באיירן מינכן 2016/2017 :: לה פסטה די דון קארלו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏17/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    נכון ולא נכון. אצלנו עד חודש מרץ זה היה ממש קיצוני. היה אפשר לספור על כף היד כמה פעמים נראנו טוב. אז אתה אומר שריאל לא נראו טוב נגד נאפולי ואולי גם תמצא עוד כמה משחקים אבל אצלנו אתה תספור את אותו מספר של משחקים בערך שכן נראנו בהם טוב. אצלנו ערב רגיל היה בדרך כלל שיעמומון שנגמר על חודו של גול מול קבוצות ליגה בלירה וחצי. אין ספק שחודש מרץ נתן תחושה של תפנית ואולי איכשהו כן הקבוצה התחברה, אבל מסתבר שהכל בערבון מוגבל מאוד. תפסנו תקופה טובה מול יריבות שאיפשרו ולכל מומנטום יש גם סוף. אם לא יקרה משהו חריג אז נביא לברנבאו את אותה יכולת רגילה ודי נרפת שלנו העונה.
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,681
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    מה הבעיה עם המשחק נגד נאפולי? כל מי שרואה את הליגה האיטלקית יודע שנאפולי זאת קבוצה חזקה מאד. יובה לפני שבועיים הגיעה לסאן פאולו והוציאה משם תיקו בשיניים(וגם הפסידה לסיציליאנים כמה ימים אחרי זה בגביע,במשחק שהעלה אותה לגמר) לא מדובר באיזה נמושה שריאל היתה צריכה לטאטא מהדקה הראשונה. ועדיין עם כל זה ריאל הראתה עליה עליונות מוחלטת, גם אם זה לא היה לאורך כל ה-180 דקות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/4/17
  3. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    מה ריברי עדיין עושה בהרכב של באיירן מינכן? הוא נראה כמו הצל של עצמו. אם דברו כאן על חוסר ברוח קרב, מוטיבציה ומשהו רענן אז קוסטה יכל להביא את כל אלו הרבה יותר ממי שכבר הרבה זמן לא יציב ונוכח.
     
  4. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    לא חושב. דווקא העונה כשריברי שיחק הוא היה טוב מאוד. תראה מה עשה לשחקני ההגנה של ריאל בסחיטת הפנדל (לא משנה שלא היה מוצדק): פרפר שלושה שחקני הגנה על חצי מטר. קוסטה אמור היה להיות היורש אבל הלך לאיבוד לחלוטין אצל קרלו, כמו גם קומאן וקימיש. קרלו לא האיש להצעדת הקבוצה לדור הבא כי הוא מאמין בוותיקים. הביאו אותו שיסחט את טיפות הלימון האחרונות ויביא צ'מפיונס ואם ייכשל אזי יצאנו קרחים מכל הכיוונים: גם לא הכשרנו הדור הבא וגם לא הבאנו גביע עם הדור הנוכחי. מתסכל מאוד שכל העונה אנו משחקים עם החלוץ אולי הטוב בעולם ובסוף כשהוא חסר משחק אחד מתחרבש הכל-אין לי ספק שאיתו היינו מבקיעים עוד. מולר כיום לא יכול להחליף שרוך בנעל של לבנדובסקי. בתכלס עוד יצאנו בזול ואולי נדבר אחרת ביום שלישי באזור חצות אבל נכון לעכשיו אכזבה ענקית ממה שהיה ובעיקר מהמאמן: שיבחתי פה את קרלו איספור פעמים אבל חוסר התיפקוד שלו במחצית השנייה היה מחפיר ולא מתאים לרמות הללו. ממש הפקיר לחלוטין את הקבוצה לחסדי ההתקפות של ריאל והידיים של נוייר. שוב נראינו בבית לעיני הקהל שלנו אבודים וזה לא מתאים. מעצבן ששנה שנייה ברציפות החמצת פנדל על סף ההפסקה (כמו נגד אתלטיקו אשתקד) גומרת לנו כנראה העונה האירופית.

