באיירן מינכן 2016/2017 :: לה פסטה די דון קארלו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏17/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    אני לא נוטה בשנים האחרונות לומר מילה רעה על ההנהלה כי הם עבדו ממש יפה, אבל במקרה אנצ'לוטי הם ידעו שכל הכסף שהשקיעו בתקופת פפ כדי להצעיר את הקבוצה יכול להתבזבז כלא היה. אנצ'לוטי הוא לא מאמן אלמוני וכולם מכירים שנים רבות את סגנון העבודה שלו. אז אם היו מוכנים לוותר על כל הכישרונות הצעירים (הלא זולים יש לומר) שקנו בשביל להחליפם בכוכבים אחרים אז אני מרים גבה אבל אומר סבבה כי אולי עבורם אנצ'לוטי שווה את זה, אבל איפה אותם שחקנים שמגיעים במקומם? בשנים עברו בתקופה הזאת כבר סיימנו יותר ממחצית ההחתמות שלנו לעונה הבאה...
     
  2. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    אני חושב שמהלך העניינים היה כזה: ב-2013 ההנהלה קיבלה החלטה אסטרטגית ללכת על ליגת האלופות. רומיניגה הצהיר זאת מפורשות בהחתמת פפ ואמר אז שהמטרה בהבאת פפ היתה ליצור רצף זכיות בצ'מפיונס, שלא נחכה 12 שנה עד הזכייה הבאה. לא שייך לומר "תמיד באיירן מכוונת גבוה" כי הפעם עשו צעדים שלא נעשו לפני כן: הוחתמו שחקנים בעשרות מליוני יורו (מרטינז, טיאגו, וידאל, סאנצ'ז,קוסטה) והובאו שני מאמנים שאנו לא מורגלים לקליברים כאלו בבונדסליגה: פפ וקרלו. זה לא ואן חאל שהיה סוס מת כשהוחתם או מגאת', זה הטופ של הטופ (פפ לא טופ בעיניי אבל אין ספק שזו התדמית). הקונספציה קרסה שלוש שנים רצוף תחת הקטלוני. ההנהלה לא ויתרה להמשיך להימנות על הטופ 4 באירופה (ואת זה עושים רק דרך הצ'מפיונס, הבונדסליגה לא מעניינת לצורך זה) והנחיתה את קרלו שרק לפני שנתיים זכה בגביע. הסכימו להעלים עין מנושא הצעירים ובלבד שיביא, סליחה על הביטוי, פאקינג גביע. ההנהלה מאוד סמכה עליו (רומיניגה אמר לפני רבע הגמר "קרלו מרגיע אותנו ואומר שאפשרי לעשות את זה ולעבור את ריאל). נכשלנו גם השנה עם סחיטת המיץ האחרונה מהוותיקים שלנו (למרות שרובן יכול בשקט להמשיך עוד עונה). עכשיו נשארנו קצת באוויר-דור הזהב שלנו כנראה סיים (גם לאם פרש) ולא בטוח שקרלו האיש לבנות משהו חדש. מצד שני ההימנות על הטופ האירופי ממכרת ולך תחזור לימי השמינית גמר והביתה ולהתרכז ב"לחם והחמאה" בליגה-אפור רצח.
    ההנהלה חייבת לקבל החלטה וגם תשובות מקרלו: החתמנו לא מעט צעירים מבטיחים שהראו איכות ולהיפטר מכולם או מרובם זה לא דבר של מה בכך: יש פה גם עניין כספי וגם תדמיתי. צומת דרכים חשובה.
     
  3. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,210
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    זה נראה כאילו הנהלת באיירן מנסה לפתח נוסחא מתמטית לזכיה באלופות. לשמחתינו זה בלתי אפשרי.
    למוריניו היו הרבה יותר כלים ובכלל נסיבות מתאימות לקחת את המפעל עם ריאל וצ'לסי ומאשר עם פורטו ואינטר.
    גם אם במרסיסייד עצמה מישהו חשב בתחילת עונת 2004/05 שהם יקחו עם הסגל הזה את אלופות הוא היה מתאשפז.
    לדי מתאו לא היו שום הישגים בקריירת האימון ולדעתי גם לא יהיו.
    במפעל גביע יש מקום למזל. יום אחד רע במשרד יכול להרוג אותך, שופט יכול להרוג אותך, יום לא מדויק של חלוצים.
    באיירן צריכה לחשוב על המאמן עם הרעיונות המודרנים, כזה גם שמתקדם בשנים האחרונות ויש לו פוטנציאל לשנים בטופ וכן גם לדרישות הסגל צריך להיות חלק בהחלטה. אני לא מחביבי אנצ'לוטי. ברור שהוא לא מאמן רע, אבל אפור ושמרן משהו.
    הוא ידוע כמאמן שמצטיין באלופות, לא פעם זה קרה כי התרכז במפעל. ברוב המקרים בהם הייתה לו תחרות אמיתית בליגה, הוא לא עמד בה.
    יחד עם מוריניו אולי הם המאמנים המזיקים ביותר לצעירים.

