אבי נימני וטל בנין שוחררו ממכבי ת"א!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לילך, ‏13/8/03.

  1. לילך משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    5,156
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפני כמה דקות הודיע ניר קלינגר במסיבת עיתונאים כי הוחלט אתמול בלילה לשחרר את שני השחקנים הותירים והבכירים של מכבי ת"א, זאת כמובן לאחר שיקבלו פיצוי ככספי על הפרת החוזה.

    סוף סוף, הגיע הזמן שיעשו משהו במועדון הזה, העפה של בנין מאוד מוצדקת לדעתי, שחקן שמקבל 700 אלף לעונה ולא עושה כלום על המגרש וכבר הועבר לספסל לא צריך להיות כמבי, אולי בקבוצה אחרת שמוכנה לשלם לו כל כך הרבה, גם נימני קיבל הרבה מאוד כסף.
    השיחרור של נימני בטח ירגיז אלפי אוהדי מכבי ת"א שעכשיו בטח ירוצות ויעקו לפטר את קלינגר, אבל מה לעשות שזה צעד טוב וחכם של קלינגר במטרה לגבש את הקבוצה לקראת העונה הקרובה, וזה גם מבטיח הבאת חיזוק למועדון.

    (הדיונים האחרים על סף מחיקה, צריך שיהיה דיון אחד מסודר על הנושא)
     
  2. official Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/03
    הודעות:
    249
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רעידת אדמה בכדורגל הישראלי!
    סוף פסוק?..נחייה ונראה
     
  3. שגיא Guest

    אלוהים אדירים! איזה בלאגניסטים אתם!!
    כמה דיונים אבי נימני צריך?

    אני מודיע שזה הדיון הרשמי, פה יכתב הכל, גם על מכבי, גם על נימני ומעבר שלו, וגם על טל בנין. תודה.

    אני מיד אגיב בהרחבה.
     
  4. united Member

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    147
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רק שלא יגיעו לחיפה!
     
  5. שגיא Guest

    אוקיי, תגובה מורחבת.

