אלופת העולם לשעבר - איטליה

הנושא בפורום 'מונדיאל 2010' פורסם ע"י Nesta, ‏24/5/10.

  1. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ספרד סיימה את הטורניר עם 5 נצחונות מתוך 6 משחקים. את מי היא לא ניצחה? נכון מאוד. נפילה? אם תסכים שספרד היתה לפחות רמה אחת מעל שאר הנבחרות ביורו 2008, אזי איך תוכל לקרוא להדחה בפנדלים מולה "נפילה"? איטליה היתה עדיפה על ספרד במשך 120 דקות, ומה שמנע ממנה לרשום הישג מכובד יותר בטורניר הזה היה רק המקריות בה קיבלה את ההגרלה הכי קשה כבר בשלב הנוקאאוט הראשון. זה היה משחק הרבה יותר טוב ושקול מאשר ספרד-גרמניה, ולפי איך שהיא עמדה מול אלופת אירופה, איטליה היתה שווה גמר. כמובן שיש לזכור שהיא אומנה ע"י מאמן טירון שדי התגלה ככשלון ברמות יותר גבוהות מליבורנו.
     
  2. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    ושיחקה ללא קנבארו, פירלו וגאטוזו (בלי להזכיר את הפורשים).


    מונטוליבו מגיע לגביע העולם כמחליפו של פירלו, וכל עוד פירלו יהיה כשיר הוא יהיה זה שיעלה בהרכב האדזורי (ולדעתי גם בצדק גמור).
     
  3. Ohad_Glr Member

    הצטרף ב:
    ‏5/1/07
    הודעות:
    1,280
    לייקים שהתקבלו:
    108
    אנשים כאן נוטים מאוד לזלזל בקנאברו, וכולי תקווה שהם יאכלו את הכובע.
    אני מודה- לא ראיתי את קנאברו יותר מדי העונה. במעט שראיתי, רואים שהוא כבר לא כמו שהיה פעם. אבל, "מה שהוא כבר שכח אחרים עדיין לא למדו".
    במונדיאל הקודם קנאברו נתן את התצוגה הכי גדולה שראיתי אי פעם מבלם. הוא יכול לתת אפילו חצי מזה, ועדיין נזכה לראות הגנה איטלקית מעולה.

    אני מאוד אוהב את הנבחרת האיטלקית. קנאברו מבחינתי הוא איש המפתח בתחום ההגנתי, כשפירלו איש המפתח בקישור. למרותצ ששניהם די דעכו בתקופה האחרונה אני מקווה שלקראת המונדיאל הם יתעוררו. בלעדיהם יהיה מאוד קשה, עם כמה שהמחליפים שלהם סימפטיים (מונטליאבו וכ'ו).
     
  4. c_web Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/04
    הודעות:
    2,402
    לייקים שהתקבלו:
    190
    מין:
    זכר
    השאלה שלי בנוגע לאיטליה היא דווקא בחלק ההתקפי. איך הם הולכים לשחק? ג'ילארדינו + די נטאלה בחוד או שהם משחקים עם חלוץ בודד? מה הכיוון של ליפי?
     
  5. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    כמו שאורי אמר, לדי-נטאלה מובטח מקום בהתקפה בתור חלוץ שמאלי. חלוץ השפיץ יהיה אחד מפאציני וג'ילארדינו, כשההעדפה לאחרון. העמדה של החלוץ השלישי והימני מאוד פתוחה ולגביה יש גם שיקולי מערך - יכול להיות שנראה 4-3-3 קלאסי, ויכול להיות שזה יהפוך לסוג של 4-4-2, ואז החלוץ הימני יהיה יותר קשר ימני (קאמורנסי או קוסו, כשהאחרון יותר שחקן התקפי חופשי שנוטה ימינה). במקרה של 4-3-3 סביר שנראה שם את פפה, יאקווינטה או אולי אפילו את קוואליירלה, שהוא יותר חלוץ מטרה, רק עם תכונות מעט שונות מאשר אלו של פאציני/ג'ילא/בוריילו שהם חלוצי מטרה קלאסיים.

    ככה לפחות אני קורא את המצב. אם זה נשמע מסובך - זה בצדק מוחלט. המצב לא כל-כך ברור כרגע.
     
  6. c_web Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/04
    הודעות:
    2,402
    לייקים שהתקבלו:
    190
    מין:
    זכר
    יהיה מפתיע לראות את איטליה בהרכב התקפי, אבל אם תסתכל רגע על הבית העלוב שהם קיבלו אולי זה בצדק.
    פאציני אמנם לא הוכיח את עצמו בנבחרת עדיין, אבל כמו שנרשם בסיקור אחרי העונה הנהדרת שהוא נתן בסמפדוריה אין סיבה שהוא לא יהיה בחוד החנית. די נטאלה + ג'ילארדינו גם הם בכושר ונבחרות כמו ניו זילנד וסלובקיה עלולים לקבל תבוסות אם הכל ילך כשורה.
     
  7. מראדונה Member

    הצטרף ב:
    ‏23/5/10
    הודעות:
    530
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נפילה, נפילה... כואבת וחזקה.

