אינטר 2021/22 :: כל קושי טומן בחובו הזדמנות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י EO11, ‏17/8/21.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    יש מישהו ריאלי לקישור?
     
  2. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,022
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    לי לא עולה אבל סומך על מארוטה ואוסיליו שידעו לזהות הזדמנויות, זו העבודה שלהם.
     
  3. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,016
    לייקים שהתקבלו:
    1,945
    אוננה לא יגיע בינואר, אני לא רואה את אינטר משלמת עליו כסף, חבל שלא נותנים לראדו לשחק כמה משחקים בשער ולו בשביל לעורר את סמיר.
    איפה הייתי מחזק? קישור - כמו שאור כתב - כי נראה לי שנפלנו חזק עם הקאן, וגם חלוץ הייתי מביא, למה קוריאה נראה לא קשור, ודזקו אני לא יודע כמה יכול להחזיק לפני שייפצע ואני לא רואה אותו ממשיך בכושר הזה
     
  4. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,022
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    אני הייתי הכי אנטי ההעברה של קוראה אבל צריך לתת לו ימי חסד וזמן להיכנס לכושר משחק. בכל מקרה, הוא לא שחקן שיכול לתת יותר מדי מספרים ורק אם אלכסיס עוזב, מה שנראה מאוד ריאלי כרגע, אז צריך להביא מישהו שיהיה Vice Dzeko ואז יש הרבה יותר מרווח רוטציה בהתקפה. יוביץ' בהשאלה נשמע מצוין.

    נפלנו עם הקאן וחמור מכך, עם סנסי.
     
  5. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,332
    מין:
    זכר
    אני לא חושב ששווה להוציא כסף על שוער בינואר. זה נכון שהנדאנוביץ' הוא בעיה, אבל להביא שוער באמצע העונה שלא מתואם בכלל עם ההגנה ולהכניס אותו לקצב עשוי לקחת זמן שלא בטוח שיהיה לנו. נשרוד עם הנדאנוביץ' בשער עד סיום העונה. אני לא משלה את עצמי שראדו יקבל צ'אנס, ואני גם לא בטוח שהוא טוב מספיק. זה מה יש.

    לגבי הקישור, עד עכשיו הקאן לא טוב. מאבד המון כדורים, לא מספיק טוב הגנה, הבעיטות שלו לא נכנסות (חוץ מהמשחק הראשון בליגה). מה שכן הוא עושה טוב זה הגבהות ממצבים נייחים. יש את וידאל, שאם לא ייפצע עשוי להיות חלק מהפתרון. סנסי הוא כבר לא פתרון לשום דבר ואני לא מצפה ממנו להיות כשיר ליותר משבוע. לצערנו הרב זה המצב. לא יודע בגלל מי זה, אבל באינטר הוא כבר לא יוכל להיות שחקן משמעותי. הלוואי ואטעה.

    לכן אני הייתי מביא קשר וחלוץ כמו כולם. בעמדת החלוץ אלכסיס בוכה שהוא לא משחק, באינסטוש, ולכן נוכל להיפטר מהמשכורת הגבוהה שלו ולהביא מישהו אחר. אני לא מכיר את יוביץ' בכלל ולא יודע אם זה ריאלי. להביא שחקנים מסאסוואלו באמצע העונה אף פעם לא קורה, בצדק מבחינתם, ולכן ראספדורי לא רלוונטי. מניח שיהיה לאוזיליו ומארוטה מישהו בשרוול.

    לגבי הקישור... כנ"ל.
     
  6. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,016
    לייקים שהתקבלו:
    1,945
    אני מצטער - אבל אינזאגי חייב להיות מפוטר - היום.

    הקבוצה נראית מזעזע, ביטחון בריצפה, המשחק הגנה של הקבוצה הוא מחפיר. והכי גרוע שהמאמן הזה לא נותן לקבוצה ביטחון בשיט, הוא מחרב אותה עם היעדר חילופים או חילופים גרועים. לפני שבוע נגד לאציו, נכון שהיתה שמיכה קצרה - עדיין הוא עשה חילופים מחורבנים שלקחו לנו את השליטה במשחק והפסדנו, ואתמול, באמת 90 דקות, שנראינו, זוועת עולם. לא הגענו למצב, וגם הגול - הקאן בעט לקרן וזה פגע במישהו והוסט לקורה - ובלי זה, לא הגענו למצב 90 דקות, בבית, מול יובנטוס הכי אימפוטנטית שאני זוכר מאז 2010.

