אתם מרוצים מהנבחרת?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Sir Alex Ferguson, ‏1/5/03.

  1. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    בסדר,הבנתי שזה היה צפוי אחרי שגרנט הכריז שהוא מקווה שישראל תגיע לרמה שהיא שיחקה מול צרפת,אבל ככה,אחרי 30 דקות הלכתי לחדר וחזרתי לראות רק את ה5 דקות אחרונות של המשחק,אתמול היא זכתה לכינוי המעליב:
    "משחקת כמו הפועל תל אביב בתקופה האחרונה",פעם הינו יודעים שאנחנו לא לוקחים מקום ראשון,אז הינו נלחמים על המקום השני תוך כדי כדורגל יפה,אז לפעמיים הינו מגיעים למקום שני ועפים בהצלבה,ולפעמים נלחמים על מקום שני ורק בסוף אנחנו נכשלים ונגמר הסיפור,אבל אלפי אוהדים היו מלווים את הנבחרת בכל משחק חוץ,הריטניג של המשחקים היה עצום,והיה כיף לראות את הנבחרת.
    היום 50 איש שמוטסים חינם מהטוטו באים למשחקי חוץ,אתמול המשחק קיבל ריטינג נמוך ביותר,והכדורגל ברמה של ליגה שנייה.
    אז אני שואל,איך לעזאזל גרנט עדיין מאמן,עברנו כמעט חצי דרך,וכבר מעכשיו אנחנו רואים לאן הנבחרת הולכת,וחבל.
     
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    בתשובה לשאלתך- ממש לא.

    אני באמת אוהב את הנבחרת והיא חשובה לי אבל אתמול כל כך התאכזבתי מהמשחק העלוב הזה שבשערים הדרמטיים אפילו לא קפצתי והראתי סימני שמחה כי לא חשוב כמה ננצח את קפריסין הנבחרת הזאת לא תגיע לשום מקום, סלובניה תאכל אותנו בלי מלח.

    אני מאוד מקווה שיוסי בניון יפתח במשחקים הבאים על חשבונו של תורג'מן שאני לא מבין מה הוא פותח. ואני מקווה שברקוביץ' יהיה כשיר ואיתו גרשון שיפתח על חשבון בן חיים.

    אני מרוצה רק משילובם של שביט אלימלך שסוף סוף פותח כי הוא הטוב ביותר ומישלובו של עומרי אפק שאני מחזיק ממנו ובאמת שחקן טוב.

    בגדול, הנבחרת שיחקה כמו חבורה של אפסים משחק חלש, עלוב ולא יצירתי.
     
  3. united Member

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    147
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא ממש מרוצה מאיך שהנבחרת משחק אבל סיכומים עושים בסוף!
    הנבחרת צריכה להימדד על מי ההישגים בתום הקמפיין!
     
  4. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל ברור שלא..אין מישהו שמרוצה מהנבחרת..אבל גרנט צריך לקבל עדיין הזדמנויות..לפחות עד סיום הקמפיין הזה..

    תראה לדעתי צריך באמת לחזור לשחק כדורגל יפה גם לפעמים על חשבון התוצאה[כי במילא אנחנ ומשחקים מגעיל ולא מקבלים את התוצאות..אפילו שאתמול ניצחנו..]
    תורג'מן לא שיחק העונה בליגה יותר מדי..לעומתו הולצמן ורפואה ממש בעונה טובה...עדיף ששתיהם ישחקו ביחד בחוד..
    רביבו צריך לשחק למטה יותר.ואפק וזנדברג לא צריכים לפתוח בנבחרת..אין מה לעשות צריך עדיין ניסיון כדי לשחק בנבחרת..

    אבל מה זה ששביט פתח אתמול בהרכב היה מצויין ולדעתי הוא השוער שיהיה בעתיד השוער הקבוע של הנבחרת..הוא שוער יציב והוא מרגיע את ההגנה..הוא רק צריך לדעת לא להתעסק יותר מדי עם הכדור ברחבה..
     