    אני מרחם על ההנהלה שלנו: באמת משתדלים לעשות מה שאפשר כדי לתת פייט למפלצות הספרדיות וזה פשוט לא הולך כנראה שנה רביעית ברציפות. הביאו את פפ שחצי יבשת חיזרה אחריו במה שנחשב למינוי ענק (לא משנה שבעיניי הוא שרלטן ומביא רק תבוסות על הקבוצות שמאמן עם ההתחכמויות שלו), אח"כ הביאו את קרלו שנחשב לטופ שבטופ וגם זה כנראה לא יעזור. שנה הבאה בכלל האנגליות יחזרו למשחק עם סכומי הכסף המטורפים מהסכם זכויות השידור החדש שם והתחרות עוד תגבר יותר. לטעמי פספסנו הזדמנות בארבע השנים הללו לקחת עוד גביע כי היו לנו האיכויות בסגל, גם אם הוא לא הכי צעיר בעולם (קרלו לא לקח צמפיונס עם מילאן ב2007 עם סגל של בית גיל הזהב?). חבל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/4/17
  5. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    היום קרלו עולה בהרכב משני יותר מול לברקוזן. עושה את זה שבוע מאוחר מדי. נכנסים לבורות בגלל החלטות מטופשות (אגב אלגרי היום באותה טעות: עלה בהרכב חזק נגד פסקארה ודיבאלה, השחקן הכי חשוב שלו, נפצע) ואח"כ לך תצא מזה.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא שהסיטואציות בהכרח דומות אבל קרלו תמיד הלך עם השמות, בריאל גם כשבייל הסריח את הדשא בעונה השנייה הוא תמיד שיחק כשהיה בריא ואיסקו שילם את המחיר ואני זוכר שהוחלף בטורינו במשחק הראשון בחצי הגמר נגד יובה למרות שהיה מצוין. בבאיירן אני חושב שזה קצת אחרת - דוגלאס איבד עת עצמו כבר בסיום העונה שעברה עם פפה ולא הראה גיוון במשחק שלו - 'למדו אותו' אם תרצו, וקומאן נפצע כך שהם לא ממש הקשו על אנצ'לוטי. לדעתי בסיום העונה באיירן תיפרד מאחד מהכוכבים שלה ורובן נראה יותר טוב מריברי.

    - בנוגע להשוואות לקבוצות הגדולות: ריאל מדריד נראתה קטסטרופה נגד נאפולי בחוץ, אני לא מחזיק מהאיטלקים כי הם קבוצה רכה. ריאל קטסטרופה ברוב המשחקים מאז 2017, היא בקושי מנצחת את הקטנות. אני לוקח את היכולת של צ'לסי בעירבון מוגבל מהסיבה שאין לה עומס, היא משחקת פעם בשבוע והחיים תותים. באיירן שבעה בליגה אחרי אינסוף אליפויות כשרוב הבסיס שותף לכך.

    בשורה התחתונה, שום דבר עדיין לא גמור ובאיירן בהחלט יכולה להפוך את המצב עם לבאנדובסקי. ואני מסכים שעם דור הזהב הזה - מדובר מבחינת באיירן בפספוס אם תזכה רק בגביע אחד. אין טעם ללכת ולהצטער על העבר אבל הגביע האבוד ב-2012 היה כואב עבורה. מצד שני, בניגוד ל-'טרגדייה' ב-1999 עם נס קאמפ-נואו - הפעם באיירן חיכתה רק שנה אחת וזכתה בגביע, ועוד איזו עונה - הטרבל הענק.
     
  7. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    אכן הפסדנו יותר מדי גמרים. לבאיירן היו צריכים להיות יותר מחמישה גביעי אירופה בארון אבל יותר מדי הפסדים הביאו ליותר מדי סגנויות. הגביע ב2012 בכלל טרגדיה נוראית שרומיניגה אמר שהיתה יותר כואבת מ-99. ייאמר לזכותנו שבשתי הטרגדיות הללו הצלחנו לתקן מהר (ב2013 הפכנו לקבוצה השנייה בלבד בתולדות הצ'מפיונס ששנה אחרי הפסד מתקנת. הראשונה היתה מילאן ב94). הגביע ב-2013 חשוב מאין כמוהו: בלעדיו אפשר לזרוק לפח את כל שנות דור הזהב הזה, עם כל האליפויות שלו (מי זוכר את ריאל שלקחה 5 אליפויות רצופות בסוף שנות השמונים אבל לא עשתה כלום באירופה באותן שנים והובסה ע"י גראנדה מילאן בחצי הגמר ב89?). מצד שני אם היינו זוכים ב2012 כנראה לא היינו זוכים ב2013 (כמו שאפנברג אמר בזמנו שאם היינו לוקחים ב99 כנראה לא היינו לוקחים ב2001-זה עובד לשני הכיוונים). לפחות בשנים האחרונות אנו מודחים באמת על ידי מפלצות מספרד ולא על ידי קבוצות מהדרג השני, מה שקורה לא פעם בליגת האלופות. בכל מקרה אם נודח גם השנה, מה שדי מסתמן, אהיה מאוכזב מאוד. כל פעם מתפקשש על הקשקש: פעם מולר מחמיץ פנדל מול אתלטיקו, פעם וידאל מול ריאל, פעם רובן מולן צ'לסי, לבנדובסקי נפצע בלי קשר לכלום לפני משחק גורלי, חצי קבוצה מושבתת לפני ברצלונה (ב2015) ועוד ועוד ועוד. תשו כוחותיי כבר.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מאז שבאיירן חזרה לקידמת הבמה באירופה, ואת התהליך החל לואי ואן-חאל שהביא גמר כבר בעונה הראשונה שלו - רק ההדחה נגד אינטר החלשה ב-2011, השאריות עאלק של אלופת אירופה - הייתה 'מיותרת' או 'לא מתקבלת על הדעת' מה גם שבאיירן ניצחה בחוץ במשחק הראשון ומי האמין בכלל. תראה, לדעתי הציוני דרך שרשמת הם הסיבה שאף קבוצה לא שמרה על הגביע החשוב מכל. אפשר להזכיר שב-2007 למשל ואן-בומל כבש בברנבאו שער חוץ יקר מפז ברגע האחרון ובגומלין רוברטו קרלוס עשה טעות וכבר אחרי 10 שניות מקאיי כבש, וכל הבונקר המתוכנן של קאפלו עם שלישיית הנגרים דיארה-גאגו-אמרסון - ירדה לטימיון. ב-2012 אגב ברגע האחרון באיירן כבש את ה-2:1 בגרמניה ואין לי ספק שהיינו הקבוצה הכי טובה באירופה.

