באיירן מינכן 2016/2017 :: לה פסטה די דון קארלו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏17/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    לא יודע מה הבטיחו לכם פה, אבל אם הייתי אוהד באיירן הייתי בהחלט מעדיף לעוף מול ריאל מדריד אחרי הארכה ובשערוריית שיפוט מאשר איך שפפ עף.
     
    Gianzola ו-Lebron אוהבים את זה.
  2. ויאם Member

    הצטרף ב:
    ‏28/4/16
    הודעות:
    50
    לייקים שהתקבלו:
    32
    מין:
    זכר
    לא מבקש לכנס לדיון הזה. השוואות תקופות -כולל תקופתו של פפ- אעשה בסופה של עונה, או סופה קדנציה. על קצה המזלג אגיד שגם כאשר פפ הודח ב"כבוד" (כולל החמצת פנדל) מול אתלטיקו בחצי, אנשים פה מחקו לו את הצורה.
    אבל זה לא העניין - אנשים פה הבטיחו כי זהו עידן חדש בליגת האלופות; והופ: אנחנו מודחים לראשונה מזה שנים לפני החצי.
     
  3. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    לא חייב רבע התנצלות. בניגוד אליכם חסידי פפ אין לי בעיה לדבוק בעובדות והעובדות היו שקרלו זייף בענק בשני המפגשים הללו ואכן בקרתי אותו על כך. מילא אם היית רואה אותי מגן עליו אז היית צודק אבל ברגע שאתה רואה אותי מבקרו אין טעם במה שרשמת. לפחות הוא עף עם כבוד בגומלין ולא עם 0:4 ביתי כמו הליצן הקטלוני שאימן פה קודם. הליצן הקטלוני היה עף מול כל ספרדיה גם בשמינית הגמר, המזל שלו היה שקבל הספרדיות רק בחצי. לקרלו לא היה המזל הזה. חוץ מזה קרלו סיים עונה אחת בלי גביע. פפ סיים שלוש כאלו.
     
  4. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    נעזוב לרגע בצד את המשחק השני והשערוריות, לולא נוייר במשחק הראשון אנצ'לוטי מסיים עם תבוסה בדיוק כמו של פפ. הכל תלוי ביום של נוייר וחסדיו לקבוצה. גם את התחת של היינקס בגמר מול דורטמונד הוא הציל מלפחות 0-2 במחצית. הדיון פה צריך להיות רק עליו ולא על אף מאמן.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,401
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני חושב ששחקן הגנה אדיר כמו הומלס היה חסר מאוד לקבוצה ההיא של פפ. הוא לא מהיר, ואסנסיו עשה ממנו צחוק במהלך האחרון אבל ברור שהגרמני גם לא היה כשיר. הוא מאוד חכם ושקט במשחק שלו ועם המון קלאסה, זה היה רכש גדול. אל תשכחו שאנצ'לוטי פגש קבוצת על בשלב מוקדם כמו רבע הגמר וזה די מזל נאחס ושהוא קיבל קבוצה 'זקנה' בעוד עונה - להאם, אלונסו, ריברי, ואפילו רובן למרות שהוא בכושר מפחיד. ניהול משחק תמיד הייתה בעיה של קרלו. קשה לשפוט אחרי עונה אחת(לפפ היו נסיבות מקלות רק נגד בארסה בקאמפ-נואו כשהגיע עם הרכב חלש ופצוע) ואני חושב שכולנו מסכימים שהקיץ יהיה מבחן עבור קרלו כי יש דברים שצריכים לקרות.
     
  6. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    מחד נכון. מאידך כמה פעמים קסיאס הציל את ריאל? הגביע של 2002 רשום עליו אחרי שנכנס כמחליף בגמר מול לברקוזן ונתן מופע ענק. והגביע של ריאל ב98 לא רשום על שם בודו אילגנר הבינוני שדווקא בגמר תפס יום ענק? ובופון לא חצי יובנטוס? ודידה לא הביא את הגביע של 2003 בדו קרב הפנדלים עם שלוש הצלות? שוער-על זה חלק בלתי נפרד מקבוצה גדולה. במקביל לשוער אפשר לדון גם במאמן ובעוד חלקים בקבוצה.
     