    הקבוצה עם 50% הצלחה בכל המפעלים, גם אם אני מוריד את לוקאקו, אריקסן וחכימי, לא יכול להיות שאינטר, עם הסגל שלה, רק ב-50% הצלחה בכל המסגרות. זה כבר לא משנה מי יאמן, אבל הזעזוע חייב להתבצע, ולו רק בשביל לזעזע את השחקנים. החלוף אתמול של דאמפריז היה לא פחו ממטורף, ועוד נוכח העובדה שדי מארקו שהוא מהטובים באינטר השנה, התקפית והגנתית, לא מקבל דקה, והמאמן גם עושה סוויץ' בתוך המשחק בין דאמפריז לדרמיאן.

    גם ההחלטה להכניס את אלכסיס סאנצ'ז, די השחקן מחוק במילאנו, אי אפשר לראות אותו, הוא סוס מת, בשנה שעברה קונטה עוד סחט ממנו אדים עם שערים פה ושם, אבל יש לך את סטריאנו שרק מתחנן לרוץ על הדשא, והוא בא ומכניס דקה 90 את וסינו.

    דז'קו להוריד בפניו את הכובע מה שהוא עושה באינטר מתחילת השנה, מדהים. לאוטארו אתמול היה הכי גרוע על המגרש יחד עם ברוזוביץ', ציון 0.

    האופי של הקבוצה הזאת כל כך מחורבן שאינזאגי בחיים לא ישנה אותו השנה, והצלם אפילו לא נדרש לצלם כדורים של יובה, כי הם היו כל כך אימפוטנטים ואפסים שלא בעטו לשער.

    אנחנו מינוס 7, לצערי, אם אינזאגי נשאר המאמן שלנו - עד אחרי הדרבי אנחנו מינוס 10 לפחות והעונה נגמרת, ואני בספק אם אנחנו מנצחים את שריף+שחטאר יחד איתו.
     
  7. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    את מי אתה מציע להביא?
    אני כמוך, לא מרוצה מאינזאגי, אבל מעדיף שנחכה עוד מעט לפני שאנחנו חורצים את גורלו.
     
  8. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,310
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    נדיר ביותר מקרים כמו פיולי שמאמן אלמוני מצליח לייצב את הקבוצה בטווח הקצר ושנה וחצי אחר כך עדיין עושה עבודה מצויינת.

    לא סביר שאינטר תסיים מחוץ לטופ 4, הקבוצות מתחתיה לא נראות יותר טוב. אם לא יהיה גרף שיפור עד סוף העונה, יש לכם את הניהול המקצועי הכי טוב באירופה ותהיו בטוחים שהוא לא יפרשן תוצאה ויעשה את ההתאמות הנדרשות. לפטר בלי שיש מחליף איכותי שמוכן לקחת את הקבוצה גם בטווח הארוך זה צעד שמתאים להנהלות פופוליסטיות שלא חסרות באיטליה במרכז הטבלה ומטה.
     
    Mamadu אוהב/ת את זה.
  9. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    הצעד הכי טוב שאינטר יכולה לעשות עבור יריבותיה זה לפטר את אינזאגי עכשיו. עד שהמאמן הבא יתאפס על הרכב וסגנון אינטר כבר תהיה רחוק מהטופ 4.

    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
    Bianconeri ו-EO11 אוהבים את זה.
  10. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,016
    לייקים שהתקבלו:
    1,945
    הבעיה הכי גדולה של אינטר היא שאין הנהלה. הסינים יש להם בעיות משלהם, שמו את האבא של סטיבן ז'אנג במעצר בית, הוא לא יראה אור יום חודשים. נראה לך שאינטר מעניינת את הסינים? אנחנו חייבים לצאת מהבעלות הסינית - נקווה שאו שהסעודים יגיעו או ש-OAKTREE תיקח אותנו, אבל פשוט לצאת מהבעלות הסינית.

    זה לא משנה מי יאמן, באמת, שיאמן המאמן של הפרימוורה, כרגע זה עדיף, שיביאו את קבמיאסו תאמינו לי הוא יבוא בחינם לאמן. בגרושים בידיעה שהוא מקבל חוזה נורמלי אם מסיימים TOP4, ובאמת שאר הקבוצות שלידנו נראים על הפנים. אטאלנטה. לאציו. רומא. אפילו יובה. על הפנים. כולן.

    אני מסכים איתך שזה נדיר המקרה של פיולי, עובדה שבאינטר זה לא הצליח לו בסופו של דבר, אבל לפעמים יש סטיית תקן בסטטיסטיקה.