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/5/17
  4. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    אלו לא באיירן שמנסים לפתח נוסחה לזכיה בליגת האלופות אלא כותב כאן בפורום שחושב שזה עובד כך.

    באיירן חשבה על המאמן עם הרעיונות המודרנים עליו אתה מדבר שהתחיל תקופת מעבר של בניה ועשה רכש משולב של צעירים ושחקנים מוכחים יותר ולמאמן קוראים פפ. לצערי באיירן הביאה ובאיירן לקחה. להביא את אנצ'לוטי היה ניגוד מוחלט לתהליך הזה שכנראה מסיים אותו.

    האם זה אומר שהכל בהכרח הולך להיות רע? לא. אם לאנצ'לוטי אין סבלנות לטפח צעירים ורוצה לקנות שחקנים בשלים אז זה יהיה יקר יותר אבל לא פסול. קודם שיבנה ואחר כך נשפוט על בסיס היכולת שנציג.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/5/17
    nfcb אוהב/ת את זה.
  5. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    קודם כל, כרגיל אצל הכותב (שאנחנו עדיין מחכים לשמוע מממנו את דירוגו ל - 10 הליגות הבכירות באירופה) גם העובדות שהוא מביא אינן נכונות וחוטאות לאמת. מתיאוס, ברמה וקלינסמן (בשנתיים), דייסלר, אפנברג, באזלר, קאן, ליזארזו וגם סנטה קרוז (לצערנו) הם רק חלק.

    לגבי אנצ'לוטי והתהליך, אני לא מסכים. אנצ'לוטי הובא להמשיך את התהליך שהתחיל עוד לפני פפ והמשיך על ידו. לא סתם הובא סאנצ'ז (בן פחות מ - 20 ב - 35 מליון יורו - הרכש כמעט הכי יקר של באיירן) לתחילת הקדנציה שלו. וזה בנוסף לקימיש וקומאן (באותו הגיל בערך) שכבר היו שם (קומאן גם נקנה במהלך העונה הזו בלא מעט כסף). וזאת בנוסף לעוד לא מעט שחקנים סביב גיל 25 - 27 שכבר ישנם והוכיחו את עצמם. אם לא הייתה כוונה להמשיך את החלפת הדורות סאנצ'ז לא היה בא, קומאן לא היה נקנה ועל קימיש לא היו אומרים שהוא "נשאר בכל מקרה".
    גם במועדון הופתעו (לרעה) מהדרך של אנצ'לוטי ונאמרו לו דברים חד משמעיים. בעונה הבאה הוא יצטרך להוכיח שהוא הבין והפנים את דרך ורוח המועדון. אם לא כן הוא לא יסיים את הקדנציה (יש לו חוזה לעוד שנתיים) וכנראה גם לא יסיים את העונה. אנצ'לוטי, כמו גם פפ לא הובא רק כדי לקחת את ליגת האלופות, אלא לעשות עוד כמה דברים.
     
  6. ויאם Member

    הצטרף ב:
    ‏28/4/16
    הודעות:
    50
    לייקים שהתקבלו:
    32
    מין:
    זכר
    אני באמת לא מזלזל באנצ'לוטי, ומקווה שהוא שישפר, אבל היו מקרים זועקים השנה. למשל: אנחנו 5-10 נקודות מעל לייפציג, משחקים בבית מול קבוצת אמצע טבלה ואז:
    - קרלו עולה עם ההרכב הוותיק ביותר.
    - חילוף ראשון בדקה 75 ואז עוד שני חילופים אחרי 80 ו85.
    זה לא שהוא עולה עם ההרכב הוותיק\הזק ביותר רק במשחקים החשובים ביותר אלא גם במשחקים פחות קריטיים - כנראה שזה דבר בטבעו של הבנאדם.
    קצת אירוני שהיום הוא הגן על זידאן שחוטף ביקורות על כך שהוא משתף את בנזמה ולא את מוראטה, "מוראטה לא משחק הרבה כי בנזמה הוא השחקן המתאים ביותר לשחק לצד רונאלדו". אנצ'לוטי: בנזמה הכי מתאים לצד רונאלדו
     
  7. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,479
    לייקים שהתקבלו:
    564
    לא הבנתי את האירוניה... בסיס הטיעון של אנצ׳לוטי לטובת בנזמה הוא התאמה לשיטת המשחק (״בנזמה מתאים יותר לשחק לצד רונאלדו ולכן זוכה למעמד של שחקן הרכב״). אין לזה שום קשר לרוטציה.