    למען האמת, גם בכל השבוע האחרון, אני לא האמנתי שזה יקרה. אפילו שכלל שהתקרב היום הזה השמועות נעשו חזקות יותר ויותר, זה פשוט לא נראה לי הגיוני. ואני מדבר על נימני (לבנין נחזור בהמשך). אחד מהסיפורים המתוקים של הקיץ האחרון, שהתחיל בשולם גדול, ובאליפות ענקית של קלינגר ונימני, נמשך בשיבוחים במשך הפגרה, באימרות לפיהן נימני הוא המנהיג, והדבר שקרה בעונה שעברה לא יחזור. זה היה נראה טוב, למען האמת, טוב מבחינת נימני, טוב מבחינת קלינגר, וכמה שזה היה קשה, גם טוב מבחינת מכבי ת"א כולה. ולמרות שבמחנה האימונים לא התעסקו במחנות אחרים, קלינגר גם מזה ידע לצאת, ומהר, וההוכחה לכך הייתה הזכייה בגביע הידידותי הזה. ודווקא כשהיה נראה שקלינגר עומד בלחצים, ייודע איך לתפעל את הקבוצה, הכל קרס, דווקא כשהיה נראה שהכל מאחור, שיש שוב שקט תעשייתי, הכל פשוט קרס במכבי ת"א. אם זה המשחק הראשון וההפסד לז'ילינה, ואם זה המשחק השני וההדחה מהמפעלים האירופים. ואם זה אי המשמעת הטקטית של השחקנים כלפי מאמנם, אי משמעת שהייתה ברורה, ואף הובאה בגלוי על ידי השחקנים. ואם זה גביע הטוטו, ההפסד לנצרת, 2-0, כעוד הפסד מביש. ואם זה פרשת לירן שטאובר, אגרוף, סטירה או דחיפה, זה לא משנה, הפרשה הזאת רק מוסיפה לרוע שיש בקבוצה, לקרע שיש, שרק הולך ונהיה גדול ועמוק יותר ויותר. לאוהדים כבר לא היה אמון, הם לא היו בטוחים בקבוצה השלהם, ואם זה ההפגנות שהוסיפו והתבטאויות האוהדים, כל אלה בעצם לקחו את מכבי למטה, בור ללא תחתית כך זה נראה. ואם קלינגר ראה את התחתית מתקרבת, הוא החליט היום, וכמה אירוני זה, דווקא ביום האהבה, לשחרר את הקפטן שלו. האהבה בינהם נגמרה, זהו, אין נימני וקלינגר, הסמל הכי גדול של מכבי ת"א בחוץ, תעכלו את זה, אבי נימני נזרק, פשוט נזרק, ממכבי ת"א, והבור רק הולך וממשיך, והתחתית אפילו לא מתקרבת. אתם מתארים לעצמכם מה האוהדים יעשו עכשיו? היו התבטאויות כמו "אנחנו נשרוף את המועדון אם נימני ישוחרר", אני לא רוצה לחשוב אם אותם אנשים גם יקיימו את זה. מכבי מגיע לשפל המדרגה, והיא מגיע לזה בסך הכל חודשיים-שלוש אחרי השיא שלה - הזכייה באליפות, במחזור האחרון של העונה שעברה, כאשר נימני, כן נימני, בעצמו, נתן לה את האליפות הזאת. ומה הגמול על זה? "אתה משוחרר, לא רוצים אותך יותר במכבי ת"א", וזה כנראה מה שנאמר לאבי נימני. ואיך הוא אמור להרגיש? הוא מת להמשיך לשחק במכבי, הוא פשוט לא רוצה לעזוב ולא מעלה על הדעת שלו אפשרות כזאת, אבל האפשרות הזאת הייתה קיימת כל הקיץ, וממש בסופו, מעט לפני תחילת העונה, זה גם הופך למציאות. מציאות קשה ביותר עבור כל מי שיש לו קשר, ולו הקטן ביותר, למועדון הזה שנקרא מכבי ת"א.

    ומה יהיה עכשיו? איפה כל האוהדים? האוהדים שכנראה אוהדים את נימני לפני מכבי ת"א, איפה הם יהיו? מה הם יעשו? הם לא יוכלו לראות את הקפטן שלהם, את הסמל שלהם, את השחקן הכי מזוהה עם מכבי ת"א, משחק בקבוצה אחרת בארץ, ועוד בהפועל ת"א?! זה לא נראה הגיוני, פשוט לא הגיוני.

    קלינגר רצה לסיים את הבלאגן, אך המעשה הזאת שעשה, בשחרור אבי נימני (וטל בנין, לא רלוונטי), הוא מעשה שרק יחריף את המאבק, אולי המחנות בין השחקנים יגמרו, אבל המחנות בין האוהדים, בינם לבין עצמם, בינם לבין קלינגר, בינם לבין ההנהלה, אלה מחנות שרק יתרחבו ויחריפו ככל שימים יעברו, והם יעכלו אל רוע הגזירה. הגזירה על אבי נימני.


    אני באמת מקווה שתקראו את זה, ותגיבו, אפילו שזה קצת ארוך.
     
  6. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בונאה שגיא איזה מרגש, אפשר עוד לחשוב שאתה אוהד מכבי.