    למה יש לחכות מוחמד? לעוד 2-3 הפסדים? שהסיכוי לאליפות ייעלם לגמרי? עכשיו צריך לזעזע. יכול להיות שאני טועה ואולי פתאום אנחנו נתחיל לראות אינטר אחרת, ונדבר אחרת עוד חודשיים והמילים האלה שאני מקליד ייראו כמו עיתונים שצריך לעטוף איתם דגים - אבל אני מסתכל על העובדות היבשות: לאציו - הפסד. אטאלנטה - תיקו. יובה - תיקו. אלה שלוש משחקים מול יריבות שלנו ל-TOP4, עזבו רגע תואר - 2 מ-9, וב-3 המשחקים - לאינטר היתה אפשרות להכריע או שלטה במשחק. נגד לאציו הם לא היו קיימים עד החילופים של אינזאגי ואנחנו הכתבנו ושלטנו בקצב. אטאלנטה היה משחק ברדק ועדיין ב-2:2 קיבלנו פנדל שיכל להכריע את המשחק והוא נתן לדימארקו שהוא בועט חופשיות נהדר אבל בחיים שלו לא בעט פנדל, וגם אתמול מול יובה שלא עשתה כלום ובאמת אני חושב שהמאמן שלה היה על סמים קשים, אחרת לא ברור למה קייזה ודיבאלה לא נכנסו לשחוט אותנו קודם לכן.

    השיטה של ה-3-5-2 עבור חומר השחקנים הנוכחי אני בספק אם כבר יכולה לעמוד. הנדאנוביץ כבר סיים את תפקידו באינטר, חצי מהגולים שחטפנו בליגה, 12, הם עליו, וסקריניאר השנה נראה באמת כמו רולטה רוסית, אין לך מושג איזה משחק תקבל ממנו.

    איך אנחנו תמיד נעקצים עם המגנים האלה בעסקאות האלה זה לא להאמין - דאלברט, דאמפריז, סאנטון, ועד שהבאנו מישהו נורמלי קאנסלו שהתחבר, לא היה כסף להשאיר אותו. באמת שדאמפריז זה שחקן לליגה הישראלית, לא בצחוק, ברצינות לגמרי. לא מבין איך הוא משחק באיטליה, יודעים מה עזבו איטליה - לא מבין איך הוא בנבחרת הולנד. נשגב מבינתי.

    קונטה בחיים לא היה מאבד את ה-0:1 הזה בשנה שעברה. הוא היה עושה בונקר, מכניס טנקים שיחסמו את השער אבל הוא לא היה מאבד. אינזאגי איבד 3 יתרונות!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/10/21
  11. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,310
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    @עומר
    אתה קודם כותב שמשחק ההגנה של אינטר מחפיר ופוסט אחר כך כותב שחצי מתוך 12 השערים שספגתם הם על השוער. לפי חשבון שלי עם שוער ביכולת מתקבלת על הדעת הייתם עכשיו עם 6 שערי ספיגה שזה שקול להגנה השנייה בטיבה בליגה אחרי נאפולי.

    עכשיו אפשר לקבל הסבר איך מאמן כמו קמביאסו או כל מאמן אחר יגרום למי שיעמוד בשער (מי שזה לא יהיה) לא להכפיל את כמות הספיגות של הקבוצה? תפקיד השוער משתנה ממאמן למאמן?

    ובלי קשר, למשפטים כמו 'לא משנה מי יאמן' אין מקום בדיון רציני. במועדון רציני אף מקבל החלטות לא יכול לנמק את ההחלטות שהוא מקבל ב'מה זה משנה anyway' מבלי לקבל מכתב פיטורים על המקום.
     
    itzik.miro אוהב/ת את זה.
  12. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,332
    מין:
    זכר
    לפטר את אינזאגי עכשיו זה באמת הדבר הכי אידיוטי שאפשר להעלות על הדעת.

    האמת שיש לנו מזל גדול שספגנו רק 12 שערים עם שוער כמו הנדאנוביץ׳.
     
  13. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,332
    מין:
    זכר
    אני מזכיר שקונטה התחיל את העונה שעברה עם הפסד בדרבי במשחק גרוע בהרבה.
     
  14. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,016
    לייקים שהתקבלו:
    1,945
    גם לדעת להוציא את השוער לכמה משחקים מחוץ לשער - ולו בשביל לזעזע אותו - זו עבודה של מאמן - אני בספק אם בחלק מהמשחקים ראדו לא יכל לעמוד בשער. אני תוהה עד כמה הוא גרוע שהוא לא יכול להחליף את האנדה ל-3-4 משחקים.
     
  15. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    אני לא חושב שהאנדנוביץ׳ זקוק לזעזוע. ואני לא חושב שיש אי שם מאמן שיוציא אותו.
     
    Mamadu, itzik.miro, VAR ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.