המלצה חזקה מאוד למחר

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י matansahmy55, ‏16/3/08.

  1. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שמעו עברתי על המשחקים למחר, ותראו את הסטטיסטיקה הבאה. מנצ'סטר סיטי - טוטנהאם. בכל שמונת המפגשים האחרונים בין השתיים מאז שנת 2004 טוטנהאם ניצחה, וכדאי מאוד לשלוח בסינגל עלייהם ואם בסכום רציני אז אולי לגבות בX. אתמול המלצתי על דפורטיבו וחבל שלא שלחתי, היום באמת כדאי ללכת על טוטנהאם.
     
  2. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק 41: אלמריה - ברצלונה: משחק קריטי לברצלונה, שחייבת לנצח ולנצל את ההפסד של ריאל מדריד אתמול, כדי לצמק את הפער ממנה לחמש נקודות, כאשר בספרד העונה מתקרבל לישורת האחרונה שלה. ברצלונה היתה רק שתי נקודות אחרי ריאל מדריד, לפני שיצאה לקלדרון, שם חטפה תבוסה מאתלטיקו מדריד ובמחזור האחרון ספגה הפסד בית שני העונה לוויאריאל המצויינת, ואיפשרה לריאל שוב לברוח. כאשר גם המקום השני בסכנה. לראייקרד יש מכת פציעות קשה ביותר לקראת המשחק הזה.

    רונאלדיניו וג'ובאני דוס סנטוס נפצעו באימון אתמול והצטרפו לדקו, מסי, יא יא טורה, רפה מרקז, זאמברוטה ואסקוורו ברשימת הפציעות. מכת הפציעות חייבה את ראייקרד לזמן לסגל שלושה שחקנים מקבוצת המשנה של ברצלונה. לברסה יש עסק עם אלמריה העולה החדשה, שתבוא בשיא המוטיבציה למשחק הזה, שכן ניצחון מול ברצלונה ייכנס להיסטוריה של המועדון הזה. רבים ציפו שאלמריה תהיה תפאורה בליגה הזו, אך היא מפתיעה מאוד לטובה ובביתה צברה כבר 7 ניצחונות העונה. אלמריה ניצחה כבר במגרשה את ריאל מדריד האלופה 0:2 כך שהיא יודעת לעשות את העבודה גם מול מועדונים גדולים ולדעתי ההפתעה של היום תבוא במגרש הזה והיום ייסגר סיפור האליפות של ברצלונה, עם כל הצער שבדבר. ההימור: 1, היחס 4.2
     
  3. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק 82: אינדיאנה - הניקס (7+): לטעמי ההימור הכי טוב להלילה ב-נ.ב.א. אינדיאנה חוזרת הביתה אחרי שהפסידה בחמישה מתוך ששת משחקיה האחרונים בחוץ ומתחילה סידרה של 3 משחקי בית מול נמושות הליגה, הניקס, שארלוט ומינסוטה, כשהיה יודעת שהיא חייבת לנצח את המשחקים האלה כדי להישאר בתמונת הסיכויים להעפיל לפלייאוף. הפייסרס מפגרים בשלושה משחקים אחרי אטלנטה וניו ג'רזי, שנמצאות במקום השמיני במזרח ומשחק מול הניקס הוא הזדמנות להתחיל לצמצם את הפעם, כאשר לאטלנטה יש משחק קשה הלילה בוושינגטון וסביר להניח שתפסיד. אינדיאנה הפסידה במשחקה הקודם באורלנדו 112:121 למרות שהיתה מצויינת התקפית וקלעה ב-50 אחוזים מהשדה. אולם ההגנה קרסה מול ההתקפה המעולה של אורלנדו בראשות הווארד וטורקוגלו.

    לניקס אין את הכלים ההתקפיים של אורלנדו כמובן ואין לי ספק שאינדיאנה יכולה לעצור אותה על מתחת למאה נקודות. לאינדיאנה יש גארדים מעולים כמו דני ג'רנג'ר, דאנליבי וקרים ראש שביום נתון יכולים להתפוצץ על הניקס. אידאינה תתייצב למשחק בסגל מלא, להוציא כמובן את אוניל וטינסלי שסיימו את העונה מזמן. הניקס לעומת זאת תחסר את הסנטר אדי קרי. הניקס מגיעה אחרי הפסד ביתי ב-11 הפרש מול אטלנטה, במשחק בו ג'מאל קרופורד רשם משחק רע מאוד ובלי השחקן הכי טוב שלה היא לא יכולה לנצח. גם מוטיב העייפות יכול לבוא לטובת המארחים, שכן הניקס שיחקו אתמול בלילה ואינדיאנה נחה. לדעתי ניצחון קליל פה של הפייסרס מעל הליין. ההימור: 1