אתלטיקו מדריד 21/22:: היום שאחרי האליפות - מעפילים לשמינית הגמר, קריסה בליגה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏23/7/18.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני חושב שאתלטיקו עשתה מעל ומעבר הקיץ וחאמס יכול להיות הדובדבן שבקצפת, טריפייר (וואו, כל כך הרבה זמן לא היה אנגלי באתלטיקו) והרמוסו (אחלה בלם) הגיעו משום מקום, הסגל נשאר עשיר, גם הררה חיזוק טוב. אבל כמו שאמרתי - זה לא משנה מי ישחק במרכז השדה ובהגנה, אתלטיקו תישאר כמו צבא שלם, קל לשחקן הגנה להשתלב במערך של צ'ולו סימאונה. כמעט בכל משחק שהיא תיתן גול - היא תנצח. אני מניח שנראה 4:3:3 כשז'ואאו פליקס קצת יותר מאחורה ולא בטוח שיש לו את היכולת הזו לנהל משחק, אבל הוא לבטח יתרום את שלו. במשחקים קשים יותר נראה את מוראטה בחוץ ותומא למאר מוצב בכנף, זו דעתי. יש סימן שאלה גדול לגבי החלק הקדמי. קוראה אגב בדרך החוצה, לא עמד בציפיות של צ'ולו. יש הרבה אקסים של ריאל מדריד שיעשו צרות.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2019/07/18/15634653050626.Xxx

    במארקה העלו סקר מעניין: אתלטיקו מדריד 2018 VS אתלטיקו מדריד 2019? כזכור, אנריקה קרסו נשיא המועדון אמר בשנה שעברה שלאתלטיקו יש את הסגל הטוב ביותר בתולדות המועדון. במארקה עשו 'השוואה יבשה', שחקן מול שחקן: טריפייר מול חואנפראן| לודי מול פיליפה לואיס| ז'ואאו פליקס מול אנטואן גריזמן| מריו הרמוסו מול לוקאס הרנדס| פליפה מול גודין

    הסקר הזה של היחידים הוא לא ממש רלוונטי ואני חושב שמה שחשוב הוא המכלול. גריזמן היה לאחר עונת מונדיאל, כלומר שבע, אולי לא ממש רצה להישאר באתלטיקו, וזה השפיע, ודייגו קוסטה נפצע כל הזמן. יחד עם למאר, נראה כאילו העונה זה חייב להשתפר. הסגל התרענן אך צריך זמן. שאלה טובה. אני עדיין חושב שלאתלטיקו היה צ'אנס לזכות באליפות בעונה שעברה, והפעם זה לא.
     
  3. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,498
    לייקים שהתקבלו:
    1,232
    3:0 על נומאנסיה סיים את מחנה האימונים בצפון ספרד. שערים של ויטולו, שפונייץ' ופליפה. ויטולו, יורנטה ומאנו סאנצ'ס היו השחקנים הבולטים.
    פיליפה לויס חתם בפלמנגו, קבוצת נעוריו.
     
  4. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,498
    לייקים שהתקבלו:
    1,232
    7:3 בדרבי עם רביעיה והרחקה של דייגו קוסטה. הפנתר שלנו התעצבן על עבירה גסה של קרבחל על למאר. התירוץ של לוס ויקונגוס שזה היה רק משחק ידידות לא מקובל עליי, במיוחד כאשר בשביל כל שחקני אטלטיקו, כולל אנחל קוריאה, זה היה דרבי.
     