    אני אביא לכם את הנקודת מבט שלי. אני מאוד מאוכזב עכשיו, מאוד מאוד מאוכזב. עד לפני יומיים הערצתי את קלינגר, פשוט הערצתי את הבן אדם, אבל פה הוא עבר גבול שלא עוברים. כמו שקלינגר הוא גדול המכביסטים מבחינת מה שמכביזם מייצג בפועל, אבי נמני הוא גדול המכביסטים בתיאוריה. הוא פשוט חולה על המועדון, הוא שיחרר ציטוטים גדולים, שהוא גם מאמין בהם, כמו "בתור מכביסט, ההצלחה של הפועל צובטת בלב". האהבה של האוהדים אליו פשוט בלתי ניתנת לתאור, וכמה שעכשיו אני כועס על קלינגר, אבל לא שונא אותו, זה לפי דעתי ביזיון לשנוא את המאמן הזה, אני מתעב את לוני. לוני אולי מביא לקבוצה המון כסף ויציבות כלכלית, ואני יותר ממעריך אותו בגלל זה, ואני גם לא נכנס לעניין התארים, אבל לחשוב על מכבי כעסק כלכלי נטו, ולהתחמק משאלות שצריך לתת עליהם את הדין, אותי זה פשוט מגעיל. אני לא מבקש ממנו שיהיה יעקב שחר, אבל אני מבקש ממנו שישים את הקלפים על השולחן כמו שחר. אני לא מבקש ממנו שיהיה תאומים, אבל אני מצפה ממנו שיהיה קשוב לאוהדים כמו אדון בלון עולה. מה שקרה במכבי היום, ובחודש האחרון, אותי מאוד מאוד העציב, במיוחד אחרי שסוף סוף קניתי מנוי, ועכשיו אני בכלל לא יודע אם יש לי חשק לממש את המנוי הזה, אם יש לי סיבה ממשית לא לזרוק אותו לפח ולא ללכת לבקש מנוי אחר ממכבי.
    יום עצוב למכבי ת"א.
     
  7. ירוק בלב Member

    הצטרף ב:
    ‏12/3/03
    הודעות:
    299
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני, בתור אוהד מכבי חיפה,
    ושונא גדול של אבי נימני.
    יכול להגיד שאני שמח מאוד שהסמל הצהוב הזה יחפש לו כנראה, צבע אחר.
    למרות שיש אפשרות שהוא יעבור לבית"ר וישאר צהוב,
    למרות שכרגע נראה, שזה הולך ליהות צבע אחר לגמריי.
    האם יעבור נימני להפועל?
    חחחח... אני מחכה לזה...חחחחח.... :twisted:
     
  8. official Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/03
    הודעות:
    249
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שגיא כל הכבוד על הניתוח.
    גם שגיא כהן לא היה מתבייש בו.
    יישר כח!
     
  9. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וואלה נמני נזרק? לא מזיז לי. 8)

    נמני לא יעבור להפועל. זאת נקמה יותר מדי גדולה...
    מצדי, שנמני יעבור לשחק בכל קבוצה בארץ, רק לא בבית"ר ובהרצליה (חחחחח).

    אוהדי מכבי,
    אל תעשו מאובדן נמני טרגדיה כ"כ גדולה, לדעתי, קלינגר עושה טוב שהוא מעיף אותו. מצב פילוג בקבוצה, זה מצב בלתי נסבל.
     
  10. ירוק בלב Member

    הצטרף ב:
    ‏12/3/03
    הודעות:
    299
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יכול ליהות שמכבי עשו מעשה חכם,
    כי אנחנו לא יודעים כרגע מה קורה באימונים של מכבי ת"א.
    אבל, אני חושב על האוהדים,
    אני בטוח שהרבה אוהדים, הם יותר אוהדי נימני מאשר מכבי.
    ושנימני הולך..אז גם הם הולכים.
    אחד השחקנים לא ברור מי של מכבי ת"א אמר,
    לפני הידיעה על נימני ובנין:

    "..שאני מגיע בבוקר לאימון, חצי קבוצה עושה לי פרצוף,
    וחצי קבוצה אומרת לי שלום.....
    ניר משתדל שנהיה ביחד, אבל זה לא עוזר...
    יש בקבוצה כמה מחנות ואני מבטיח שזה לא 2 כמו שכולם מדברים...
    אני מעדיף להשאר בבית ולא ללכת לאימון,
    לא כייף על הבוקר לראות פרצופים חמוצים......"
     
  11. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ניצן, הגזמת ובגדול. ובמיוחד עם החתימה.