  5. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני אגיד לכם את האמת, כשבאדיר כבש, אני התבאסתי. רציתי שקפריסין תנצח, העיקר להעיף את גרנט, הוא יוביל את הנבחרת לאבדון. אין, לא תמצאו אף מאמן חוץ מאלי גוטמן שמתגונן עם הסגל הכי טוב בארץ. בסדר, התגונן כשאימן במכבי. בסדר, התגונן כשאימן בחיפה (ועכשיו אני מבין למה אוהדי שתי הקבוצות לא סבלו אותו), אבל בחיאת דינק, אתה בנבחרת!! יש לו את הסגל הכי טוב, העילית, והוא בבית הכי קל (סלובניה מדינה קטנה יותר מקפריסין, לידיעתכם), אבל הוא שוב ושוב מתנהג כמו פחדן עלוב, בחוץ מול קפריסין כל תינוק היה יכול להבקיע שלושה שערים, אבל קפריסין לוחצת!

    המאמן הזה הוא בושה, הוא ביזיון. מול קפריסין בחוץ הוא זימן 7 שחקנים ממכבי חיפה להרכב הפותח. לפני המשחק האיום שראינו אתמול הוא אמר לאחר ששאלו אותו אם קפריסין יכולה להפתיע : "על הנייר גם ישראל קטנה יותר מצרפת, אבל ראינו מה קרה". מה קרה?? הנבחרת בעטה ללא הפסקה לשער של בארטז?? לא!! היא התגוננה, עשתה כמה תאקלים ושוב יצאו כל החארות האלה ומצהירים איזו כבוד הביאו למדינה שלנו. אם מישהו תהה מה היא המנטליות הישראלית שכולם מדברים עליה, אז צריך ללמוד מגרנט.

    87 דקות שישראל שיחקה משחק איטי לרוחב, שבלוני, גמלוני וחסר מעוף, לא סיכנה את השער וכל ה"לחץ" כיביכול היה בסה"כ כמה בעיטות מרחוק של טל בנין. הנבחרת לא עשתה כלום מול קפריסין העלובה פעמיים, וכלום מול צרפת (במשחק הזה היינו חייבים להשיג תיקו אם הוא היה תוקף קצת).

    בגלל זה לדעתי, אחרי שבעזרת השם יפטרו את גרנט, צריך להביא את דרור קשטן. אומנם בהפועל הוא מתגונן, אבל כשיש לו סגל מצוין כמו בבית"ר בעונת האליפות האחרונה, הוא תוקף. צריך מאמן שלא יפחד משמות, שלא יפחד להפסיד אלא שישנא להפסיד. הוא האויב של הכדורגל השמח והיצירתי. בניון לא בהרכב? כי הוא לא השתתף בשני אימונים מפגרים (כאילו מה הוא עשה שם שבניון לא יודע)??

    גם הפרשה של גרנט, שזעם על פיטרמן שלא שיחרר בניון, גרמה לי להסמיק מבושה. הוא מטומטם??? ממתי נבחרת באירופה לוקחת שחקנים מקבוצות באירופה לסגל וגורמת להם להחמיץ משחקים, בשביל אימון מטופש??? בחיי, הוא כל כך אדיוט!

    צריך להעיף אותו כמה שיותר מהר, ולהביא מאמן כמו לנדאו או קלינגר שיכניס קצת שמחת חיים לנבחרת הזאת ויחזיר לנו את הגאווה הלאומית. צריך להכניס את בניון, לזמן את אבי תקוה שכולם שכחו ממנו, לשים את רביבו קשר שמאלי או מאחורי החלוץ או להושיב אותו על הספסל, להחליף מגינים (ז'אנו וקייסי in my ass!), לשים את אברג'יל ומזרחי בחוד ולהפסיק לזמן רק שחקנים ממכבי חיפה, שנמצאת בכושר גרוע.

    תתארו לכם אם חס וחלילה נעלה ליורו 2004... אז כבר כולם מתחילים להיות רציניים ושולפים את התותחים, ואז כולם יראו לאן גרנט הוביל אותנו.
     
  6. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש לך כנראה פיצול אישיות קשה, אתה אמרת לפני פחות מחודש שאתה לא אוהד את הנבחרת הזאת, אז ברור שאתה לא תשמח שהיא מנצחת, לא? אמרת שזאת נבחרת של מכבי חיפה, מה פתאום אתה אוהב אותה?! שב בצד ושתוק, נמאס מהביקורות המעצבנות שלך.
     