  7. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    נכון מאוד. הראתי רק דוגמאות שרלוונטיות לנושא שלנו, אבל אין ספק שגם דל בוסקה ומאמנים אחרים באותם דוגמאות שציינת הרוויחו מיכולת יוצאות מגדר הרגיל של שחקנים שלהם. באותם מקרים ספציפים שציינתי ורלוונטים לנושא כאן זה היה חד וחלק נוייר שגם מנע את התבוסה במשחק הראשון נגד ריאל שיכלה לקרות בקלות גם לאנצ'לוטי וגם מנע מדורטמונד כנראה להדיח אותנו מעוד גמר. יש משחקים שלשחקן אחד יש משקל גדול מהרגיל על התוצאה ואצל נוייר זה בלט מאוד כמה פעמים. אנצ'לוטי יכל בקלות לרשום תבוסה לזו שקבלנו מריאל לפני 3 שנים לולא נוייר והיינקס היה בדרך הבטוחה להפסיד עוד גמר עם ההגנה בראשות דנטה.
     
  8. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    מדברים הרבה על עניין הבנייה של הקבוצה והאם קרלו האיש המתאים לכך. אני לא חושב שבאיירן עסקה בבנייה בארבע השנים האחרונות. נכון, הביאו צעירים כקוסטה וקומאן כדי שיהוו תחליף עתידי לרובן וריברי אבל כשמביאים מאמנים בקליבר של פפ (לא חשוב שבעיניי הוא בדיחה) וקרלו המטרה היא ליגת האלופות. ההנהלה ניסתה למצות עד תום את הדור הזה, שבהחלט היה שווה מקום בטופ האירופי, אבל לא הצלחנו להדיג גביע נוסף מלבד זה של 2013. אין לי טענה להנהלה: באמת עשתה הכל כדי להתמודד עם השפיץ הספרדי ובאיירן באמת נחשבה בשנים הללו לאחת מארבע הטובות ביבשת (הגרלות לא קשות מדי בשמינית וברבע גמר האלופות בתקופת פפ עזרו גם להגיע לחצי כל שנה) אבל גביע נוסף לא הגיע וגם פפ וגם קרלו נכשלו כשלון מוחלט בהתמודדות עם הספרדיות.

    עכשיו מתחילה תקופה חדשה ואכן זו שאלה טובה מה מטרת הקבוצה בשנה-שנתיים הקרובות (בהנחה שקרלו נשאר). לבנייה הוא כנראה לא מתאים והשאלה האם יהיה נסיון נוסף ללכת חזק על הצ'מפיונס ואז הכיס יצטרך להיפתח ובגדול. היו ימים של "בואו נגיע לרבע הגמר ונקווה לטוב בהגרלה - העיקר האליפות"-לא מתגעגע לימים הללו. היה כיף להרגיש חלק מהטופ האירופי למעשה מאז 2010 עם שלושה גמרים, גביע וחמישה חצאים רצופים עד השנה. נקווה שנלך לתקופה טובה גם בהמשך. ההנהלה שלנו מצוינת (גם אם יש לי ביקורות עליה לפעמים) ובניכוד להנהלה של אייאקס לא תתן לנו להיעלם מהטופ האירופי עם הפיכה לקבוצה לגידול צעירים ומכירתם-המטרה להישאר רלוונטיים וזה הופך לקשה יותר ויותר עם הכסף שנשפך. מקווה שיהיה טוב.
     
  9. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    הקבוצה מעולם לא מפסיקה לבנות ולהתחדש. מה זה לבנדובסקי? מה הייתה המטרה בהבאת וידאל? מה לגבי תיאגו? הומלס? המועדון עובד כל הזמן על החלפת דור אחד בדור אחר. כמובן שזה קורה בהדרגה, אבל לא ישבנו וחיכינו שהקבוצה של 2013 תצליח במתוכנת שלה לרוץ עוד קצת ומעולם לא מתנהלים ככה. בטח שלא אצלנו.

    גם בקיץ הזה יגיעו כנראה 2-4 שחקנים שמחצית מהם יהיו צעירים. לא הולכים להשתגע וגם לא הולכים לחסוך לפי מה שאומרים במועדון. ממשיכים בדיוק כמו בכל שנה.
     