    מכבי ת"א היתה אימפריה הרבה לפני נמני, ותהיה אימפריה הרבה אחרי נימני. מילה שלי.

    בקשר לצד המיקצועי, עכשיו כשנמני בחוץ ברוך דגו לא ימכר העונה לקבוצה מחו"ל. מכבי חייבת להביא שחקן דומיננטי במרכז המיגרש כי אני לא בטוח שרובן עובד יהיה במצב מנטלי של להתרכז בכדורגל בחצי השנה הקרובה בעיקבות שיחרורו של אהובו, פטרונו ומנהיגו אבי נימני. ומצד שני, אולי זה מה שישחרר אותו יותר...?

    אבי נימני הוא שחקן גדול, אבל לצערי הוא לא התרכז בכדורגל בזמן האחרון אלא בפוליטיקקה פנימית ואני חושב שלשחרר אותו יהיה מכה גדולה למכבי, שלא תתאושש ממנה עד המחזור ה5 לפחות. בלי נימני ובלי בנין שאלת הנהגת הקבוצה נישארת פתוחה ורק נותר ליראות מי יכנס ליתפוס פיקוד, והאם המחנות יתפרקו בעיקבות החיסול הממוקד של מנהיגיהם.

    אפשר אולי לומר שאורן זיתוני חזר לתמונה עם העפתו של טל בנין והוא אולי ישחק העונה במדים הצהובים לצידו של ברונו הייס.

    אפשר היה לחשוב ששיחרורם של שני זוללי התקציב האלו יפנה קצת כסף להביא שחקן גדול בקנה מידה ישראלי, אבל זה לא ככה, והשיחרור יעלה ללוני המון המון כסף, גם כי הוא יהיה חייב לכבד את חוזיהם של השניים, וגם כי יהיה חייב ליזרוק אלפי דולרים על רכש שימלא את מקומם המיקצועי.

    בסופו של דבר מהלכים גדולים/אמיצים/טיפשיים/גאוניים שכאלו נימדדים רק בראייה לאחור. נדבר במחזור 10.
     
  12. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דיי כבר עם ההערצה העיוורת לנמני. פשוט דיי.
    (שגיא וניצן אני מצטער לא קראתי את ההודעות שלכם, אין לי כוח, אני פשוט אכתוב את דעתי. אני אקרא אחרי זה את שלכם...).

    המהלך הזה הוא אחד המהלכים הגאוניים ביותר שנראו בכדורגל הישראלי בשנים האחרונות. וכל אוהד מכבי שכועס על זה הוא פשוט אדיוט. סמלים שמלים, המהלך הזה הוא אך ורק לטובת מכבי ת"א.

    נתחיל עם מה שמבחינתי הוא פחות חשוב וזו ההעפה של בנין. נתעלם לרגע מנמני ונסתכל על בנין - הוא פשוט שחקן גרוע. אני מצטער אם אני מחדש לכם פה איזה משהו, או גורם לכם פתאום להבין, אבל הוא שחקן גרוע, שלוקח סכומי עתק. השחרור שלו זה אזהרה גם לשאר השחקנים, זו לא קייטנה, זו קבוצת כדורגל והיא במקרה גם אלופת המדינה, פה אתם לא קובעים.