    אני חושב שהמועדון מתנהל בצורה הנבונה ביותר והניהול בבאיירן הוא מס' 1 באירופה. ריאל מדריד פוגעת ברכש אבל יש לה את הבעיות שלה וברצלונה לא רצינית, למשל. גם אם באיירן תשמור בדיוק על אותו סגל בעונה הבאה היא תנוע על הסקאלה של הקבוצה הכי טובה באירופה או מקומות 2-3. יש לה יתרון גדול על האנגליות והאיטלקיות בינתיים.
     
  9. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    אין עוררין לגבי הניהול. ועדיין, כמו שאמר רומיניגה בישיבת הנהלה אחרי 2012: "בסופו של דבר צריך לנצח". ברמות הללו רק גביעים נחשבים. אין ספק שקשה לזכות בצ'מפיונס אבל דווקא משום כך צריך לנצל שנים של דור זהב כי לך תדע מתי יחזור. מקרה פורטו של 2004 לא צפוי לחזור בקרוב אם בכלל: הפערים גדלים ורשימת הזוכות במפעל מצטמצמת מאוד. אומרים ששלוש הקבוצות הטובות ביבשת הן ריאל, ברצלונה ובאיירן והן אכן אלו שלקחו את כל ארבעת הגביעים האחרונים במפעל. מתוך שמונת הגביעים האחרונים חמישה הלכו לריאל ולברצלונה. בל נשכח ששנה הבאה האנגליות חוזרות עם הסכמי שידור שגורמים לכך שניוקאסל תכניס מזכויות שידור יותר מבאיירן כך שגביע נוסף הופך למשימה קשה ביותר. מצד שני כך גם חשבתי אחרי 2012 (אני זוכר אותי ואת סלע (קייזר) יושבים ב"פורטר אנד סאנס" בתל אביב לפני רבע גמר הצ'מפיונס ב2013 ומבכים את אותו הפסד אומלל. מי האמין שהתיקון יגיע כל כך מהר?...) כך שבמפעל הזה אי אפשר לדעת כלום.

    הבנתי שאוהדי באיירן (הנפלאים. באמת) עושים קמפיין לקראת הגומלין בסלוגן We believe in Bayern ואלפים הגיעו למדריד לתמוך. אין עליהם בקטע הזה. הלוואי וירוו נחת מחר.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הדברים שלך נכונים, ואני לא יודע מה הגישה שלך לגבי אליפות מקומית, גם אחרי שנתיים שבאיירן למשל ראתה את דורטמונד גוברת עליה(2010-2012). אני אישית תמיד אהבתי יותר את ליגת האלופות, זו הייתה הבמה העיקרית, המשחקים הגדולים ביותר שאני זוכר הם במפעל הזה. ככה ריאל מדריד הפכה לריאל מדריד. אבל אני רואה את הטירוף בהנהלה של באיירן שפיתחה אובססיה גם כן - אם זה הונס, רומינגהה. בראיונות בתקשורת, בתגובות ביציע אחרי המשחקים, בפעולות. לאנגליות יקח זמן להיכנס\לחזור למשחק, לבאיירן יש סגל עצום וגם המשחק היום ממש לא גמור. יונייטד של פרגוסון, הקבוצה הגדולה האחרונה - הצליחה לזכות רק פעם אחת בגביע בעוד מילאן של אנצ'לוטי עשתה זאת פעמיים, 2003 וגם 2007.