    איטליה הושפלה נגד הולנד, הייתה נוראית נגד רומניה ואפילו תיקו לא הגיע לה, והחזירה את הכבוד נגד צרפת בניצחון מצוין.
    נגד ספרד היא שיחקה מצוין, לא הייתה עדיפה, אבל הייתה יריבה די שווה לספרדים ולא הייתה רחוקה מלעלות. בסופו של דבר איטליה לא נבחרת קטנה שמרוצה מזה שהיא הקשתה על המנצחת בטורניר,כמו נבחרת אוקראינה במונדיאל.
     
  8. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    איטליה דווקא לא תמיד מתאפיינת בהרכבים הגנתיים ופעמים רבות היא מעלה הרכבים שהם "התקפיים" על הנייר. העניין של איטליה הוא שגם אם יש נוכחות גבוהה של שחקנים בעלי יכולות התקפיות בהרכב, כל השחקנים נדרשים לעשות עבודה הגנתית ולכן הנבחרת כמעט תמיד תראה כבעלת אוריינטציה הגנתית, לא משנה מי עולה בהרכב.

    בקיצור, רוב הסיכויים שאיטליה תתחיל את הקמפיין במערך 4-3-3, שהיה הנפוץ במוקדמות. לדעתי גם אפשר לראות את זה לפי ההרכבים שפירטתי בסיקור. ליפי שועל ותיק והוא מתמחה בשינוי מערכים תוך כדי משחק, כשלא מעט שחקני סגל מגוונים בעצמם בתיפקוד שלהם. הסגל די דינמי ולכן גם קשה להצביע על כיוון ודאי בכל הנוגע לסידור התפקידים ואיושם.
     
  9. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    הבעיה הגדולה שלנו זה העובדה שאנחנו צריכים לסמוך על ההגנה הזקנה והגרועה של יובנטוס, כמובן שאני לא מכליל שם את בופון אבל עצם העובדה שפאביו קאנאברו וג'יורג'ו קייליני יהיו הבלמים כשהראשון נראה רע, מה זה רע, מחפיר במשך כל העונה הזאת, והשני נתן עונה סבירה, וכנראה שלא יצליח לחפות גם על הטעויות של חברו פאביו, קשה לי לראות את איטליה הולכת מעבר לרבע הגמר, כשגם השמינית היא מאוד בספק ותלוי מאוד מי ישחק שם. אם קאנאברו לא יפתח, אני חושב שזה יהיה דווקא לעזרת הנבחרות, ולדעתי ליפי היה צריך לקחת יותר שחקנים צעירים שנלחמים וכאלה שנתנו עונה מצוינת בטח בהתקפה מאשר להמשיך לתת לותיקים כשברור שהמעבר הזה היה צריך לקרות עוד בקמפיין המוקדמות שהיינו צולחים אותו בוודאות כך או אחרת. כשמסתכלים על הקישור האיטלקי פירלו וקאמורנסי בטוחים מאחור כשאני חושב שניתן לשלב את ריקארדו מונטוליבו מלפניהם או את אנג'לו פאלומבו כדי ליצור אמצע חזק, מה שכן קאמורנסי פשוט אסור לו להיות בהרכב וגם גאטוזו שכבר מזמן לא מדובר באותו גאטוסו הישן והטוב. כשאני מסתכל על ההתקפה שלנו אני עדיין בהלם איך אנטוניו קאסאנו ופבריציו מיקולי שבאמת היו מצוינים פרט לדי נאטאלה כשמדובר בחלוצים איטלקים, ועם מיליטו מרכיבים חמישייה אדירה לליגה השנה, איך הם לא מוזמנים, איך? אבל יאקווינטה, עוד אחד מיובה כן נמצא בפנים...אני מתעודד מהעובדה שיש לנו את ג'יאמפאולו פאציני שבא עם רעב גדול, ג'ילארדינו שנתן עונה יחסית טובה והוא תמיד אס בנבחרת, את אנטוניו די נאטאלה שמשתלב לא רע באזורה ואת ג'וזפה רוסי שיכול לשחק גם כקיצוני במידת הצורך, מי שאני לא רואה אותו משתלב בהתקפה זה קוואליארלה, למרות שהוא גם נתן עונה טובה.

    כשמסתכלים על לוח המשחקים שלנו, פאראגוואי צפויה להיות המוקש הבעייתי, עכשיו למה בעייתי? כי זה המשחק הראשון ואם נשיג בו ניצחון נצטרך עוד אחד כזה מול סלובקיה או ניו זילנד, בשביל לעלות מהמקום הראשון, ואם נפסיד בו, זה עשוי להיות בעייתי ואני לא רוצה לחשוב בכלל על הדחה. הבית המקביל לנו זה הולנד, דנמרק, קמרון ויפן, יהיה זה רק צדק פואטי אם ניפגש עם דנמרק בשמינית הגמר ונבעט בה לקיבינימאט בנקמה מתוקה על המכירה של יורו 2004! אחרי זה אם נעוף ברבע לספרד אני יגיד ניחא (למרות שאז היא תהיה הכבשה השחורה שלנו?) גם ככה לא ציפינו להנפה שנייה ברציפות. אם נעשה הנפה, אני חושב שזה יהיה הישג חסר תקדים ומאוד מפתיע ועדיין כשמדברים על איטליה והפתעה, זה פשוט לא מתחבר, נו טוב, אני ימשיך להתענק בוידאויים על ההצגה הגדולה שהיתה ביוני-יולי 2006, זה ישכיח את הכאב שצפוי.
     