  7. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז אתה לא רוצה שאני אבקר?

    אז אתה חושב שהיה משחק בסדר?
    שהזימונים לנבחרת כשרים?
    שאברם גרנט לא מתגונן קצת יותר מדי?
    שהנבחרת תגיע לאנשהו עם הבנאדם הזה?


    אני באמת לא אוהד את הנבחרת הזאת, נבחרת שמורכבת 90% ממכבי חיפה וגם מאמן מגעיל, תמיד תהיה שנואה עלי. תראה כמה כולם מתעניינים בנבחרת היום, תראה מתי נפתח הדיון הזה, לאחר המשחק. וכל זה בגלל שגרנט בנה נבחרת ומשעממת ולא ישראלית. אני רוצה שתהיה נבחרת שתייצג את כל העם, ולא רק את מכבי חיפה והחברים של גרנט.

    נראה לי שאתה היחיד בארץ שבאמת נהנה מהמשחק אתמול. היחיד.
     
  8. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נכון וידוקה, גם אותי מעצבנת העובדה שלא פעם ולא פעמיים גרנט מעדיף שחקן מכבי חיפה על שחקן מקבוצה אחרת שהוא הרבה יותר טוב (ראה דוגמא קייסי וז'אנו בזמן שאוזן מראה יכולת פנטסטית בליגה) וכל האשראי שהוא נתן לדודו אוואט ואיך לעזאזל הוא יכול להרכיב את באדו בנבחרת?! הבלם הזה פשוט אפס, בחיי... לשים את הלל נשמע לי הרבה יותר הגיוני.
    ואם אתה כבר מרכיב שחקנים שעבדת איתם שנה שעברה כי יש לך כימיה יותר טובה איתם, למה בניון שהוא נקודת האור היחידה שהיתה לחיפה מחוץ להרכב? ואני לא מדברת רק על המשחק הזה גם משחק שעבר הוא פתח על הספסל אף על פי שכמה ימים לפני זה הוא שיחק איזה 20 דקות אצל סנטאנדר.
    הא ועוד משהו- לתורג'מן לא מגיע ללבוש את מדי הנבחרת, פשוט כי הוא לא שחקן מספיק טוב. להולצמן היה תחילת-אמצע עונה אחלה מומנטום אבל הוא עבר כבר לפני איזה 6 מחזורים ואין לו עוד מקום שם.
     
  9. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה?????בנאדו בלם רע????????????
    בחיים לא שמעתי שטויות כאלה..את עוברת אפילו וידוקה..בנאדו הוא ה-בלם של הליגה..
    אני אפילו לא מנסה להסביר לך למה הוא מתאים לנבחרת ובטח לא למה הוא מתאים הרבה יותר מסבא הילל כי זה יהיה עלבון לבנאדו ולכל מי שקשור לכדורגל הישראלי..
     
  10. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ריינמן, היא צודקת, תתפלא.

    בן-חיים אומנם בלם סביר (ומטה), אבל בנאדו כל כך גרוע... אין, הוא לא יודע לעלות לכדורי גובה טובים, הוא מסננת. ההגנה של מכבי חיפה לא במקרה נמצאת בכושר גרוע.

    ה-בלם של הליגה? אולי די?! במקום להקשיב לדברי ההבל של שלמה שרף בידיעות אחרונות, אולי פעם אחת תסתכל על איך בנאדו משחק?! די כבר להקשיב לכל הפרשנים המוקיונים האלה, בנאדו לא עשה כלום באף משחק שראיתי אותו העונה, הוא בקושי נוגח ואין לו מושג איך לעשות מלכודת אופסייד.

    ולכל מי שמגן על גרנט - אני רוצה שיקום מישהו ויאמר לי איך לעזאזל דודו אוואט היה בשער הנבחרת, אם זה לא בגלל הידידות שלו עם גרנט. ואל תזבלו עם הבולשיט של "צריך ביטחון" או "ניסיון אירופאי" כי הוא פשוט שוער גרוע, ואת הביטחון שישיג קודם כל בקבוצה שלו. שוער שחטף גול ממסירה בחזרה לשער לא יכול להיות לעולם בנבחרת, סורי. עד שסוף סוף גרנט שם את אלימלך, הוא יחזיר את אוואט במשחק הבא, ויוסיף אליו בטח את כמאל ג'ברין ורפי כהן.
     