  5. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    רק דייגו קוסטה יכול להבקיע רביעייה ולקבל אדום

    Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
     
  6. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    מעניין שז'או פליקס תופקד בצד ימין ולא כאחד משני החלוצים כמו שהרבה חשבו. אם זה המצב לא הייתי מוכר את אנחל קוראה.
    לפחות לפי התקציר פליקס היה גדול, והלוואי שקוסטה יצליח לחזור להיות השחקן האימתני שהיה, אני עדיין מאמין שאם זה יקרה אתלטיקו מועמדת לאליפות אבל לצערי זה "אם" גדול.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הכיס של מילאן די מוגבל אבל אם יש הצעה לא רעה אז כן הייתי מוכר. דריבליסט לא רע ונלחם אבל לא עמד בציפיות והוא שיחק המון. לגבי ההרכב - פליקס ישחק לדעתי באמצע מתחת לחלוצים או שמוראטה לעתים יוסט שמאלה. האמת? בדרבי בליגה אני כלל לא בטוח שנראה שלושה חלוצים. צ'ולו לא אוהב את ה-3:7 הזה, תיהיו בטוחים. תנו לו 0:1 עם הרבה זיעה. הוא יודע שמשחק כזה מנפח את הציפיות לשמיים ומלמל לאחר המשחק: "הפוטנציאל של ההתקפה שלנו הוא לא כמו המשחק הזה" (לא משקף).
     
  8. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    אתה ממשיך לדבר על כל מיני מערכים אבל בפועל סימאונה לא זז מילימטר מה 4-4-2 שלו כבר 7 שנים. לא רואה את זה קורה גם עכשיו.
    פליקס ישחק או בעמדה של גריזמן לצד/מאחורי קוסטה או או כקשר ימין (וכמובן כשהכדור ברגליים של אתלטיקו נראה אותו הרבה באמצע).
    לגבי קוראה אם מוחרים אותו צריך להביא מחליף, רק מוראטה וקוסטה לא מספיק במיוחד עם כל הפציעות של קוסטה בשנתיים האחרונות.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כל קבוצה צריכה רענון, תשאל את הקבוצה שמעבר לכביש, ומעבר לכך הפעם יש שלושה שחקני התקפה בכירים יחסית: ז'ואאו פליקס, דייגו קוסטה שבוודאות לא נשאר על הספסל, ואלבארו מוראטה. בשנה שעברה כשאחד הגיע - השני היה פצוע ובהמשך מושעה. יהיה מערך לרוב המשחקים ושיטה קצת שונה לטעמי למשחקים הגדולים, הרי בקאמפ נואו ספג אם ישחקו כל השלושה. אין שחקני כנף אמיתיים במערך הזה. יעלו ילד אחד מהקאנטרה ותומא למאר מוצב תיאורטית בכנף שמאל, כשיש גם את ויטולו שלדעתי שכחת.
     
  10. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    לא שכחתי, דיברתי על שחקנים שמשחקים את ה2 ב4-4-2. לכן לא ספרתי את ויטולו.אם פליקס מתוכנן לשחק בצד ימין אז רק מוראטה וקוסטה לא מספיק, אם הוא ישחק את אחד משני הקידמים זה כבר יותר סביר.
     
  11. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    המשחק היה Beginner או Amateur? הצגה של אתלטיקו, היו צריכה לתת להם 12.
     
    zivmay אוהב/ת את זה.
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    סאול: "דייגו קוסטה הוא הרכש הטוב ביותר שלנו העונה"

    האוהדים התענגו מכל רגע בו אתלטיקו מדריד השפילה 7:3 את ריאל מדריד, התקשורת התמוגגה והציפיות לקראת העונה שבפתח עלו, אך בקולצ'ונרוס, כמו תמיד, מדייגו סימאונה ועד אחרון השחקנים - שומרים על צניעות ועבודה קשה.

    סאול אמר בראיון לתקשורת: "לא ציפינו לדרבי כזה, עמדנו מעולה מהרגע הראשון ואנחנו שמחים על הביצועים אחרי שבועיים קשים. זה משמח אותנו לראות את החדשים", אך בהמשך הוסיף: "אין שום אופורייה, אנחנו רק מחכים לתחילת הליגה, אנחנו עדיין לא בתנאים אופטימליים. זה בסך הכל משחק אחד. לא שמחנו לספוג פעמיים בסיום".

