באיירן מינכן 2016/2017 :: לה פסטה די דון קארלו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏17/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    חדשות אחרונות לגבי עונה הבאה: סגרו עם קומאן ועם טיאגו. אני חושב שזו החלטה נכונה: לקומאן המון פוטנציאל למרות שהעונה לא ראינו ממנו יותר מדי (שילוב של פציעה ופחות אמון מצד קרלו). טיאגו היה מצוין השנה אבל במשחקים מול ריאל היה על הפנים, לא מבין למה הוא אמור להפוך למרוויח הגבוה בקבוצה לפי הדיווחים, עדיין לא הצדיק זאת. בהתחשב בכך שגם לבנדובסקי חתום עד 2022 (למרות שתמיד יכול לברוח לנו ) הרי שיש פעולות חיוביות לקראת העונה הבאה. קוסטה לא קבל מספיק הזדמנויות העונה כך שברור שהוא בירידה אבל לא הייתי ממהר לוותר עליו. הייתי שמח אם היו מחזקים מאוד ההגנה: הפכנו לבדיחה בתחום עם כמות ספיגות לא הגיונית בשנים האחרונות. מי שמתלהב מכך שבבונדסליגה אנו סופגים מעט שיבושם לו, אין לזה שום קשר לאירופה ושם אנו מסננת כבר ארבע שנים. עם כל הכבוד ללחפש למצוא חן בעיני העולם ופתיחה לשווקים חדשים וכדורגל התקפי והכל צריך דחוף לייצב החלק האחורי.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אין לי הסבר מדויק לכך אבל אני חושב שגם בעונת הטרבל המטורפת ההגנה של באיירן לא הציגה שמות של שחקני על, לא זוכר שהיה לה איזה קנבארו או נסטה. הקבוצה של היצפלד למשל שהביאה את הגביע החשוב מכל הייתה שונה לחלוטין מבאיירן ההתקפית, זו הייתה קבוצה של שלושה בלמים+סניול וליזארזו שעשו קדימה-אחורה, יחד עם אפנברג. באיירן חיבת לדעתי עוד בלם, זה נכון, קשה לי להצביע על שמות, ולדעתי ההתאקלמות של הומלס הייתה מצוינת. זה לא שהוא הגיע מליגה אחרת אבל עדיין היו משקולות על הרגליים שלו. גם נגד ריאל כשלא היה כשיר במאה אחוז ראו את הפעולות הטובות שלו. יש לו את השקט, האחריות וחוכמת המשחק והבעייה היא המהירות.

    במידה ודוגלאס מסכים להיות מחליף שני בקישור ההתקפי - שיבושם לו. הוא שחקן אגף קלאסי אבל לא מגוון מספיק, אני חושב שהפוטנציאל שלו נמוך מהשאר. לא רואה קבוצה גדולה אחרת שתקפוץ עליו. השאלה הגדולה היא ולא רק מקצועית אלא גם מבפנים - מה עושים עם ריברי? לדעתי רובן מוכיח בכל רגע שהוא עדיין מפלצת כדורגל ואם הוא לא משחק זו ההזדמנות של קומאן.
     
  3. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,484
    לייקים שהתקבלו:
    2,236
    בדיוק לה התכוונתי, קוסטה הוא אכן ווינגר קלאסי, מהיר ועם דריבל טוב אך גם צפוי ומאוד חד גוני. ראינו נגד ריאל מדריד שנגד הטובות ביותר הוא לא מספיק טוב, וההתנהלות שלו מחוץ למגרש לא מוסיפה לו נקודות.

    ריברי ורובן בשיאם, כולל בעונת הטרבל, הם וורלד קלאס לכל דבר. אם באיירן רוצה לחזור להיאבק על ליגת האלופות היא חייבת וורלד קלאס. לאלכסיס סאנצ'ז נותרה עונה אחת בחוזה, וונגר הבהיר שהוא לא ישחרר אותו לקבוצה אחרת בפריימר ליג, כך שהוא הכי בר השגה עבור באיירן מבין הוורלד קלאס המוכחים הזמינים, בטח כשלוקחים בחשבון את מדיניות הרכש של באיירן שלא לבזבז סכומי עתק על שחקנים.