    מה שכן, הדוגמאות שהבאת לגמרי ממחישות את ניהול הסגל הלקוי של אנצ׳לוטי (לא מפתיע). לא לגמרי מבין את האנשים שציפו לראות באיירן בכושר שיא במרץ-מאי, כמעט בכל שנה הקבוצות של קרלו היו מגיעות לתקופה הזו עם הלשון בחוץ. אפשר לדבר על ריאל שלקחה צ׳מפיונס ב2014, אבל אנשים שוכחים שהקבוצה הזו לקחה באותה תקופה 2 נקודות ליגה בשלושה משחקים קריטיים בסוף העונה (נגד יריבות לא קשות בכלל). זה עלה לה באליפות.
     
  8. ויאם Member

    הצטרף ב:
    ‏28/4/16
    הודעות:
    50
    לייקים שהתקבלו:
    32
    מין:
    זכר
    יכול להיות שאתה צודק לגבי שיטת המשחק. אבל תמיד אפשר לתת הסברים כאלה. גם רובן וריברי ששיחקו שנים ביחד הם "יותר מתאימים אחד לשני". ברור שמתאימים, אבל ניתן לעשות התאמות חדשות במיוחד כשאחד מהשחקנים לא בשיאו.
    מדובר בשחקן בית צעיר של ריאל שהוחזר (ב30מליון) לאחר שנתיים ביובנטוס לעומת שחקן יותר ותיק. על כל פנים, למה הוא נרכש בחזרה אם הוא לא מתאים לשחק ליד רונאלדו?
     
  9. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,479
    לייקים שהתקבלו:
    564
    ״פחות מתאים מבנזמה״ לא אומר ״לא מתאים בכלל״. מוראטה נקנה בעיקר כדי להוות תחליף איכותי ולעזור לנו לבצע רוטציה בלי לפגוע בתוצאות. עובדתית, הרכישה שלו מחדש הוכיחה את עצמה מעל ומעבר העונה. אני בטוח שעם איזה חסה/צ׳יצ׳אריטו כחלוץ שני לא היינו מגיעים לאן שהגענו עד כה. הבעיה עם בנזמה שהוא בפני עצמו לא טוב כמו חלוצי טופ אחרים, ואולי צריך לקנות שחקן בכיר במקומו להרכב הראשון (ולא, קידום מוראטה זה לא פתרון מספיק טוב).

    לגבי החלק הראשון - מסכים שבמקרים מסוימים כדאי לבחון מחדש את שיטות המשחק הישנות והמוכרות, ולהתאימן למציאות החדשה (רונאלדו כשחקן אגף למשל). ספציפית בבאיירן, אני חושב שעדיין נכון ולגיטימי להסתמך על ריברי ורובן במשחקים החשובים (במיוחד האחרון). הבעיה עם אנצ׳לוטי היא לא עצם ההחלטה להמר עליהם, אלא חוסר היכולת להתגמש בסיטואציות המתאימות כדי שההחלטה הזו באמת תהיה אפקטיבית.

    אין סיבה לשחוק את שחקני המפתח שלך בליגה כשאתה עם 10 נקודות יתרון, זה מגדיל את הסיכוי שברגע בו באמת תצטרך את היתרון היחסי שלהם הם לא יהיו זמינים (למשל, לבנדובסקי מול ריאל במשחק הראשון). גם עם ריאל היו לו אותם קטעים: הריץ רוטציה של 14 שחקנים לרצף נצחונות מרשים בין אוקטובר-דצמבר, וכשהיה צריך לתת גז ב30 דקות של קלאסיקו גורלי או בגומלין חצי גמר צ׳מפיונס - הם היו פשוט חסרי כוחות.
     