  10. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    וליפי ינשק אותך על כך. גם הנבחרת החמישית שלנו צריה להעפיל לרבע הגמר, אנחנו לא זקוקים למיקולי, טוטי או קסאנו כדי לעבור את דנמרק או פראגוואי, אלא בדיוק כדי להתגבר על אבני נגף כמו ספרד, ברזיל או גרמניה.

    באשר למערך, אז הנה כל המערכים של איטליה בקמפיין הזה (כולל משחקי ידידות תוך כדי): 4-4-2 קפריסין, אח"כ 4-3-3 מול גרוזיה, בולגריה, מונטנגרו, ברזיל ושוב מונטנגרו. אז 4-2-3-1 מול אירלנד. חזרה ל 4-3-3 מול צפון אירלנד, 4-2-3-1 מול ניו זילנד. שוב 4-4-2 מול גיארגיה, לראשונה 4-3-1-2 מול בולגריה, שוב 4-2-3-1 מול אירלנד, 4-3-3 מול קפריסין, 4-2-3-1 מול הולנד, 4-4-2 מול שבדיה, ושוב לראשונה 3-4-3 מול קמרון. כאב ראש!

     
  11. N כמוני Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/05
    הודעות:
    1,064
    לייקים שהתקבלו:
    30
    זה שאליפות העולם היא לא מקום לניסויים זה ברור לכולם. אבל צריך לזכור שאיטליה הוגרלה לבית קל, וכל תוצאה מלבד ניצחון על ניו זינלנד וסלובקיה הוא כישלון מחפיר. אני חושב שניתן לנסות במשחקים בשלב הבתים שחקנים רחקים בעמדות הבלם והמגן הימני, כי לדעתי בשלבים הבאים מול קבוצות חזקות, קנאברו וזמברוטה פשוט לא יספיקו.
     
  12. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אורי, ניחא אני יגיד, מהסיבה הפשוטה שהסגל הזה של איטליה בגג זה מה שהוא שווה רבע גמר...לבכות אני לא יבכה, אלא אם נודח כבר בבתים או אתאכזב ממש אם נודח בשמינית...
     
  13. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למה לשנות לקרישיטו את העמדה שלה הוא רגיל מאז שהתחיל לשחק ומצטיין בה. קנאברו וקייליני הם באנקרים אך אני מאמין שליפי ייתן הזדמנות לבונוצ'י הנהדר.
     
  14. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כהוקרה על היותה המחזיקה בפועל של הגביע, פיפ"א "ארגנה" (צוחק, כמובן) לאיטליה הגרלה די קלה, שבהחלט מאפשרת לה להגיע לרבע הגמר, הישג שממש לא תואם את חומר השחקנים שעומד לרשות ליפי. שימו את איטליה בכל בית אחר ויש סכנה אמיתית שהיא מסיימת במקום השני, או אפילו לא עולה (אולי מלבד הבית של ספרד, וגם לגביו אני לא בטוח). לאור מה שראיתי מפראגוואי במשחקי הידידות ובהתעלם מניו זילנד שאני בכלל לא יודע איך להתייחס אליהם, נראה שרק סלובקיה יכולה להפריע. אני אופתע מאוד אם איטליה תשמוט נקודות בבית הזה, ואם תסיים עם פחות מ-7 נקודות זו תהיה בגדר סנסציה, וכל זאת כאשר אני חושב שמדובר באחת הנבחרת החלשות שהאיטלקים העמידו.

    ב-20 השנים האחרונות אני באמת לא זוכר סגל התקפי כל כך אפור (והאמת שגם חלש). חסר מישהו שייתן איזה ניצוץ, שיאפשר לנבחרת להבקיע שער מכלום, כי מול הנבחרות הרציניות, אם בכלל, אנחנו נראה בונקר מפואר. פירלו, שכבר עבר את השיא, הוא התקווה היחידה לדעתי, ואני חושש שאנחנו הולכים לצפות פעם נוספת בהופעה ביזיונית של מחזיקת גביע מכהנת (כמו צרפת ב-02'). מקווה להתבדות.
     
  15. מראדונה Member

    הצטרף ב:
    ‏23/5/10
    הודעות:
    530
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שיש הגזמה קטנה...
    די נטאלה שחקן טכני ברמה גבוהה מאוד, וסקורר נהדר.זה לא טוטי ולא דל פיירו אבל זה מה יש, וזה לא כזה גרוע.
    אני חושב שדי נטאלה גם עדיף על קסאנו ומיקולי.