    יש ארבעה בלמים לעונה הבאה: הומלס, בואטנג, מרטינז וסולה מהופנהיים - בלם העתיד של נבחרת גרמניה שנרכש ב-20 מיליון יורו וחווה עונה מעולה. אין צורך בהבאת בלם נוסף, העמדה הזאת סגורה.
    גם בואטנג וגם הומלס לא היו כשירים במאה אחוז מול ריאל, בואטנג בכלל היה רוב העונה פצוע, כך שאי אפשר לקבוע רק על סמך המשחק הזה.

    יותר דחוף להביא מגן ימני עם פרישתו של להאם. גם קשר נוסף עם פרישתו של אלונסו זה אופציה שצריך לקחת בחשבון, אלא אם כן אנצ'לוטי מוכן לתת הזדמנות אמיתית לקימיש וסאנצ'ז, כשרודי ישמש כגיבוי.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אריאן רובן הוא וורלד קלאס כבר היום ואפשר לומר שאני האוהד מס' 1 שלו בפורום, הצטערתי מאוד על שחרורו מריאל מדריד. טוב שהגיע לבאיירן והראה למה הוא מסוגל. אולי אני משוחד לגביו אבל אין ספק מבחינתי שמגיע לו להמשיך. אלכסיס הוא שחקן נפלא שגם יוכל לשחק בשפיץ בעת הצורך, אבל הוא יהיה לא זול והשאלה עד כמה באיירן יכולה להשתולל, האם שמים את כל הביצים בצד אחד. קשר אחורי בהחלט נחוץ ומגן ימני וקשה לי לחשוב כרגע על שמות רלוונטים. מבחינת אנצ'לוטי הוא צריך להחזיר לכושר שני שחקנים שעל תקן נפקד העונה - תומאס מולר ודויד אלבה. אם ננתח את שחקני ההגנה - לא החזקתי מעולם מבואטנג, באיירן צריכה לשאוף ליותר לטעמי.
     
  5. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    בוודאי שרובן ראוי להמשיך, הוא בעונה מצוינת, באמת וורלד קלאס אמיתי, יש לו ביצים ואינו נרתע מכשלונות. אחד מגדולי השחקנים ששיחקו אצלנו ובכל הרכב שם אותו ב11 הגדולים של הקבוצה בכל הזמנים. ואני שמח שזכה איתנו בכל מה שאפשר. מגיע לו. היה מגיע לו עוד גביע אלופות לארון אבל בנתיים לא יצא.
    לגבי ההגנה: זה לאו דווקא עניין של שמות אלא של סגנון משחק. בוודאי שהקבוצה של היצפלד שיחקה שונה ואני כל הזמן אומר לסלע ידידנו שהתקפיות ממש לא היתה הד.נ.א של המועדון. זה החל בעיקר בתקופת קלינסמן וואן חאל ומאז חווינו תבוסות קשות ביותר באירופה והדחות מכאיבות. נכון שהיתה הקבוצה של 2013 שזכתה בהכל אבל לא כל יום פורים: כל הסגנון של התקפיות היה בעיניי יותר כניעה לאופנה עולמית ונסיון למצוא חן ולהיפתח לשווקים , תוך ויתור על רוח המועדון. לא יצא לנו מזה כלום חוץ מרשת מחוררת. הפכנו לקבוצה שבארבע השנים האחרונות ברור לי בהצלבות שנספוג, השאלה רק כמה ניתן בחזרה-זה מצב בלתי נסבל. אי אפשר לסמוך על ההגנה שלנו בשום צורה שתשמור על רשת נקייה בהצלבות באירופה (העיקר סופגים מעט בליגה...). ככה לא נגיע רחוק כי על כל גול באירופה משלמים מחיר.
     