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    אני חייב להסכים עם כל מה שנאמר כאן.
    גרנט התמנה עקב פרוטקציות ויחסו האישי עם גברי לוי,קשטן תמיד היה המועמד המועדף עלי לנבחרת.
    הנבחרת נראת רע,ובקצב הזה לא רק צרפת תביס אותנו,אלא גם מסלובניה נחטוף בראש.
    ושוב חבל,הבית האירופאי הכי קל שקיבלנו,צרפת במשבר ענק,ובתחילת העונה עשתה משחקי ידידות מול קבוצות בינונית,בכל המשחקים היא הפסידה או עשתה תוצאות גרועות,מאז היא מזמינה למשחק רק קבוצות כמו מצרים,ומי שהיה זקוק להוכחה ראה את המשחק שלה מול ישראל.
    קפריסין פשוט נבחרת אומללה,אולי יש לה מקום בליגה השלישית בישראל,ולסלובניה יש כדור בסדר,אפילו טוב,אבל מבחינת הפונטציאל גם אותם איפשר לקחת.
    הנבחרת נראת כל כך אומללה ושחורה,כמה חבל.
     
  12. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    בני אני מסכים איתך ב-95 אחוז מהדברים.

    אבל מעניין אותי לדעת אם אתה מאמן ישראל איזה הרכב את מציב?
     
  13. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין בעיה.

    בשיטת 4:4:2 :

    שוער : אלימלך.
    הגנה : אורי אוזן, אסי וסיהון, אמיר שלח ואנטבי.
    קישור : אבוקסיס (עם כל הצער שבזה), בניון, רביבו ואבי תקווה.
    התקפה : יניב אברג'ל ואלון מזרחי.

    אני לא יודע אם זה היה ההרכב שלי, אבל זאת הערכה ראשונית.
     
  14. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    ההרכב שלי:
    4-4-2
    שוער: אלימלך
    הגנה- אוזן,אנטבי,בנאדו ואלול.
    קישור-רביבו,חליבה,אבוקסיס,עומרי אפק.
    חלוצים-יניב קטן ואליניב ברדהץ

    נ.ב
    AFC ויסהון בלם חלש,אתמול באשמתו האולמפית חטפה שני גולים,אמיר שלח שחקן כסחן,איטי,עושה ההמון טעויות,באמת שהוא לא מתאים לרמות האלה.
    אבי תקווה גמר את העונה כבר לפני חודשיים.
     
  15. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יניב קטן ואליניב ברדה?! משה מה זאת הבדיחה השחורה הזאת?!
    http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/laugh.Xxx http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/laugh.Xxx http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/laugh.Xxx

    בתקופת מכבי חיפה בליגת האלופות ממש התלהבתי מקטן אבל אחרי שהם עפו זיהיתי אצלו חיסרון (בוא נאמר קצת משמעותי) אצל חלוץ : הוא לא מבקיע! ברדה עדיין ילד ולא משופשף מספיק. וידוקה שוב צודק, אלון מזרחי סקורר מלידה ואברג'יל גם מצויין וזה בעצם מה שצריכה הנבחרת, אנשים כאלה שיודעים להבקיע.
    ראיתם איך היא נראתה אתמול מול קפריסין, 90% זמן החזקת כדור, חצי מגרש להשכרה והגיעה אולי למצב אחד משמעותי לפני שני הגולים שלה. ולמה זה? בגלל שכשסוף כל סוף השחקן עומד מול השער, מתפקשש לו משהו ואיך יוסי בניון אומר? "הלך הכדור". אם לאלון מזרחי/או אברג'יל היה אפילו חצי מצב ממה שהם הגיעו, הכדור היה בפנים. בדוק. וזאת עובדה ואם אתם זוכרים שהגענו למשחק ההצלבה ההוא מול אוסטריה אלון מזרחי קיבל כדור טייל איתו עד לשער ובסוף הבקיע. זאת גדולה של חלוץ.
    בקשר לבנאדו- כמו שאמרתי, וחידדתי את דעתי בנושא הנפרד, לא אוהבת.