    [​IMG]

    על ז'ואאו פליקס שכבש שער בכורה: "אין צורך להפעיל עליו לחץ. משחק אחד לא מסמן שחקן. צריך לתת לו זמן. כמובן שיש לו הרבה כישרון ורצון להסתגל. בסוף העונה נעריך הכל".

    על שחקני הרכש: "הדבר החיובי ביותר הוא שכולם רעבים ורוצים להיות כאן ולהשתלב כמה שיותר מהר. אנחנו מנסים לשלב אותם במהירות וכמובן שצ'ולו (סימאונה) מסביר להם את עניין הטקטיקה".

    על דייגו קוסטה: "הוא לא צריך להוכיח שום דבר. בשנה שעברה היו לו פציעות רבות וזו הייתה הבעייה היחידה. הוא יכול להיות ההחתמה הכי משמעותית שלנו. יש לו משקל חשוב מאוד בקבוצה בגלל האופי והגישה המדבקת שלו, הוא תמיד נלחם".

    גם בתקשורת החמיאו לחלוץ שכבש רביעייה פנטסטית (והורחק). "דייגו קוסטה תמיד קם מחדש", נכתב ב"מארקה", שם הזכירו משברים אחרים שצלח. גם את העונה שעברה הוא פתח בסערה, עם צמד נגד ריאל מדריד בסופר קאפ האירופי, אך לאחר מכן דעך. הפעם, באתלטיקו בטוחים, זה יהיה אחרת. הביטחון של סימאונה עשה את שלו. "לא השתנה דבר ממה שאני חושב עליו, הוא בדרך לתת עונה גדולה", אמר המאמן. ב"אס" נכתב שהחלוץ הוריד במשקל ונראה נייד כמו בימים הטובים ועל כך שהמאמן מקפיד לשוחח עם החלוץ שוב ושוב. "הוא כבש נגד ריאל בכל דרך אפשרית".

    על היהלום הפורטוגלי נכתב: "הדרבי נגד ריאל, בגורדי השחקים, היה הזמן הטוב ביותר להופעת הבכורה האמיתית (נפצע במשחק נגד נומנסיה). הילד שיגע את מרסלו, הציג שליטה בקצב המשחק, כדרור, אסיסטים וגם שער בכורה ואפילו עבודה הגנתית כמו שסימאונה אוהב. "האוהדים שפשפו את העיניים ולא האמינו שזכו בילד הפלא. וזו רק ההתחלה".
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הפעם היה תורו של יאן אובלאק להתראיין: "סעיף השחרור לא משנה דבר, אני עדיין יכול להשתפר"


    [​IMG]

    בלילה בין שישי לשבת הביסה אתלטיקו מדריד 3:7 את ריאל מדריד בדרבי בארה"ב. המשחק הזה קצת השכיח שהחוזק העיקרי של הקולצ'ונרוס הוא משחק ההגנה, לא מעט בזכותו של השוער הסלובני יאן אובלק. לאחר עזיבתם של שחקנים בכירים רבים, אובלאק בן ה-26 הוא אחד הוותיקים בסגל. השנה הוא ינסה לקבוע שיא חדש בספרד: לזכות בפעם החמישית ברציפות בתואר הזאמורה, השוער שספג את מספר השערים הנמוך ביותר, וגם חלום ליגת האלופות חיי וקיים. השוער התראיין באריכות ל"מארקה" ודיבר על הרצון להשתפר, הציפיות לעונה הקרובה והקשר המיוחד עם המועדון.

    על הדרבי: "אף אחד לא יצפה לתוצאה כזו, נכנסנו למשחק בעוצמה, כבשנו הרבה שערים. אבל הכי חשוב שנשחק כדורגל טוב. זה בסה"כ משחק ידידות, אין מה לדבר הרבה. זו לא הליגה או ליגת האלופות". כשנשאל על האופוריה לאחר המשחק בקרב האוהדים, ענה: "אנחנו שמחים בשבילם אבל כמובן שזה מוגזם וזה עלול להזיק". על השחקנים הרבים שעזבו: "זה לא קל אבל אלה החיים. חלק עוזבים ואחרים מגיעים. תהיה לנו קבוצה חדשה, תחרותית ועוצמתית מאוד".

