אכזבה או הצלחה?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Sir Alex Ferguson, ‏12/6/03.

  1. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    השנה לכדורגל הישראלי היו שני דברים מרכזים,וזה כמובן מכבי חיפה בליגת האלופות,ומסלול הנבחרת.
    עכשיו השאלה שאני שואל,אתם רואים במסע של חיפה בליגת האלופות אכזבה,או הצלחה?
    ואצל הנבחרת,אתם מרוצים עד כה,או מאוכזבים?
     
  2. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עד עכשיו הנבחרת ממש ממש אכזבה אותי.היתה לה הזדמנות ריאלית להגיע למקום השני בבית והיא פספסה אותה בשם המשחק הגועלי של גרנט וסגל השחקנים שלא משתנה כבר 15 שנה של הנבחרת. בקשר לחיפה- פריצת דרך של הכדורגל הישראלי כמו שאמרתי, שינה לי לפחות את הפרספקטיבה והתפיסה לגבי סיכוי הקבוצות שלנו לשרוד באירופה.
     
  3. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אכזבה חייבת לבוא אחרי שהיו ציפיות. אם למישהו היו ציפיות מגרנט אז הוא דביל. אין מה לפרט מעבר לזה...
     
  4. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה זאת אומרת המסע של חיפה בליגת האלופות אכזבה או לא???אין סיכוי שהוא אכזבה..חלום בשביל כל אוהד ישראלי אובקיטיבי או חיפני..

    בקשר לנבחרת..בינתיים אכזבה..גרנט לא מוציא ממה שיש לו אפילו 50 אחוז.
     
  5. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא רואה איך ניתן להגדיר את המסע של חיפה כאכזבה. אמנם בניצחון על מנשסטר(דאלה קופסאות קורנפלקס) הם שיחקו נגד קבוצת אפרוחי בית שמש של היונייטד, אבל עדיין זה נשמע טוב לנצח 3-0 את מנצ'סטר, ולאנשים מהצד(כאלה שלא ממש מעניין אותם כדורגל וכאלה שלא אוהדים את מכבי/הפועל/בית"ר) זה הישג יפה מאוד. מה גם שלהשיג 7 נקודות בליגת האלופות זה מכובד מאוד, ומועדונים גדולים יותר(באיירן לדוגמה) לא גירדו את השבע נקודות.

    אצל הנבחרת זה טיפה יותר מורכב. מצד אחד אין מה להתאכזב יותר מדי מהפסד 2-1 לצרפת, תיקו בקפריסין (לאחר שני הפסדים במפגשים הקודמים בקפריסין) וניצחון ביתי עליהם, וגם לעשות תיקו עם סלובניה זה לא הכי בושה שבעולם. על הניצחון על מלטה אני בכלל לא מדבר. אבל הצד השני של המטבע, החצי הריק של הכוס או איך שלא תקראו לזה, זה שהנבחרת הייתה שווה הרבה הרבה יותר בכל המשחקים, בעיקר בתיקו מול קפריסין ובהפסד לצרפת, וגם מול סלובניה היה יותר מאפשרי להשיג ניצחון. לכן לא ניתן להגדיר את המסע של הנבחרת כהצלחה מדהימה או ככישלון גורף, זה מסע מתיש, משעמם, מייאש, אבל בואו לא נהפוך את זה לאיזה ביזיון שלא נראה פה.
     
  6. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אפרוחי בית שמש שך היונייטד???סקולס פורלאן סולשיאר ריקארדו האחים נוויל וריו פרדיננד הם לא בדיוק אפרוחים..גם לא ג'ון אושאה או קוונטין ריצרדסון..תקראו לזה איך שתרצו..חיפה ניצחה את מנצסטר..
     
  7. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    אי אפשר להתעלם מכך שאיבדנו את הביתיות שלנו , אין לנו איצטדיון ביתי וזה התבטא במשחקים מול קפריסין,צרפת וסלובניה. אני בטוח שאם היינו משחקים ברמת גן היינו יכולים להשיג יותר מהפסד מול צרפת וניצחון על סלובניה.
    (כולם זוכרים את המשחק האחרון מול ספרד ואת האווירה).

    הייתי מגדיר את מסע הנבחרת כבינוני.אני אישית ציפיתי להרבה יותר גרוע בגלל איבוד הבית..ועוד משהו קשה לשחק לכל נבחרת לשחק בלי השחקן הכי טוב שלה ומה לעשות שגרנט חסר את אייל ברקוביץ' ללא ספק מספר 1 בנבחרת.
     
  8. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נסטה זה לא ממש משנה זה לא כאילו הנבחרת שלנו היא נבחרת ביתית שבבית מפרקת קבוצות לחתיכות. מצדנו זה הינו אך...ולא היינו מנצחים גם כשהיינו בבית.
     
  9. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    אנחנו לא מפרקים נבחרות שמגיעות לכאן כמו ספרד, אוסטריה(ה5-0),צרפת ונבחרות אחרות אבל אנחנו מצליחים לפעמים לנצח אותן או לפחות לקחת מהם תיקו(המשחק האחרון מול ספרד)

    לנבחרות דרג ב' או ג' כמו הנבחרת שלנו(דרג ב' כמובן) חשוב מאוד הבית ובבית יחד עם האווירה הביתית נבחרות קטנות יכולות לנצח כל נבחרת גדולה.
     