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,588
    לייקים שהתקבלו:
    14,304
    מין:
    זכר
    העונה אני כבר כמעט לא רואה משחקים בבונדסליגה, יכול לספור על שתי ידיים את כמות המשחקים שראיתי. יצא לי לשמוע השבוע את משה מאירי ברדיו והוא אמר שבאיירן קטסטרופה. היא נראית לא טוב ולא מאורגנת ורק בגלל העליונות של הסגל על הליגה היא לוקחת אליפות. הוא טוען שהיא נראית פחות טוב מאשר עם פפ. הוא גם מאשים את אנצ'לוטי בזה שהוא מעלים את הצעירים.
    מה דעתכם?
    @אפנברג את דעתך אני רוצה לשמוע במיוחד(לא מתוך התרסה חלילה,באמת מעניין אותי מה יש לך לאמר)
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אריאן רובן ללא ספק אחת הרכישות הגדולות בהיסטוריה של באיירן מינכן, אני תמיד אומר שגם היום - זקן, מקריח, פרצוף זועף, פצוע יותר מתמיד, ורגל ימין אף-פעם לא הייתה לו - הייתי זורק את בייל לכל הרוחות(המשפט נכתב לפני שבייל נפצע שוב) ומביא את רובן. לדעתי עם כל החיבה לריברי הוא מיותר וצריך להיפרד ממנו בצורה מכובדת אחרי עשור אדיר בבאיירן. שניהם יחד כשירים כמו שחקן אחד בריא, ורובן פשוט טוב יותר. או שריברי יבין את המצב החדש שהוא מחליף במקרה הטוב - גם ראו את ההבדלים ביניהם במשחקים בין ריאל ובאיירן - ויהיה מוכן לקצץ בשכרו למשל.

    לגבי באיירן והאבולוציה שלה - זה נורא תלוי בסגל השחקנים. הכוח של הקבוצה ההיא היה קאן-שלישיית בלמים-אפנברג. לא חושב שהיה שם שחקן הגנה יוצא דופן. מהמט שול שידע עליות ומורדות יחד עם קצת ירמיס וקצת אלבר - היו נותנים את הטון בהתקפה. לבאיירן יש היום או לפחות היו לה בעשור הזה שחקני התקפה ברמה הגבוהה ביותר.
    הביקורת שנאמרת בשידורים קצת מוגזמת לדעתי. זה נכון לשאוף למצוינות, בטח מבחינת באיירן, אבל גם על באיירן של פפ וגם על באיירן של היינקס הייתה ביקורת כזו. קשה לשחק באותה התלהבות בעונה שמנצחים בקלות, שעושים 90 נק' כמעט(לא העונה) ואחרי סרייה של אליפויות. העונה הראשונה של אנצ'לוטי לא הצלחה גדולה, זה כן.
     
  8. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    זה בהחלט כך למי שראה אותנו משחקים כל העונה. הקבוצה של השנה הלכה כמה צעדים אחורה. היא חסרת חשק, מחץ, תכלית והדרך נראת לא הכי מובנת לשחקנים במרבית העונה אפילו שעלינו עם הרכב כמעט זהה ברוטציה צרה מאוד. אני מבין כאן למה לכולם קשה לשאוב אופטימיות לגבי ההמשך.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני מודה שאני לא רואה את באיירן באותה הקדשת הזמן שיש לי לקבוצה שלי ריאל מדריד למשל. לא ראיתי את כל המשחקים ולא כל המשחקים שראיתי הם מלאים, זה לא מ-א' ועד ת' כמו אצלכם. ועדיין, אני חושב שזה טבעי מה שקורה אחרי טריליון אליפויות ברציפות. אפשר להשוות בין מה שקורה בבאיירן לבין יובנטוס למשל שגם שמה יש את הטרוניות האלה כדורגל לא משכנע במרבית הזמן בליגה, מנצחים על אוטומט ולעתים על חודו של שער. מניח שנסיגה כזו הייתה מתרחשת גם עם גארת' בייל.
    באיירן תמשיך להיות סביב הגביע החשוב מכל גם בעונה הבאה ואנצ'לוטי נמצא בסוג של מבחן אבל הוא יודע את העבודה. מעבר לכך אני חושב שהכושר הגרוע של מולר שהיה שווה הרבה גולים בעונות האחרונות - זה מה שגרם לכך שבאיירן לא שכנעה או לא ניצחה משחקים יותר בקלות. כשמדובר בשחקן כזה גדול אז לא נוח לי לפחות להפיל אשמה על המאמן, אבל השאלה כאן היא מה הסיבה ומה התוצאה, מה הביצה ומה התרנגולת. עוד שחקן שחייב להשתפר הוא דוד אלבה.
    בעידן הזה אי-אפשר לנוח על זרי הדפנה ובכל עונה חייבים לבצע רכש ולעשות התאמות, אין מה לעשות. ימי העבר הלכו
     