    אני עוד זוכר אותך מהימים בפורום שגם באיירן וגם ריאל היו נכשלות בשלבים הנמוכים. מילאן הייתה גדולה עליכם, אנחנו היינו ב-'קללת שמינית הגמר'. אני מניח שלא תיארת לעצמך שבאיירן תיקח טרבל ובסה"כ תרוץ לחמש אליפויות ברציפות.
     
  11. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    אמרתי את זה כבר כשאנצ'לוטי מונה -
    הבעיה שלו עם חילופי דורות תודגש בבאיירן עם לאם, אלונסו, רובן וריברי.
    אבל חשבתי - ואני עדיין חושב - שההנהלה שלכם מספיק מקצועית כדי לעשות את זה במקומו. אבל הם צריכים להראות את הדלת לארבעת השחקנים האלה. כל עוד הם נשארים - קומאן וסאנצ'ס לא באמת יתקדמו. הסיכוי היחיד שלהם להתקדם אצל אנצ'לוטי זה כהנחתה מההנהלה - ריברי עוזב, קומאן המחליף שלו, תסתדר עם זה.

    אני חושב שמאשימים פה את אנצ'לוטי יותר מדי לגבי הרבע גמר הראשון. מדובר קודם כל במשחק ענק של רונאלדו ומשחק נוראי של חאבי מרטינז. אחרי זה אפשר לדבר על מה אנצ'לוטי היה צריך לעשות, וכאן מדובר במצב מאוד פרובלמטי. כשאתה ב1-1 בבית מול ריאל מדריד ובעשרה שחקנים - אתה יכול לנסות להתגונן ולהשאיר את התוצאה ככה, אבל זה לצאת עם תוצאה רעה ולסמוך על זה שהיכולות האישיות של שחקני ריאל לא ישיגו להם איזה גול. אתה יכול לנסות לוותר על שחקן מרכז שדה ולקוות שהמשחק יתפתח לטובתך, וזה מה שאנצ'לוטי עשה ולא הלך לו. אחרי זה כבר לא באמת היה לו משהו לעשות שהיה משנה את מהלך המשחק.
    בכל מקרה, הקרב לא גמור. עם לבאנדובסקי יש לכם סיכוי סביר, ואם אנצ'לוטי יהיה אמיץ ויעלה עם מולר מאחורי לבנדובסקי - זה יותר מאפשרי. יש לכם הרבה יותר סיכוי מאשר ללסטר, ברצלונה או דורטמונד, לדעתי.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    במשחקים הגדולים באמת טבעי שהולכים עם הותיקים, את 'ההרצה' צריך לעשות במשחקי הליגה ובבונדסליגה לדעתי 70% מהקבוצות באיירן מנצחת גם עם ההרכב השני. להאם ואלונסו פורשים בין-כה וזה נכפה על אנצ'לוטי כך שחילופי דורות יתבצעו בכל-מקרה. להאם אגב משחק טוב ויציב בניגוד לאלונסו שמראה סימני גסיסה. אני לא הייתי משחרר גם את רובן וגם את ריברי ולדעתי הצרפתי צריך ללכת. בריאל מדריד אגב כמובן שהוא לא היה בעל הדעה בנושא הרכש אבל איסקו צורף, קרבחאל, חסה הועלה מהקאנטרה וכן ראינו תהליך של הצערה.

    נקודתית לגבי המשחק, החילוף של אלונסו כנראה היה טעות. אם לא נוייר המשחק היה נגמר ב-3:1 לפחות ואז באיירן הייתה מגיעה היום כדי לטייל במדריד, אולי בגראן-ויאה למשל. אני גם חושב שאנצ'לוטי צריך ללכת על 4-2-3-1.
     
  13. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    לפחות הצלנו הכבוד. משחק אדיר בברנבאו הערב. הייתי קונה הארכה לפני ושיחקנו מצוין. סוף סוף היה מי שיבעט פנדל כמו שצריך, רובן היה עצום בכל קנה מידה וגם נוייר נתן שתי הצלות גדולות. ה2:2 היה מנבדל של קילומטר אבל מה לעשות. צריך גם לשבח את מרסלו: היה פשוט עצום היום והוא חלק מריאל לא פחות מראמוס.

