אדוני הממון בעלי המדינה....

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Dyer, ‏3/8/03.

  1. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב למען האמת ממש ממש לא בעלי המדינה, הכוונה היא יותר ל"בעלי הכדרוגל הישראלי". כל הגברי לויים, שחרים או שאר החבר'ה למיניהם.

    למה אתם בדיוק מחכים?
    3 מחזורים לפני שהסתיימה העונה האחרונה, והיה ברור שהמחזורים האחרונים יהיו מבול של שערים, ושהאליפות תוכרע על חודו של גול או שניים, כמה אנשים התחילו להציע שאם שתי קבוצות יסיימו את הליגה עם אותו מספר של נקודות, יהיה משחק מכריע או משהו דומה... ההצעה נפלה במהירות שהיא עלתה ובצדק, כי אי אפשר לשנות את החוקים אחרי שהעונה החלה... כל החבר'ה השמנים מלמעלה אמרו שבקיץ בין העונות הם יפעלו למען שינוי החוקה (פאק פאקאק....). והשאלה שלי היא למה אתם מחכים?? למצב שבו שוב האליפות תלך לקבוצה אחת שניצחה 6-0, כשהיריבה שלה מצנחת "רק" 5-0??

    ובמהשך לכותרת:

    ...אני לא מאמין לכם לאף מילה:!:
     
  2. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן, לפעמים קשה לתפוס את זה, להבין את זה, לקלוט את זה - כמה קומבינות הולכות בין ההתאחדות לבין הקבוצות (במיוחד לקבוצה אחת, ראו את החתימה שלי). והכי גרוע - אף אחד לא יכול לעשות כלום!!! המושחתים האלה ימשיכו לחגוג על הכדורגל הישראלי לנצח.

    יעקב שחר מול כל ישראל מציע שלושה מחזורים לסיום, כשהוא אמור לאבד את האליפות בהפרש שערים, לקיים משחקי פלייאוף במקרה של שוויון נקודות. סתם במקרה, נכון? אין לזה שום קשר שעוד מעט הקבוצה שלו מאבדת את האליפות, נכון? בושה וחרפה. אוהדי חיפה בטח יפרשו את זה כדאגה לכדורגל הישראלי או משהו כזה (תמיד יש להם תירוץ גרוע כזה או אחר).

    ואלו לא כל המעללים של דון שחר - הוא מאריך את מועד ההעברות כשהוא צריך להביא עוד כמה שחקנים, משנה עונשים של ההתאחדות ומחוקק חוק בהתאחדות כדי שיוכל לשחק עם שישה זרים (ואפילו את החוק הזה הוא הפר, יעקובו באותה עונה לא היה בן 18, רבאק). אבל כמובן שזה הניהול הכי טוב בארץ, נכון? אוי לבורות.
     
  3. הגיהנום הצהוב!!! Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/03
    הודעות:
    9
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפי דעתי זה חוק מטופש למה עכשיו שמו אותו??
    לפני שנה מכבי ת''א לקחה אליפות ביגלל גול או שתיים ואני אוהד מכבי אבל קבוצה אחרת שמנצחת 5-1 למה לא מגיע לה אליפות היה צריך להיות משחק מכריע
    ובנוסף לכל שמו את המשחק ברמת-גן ובמשחק של חיפה לא שמו בבית
    זה לקנות אליפות!! :evil:
     
  4. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושבת שכל קבוצה שיענקלה שחר היה עומד בראשה היתה מקבלת הטבות שקבוצה רגילה לא היתה מקבלת ואנחנו יכולים לראות את זה גם במכבי חיפה. עזבו שניה את העושר של הקבוצה, שחר הוא כ"כ חזק והמילה שלו כ"כ חשובה בכדורגל הישראלי (+הקירוב שלו לגברי) שלחבר'ה האחרים מהפועל ומכבי אין אפילו טעם לנסות להדביק אותו במישור הזה. כשהוא רוצה משהו הוא בדרך כלל משיג אותו וזה מופנה אל הרבה חוקים תמוהים שההתאחדות צצה איתם, אבל גם מה שבני הזכיר, ההצעה לפלייאוף.
     
  5. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הם כן פעלו לשינוי החוקה. הם שינו חוק אחר שקשור לנושא- מעכשיו המשחקים בין הגדולות יהיו במחזורים האחרונים! ואם יש את החוק הזה לא צריך פלייאוף.
     
  6. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אילן זה פיתרון דבילי ולא ממש "חוקי". אתה קובע מי הקבוצות הגדולות? לפי מה? ואם פתאום נתניה ואשדוד יתמודדו על האליפות?
     
  7. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין סיכוי. בין אם נודה בזה או לא- הליגה שלנו מאוד צפויה. אנחנו כבר יודעים מי יתמודדו על אליפות, מי יסיימו בשישיה הפותחת ומי בסוגרת, זאת רק שאלה של רוטציה בין המקומות בין החלק טבלה העליון לתחתון. אין מה לעשות, יש דבר כזה "קבוצות גדולות" לצערי,ודי ברור שאחת מהן תקח את האליפות.
    עם זאת,אני חושבת שחקיקת החוק פשוט נותנת לגיטימציה למונופול הזה שמשחקות חיפה ת"א והפועל, ואני לא חושבת שזה צריך להיות ככה. זה להרוג את התחרותיות בליגה.פשוטו כמשמעו.
     
  8. לילך משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    5,156
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני עם פולדש בעניין הזה
    נכון שכמו שליהי אמרה יש קבוצות שמוגדרות כגדולות שהן ת"א וחיפה וזה לא ישתנה בעשור הקרוב, אבל מה יתן לנו משחק בין מכבי ת"א לחיפה אם במחזור האחרון הפועל ב"ש ומכבי חיפה נמצאות בראש עם 80 נק' ומכבי ת"א איפשהו שם במקום ה6 עם 60 נק'?
    החוק ממש מתומטם לדעתי, אפשר אולי לעשות את הקבוצות המובילות במחזורים האחרונים, אבל לך שעד המחזור האחרון לא יווצר פער של נגיד 6 נק' בין הקבוצות, או שיהיה לך 3 הפרש אבל שהקבוצה במקום השני תצתרך לנצח 5-0 כדי לקחת אליפות.
    אני נגד החוק
     
  9. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בליגה של 12 קבוצות ברור שיהיו 3 סיבובים... השלישי נקבע לאחר סיום שני הסיבובים הראשונים, ובדרך כלל שלושת הקבוצות שסיימו ראשונות בתום הסיבוב השני מסיימות גם בתום העונה בשלושת המקומות הראשונים, לא בהכרח באותו סדר... אז אפשר לעשות שהקומבינציה תהיה ששתי אלה שסיימו במקום הראשון והשני בתום הסיבוב השני ייפגשו במחזור האחרון של העונה או איזה משהו דומה...
     
  10. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פולדאש תחשוב טיפה. לא צריך לקבוע שום גדולות וקטנות.
    בסיום הסיבוב השני נקבע לוח המשחקים כך שיוצא שהמשחק בין ה-1 ל-2 יהיה במחזור האחרון, בין ה-1 ל-3 יהיה במחזור הלפני אחרון וכו'...
     
  11. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דרך אגב בהמשלך לחלק מהנושא..שמתם לב שאף אחד מהמועמדים להחליף את הבלרינה לא הציג את מה שהוא חושב לשנות בכדורגל..או בכלל משהו בכדורגל..[שגיא כהן רשם על זה ביום שישי באקשן.] הדבר היחיד שמציגים כל המועמדים זה למי יש יותר קומבינות ומי רב עם יותרפחות אנשים..