  10. ויאם Member

    הצטרף ב:
    ‏28/4/16
    הודעות:
    50
    לייקים שהתקבלו:
    32
    מין:
    זכר
    לא חולק איתך. גם לא עקבתי מספיק אחרי ריאל ומוראטה. רק ניסיתי להצביע על דפוס החשיבה השמרני של אנצ'לוטי.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://pbs.twimg.com/media/DAMDb3RVYAIzUJZ.Xxx

    "ועכשיו - הסוף מאוד-מאוד קרוב". צ'אבי אלונסו מתרגש מאוד לקראת משחקו האחרון בקריירה מחר. באיירן הבטיחה מזמן את האליפות החמישית ברציפות וה-27 בתולדותיה, אולם משחק הבית מחר נגד פרייבורג שיחתום את עונת 2016/17 מקבל משמעות אחרת. צ'אבי אלונסו ופיליפ להאם נפרדים מבאיירן מינכן ומהכדורגל בכלל כשירשמו את משחקם האחרון בקריירה. הקשר התראיין השבוע למארקה הספרדי ואמר שתמיד נתן הכל לכדורגל ולצערו לא הצליח לזכות בבאיירן בליגת האלופות אבל הזכרונות נפלאים. המגן, עדיין לא בן 34 - החליט גם כן לסיים את הפרק המדהים. להאם שמשחק בבאיירן כבר 12 עונות ועונד את סרט הקפטן מאז 2008 לאחר פרישתו של אוליבר קאן, רשם 517 הופעות בבאיירן בהן כבש 17 שערים, הוא זכה בטרבל ובסה"כ ב-8 אליפויות. הוא מדורג במקום השביעי בכל הזמנים במס' ההופעות בבאיירן, קצת אחרי הקייזר בקנבאואר.
     
  12. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    משחק אחרון העונה ורובן רעב מתמיד...תענוג לראות אותו: גם כבש, גם משקוף, גם מסירה לגול לוידאל. הזר הכי טוב בהסטוריית המועדון, ההולנדי. שטארקה,שגם פורש הערב,גם נותן משחק מצוין בשער. וגם חולצות הבית החדשות פחות נוראיות ממה שחשבתי...:) יאללה הולכים לים ונתכונן לעונה הבאה עם ציפיות חדשות(;

    Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
     
  13. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    היום לפני 50 שנה בדיוק, ב31.5.1967, באיירן זכתה בתואר האירופי הראשון שלה, גביע המחזיקות, אחרי נצחון בגמר בנירנברג על גלאזגו משער של פראנץ רות' בהארכה (מההתחלה גביעים לא באו לנו בקלות...). בשאיפה לעוד תארים אירופאים בשנים הקרובות.
     
  14. muller Mia san mia ורק מי שאוהב את עצמו באמת מבין

    הצטרף ב:
    ‏2/6/17
    הודעות:
    223
    לייקים שהתקבלו:
    59
    מין:
    זכר
    שלום, אני כבר תקופה קורא פה בפורום ונהנה ועכשיו החלטתי להתחיל לכתוב גם.

    הסיכום שלי לעונה של באיירן:
    למרות האכזבה מההפסד לריאל (לא באשמתנו, היינו יותר טובים)
    אני חושב שבאיירן התקדמה העונה בכמה אספקטים של המשחק יחסית לשנה שעברה,

    1. משחק המעבר:
    בהתקפה: עדיין אין תיאום כ"כ טוב אבל שנה שעברה הוא לא היה ממש קיים.
    בהגנה: אני חושב שהשיטה של אנצ׳לוטי שבה כל שחקן שחוזר להגנה רץ מיד לכסות מישהו עדיפה על משחק הלחץ של גווארדיולה (שנגד קבוצות מיומנות הייתה חושפת אותנו במערומינו).

    2.
    אנחנו מגנים הרבה יותר טוב נגד כדורי גובה מאשר בעונה שעברה.

    העונה הבאה:

    1. אני מקווה שעכשיו כשזולה מגיע חאבי מרטינז יחזור לשחק כקשר אחורי,


    2. אם אלכסיס מגיע ואחד מהווינגרים בכנף שמאל יעזוב אני מעדיף שזה יהיה דוגלאס קוסטה ולא פרנק ריברי שעדיין הוא זה שמוציא מתפרצות הכי טוב אצלנו.

     
  15. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    קודם כל, ברוכים הבאים!

    לא חושב שיש סיכוי שריברי יעזוב, גם אם אלכסיס יגיע (כנ"ל רובן). אני מניח שאם הצ'ילאני יגיע, באמת יש סיכוי גבוה שקוסטה יעוב (אגב, מעניין לאן).
     
מצב נושא:
הנושא נעול.