    השחרור של נמני - פשוט מהלך מבריק. נמני הוא שחקן שפשוט לא אכפת לו מהקבוצה. גם פה אני מצטער אם אני מחדש לכם. המשחק מול ז'ילינה הוא פשוט דוגמא קלאסית (יכול להיות שיש עוד, זה פשוט המשחק היחיד העונה (שראיתי אותו). נמני לא עשה כלום על המגרש, פשוט עמד לו רוב המשחק. כשהוא היה עם הכדור הוא עשה טובה לקבוצה שהוא מוסר או משהו כזה, ובמחצית השנייה הוא קיבל כדור לבד מול השוער, 15 מטר מהשער, ובעט כזו בעיטה שאפילו אחותי הקטנה הייתה עושה משהו יותר טוב, יותר איכפתי. פשוט לא אכפת לו מהמועדון, הוא אהב להישען על זה שהאוהדים אוהבים אותו, אבל פשוט לא אכפת לו מכלום. יתרה מכך, הוא הסיט את כל הצעירים בקבוצה שהעריצו אותו כנגד הרבה שחקנים, וכך נוצרו "מחנות", דבר שאסור שיקרה. הוא גרם לשחקן כמו ברוך דגו לאבד לחלוטין את כל הביטחון העצמי שלו בזמן הפציעה, בין אם זה השפלות, ובין אם זה לשדר לאוהדים לקלל אותו או משהו כזה, הוא גרם לדגו נזק כזה שמכבי ת"א עוד תשלם על זה, כשדגו יחזור. אבי נמני פשוט פגע במכבי ת"א כקבוצה. קלינגר בחכמה, במהלך פשוט גאוני העיף אותו, וכך הוא בעצם משדר לשחקנים "גם לכוכב הגדול ביותר לא מותר לעשות מה שהוא רוצה, תפנימו, עכשיו כולם משחקים למען המועדון ולא למען המחנה".
    עוד משהו לגבי ההעפה של בנין - זה גם מסר ל"מחנה" השני, שעצם זה שנמני עף זה לא אומר שהם ניצחו או משהו, כולם עכשיו ביחד בלי מחנות בלי כלום.
     
  13. Sss885 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/10/02
    הודעות:
    10
    לייקים שהתקבלו:
    0
    באנה, אתם לא קולטים... מה שנעשה היום, זה הבזיון הכי גדול בעולם.

    זה לא יעבור בשתיקה, אני יכול להבטיח לכם.

    אני לא אוהד נמני, אני אוהד מכבי, אבל (!) נמני מייצג את מכבי, נמני אלוהים.

    הייתי באימון אתמול ומתוך 14 שערים , נמני כבש 12 במשחקון הפנימי.

    אין ויכוח על היכולת של השחקן הזה, הוא השחקן הכי טוב בישראל.

    אבל, הוא לא רק שחקן מעולה, הוא הכי מכביסט שיש, הוא מייצג אותנו, את המגן דוד, את המ-כ-ב-י. לוני וקלינגר ביזו את הסמל.

    הם עברו פה גבול, דבר כזה לא יעבור בשקט.
     
  14. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בדיוק על זה דיברתי.....
    אוהדי מכבי הרגילים רואים את זה ככה: "שיחררו לנו את נמני!! לא לא הסמל האלוהים שוחרר!! אאררגגג עכשיו נשרוף את המועדון!!".
    אוהדי מכבי צריכים לראות את זה ככה: "שיחררו לנו שחקן שהיה מזוהה עם המועדון, אבל השחית כל חלקה טובה במועדון, לא שם זין על המועדון ולקח מתקציב המועדון אחוזים ניכרים, כל הכבוד מהלך חכם".
     
  15. Sss885 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/10/02
    הודעות:
    10
    לייקים שהתקבלו:
    0
    השחיט חלקה טובה ?!?!?!?!?!?!?!?
    שם זין על המועדון !??!?!

    אם היית מבין משהו שהולך במכבי, היית אומר משהו הפוך ב180 מעלות.

    אבי נמני זה השחקן שהכי אכפת לו ממכבי בכל היקום הזה, הוא מוותר על הכל בשביל מכבי (כמה פעמים הוא קיצץ, אתה יודע? כל שנה הוא קיצץ).

    השחיט חלקה טובה ??!?!? הביא 2 גביעים ואליפות. יודע מה ? בוא נצרף לכך את השלוש אליפיות ו2 גביעים לפני כן.

    לעזעאזל!!! 5 אליפיות ו3 גביעים!!! צריך יותר מזה ??? השחיט חלקה טובה!?!?!? יותר נכון, עשה את החלקה לחלקה טובה.