  10. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    קצת לא רציני לתת ניתוח לעונה של קבוצה ממי שחוץ משני משחקים (שגם אותם אני מניח ראית כשאתה בלחץ) ראה אולי בעוד שני משחקים נוספים. אולי.
     
  11. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    אומר לך דעתי אחי: אני לא מבין הנטייה לומר שבתקופת פפ באיירן שיחקה טוב יותר. פפ אימן שלוש שנים וכמעט בכולן הליגה היתה בדיחה, למעט עונה אחת שקצב צבירת הנקודות של דורטמונד היה מטורף. פפ לקח שני דאבלים כשהשני רק בפנדלים בגמר. פפ הושפל עד עפר בבית מול ריאל, שיחק שכונה מול ברצלונה בגומלין (ואפילו נדב רשם אז שאפשר היה להוציא יותר בקאמפ נואו במשחק הראשון למרות הפציעות אבל החכמולוג החליט להתקיף גם אחרי שספג, במקום לחזור הביתה עם פיגור מינימלי). סימאונה עשה לפפ בית ספר בחצי הגמר אשתקד ופפ הגיע אליו בכלל אחרי נס מול יובנטוס, במשחק בו שיחקנו בושה וחרפה. אצל פפ היו הצגות בשלב הבתים בצ'מפיונס אבל פפ לא ניצח משחק חוץ בהצלבות הצ'מפיונס מאז ההצלבה הראשונה מול ארסנל ב-2014!!! הוא גם ספג בצרורות על גבי צרורות והצליח לשמור על רשת נקייה בהצלבות רק מול שחטאר (פעמיים) ובנפיקה בבית. הגיע עם הרבה טקס בישבן וקבל בעיטה בישבן כל פעם שפגש קבוצה רצינית בצ'מפיונס כך שלומר שבאיירן היתה טובה בתקופתו זו טעות. כל זה לא מפחית מכך שבאיירן אכן לא שיחקה טוב רוב הזמן תחת קרלו. דווקא אחרי הפגרה ניכר היה שהקבוצה נכנסה לפורמה מעולה אבל ניהול משחק מביש שלו במשחק הראשון נגד ריאל סתם הגולל. בסה"כ מאז 2013 באיירן היא הבטחה לא ממומשת: כל פעם נחשבים לאחת הפייבוריטיות לזכייה וכל פעם קורסים בגלל ניהול רע של מאמנים. שלושת חצאי הגמר של פפ הם בדיחה מהסיבה הפשוטה: אל תאמר לי לאן הגעת בהצלבות אלא תאמר לי את מי עברת בדרך. לפפ היה מזל מארץ המזלות עם הגרלות קלות בשמינית וברבע במשך שלוש שנים כשכמעט תמיד הגומלין אצלו בבית. ברור שאם היה פוגש אחת משלוש הספרדיות לפני חצי הגמר היה עף לפני כך שכל מי שטוען שהנה קרלו הודח ברבע אחרי שלוש שנים של חצי חוטא לאמת. קרלו לא הודח מול בנפיקה או פורטו אלא מול קבוצה שהביסה גם את פפ.
     