  10. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין כזה דבר שנבחרת לא משחקת בבית שלה..
    עם 40 אלף מעודדים ביציע כל נבחרת מכפילה את מה שהיא שווה..אני מאמין שמול צרפת היינו מוציאים תוצאה הרבה יותר טובה אם היינו מובילים אחת אפס בבית..
     
  11. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מסכימה ואני גם מסכימה שגברי לוי וההתאחדות בכלל לא עושים מספיק בשביל להחזיר את הביתיות לישראל אבל בראסמי אי אפשר להטיל אכזבות קשות שגרמה לנו הנבחרת על הביתיות. המשחקים מול קפריסין (הראשון ליתר דיוק),המשחק האחרון מול סלובניה... יש הרגשה של החמצה וזה לא בגלל שלא היו אוהדים,תאמינו לי.
     
  12. סביולה Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    201
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא יודע אם גברי לוי וההתאחדות לא עושים מספיק, אני רק יודע שזה ממש לא קשור אליהם.
    הרי אם אובייקטיבית אופ"א יבדקו אם אפשר לארח כאן משחקים, ברור שהם יגלו שאפשר. ויותר מזה, אם אופ"א לא היו כל כך מושחתים, הה גם סעיף מסודר בתקנון שיקבע בדיוק (לפי פרמטרים מדוייקים) איפה אפשר לארח ואיפה לא. ואז אין שום ספק בכלל שישראל לא היתה נפסלת לאירוח (ואם כן, היו נפסלות עוד 5-10 מדינות באירופה לפחות).

    אבל אופ"א מושחתים. השיקול היחיד הוא לא הבטחון (כי הרי ברור להם שלא יקרה כלום לשחקנים שיבואו לארץ, בטח שלא עם השמירה ההדוקה פי 100 ממה שצריך שישימו עליהם...), אלא פוליטיקה. קודם כל, השחקנים מפחדים וראשי הקבוצות לא רוצים להתסבך עם שחקנים שלא רוצים לבוא (כמו שקרה לצ'לסי, עם ה - 7 שחקנים שלא באו) ובכלל יותר נוח להם לא להתעסק עם זה. דבר שני, האנטישמיות באירופה היא בשיא שלא היה כמותו מאז מלחמת העולם השנייה... כל פוליטיקאי שרוצה לשרוד, לוקח את הצד הפלסטינאי וכל פעם שהוא רוצה לצבור עוד 5% תמיכה מהעם שלו, הוא אומר ביקורת על ישראל... בגלל זה לא פלא שגם עסקני הכדורגל משתפים פעולה.

    אין שום סיכוי לשנות משהו בדרכים רציונליות והגיוניות, אלא רק בפוליטיקה. ומה לעשות המעמד של הפוליטקאים שלו באירופה שואף לאפס וככה גם ההשפעה שלהם... דבר שיכול לשנות הוא רק הצהרה עם השלכות פוליטיות של ראש הממשלה שלנו (משהו כמו אין הפסקת אש אם לא מארחים בארץ) וברור לחלוטין שאפילו שרון לא עד כדי כך דביל בשביל להצהיר הצהרה כזאת בשביל הכדורגל... ככה שאין תקווה...
     
  13. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סביולה סחטיש על הניתוח קבל ח"ח, אני מסכימה איתך אגב פרט לעובדה ששכחת לציין-בדיוק מאותה סיבה של שחיתות ומאותה סובייקטיביות שיש באופ"א יהיה גם פחות קשה להחזיר את הביתיות אלינו אם נשתמש באנשים הנכונים, כי שם זה הכל תלוי מי אמר מי וכמה הוא חשוב.

    בלי שום קשר מה שהולך בהתאחדות זה ביזיון. קראתי היום את הראיון עם גברי לוי והוא אפילו לא ידע מי היה מועמד במקום גרנט לאימון הנבחרת,מזכירה שלו היתה צריכה להזכיר לו שזה קשטן.אדם כזה לא צריך לשבת בראש ההיררכיה של ההתאחדות,מסכים או לא?- מכאן מתחילה בעיית הנבחרת.
     
  14. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה שנכון נכון..
    ובגלל זה הנבחרת שלנו ובכלל הקבוצות הישראליות מתחילות כל עונה בנחיתות מדהימה..
    מה שמעצים את ההישג של מכבי חיפה
    ואולי גם בעצם לא מביא אכזבה עד כדי כך מהנבחרת..סך הכל שמסתכלים על זה..היו המון סיבות שלא קשורות רק לכדורגל שהנבחרת לא תצליח..
     
  15. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ריינמן היו גם הרבה סיבות שכן: המשחק המפוחד של גרנט,לא לדעת להיגע ליתרון ממשי על קבוצה כששלטנו על המגרש לאורך כל 90 הדקות, בעיה ממשית של חלוצים ובלמים...ובמיוחד העובדה ששיחקנו בתור נבחרת בסך הכל לא רע ועדיין לא סיימנו מקום שני בבית למרות שלמען ההגינות...היינו אמורים לעשות זאת.