    לגבי אנצ'לוטי: לדעתי שני משחקים איומים שלו כמאמן: לא רק החטא הקדמון של שיתוף שחקנים חשובים נגד דורטמונד ואיבוד לבנדובסקי כתוצאה מכך אלא במשחק הראשון נתן לוידאל הלא אחראי להחליף את הפולני כפנדליסט (עד עכשיו מחפשים הכדור שבעט...), אחרי הרחקת מרטינז איבד עשתונות לחלוטין והפקיר את מרכז השדה שיצאנו בנס רק עם שתי ספיגות. במשחק היום לא ברור למה המשיך להאמין בוידאל, שהיה פשוט על הפרצוף, לא מדויק, החמיץ ברשלנות כדור אדיר שרובן הקפיץ לו ובסוף קבל אדום. לא מבין גם את הוצאת לבנדובסקי: מולר לבד בחוד, בטח בכושרו הנוכחי, לא יכול לייצר מצב עוד שנה. אז להכניס את קימיש במקום לבנדובסקי? את קימיש היה צריך להכניס במשחק הראשון אחרי ההרחקה ולא את קוסטה.

    זהו, הסתיימה עוד עונה. נדב יעקבי אמר בשידור שזה כשלון כי בשלוש השנים האחרונות הגענו לחצי והשנה מודחים ברבע. זה קשקוש מסיבה פשוטה: בשלוש שהשנים האחרונות לא קבלנו אף מפלצת ספרדית עד החצי. את בנפיקה, פורטו ויונייטד של מויס שקבלנו ברבע הגמר בשנים הללו גם קרלו היה עובר. הרבה זה עניין של הגרלות: אתלטיקו קבלה השנה טיול לחצי בדמות לברקוזן ולסטר וברצלונה קבלה שתי יריבות קשות בדמות פסז' ויובנטוס. לכן המפעל הזה מתעתע. נתחיל בנייה מחדש (ההנהלה צריכה להחליט האם קרלו האיש המתאים לכך). הסתיים עידן שחבל שאספנו בו רק גביע אלופות אחד, היתה לנו קבוצה והיו לנו שחקנים שהיו ראויים ליותר, אבל גם גביע אחד הוא לא דבר של מה בכך: זו תחרות הכדורגל הקשה בתבל. נמתין לעונה הבאה:)
     
    yonmu ו-סיונרה אוהבים את זה.
  14. ויאם Member

    הצטרף ב:
    ‏28/4/16
    הודעות:
    50
    לייקים שהתקבלו:
    32
    מין:
    זכר
    אפנברג, אתה לא מרגיש שאתה חייב לאנשים פה התנצלות? כמעט בכל הודעה שנייה שלך פה קיללת את המאמן הקודם שלנו והבטחת שהמאמן הזה יביא את הגביע עם האוזניים הגדולות. על ביקורות שהושמעו על אנצ׳לוטי כמעט תמיד התנגדת והקפדת להבהיר עד כמה המאמן הזה שונה מהקודם ושהוא בהחלט יביא את ליגת האלופות.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Uli Hoeness אוהב/ת את זה.
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2017/04/18/14925513387972.Xxx

    חייב לומר שליבי עם באיירן מינכן ואוהדיה, ואני לא ציני. אם הייתי בצד שלכם היום הייתי כועס, באמת שנעשה אתמול עוול.
    זה לא ינחם אף-אחד אבל אני חושב שבאיירן צריכה להרגיש גאה, אף קבוצה אחרת לא הייתה כה-קרובה לחולל מהפך, ענק.
    צ'אבי אלונסו שזכה לתשואות מהברנבאו וכן פיליפ להאם(מדהים איך גילו לא מורגש) שיחקו אתמול בפעם האחרונה באירופה ומגיע להם כל הכבוד על קריירה פנטסטית. כל אחד מהם עם למעלה מ-100 הופעות במפעל.

    אני חושב שבמשחק אתמול אפשר היה לראות כמה דוגלאס קוסטה לא ברמה הנחוצה לבאיירן אבל שאר המערכים בהחלט עבדו לדעתי.
    אנצ'לוטי נמצא בעונה הבאה במבחן. בלי שני עוגנים חשובים כמו אלונסו ולהאם, הן מקצועית והן מנהיגותית, וכשהרגליים של רובן לא צעירות מיום ליום ולאור היסטוריית הפציעות קשה להמר עליו, ויחד עם מולר שחווה את העונה הגרועה בקריירה - קרלו צריך לבצע חילופי דורות - משימה שלא נדרש לה מאז מילאן ב-2001/02 שצירפה אליה את אלסנדרו נסטה ובהמשך את קאקא. בריאל מדריד הוא קיבל קבוצה מוכנה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.