  12. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    לאור מה שהוברר לי אני מתנצל בפני דור (ראוליטו).
     
  13. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    שיהיה במזל טוב על האליפות ה-27 (ה-26 מאז ייסוד הבונדסליגה ב63) והחמישית ברצף. סה"כ היה טיול בוולפסבורג, לבה כבש, אפילו מולר כבש וגם רובן שם גול יפה והיה אנרג'ייזר כהרגלו. אולרייך לא שוער ברמה וטוב שנפרדים ממנו בתום העונה. קשה היה לפספס הפרצופים המבואסים של וידאל וריברי על הספסל: מילא ריברי שהבנתי שהיה לו תאקל עם אנצלוטי אבל על מה וידאל כועס בדיוק? שסוף סוף נתנו לקימיש המקום שלו? הוא קבל מספיק הזדמנויות העונה, כולל הבעת אמון מצד המאמן נגד ריאל ורק חרב לנו ההתמודדות. לא מתאים יכול ללכת עם המוח החמום שלו למקום אחר.
    קומאן היה מצוין היום ובלתי ניתן לעצירה על הקווים-אפשר מאוד להנות ממנו וטוב שמימשנו אופציית הרכישה. אהבתי גם את קימיש היום ואני מאוד מקווה שהוא יהיה בורג מרכזי בקבוצה וכך גם נהנה בנבחרת: לא מוותרים כל כך מהר על כשרון גרמני שכזה (אתן קרדיט לפפ שלחץ להביא אותו). עם כל הכבוד לקרלו ההנהלה צריכה להבהיר לו שיש עתיד למועדון ולא הכל זה וותיקים וכן צריך לתת הבמה לקימיש, קומאן, סאנצ'ז וכו' לצד וותיקים שמוכיחים עצמם עדיין כמו רובן.
     
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,588
    לייקים שהתקבלו:
    14,304
    מין:
    זכר
    קודם כל קשה להגיד על אחת הליגות הטובות באירופה,השניה בטיבה לפי דירוג אופ"א, שהיא ליגה בדיחה

    דבר שני פפ שנה שעברה הדיח את יובה,לא את פורטו,לא את אינדהובן,את יובה. אחרי זה הודח על ידי אתלטיקו בשערי חוץ, חשוב להזכיר את זה כי מי שיקרא אותך יחשוב שסימאונה השחיל אותו כמו אנצ'לוטי שנתיים לפני, "עשה לו נוק אאוט" אעלק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/4/17
    ויאם אוהב/ת את זה.
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    פפ הדיח את יובה וזו הייתה הצגה גדולה של באיירן בהארכה, ומצד שני אם נגד ריאל זה היה משחק שלא יחזור גם אם הקבוצות ישחקו עוד 50 פעם באותו המערך, ונגד ברצלונה ראינו את באיירן מחזיקה מעמד 75 דק' כמעט בקאמפ-נואו בהרכב חסר מאוד עם רשימת פצועים ארוכה - נגד אתלטיקו זו הייתה הדחה מעצבנת אפילו יותר, כי באיירן קבוצה טובה יותר ללא ספק, כי מדובר בהדחה שלישית, כי דווקא במשחק כזה פפ חרג מהנוהל ומולר פתח על הספסל מה שהקשה על לבאנדובסקי.

    - קצת מספרים מהאליפות:
    - אליפות מס' 27 לבאיירן מינכן. היא זכתה ב-14 מ-21 האליפויות האחרונות.
    - זו פעם ראשונה שקבוצה זוכה בחמש אליפויות רצופות בבונדסליגה.
    - פיליפ להאם הגדול עם אליפות מס' 9 בארון - שיאן האליפויות של באיירן, ככה פורשים.
    - אליפות ראשונה של אנצ'לוטי בגרמניה וראשונה בקריירה מאז 2013 עם פאריס.
    - לבאנדובסקי עם 28 שערי ליגה הפך לכובש המצטיין.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.