    על ז'ואאו פליקס: "כמובן שהוא ילד מוכשר מאוד, הוא מראה את זה אבל צריכים להיות סבלניים לגביו. נעזור לו לשמוח - אנחנו, השחקנים הוותיקים, צ'ולו (דייגו סימאונה) וכל המועדון. בקבוצה כמו שלנו אפשר להשתפר והרבה. המועדון החליט לשלם את הסכום הזה אז הוא שווה את זה. כולנו שמחים שהוא הצטרף".

    לגבי עתידו של השוער נפוצו לא מעט שמועות אך לבסוף לאחר משא ומתן ארוך עם ראשי המועדון, הוא חתם על חוזה חדש וסעיף השחרור שלו עלה מ-100 מיליון יורו ל-120 מיליון יורו. על כך אמר השוער: "היו לי קצת ספקות, אבל גם הייתי רגוע וידעתי שהכל ייפתר. אני יודע שכולם במועדון מכבדים אותי. העיתונות התעסקה יותר מדי בסיפור הזה. סעיף השחרור? המספרים לא משנים שום דבר, אם זה מיליון יורו או 200 מיליון. אם שחקן רוצה להישאר והמועדון רוצה בו - הוא ימשיך. השוער נשאל על מעמדו בחדר ההלבשה ואמר: "סרט הקפטן לא נותן לך כבוד, אתה זה שצריך להרוויח אותו".

    השוער הטוב בעולם: "זו מחמאה גדולה עבורי, אתה עובד חיים שלמים בשביל זה. זו הוכחה שאתה בדרך הנכונה. אבל אני רוצה כל יום להשתפר, אני עדיין לא ברמה הכי גבוהה. תמיד אפשר לזנק עוד שני סנטימטר למעלה, להיות מהיר יותר בתגובה".

    אובלק שיחק עם אתלטיקו בגמר ליגת האלופות ב-2016 בו הפסידה הקבוצה לריאל מדריד לאחר דו קרב פנדלים. בגמר שנתיים קודם לכן הוא עוד היה שחקן של בנפיקה. השוער אמר על הגביע עם האזניים הגדולות: "אני לא יודע אם זו אובססייה, אבל היא חלום שאתה רוצה להגשים ואני בטוח שזה יקרה. לאתלטיקו היו הזדמנויות וזה לא קרה רק בגלל מזל רע".
     
  14. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    פליקס שוב כבש ובישל. הילד מעלה לי את הציפיות והעונה אפילו לא התחילה.
    אני עדיין חושב שצריך להביא עוד שחקן ברמה גבוהה להתקפה, אולי דיבאלה, אני לא כזה בטוח בשילוב של קוסטה ומוראטה מרגישים לי דומים מידי, מקווה שאני טועה והם יהיו שילוב מוצלח.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/8/19
  15. רוברטו באגיו31 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/8/18
    הודעות:
    2,073
    לייקים שהתקבלו:
    969
    מין:
    זכר
    קוסטה ומוראטה זה שילוב גרוע, מתאים יותר לקבוצות דרג ב ' . מצד אחד יש את מוראטה הפריך והאדיש, ומצד שני פסיכי שמועד לפורענות ופציעות .

    נכון לרגע זה אתלטיקו נחלשה לעומת העונות הקודמות .

    אתלטיקו חייבת לחזק את החלק הקידמי עם 2 שחקנים לפחות....דיבאלה זה שחקן שתפור עליהם ויכול מאוד לשדרג אותם .

    אני כבר ציינתי מספר פעמים שסימאונה מיצה את עצמו לחלוטין באתלטיקו וכל עונה שעוברת ככה מידת ההשפעה והקוסמות שלו מהעבר הולכת ומתמוגגת .

    בסגל הקיים היום ההימור שלי הוא על מקום רביעי בליגה והדחה בשלב הבתים של ליגת האלופות .