    ויאם אוהב/ת את זה.
  10. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    העניין שהזמנים השתנו. מה שהיה נכון לכל עונה בעבר שונה עכשיו. בל נשכח שבשנים 2002-2010 לא הצלחנו לעבור שמונה שנים ברציפות את רבע הגמר-איך זה קשור לבאיירן הנוכחית שעשתה חמישה חצאי גמר רצופים עד העונה, גמרים וגביע? אנו שונים מאוד ממה שהיה לפני כמה שנים: בעבר אימנו אותנו פליקס מגאת' וואן חאל שבתכלס היו סוסים מתים באירופה. עכשיו פפ וקרלו שנחשבים לטופ האירופי. בעבר הבאנו את ריברי ב25 מליון ואולי הנס כמעט קבל התקף לב (בקיץ כשואן חאל מונה הבאנו רק את ברפהייד ופראניץ. האולטראס מחו ואז רובן הוחתם), היום מוציאים עשרות מליונים על מרטינז. קוסטה, וידאל. אין יותר מה שהיה: עולם הכדורגל השתנה, הסכומים השתנו, וכדי להישאר בטופ 4 של אירופה לא מספיק לעשות מה שעשינו עד הזכייה ב2013. היה לנו דור מעולה שהרכיב אולי את באיירן החזקה אי פעם, זו של הטרבל, וההנהלה ניסתה להוציא מזה המקסימום (רומיניגה אמר מפורשות שהמטרה בהבאת פפ היתה ליצור רצף זכיות בגביע אירופה, שלא נצטרך לחכות עוד 12 שנה עד הגביע הבא כמו בין השנים 2001 ל-2013-מכאן תבינו את הכשלון של הקטלוני). ההנהלה ניסתה ארבע שנים לשחזר את 2013 ולא הלך. השאלה האם יסכימו להמשיך או יקחו צעד אחורה ויתיאשו מהמאבק בספרדיות, מאבק שנכשלנו בו שנה רביעית ברציפות. בל נשכח שגם האנגליות יחזרו חזק עונה הבאה עם הסכמי השידור המפלצתיים ויהיה עוד יותר קשה להישאר בטופ של הטופ. אני מקווה שלא נחזור לימי ה"בוא נגיע לרבע הגמר ואז נראה מה יהיה בהגרלה, הליגה זה הלחם והחמאה" (לא סתם אנו שיאני ההגעה לרבע הגמר בתולדות המפעל...). הליגה הגרמנית לא רצינית כמו שהאיטלקית לא רצינית ויובנטוס הבינה שאין לה מה לחפש שם אלא ללכת בכל הכוח על הצ'מפיונס (הצהירה על כך מפורשות בתחילת העונה). היא הלכה בדרך שונה כמובן מאתנו, גם כספית וגם סגנונית, אבל הרעיון ברור: הליגות המקומיות לא ישאירו אף קבוצה בטופ של אירופה, רק ליגת האלופות. בוודאי שבמפעל הזה לא מובטח כלום והוא מאוד אכזרי אבל חייבים להשאיר אותו בראש סדר העדיפויות, גם אם זה אומר להשתגע (יובה לא הביאה את היגוואין ב94 מליון יורו?). אין ברירה אחרת אלא אם כן רוצים להתחיל להתרגל ללכת לים במרץ-אפריל.
     
  11. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    השאלה מה גורם לך שההנהלה הרעבה שלנו אי פעם לקחו צעד אחורה או נראו מיואשים מלהתחרות? זה נראה שעם השנים התאבון שלהם רק גדל לפי הכסף ששמו על מאמנים יקרים ושחקנים מצויינים. ריאל מדריד כבר הרבה שנים מפריזה בסכומים שהיא משלמת על שחקנים והפעם זה היה בייל שבחיים לא שווה את הכסף ששילמו עליו ובעבר אלו היו אחרים. למעט רונאלדו ועוד כמה בודדים הם בדרך כלל לא הכי פוגעים שהם מפריזים בצורת הרכש שלהם. אין הצדקה לשחקנים ביותר מ 40-60 מליון יורו גם בעידן הנוכחי. שחקנים בקליבר המחירים הללו כבר הגיעו לכאן. שאתה מדבר על ייאוש אולי אתה מדבר רק על בגוף ראשון, כי המועדון שלנו מראה סימני רעב הולכים ומתגברים. נמשיך להאבק על כל התארים.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,401
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    חאבי מארטינז הגיע בסכום מוגזם למדי לבאיירן מינכן. הוא היה קשר אחורי טוב וכבלם הוא לא רע. בכל-מקרה, ריאל מדריד נופלת עם השחקנים היקרים, קאקא לא הצליח, גם בגלל פציעות וגם משום ששיאו מאחוריו, דנילו לא שווה כלום(30 מיליון), ועיקר הביקורת היא על חאמס רודריגס(80 מיליון) וגארת' בייל שהוא לא שחקן על לדעתי, יש לו המון חסרונות והוא כל הזמן פצוע. מה שכן, ריאל מפספסת עם 'הגלאקטיקוס' אבל פוגעת בול בכל שחקני הביניים. זה מתחיל מקרבחאל שחזר הביתה מלברקוזן, קאסמירו שחזר מפורטו, לוקאס שחזר מאספניול והוא שחקן רכש נהדר, וכמובן גם אסנסיו, איסקו(לא חושב ששולם עליו סכום מופרז), ואפילו ואראן בקיץ 2011.

