    משחק דרבי בין 2 קבוצות.קלרמונט אולי הקבוצה המפתיע ביותר בליגה הצרפתית השנייה,הם קבוצה ביתית מעולה אם 6 ניצחנות בבית 3 תוצאות תיקו והפסד אחד בודד לבאסטיה בהפסד 3:2.כאשר הם ספגו אך ורק 6 שערים.למשחק הזה הם יחסרו את המגנים Bockhorni ו Coue שמושעים.כאשר נאנט מהצד השני תיאלץ להסתדר ללא המגן Jean-Jacques Pierre שגם הוא מושעה,שלושת המגן של 2 הקבוצות מאוד חשובים במערכים שלהם.מי שיחזור לשחק בנאנט הם הקשרים Shereni , Capoue ו Bagayoko כאשר בקלרמונט הרכש החדש שלהם Senegal M'Bodji [ששיחק 6 חודשים בלוריין] בספק להיום.
    קלרמונט ניצחה את ארבעת המשחקים האחרונים שלה בבית כאשר ב2 המשחקי הבית האחרונים הבקיעה 8 גולים כאשר .נאנט תהנה מחזרתם של שחקני ההתקפה שלהם .זהו משחק מאוד פתוח,קלרמונט קבוצת בית טובה נאנט תקבל בחזרה 3 שחקני התקפה מצוינים ואני מצפה להרבה גולים במשחק הזה.
     
  7. 4mor Member

    הצטרף ב:
    ‏25/8/07
    הודעות:
    15
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אנדר / אובר (1) ./ פ. טורס - ליברפול - 1 יחס 1.75
    ממפיס גריזליס - שיקגו בולס (1+) 2 יחס 1.80
    מיאמי היט (4+) - קליבלנד קבלירס 2 יחס 1.80

    יחס זכיה כולל: 5.67

    סכום זכייה צפוי: 113.40 ¤

    סה"כ לתשלום: 20.00 ¤