    לא חושב שהנהלת באיירן מתייאשת אבל הקיץ היא כן צריכה לשנות ויותר משנים עברו. קשה להאמין שרובן יישאר אותו רובן. וידאל זה שחקן שהגיע לחמש עונות וצ'אבי אלונסו לשנתיים-שלוש. לבאנדובסקי זו הברקת המאה, זה כן.
     
  13. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    כמשקיף מבחוץ שדי הרבה זמן לא צפה בכדורגל מגרמניה, עושה רושם שבאיירן עייפה, אפילו שבעה, חלק משחקניה כבר עברו את שיאם - בטח הם יחגגו את האליפות כי אף אחד לא רואה את לייפציג מפתיעה. השאלה אם אנצ'לוטי יישאר ומה מתוכנן לעונה הבאה?
     
  14. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    היו רגעים של כדורגל מצוין מצד באיירן במשחק, בעיקר במחצית הראשונה, והיו מספיק הזדמנויות לגמור המשחק גם ללבנדובסקי וגם לרובן אבל בסופו של דבר אכזבה גדולה. באיירן בהחלט צריכה רענון בסגל והשאלה האם קרלו מתאים לזה. הוא לא איש של בנייה וגידול צעירים, יותר של וותיקים והוותיקים בבאיירן גמרו את הסוס (למרות שרובן רץ כמו חצי קבוצה בחודש האחרון ולו יש עוד מה לתרום). שלושת הצעירים שהובאו כחלק מהעתיד: קוסטה, קומאן וקימיש נעלמו לחלוטין אצל אנצ'לוטי. הן היו בעיניי נקודת אור בקדנציה של פפ, שהיתה די רוח וצלצולים אבל לפחות הביא אותם. ממה שאנו מכירים את הנהלת המועדון המניות של קרלו בצניחה חופשית. מזלו שאין לו איום אמיתי על האליפות.
     
  15. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,484
    לייקים שהתקבלו:
    2,236
    עם כל הכבוד לקוסטה וקומאן, אם באיירן רוצה להישאר בטופ 3 של אירופה ולהתחרות על ליגת האלופות היא צריכה יותר מזה בהתקפה, הרבה יותר מזה. צריך לחשוב על וורלד קלאס.

    קוסטה די בירידה (כשנכנס כמחליף פעמיים מול ריאל היה זוועה בקבלת ההחלטות), ואני לא חושב שהוא יכול להיות וורלד קלאס, אחרי הכל הוא כבר בן 27. גם דרישות השכר החצופות שלו וחוסר שביעות הרצון ממעמדו מוסיפות לכך, ואולי אפשר אפילו לחשוב על למכור אותו לסין ולעשות בוחטה שתכסה על הוורלד קלאס שאני מייחל לו.
    קומאן יותר צעיר אבל גם לגביו יש ספקות, הוא נפצע לא מעט לאחרונה ובקושי משחק, כך שלא יכל לעשות התקדמות העונה..נראה שלדמבלה למשל יש עתיד יותר מבטיח ממנו והוא הולך ומשתפר.
    על רובן ריברי כמובן אי אפשר כבר לבנות גם בגלל הגיל וגם בגלל הפציעות.

    מה האופציות? כרגע הדיבורים הם בעיקר על ברנדט (לא מתלהב ממנו) וסאנצ'ז, כאשר האחרון יכול להוות שדרוג משמעותי ולדעתי מבין הוורלד קלאס שבאיירן בודקת לגביהם הכי בר השגה.
    צריך עוד קשר עם פרישתו של אלונסו (הלוואי קייטה מלייפציג, אבל סבירות נמוכה מאוד), חלוץ מחליף (גומז?) ומגן ימני.
    קייל וולקר הוא אופציה לעמדת המגן. אני לא הייתי מוותר לחלוטין על הסבתו של קימיש, אבל נראה שאנצ'לוטי לא מתלהב מהאפשרות הזאת או בכלל מקימיש.

    רודי וסולה שסגורים לעונה הבאה מוסיפים עומק לקישור ולהגנה, ואם יכסו את כל העמדות שדיברתי עליהם בשחקנים מתאימים אני מאמין באיירן תישאר בטופ גם בעונה הבאה.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.